Is te ingewikkeld.quote:
Ben je een nieuwe carrïere aan het plannen, samen met Amanda?quote:
gelijk heb jequote:Op zaterdag 5 april 2008 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is weer fraai.
Dat zal ik wel zijn geweestNiets leuker dan dat. Maar verzamelen? Hmmm. Als DGK voorbij is, gaan al die caps van mijn systeem af.
Nou, ik dacht, als die 49-jarige het kan, wat let ons dan. Geen goed idee?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je een nieuwe carrïere aan het plannen, samen met Amanda?
een klein manneke, op macht belust, frustraties druipen er af, praat voortdurend poep, last van drift aanvallenquote:
Ja, want fok haalt ze niet van je systeem maar van je image host (bv tinypic).quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
gelijk heb je
bij mij verdwijnen ze bijna dagelijks..
maar hier in de COS blijven ze toch staan?
Ik zat een poosje terug te lezen in een oud topic van BB op Fok..maar daar stonden volgens mij geen caps meer..
On Topic:
Amanda ziet er idd uit als een hoer.
Volgens mij heb ik daar al antwoord op gegeven. Moeilijk toch, dingen onthouden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
een klein manneke, op macht belust, frustraties druipen er af, praat voortdurend poep, last van drift aanvallen
een terechte bijnaam..... toch ?
fantastische OP, ben meteen weer bijgelezen!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:38 schreef kahaarin het volgende:
Vervolg van: [COS # 3489] Mrs. Duke werd geil
-- knip --
En met deze noot is de OP klaar, dit is de COS, lief zijn voor elkaar dus.![]()
Is te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar al antwoord op gegeven. Moeilijk toch, dingen onthouden.
komt doordat ze in het wit + goud is..dat ziet er meteen een stuk goedkoper uit dan zwart.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, want fok haalt ze niet van je systeem maar van je image host (bv tinypic).
Gek is dat toch he. Die lerares ziet er redelijk uit ondanks dat ze net zo schaars gekleed is, maar Amanda wordt meteen een sexpop.
Als je maar niet samen met Amanda doet vind ik alles best, go for it.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:51 schreef Disana het volgende:
Nou, ik dacht, als die 49-jarige het kan, wat let ons dan. Geen goed idee?
Ik vroeg je nietsquote:
http://www.youaresexy.nl/index.php?cName=tepelplakkersquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:58 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
komt doordat ze in het wit + goud is..dat ziet er meteen een stuk goedkoper uit dan zwart.
En haar laarzen zijn een stuk hoger.. de zogenaamde lekkere lieslaarzen![]()
waar haal je die tepelplakkers trouwens?
ik ben nooit verder gekomen dan de hoedjes
Redactie...Kan camera 4 inzoomen op kier 3quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:04 schreef Guuskeee het volgende:
het wordt ranzig, wat nou miljonairs??
[ afbeelding ]
Ach, een paar stevige tegelplakkers is ook nooit weg. Waarom zien we zo weinig mannelijk schoon in De Kooi?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:07 schreef Py het volgende:
Ik las steeds tegelplakkers. Snapte er al geen fuck van
Dit ziet er toch een stuk minder ranzig uit imo.quote:
Stoerquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
bijna half 5 toemaar
adolf huub is een echt tv ster
(doe ook maar ff aan bijnamen.. schijnt te horen alhier)
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youaresexy.nl/index.php?cName=tepelplakkers
Wat lach je nou. Ik vind het fanTAStisch! Die had Natasia moeten hebben om te camoufleren dat ze scheef hingen.quote:
ah..hendig!quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youaresexy.nl/index.php?cName=tepelplakkers
Met een waterpas zekerquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat lach je nou. Ik vind het fanTAStisch! Die had Natasia moeten hebben om te camoufleren dat ze scheef hingen.
wat heeft ie toch een rotkopquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:41 schreef Marieke_B het volgende:
De langstzittende miljonair:
[ afbeelding ]
Iemand maakte er laatst een sport van Brian op z'n onvoordeligst te cappen.
Is dit er eentje voor de verzameling?
Dat is ook weer waar, ik vind het er alleen niet uit zien, als je dan uit de kleren wil waarom dan lapjes stof op je tepels plakken, dat vind ik dan weer zo zinloos geplakt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat lach je nou. Ik vind het fanTAStisch! Die had Natasia moeten hebben om te camoufleren dat ze scheef hingen.
Daar hoef je wat mij betreft geen knipoog bij te geven hoor!quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:07 schreef Py het volgende:
Ik las steeds tegelplakkers. Snapte er al geen fuck van
Beats mequote:Op zaterdag 5 april 2008 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, een paar stevige tegelplakkers is ook nooit weg. Waarom zien we zo weinig mannelijk schoon in De Kooi?
Yeah, een gratis speltipquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien wat korter naar de caps kijken, en je concentreren op het geschreven commentaar
Kleine correctie: Ze is het gezicht van een nieuwe kledinglijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:19 schreef Disana het volgende:
Jaap vraagt naar Selene. Met Selene gaat het goed, ze heeft o.a. een eigen kledinglijn. Jaap vraagt geinteresseerd of dat door DGK komt. Ja, naamsbekendheid, antwoord Suzanne.
Je bedoelt: pijpen, neuken, anaal en een SOA om mee te nemen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik versta Amanda echt niet hoor ik vind amanda straks wel iets voor op het cs...................Koffie,Thee ,Lmonade broodjes met kaas om meeeeeee te nemennnnnnnnnnnnnnn.
Vergeet de wijn niet...quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik versta Amanda echt niet hoor ik vind amanda straks wel iets voor op het cs...................Koffie,Thee ,Lmonade broodjes met kaas om meeeeeee te nemennnnnnnnnnnnnnn.
Ik vind Amanda meer iets voor achter het CS ....... Hee schatje zal ik met je meegaan vanavond?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik mag hopen van niet , want das alweer iemand voor Amanda , ik snap nu wel dat er steeds iemand bij komt voor Amanda anders gaat ze zich vervelen .quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:18 schreef Marieke_B het volgende:
Gaat die Suzanne soms de nieuwe gastspeelster worden?
Die soliciteert er al veel te lang naar..
Triest.quote:
Dan ga ik het even verbeteren, dankjewel. (met dat chagrijnige smoelwerk?)quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kleine correctie: Ze is het gezicht van een nieuwe kledinglijn.
Amanda moet naar Amerika en dan in een serie met de Nanny gaan spelen. Die stem trek ik ook al nietquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt: pijpen, neuken, anaal en een SOA om mee te nemen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ga ik het even verbeteren, dankjewel. (met dat chagrijnige smoekwerk?)
Heb nu al medelijden met de andere dames aldaar.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja ik doelde meer op het schreeuwen kwa werk omgeving idd wat jij zegt
Als ze nou als plasjuf bij de pisbakken gaat werken, dubbelfeest.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Amanda meer iets voor achter het CS ....... Hee schatje zal ik met je meegaan vanavond?
'K zeg....ik hou der nie van....quote:
Hoeft ze ook niet zo ver te lopen met haar blaasontsteking.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ze nou als plasjuf bij de pisbakken gaat werken, dubbelfeest.
WC-door-slut?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ze nou als plasjuf bij de pisbakken gaat werken, dubbelfeest.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hoeft ze ook niet zo ver te lopen met haar blaasontsteking.
tnxxquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb nu al medelijden met de andere dames aldaar.![]()
Is dit trouwens niet een goede? Heb je ze alletwee in 1 ava:
[ afbeelding ]
http://www.brideofchucky.com/
my God....quote:
Het is toch te triest voor woorden.........quote:
Ik zat te denken: Zou het niet leuk zijn om onze schatten op krabpaaldansen te doen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, da's nou creatief cappen: Ricardo als opblaaspop.
npquote:
Eew, ik zie de schaamschaafwonden al voor me.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat te denken: Zou het niet leuk zijn om onze schatten op krabpaaldansen te doen?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat te denken: Zou het niet leuk zijn om onze schatten op krabpaaldansen te doen?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:35 schreef mootie het volgende:
Ze heeft vanmiddag heur haar gewassen( niet schrikken hoor) en een hoofdmassage van Brian gekregen, ze voelde zich weer helemaal fris. Ze zette wel haar vieze pruik op dat natte haar dus.......broeien maar.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:37 schreef Disana het volgende:
Amanda moet nodig een haarkleuring hebben, ze heeft veel uitgroei. Betekent dat dat haar pruik even af moet?
Wil je zeggen dat ze haar pruik af had?!? Zijn daar caps van?!? Wat heb ik gemist!quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag heur haar gewassen en een hoofdmassage van Brian gekregen, ze voelde zich weer helemaal fris. Ze zette wel haar vieze pruik op dat natte haar dus.......broeien maar.
Glassexquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:39 schreef Guuskeee het volgende:
lief,,, kussen met glas ertussen (ook leuk rechts in de spiegel)
[ afbeelding ]
Ik denk toch dat die 2 iets voor elkaar voelen hoor. Het ziet er iig natuurlijker uit dan bij Brian en Amanda.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:39 schreef Guuskeee het volgende:
lief,,, kussen met glas ertussen (ook leuk rechts in de spiegel)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zet mn naam er nu ook onder, is later makkelijker voor de OP, hoef je er niet meer bij te zetten van wie de caps zijn toch
+1quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk toch dat die 2 iets voor elkaar voelen hoor. Het ziet er iig natuurlijker uit dan bij Brian en Amanda.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zet mn naam er nu ook onder, is later makkelijker voor de OP, hoef je er niet meer bij te zetten van wie de caps zijn toch
Nope, het was nog donker en de camera's hielden keurig afstand. Daar zal wel een afspraak voor gelden, het kindje van God wordt niet gefilmd zonder pruik. Het licht ging aan op het moment dat ze die stinkpruik weer op had.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:42 schreef Disana het volgende:
Wil je zeggen dat ze haar pruik af had?!? Zijn daar caps van?!? Wat heb ik gemist!
Die reden zit er natuurlijk ook nog achterquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
ik ben er mee begonnen omdat mijn caps (en gemodificeerde caps) op andere fora verschenen zonder enige vermelding van bron. maar ook in de OP is het makkelijker ja.
Hoe lang zou het duren totdat Amanda om die kleding gaat zeuren?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Middag allen, even gezocht, hier hadden ze het net over ........
Selene als model voor modelijn:
[ afbeelding ]
Hier staat de rest:
http://www.flickr.com/photos/fullhousefashion/page2/
Thanks.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Middag allen, even gezocht, hier hadden ze het net over ........
Selene als model voor modelijn:
[ afbeelding ]
het ging bij mij om een cap waar ik een half uur/3 kwartier aan gesleutelt had, die vervolgens door iemand anders als 'de hare' werd bestempeld. maar het is idd niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:55 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Brian en Jaap beginnen aan de voorbereidingen van hun plan
'mijn' caps mogen trouwens zonder vermelding gebruikt worden
Bedoelde er ook verder niemand mee te dissen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het ging bij mij om een cap waar ik een half uur/3 kwartier aan gesleutelt had, die vervolgens door iemand anders als 'de hare' werd bestempeld. maar het is idd niet zo belangrijk.
Een kotskop is hetquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:40 schreef Guuskeee het volgende:
wie kan er idioter kijken?
[ afbeelding ]
Ik vond Selene ook een mooi meisjequote:Op zaterdag 5 april 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanks.Die foto's vallen eigenlijk niet eens tegen.
ik krijg altijd ditte:quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:06 schreef miesy het volgende:
ik heb al 3 x gereageerd op http://brianamanda.mygb.nl/# en reacties gehad, maar nog steeds geen ban![]()
lukt mij maar niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik krijg altijd ditte:
[ afbeelding ]
Komt nog welquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:06 schreef miesy het volgende:
ik heb al 3 x gereageerd op http://brianamanda.mygb.nl/# en reacties gehad, maar nog steeds geen ban![]()
Snap precies wat je bedoelt. Als iemand hier iets over Huub zegt dan moet gelijk Brian erbij gehaald wordenquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:13 schreef miesy het volgende:
[..]
lukt mij maar niet.
en steeds als ik het over brrrr heb, beginnen zij over huub....![]()
trieste lui die B en A fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |