Dat is het nadeel van een trainer/td.. Rutten zal veel gelimiteerde transfersommen weten, dus ook die van Engelaarquote:Op woensdag 23 april 2008 13:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
zeker als TD kent Rutten de contract tot in de puntjes.
Dat is ook niet echt wat voor hem volgens mij. Ben daar niet zo bang voor eigenlijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ach, als hij een speler als Denneboom meeneemt...
Maar het vertrek van Engelaar lijkt me al min of meer ingepland.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:54 schreef Lamzak_ het volgende:
Martin Jol is gezien in hengelo volgens het forum op fctwente.net/twentefans.nl
Kan dat ook niet begrijpen..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik snap die 'ik ga niet'-berichten echt niet.
Hier speel je gvd het hele jaar voor, en dan ga je niet omdat je een half uurtje in de auto moet zitten.
En dan Hoogma als td? Waren trouwens een trainer en td van 2 verschillende clubs volgens de geruchten.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef Lamzak_ het volgende:
Lekker! Geruchtenstroom here we come!
Heerkes van heracles overnemenDan heb je ze helemaal over de zeik
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:16 schreef Rikketik het volgende:
Guus Hiddink is gespot in Haaksbergen en Beenhakker schijnt in Usselo te verblijven. Ik ben benieuwd!
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef Lamzak_ het volgende:
Heerkes van heracles overnemenDan heb je ze helemaal over de zeik
D'r stond in de tubantia van vanochtend dat Munsterman toch weer op zoek is naar een manager, zoals Rutten die rol ook had. Organisatiestructuur willen ze intact houden. Misschien dan toch Jol? Was ook manager bij Tottenham.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:21 schreef Solstice het volgende:
[..]
En dan Hoogma als td? Waren trouwens een trainer en td van 2 verschillende clubs volgens de geruchten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |