Is te ingewikkeld.quote:
Ben je een nieuwe carrïere aan het plannen, samen met Amanda?quote:
gelijk heb jequote:Op zaterdag 5 april 2008 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is weer fraai.
Dat zal ik wel zijn geweestNiets leuker dan dat. Maar verzamelen? Hmmm. Als DGK voorbij is, gaan al die caps van mijn systeem af.
Nou, ik dacht, als die 49-jarige het kan, wat let ons dan. Geen goed idee?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je een nieuwe carrïere aan het plannen, samen met Amanda?
een klein manneke, op macht belust, frustraties druipen er af, praat voortdurend poep, last van drift aanvallenquote:
Ja, want fok haalt ze niet van je systeem maar van je image host (bv tinypic).quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
gelijk heb je
bij mij verdwijnen ze bijna dagelijks..
maar hier in de COS blijven ze toch staan?
Ik zat een poosje terug te lezen in een oud topic van BB op Fok..maar daar stonden volgens mij geen caps meer..
On Topic:
Amanda ziet er idd uit als een hoer.
Volgens mij heb ik daar al antwoord op gegeven. Moeilijk toch, dingen onthouden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
een klein manneke, op macht belust, frustraties druipen er af, praat voortdurend poep, last van drift aanvallen
een terechte bijnaam..... toch ?
fantastische OP, ben meteen weer bijgelezen!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:38 schreef kahaarin het volgende:
Vervolg van: [COS # 3489] Mrs. Duke werd geil
-- knip --
En met deze noot is de OP klaar, dit is de COS, lief zijn voor elkaar dus.![]()
Is te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar al antwoord op gegeven. Moeilijk toch, dingen onthouden.
komt doordat ze in het wit + goud is..dat ziet er meteen een stuk goedkoper uit dan zwart.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, want fok haalt ze niet van je systeem maar van je image host (bv tinypic).
Gek is dat toch he. Die lerares ziet er redelijk uit ondanks dat ze net zo schaars gekleed is, maar Amanda wordt meteen een sexpop.
Als je maar niet samen met Amanda doet vind ik alles best, go for it.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:51 schreef Disana het volgende:
Nou, ik dacht, als die 49-jarige het kan, wat let ons dan. Geen goed idee?
Ik vroeg je nietsquote:
http://www.youaresexy.nl/index.php?cName=tepelplakkersquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:58 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
komt doordat ze in het wit + goud is..dat ziet er meteen een stuk goedkoper uit dan zwart.
En haar laarzen zijn een stuk hoger.. de zogenaamde lekkere lieslaarzen![]()
waar haal je die tepelplakkers trouwens?
ik ben nooit verder gekomen dan de hoedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |