Toch, zo nu en dan maar weer even vaststellen dat het schandalig triest is, vind ik niet verkeerd. Zeker nu we een finalefase naderen, zoiets.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, ik heb het opgegeven. Het is gewoonweg niet te doen. Op de site van Kleine Frankie staat nog wel een opsomming t/m januari meen ik, maar die klopt ook al niet meer.
Doe dat dan lekker via MSN ofzo. Ipv de cos ermee vol te schijtenquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
lol
de dames zijn virtueel aan het belletjetrekken
bijna half 5 toemaarquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:26 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Huub is uit bed.
Kunnen weer ontopic.
Er staat een edit bij mijn vorige post, misscien kun je er iets mee.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:28 schreef tipsch het volgende:
Toch, zo nu en dan maar weer even vaststellen dat het schandalig triest is, vind ik niet verkeerd. Zeker nu we een finalefase naderen, zoiets.![]()
Belletje trekken is leukkk, ik ga nu ff de fabeltjeskrant plaatsenquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
lol
de dames zijn virtueel aan het belletjetrekken
ik ziet het, daar mist nog een hele hoop.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat een edit bij mijn vorige post, misscien kun je er iets mee.
En je hebt helemaal gelijk hoor, het is ook schandalig.
Adolfquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
bijna half 5 toemaar
adolf huub is een echt tv ster
(doe ook maar ff aan bijnamen.. schijnt te horen alhier)
ach as de streams sukke... waarom niet ?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:28 schreef Py het volgende:
[..]
Doe dat dan lekker via MSN ofzo. Ipv de cos ermee vol te schijten
Moet Jaap zijn aanstaande niet helpen? Ik vond ze wel schattig gisteravond in bad en de douche.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:33 schreef Marieke_B het volgende:
Fase 1 van het plan..
De metamorfose van Rico naar Rachel is begonnen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach as de streams sukke... waarom niet ?
Ik vindt dat ''Adolf Huub'' een beet buiten proportie is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
bijna half 5 toemaar
adolf huub is een echt tv ster
(doe ook maar ff aan bijnamen.. schijnt te horen alhier)
Hij is weer fraai.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:41 schreef Marieke_B het volgende:
De langstzittende miljonair:
[ afbeelding ]
Iemand maakte er laatst een sport van Brian op z'n onvoordeligst te cappen.
Is dit er eentje voor de verzameling?
verklaar uw naderquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik vindt dat ''Adolf Huub'' een beet buiten proportie is.
Het is een beetje dommig eigenlijk
Charmant toch? Ik hoor net dat ze op internet te bestellen zijn, ik ben al aan het zoekenquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
Die paaldanslaarzen van Amanda.Ze is helemaal klaar voor het CS.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |