Brian en geen ceepees, duh. Hij heeft een privé collectie aangelegd, zijn dealer is de FEBO en hij betaalt nooit.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:11 schreef tipsch het volgende:
Een uur IS al te veel aangezien die stinkrat er helemaal geen CP meer voor heeft.
als je het filmpje hebt bekeken hebt zou je zeggenquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Kun je nagaan wat voor volk die site bezoekt . Het is dat het zo triest is anders zou ik er om kunnen lachen.![]()
quote:
als je dat maar weet , ongelovelijk straks muziek aan en die zure netty kwijlt brian weer bij met info.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:11 schreef Dementor het volgende:
Er zal wel behoorlijk veel spelinfo richting B en A gaan vandaag.
en wat is er allemaal te spelinfoen ?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:11 schreef Dementor het volgende:
Er zal wel behoorlijk veel spelinfo richting B en A gaan vandaag.
nou dit moet ie nog betalen dus tel uit wat hij heeft aan cpquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoeveel cp heeft brian nog ???
Lieke en Nadia 2x .....300cp
cc van zijn vaders op bonaire ...........50cp
vorige week oom en tante 2x....300cp
vanavond 2x.....300cp
paar keer gebeld
Ga ik die van de fabeltjeskrant strakkies ff plaatsenquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:16 schreef MissSomebody het volgende:
Nog geen ban, volgende linkje heb ik ook geplaatst:
stoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:16 schreef MissSomebody het volgende:
quote:
Speciaal voor Sliekoquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:16 schreef MissSomebody het volgende:
quote:
pfffffffffffffff zeker weer een stuk of 4 en dan binnen een 2 minuten opschransen want dat is geen eten meer das schransen .quote:
Houden wij het nog bij eigenlijk hier op fok?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian en geen ceepees, duh. Hij heeft een privé collectie aangelegd, zijn dealer is de FEBO en hij betaalt nooit.
mag dat niet dan ?quote:
Neu. Niemand hier volgt de streams nog. Te druk met keten op andere sites en trots hier weer meldenquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Houden wij het nog bij eigenlijk hier op fok?
Heeft totaal geen zin toch? Dat hij dik in de min staat is een feit.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vlees van de Lidl is nog te goed voor die pauper.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mag dat niet dan ?
hij toch "mijonair"
Skattie, ik heb het opgegeven. Het is gewoonweg niet te doen. Op de site van Kleine Frankie staat nog wel een opsomming t/m januari meen ik, maar die klopt ook al niet meer.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:21 schreef tipsch het volgende:
quote:amanda zus coll 50cp 30 jan betaald
amanda bezoek lieke 150 cp 6 feb betaald
amanda coll zus 50 cp 6 feb betaald
amanda coll nadia 50 cp 9 feb
brian bezoek sandy 150 cp 15 feb
bijelkaar 450 cp
tekort 35 cp
lolquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:22 schreef Py het volgende:
[..]
Neu. Niemand hier volgt de streams nog. Te druk met keten op andere sites en trots hier weer melden
waarom ?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vlees van de Lidl is nog te goed voor die pauper.
Toch, zo nu en dan maar weer even vaststellen dat het schandalig triest is, vind ik niet verkeerd. Zeker nu we een finalefase naderen, zoiets.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, ik heb het opgegeven. Het is gewoonweg niet te doen. Op de site van Kleine Frankie staat nog wel een opsomming t/m januari meen ik, maar die klopt ook al niet meer.
Doe dat dan lekker via MSN ofzo. Ipv de cos ermee vol te schijtenquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
lol
de dames zijn virtueel aan het belletjetrekken
bijna half 5 toemaarquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:26 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Huub is uit bed.
Kunnen weer ontopic.
Er staat een edit bij mijn vorige post, misscien kun je er iets mee.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:28 schreef tipsch het volgende:
Toch, zo nu en dan maar weer even vaststellen dat het schandalig triest is, vind ik niet verkeerd. Zeker nu we een finalefase naderen, zoiets.![]()
Belletje trekken is leukkk, ik ga nu ff de fabeltjeskrant plaatsenquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
lol
de dames zijn virtueel aan het belletjetrekken
ik ziet het, daar mist nog een hele hoop.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat een edit bij mijn vorige post, misscien kun je er iets mee.
En je hebt helemaal gelijk hoor, het is ook schandalig.
Adolfquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
bijna half 5 toemaar
adolf huub is een echt tv ster
(doe ook maar ff aan bijnamen.. schijnt te horen alhier)
ach as de streams sukke... waarom niet ?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:28 schreef Py het volgende:
[..]
Doe dat dan lekker via MSN ofzo. Ipv de cos ermee vol te schijten
Moet Jaap zijn aanstaande niet helpen? Ik vond ze wel schattig gisteravond in bad en de douche.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:33 schreef Marieke_B het volgende:
Fase 1 van het plan..
De metamorfose van Rico naar Rachel is begonnen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach as de streams sukke... waarom niet ?
Ik vindt dat ''Adolf Huub'' een beet buiten proportie is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
bijna half 5 toemaar
adolf huub is een echt tv ster
(doe ook maar ff aan bijnamen.. schijnt te horen alhier)
Hij is weer fraai.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:41 schreef Marieke_B het volgende:
De langstzittende miljonair:
[ afbeelding ]
Iemand maakte er laatst een sport van Brian op z'n onvoordeligst te cappen.
Is dit er eentje voor de verzameling?
verklaar uw naderquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik vindt dat ''Adolf Huub'' een beet buiten proportie is.
Het is een beetje dommig eigenlijk
Charmant toch? Ik hoor net dat ze op internet te bestellen zijn, ik ben al aan het zoekenquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
Die paaldanslaarzen van Amanda.Ze is helemaal klaar voor het CS.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |