Maak in het vervolg een nieuw topic aan als je de laatste post maakt graag.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Gebruik in het vervolg de filter graag.
Die regel gaat alle lange tijd niet meer op.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maak in het vervolg een nieuw topic aan als je de laatste post maakt graag.
Maar is wel gewenst.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die regel gaat alle lange tijd niet meer op.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste GTA IV review?
http://www.cgreviews.com/
[..]
quote:This site has been removed at the advice of legal council. 164,387
hmm, toenstraks deed ie het nog..quote:
SR vind ik echt niks uitstralen, bij SR2 lijkt dat niet anders. Die tweede screen, zo plastisch en steriel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Saints Row 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook mijn punt van kritiek op de serie.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
SR vind ik echt niks uitstralen, bij SR2 lijkt dat niet anders. Die tweede screen, zo plastisch en steriel.
Ja, elk spel update, en dan download die de update maar op het eind zegt die dat hij de update niet kan downloaden, erg irritant.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:55 schreef Viro het volgende:
Zijn er hier x360 bezitters die last hebben van updates bij iedere spel, niet kunnen joinen van buddies, constant uigelogd worden van xbl, sinds de onderhoud op 1 of 2 april ?
voice chat probleem heb ik ook. Wat mij vooral irriteert is, nu ik wat meer vrije tijd heb en wil ranken met gears kan ik geen ranked match vinden. Dat sinds de onderhoud is gepleegd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, elk spel update, en dan download die de update maar op het eind zegt die dat hij de update niet kan downloaden, erg irritant.
En dan ben je de rest van de tijd dus offline, terwijl je dan net een voice chat hebt (heb ik altijd dus)
you passed the test , the aquila test !quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat certificaat hangt aan de muurNaast mijn tafeltjes diploma
geen probleem hier, maar tot nu toe alleen PGR3 gespeeldquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:20 schreef Viro het volgende:
[..]
voice chat probleem heb ik ook. Wat mij vooral irriteert is, nu ik wat meer vrije tijd heb en wil ranken met gears kan ik geen ranked match vinden. Dat sinds de onderhoud is gepleegd.
Die Shizzle gaat tof wordenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Saints Row 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiste was nog dat de radio gewoon door speelde als iemand uitstapte, en je de bas gewoon voeldequote:Op zaterdag 5 april 2008 23:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die Shizzle gaat tof worden![]()
In deel 1 waren de wagens echt tof en vooral het gps systeem! Kom maar op met deeltje 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |