Dat is het nadeel van een trainer/td.. Rutten zal veel gelimiteerde transfersommen weten, dus ook die van Engelaarquote:Op woensdag 23 april 2008 13:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
zeker als TD kent Rutten de contract tot in de puntjes.
Dat is ook niet echt wat voor hem volgens mij. Ben daar niet zo bang voor eigenlijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ach, als hij een speler als Denneboom meeneemt...
Maar het vertrek van Engelaar lijkt me al min of meer ingepland.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:54 schreef Lamzak_ het volgende:
Martin Jol is gezien in hengelo volgens het forum op fctwente.net/twentefans.nl
Kan dat ook niet begrijpen..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik snap die 'ik ga niet'-berichten echt niet.
Hier speel je gvd het hele jaar voor, en dan ga je niet omdat je een half uurtje in de auto moet zitten.
En dan Hoogma als td? Waren trouwens een trainer en td van 2 verschillende clubs volgens de geruchten.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef Lamzak_ het volgende:
Lekker! Geruchtenstroom here we come!
Heerkes van heracles overnemenDan heb je ze helemaal over de zeik
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:16 schreef Rikketik het volgende:
Guus Hiddink is gespot in Haaksbergen en Beenhakker schijnt in Usselo te verblijven. Ik ben benieuwd!
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef Lamzak_ het volgende:
Heerkes van heracles overnemenDan heb je ze helemaal over de zeik
D'r stond in de tubantia van vanochtend dat Munsterman toch weer op zoek is naar een manager, zoals Rutten die rol ook had. Organisatiestructuur willen ze intact houden. Misschien dan toch Jol? Was ook manager bij Tottenham.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:21 schreef Solstice het volgende:
[..]
En dan Hoogma als td? Waren trouwens een trainer en td van 2 verschillende clubs volgens de geruchten.
Ik volg het Belgisch voetbal zelf vrij veel. Of hij haalbaar is is nog maar de vraag trouwens, lees net dat ook Chelsea hem volgt.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:37 schreef Lamzak_ het volgende:
Waar haal je die info van steppe vandaan dan?
Bij een stadion van 8.600 is het minimum toch 500 of 600quote:Op donderdag 24 april 2008 19:40 schreef Ritchie het volgende:
Emmen stadion.. en wij krijgen maarliefst 380 kaarten...
Sowieso belachelijk dat NAC daar dan ook de dupe van wordt. Het is toch de fout van Twente dat er nu niet in het Arke Stadion gespeeld kan worden?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:18 schreef Solstice het volgende:
Kon vanwege de veiligheid niet.
Fout is misschien wat ongelukkig uitgedrukt, maar het is wel de beslissing van Twente. Dat NAC een aantal plaatsen moet inleveren vind ik ok, maar dan ook nog een keer minder dan het normale minimum van het stadion van Emmen vanwege de veiligheid vind ik een beetje triest eigenlijk. Het is een hoogtepunt in hun clubhistorie, daar wil je toch meer dan 380 fans bij hebben? Hoe vaak komt het nu voor dat NAC voor CL strijdt?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:30 schreef Solstice het volgende:
Ik zie de fout niet helemaal. Stadion moet uitgebreid worden, kun je moeilijk in de winterstop of een andere periode doen, dus zal er uiteindelijk wat moeten wijken. Het is trouwens niet alsof Emmen het ideale scenario voor ons is, d'r kunnen d'r nu ook zo'n 4500 niet mee bij Twente.
Hetzelfde geld in iets mindere mate ook voor Twente, ik krijg zelf waarschijnlijk ook geen kaartje, en daar baal ik ook van. Het is gewoon een klotesituatie die is ontstaan doordat de wedstrijd op het laatste moment niet in de Veltins Arena kon. Maar d'r is nou eenmaal weinig aan te doen, hoe zuur het ook is voor beide kampen.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Fout is misschien wat ongelukkig uitgedrukt, maar het is wel de beslissing van Twente. Dat NAC een aantal plaatsen moet inleveren vind ik ok, maar dan ook nog een keer minder dan het normale minimum van het stadion van Emmen vanwege de veiligheid vind ik een beetje triest eigenlijk. Het is een hoogtepunt in hun clubhistorie, daar wil je toch meer dan 380 fans bij hebben? Hoe vaak komt het nu voor dat NAC voor CL strijdt?
Ja, maar het was een beslissing van Twente. NAC heeft er niet voor gekozen om het stadion van Twente uit te breiden.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef Solstice het volgende:
[..]
Hetzelfde geld in iets mindere mate ook voor Twente, ik krijg zelf waarschijnlijk ook geen kaartje, en daar baal ik ook van. Het is gewoon een klotesituatie die is ontstaan doordat de wedstrijd op het laatste moment niet in de Veltins Arena kon. Maar d'r is nou eenmaal weinig aan te doen, hoe zuur het ook is voor beide kampen.
We hadden d'r ook voor kunnen kiezen om het in een nog kleiner stadion te houden waardoor er nog minder uitsupporters mee zouden kunnen. Hoe reageer je trouwens als Emmen over een jaar of 5 misschien eens tegen NAC moet en hetzelfde probleem heeft. Is het dan ook hun schuld omdat ze hun stadion NIET hebben uitgebreid? Dit soort dingen zijn volgens mij gewoon overmacht, kan me van de NAC-supporters nog voorstellen dat ze door de teleurstelling een zondebok zoeken in Twente, maar van jou begrijp ik het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, maar het was een beslissing van Twente. NAC heeft er niet voor gekozen om het stadion van Twente uit te breiden.
Dat is toch iets heel anders? Als Emmen in de situatie komt dan is het hun eigen stadion en is het logisch dat ze niet naar een ander stadion gaan, als zij er bijvoorbeeld voor kiezen om naar het stadion van Haarlem gaan met als gevolg dat er minder supporters meekunnen dan dat er mee zouden kunnen naar het Emmen stadion dan zou ik het ook belachelijk vinden.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:13 schreef Solstice het volgende:
[..]
We hadden d'r ook voor kunnen kiezen om het in een nog kleiner stadion te houden waardoor er nog minder uitsupporters mee zouden kunnen. Hoe reageer je trouwens als Emmen over een jaar of 5 misschien eens tegen NAC moet en hetzelfde probleem heeft. Is het dan ook hun schuld omdat ze hun stadion NIET hebben uitgebreid? Dit soort dingen zijn volgens mij gewoon overmacht, kan me van de NAC-supporters nog voorstellen dat ze door de teleurstelling een zondebok zoeken in Twente, maar van jou begrijp ik het eigenlijk niet.
Volgens mij vergeet je een beetje dat NAC - Twente gewoon in het Rat Verlegh Stadion wordt gespeeld. Bovendien als laatste van de twee play offwedstrijden. Ik denk dat er in de praktijk dus aardig wat NAC-fans bij dat eventuele hoogtepunt in de clubhistorie kunnen zijn...quote:Op donderdag 24 april 2008 20:34 schreef Blawh het volgende:
Het is een hoogtepunt in hun clubhistorie, daar wil je toch meer dan 380 fans bij hebben? Hoe vaak komt het nu voor dat NAC voor CL strijdt?
Tuurlijk vergeet ik dat niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je een beetje dat NAC - Twente gewoon in het Rat Verlegh Stadion wordt gespeeld. Bovendien als laatste van de twee play offwedstrijden. Ik denk dat er in de praktijk dus aardig wat NAC-fans bij dat eventuele hoogtepunt in de clubhistorie kunnen zijn...
Met de club Schalke waren ze rond, alleen de lokale autoriteiten gooiden op het laatste moment roet in het eten.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:21 schreef Wopper1 het volgende:
Ik blijf het toch maar vreemd vinden dat FC Twente nu in een klein stadion zal gaan spelen ipv het stadion van Schalke...
Elke keer kreeg je weer het bericht dat alles rond was, en nu het puntje paaltje komt zitten ze in Emmen.
Oke, daar kunnen ze opzich weinig tegen doen. Toch vraag ik mij af, als nou het bestuur van Twente iets alerter was geweest dan hadden ze dit toch ook al in februari/maart kunnen weten van de plaatselijke autoriteiten?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met de club Schalke waren ze rond, alleen de lokale autoriteiten gooiden op het laatste moment roet in het eten.
Absoluut jammer.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:32 schreef Rikketik het volgende:
Volgens mij hadden ze al vrij vroeg contact met Schalke, maar de locale autoriteiten gaven pas vorige week een negatief advies. Misschien omdat nog niet duidelijk was welke clubs de play offs gingen spelen? Erg vloeiend verliep het in elk geval niet, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |