Brain en Aman fansite....http://www.brianamanda.mygb.nl/quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:50 schreef Margo37 het volgende:
Brian heeft ene Joost aan de foon en ze komen met veel mensen en het dak gaat eraf vanavond, Brian wil zijn single 'alleenstaande moeders' nog ff doen voor zijn moeder
Heb het plaatje met plezier gemaaktquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit blijft voor mij het geweldigste plaatje, die er in de hele DGK-periode is gemaakt.
Ik hoorde Jaap gisteren tegen Brian zeggen dat je om een uur of 5 met de parodie willen gaan beginnen, zodat ze nog een hele avond de tijd hebben om na te narren.
Volgens mij zit ze toch een beetje op een verkeerd spoor en kunnen Claire en Huub hier alleen maar om lachen.
Lallo allemaal
Nou die link is geen leuk filmpje over Brain hoor...of had je dat wel door....quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Kun je nagaan wat voor volk die site bezoekt .
whahaha de llafbek nu wel uiteraard als morgen Jaap weer bij Huub is dan is het weer een dikkevetzakquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:18 schreef Disana het volgende:
Brian vindt dat Jaaps positie nu veel beter is.
[ afbeelding ]
Ik ben bang van niet, die blijven volgens mij de hele avond plakken. Het gaat wel om zijn single "Alleenstaande moeder" hè, speciaal geschreven voor Coño Bo Mama.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
maar dan blijven netty en aanhang maar een uur gelukkig.
Kijken hoe lang dat blijft staanquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:52 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Brain en Aman fansite....http://www.brianamanda.mygb.nl/
Heb jij deze reactie geplaatst?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:55 schreef MissSomebody het volgende:
Nou die link is geen leuk filmpje over Brain hoor...of had je dat wel door....![]()
(ik was er dus ff)![]()
![]()
Idd...ben ook heel benieuwd:-)quote:
quote:
ooo en zijn moeder mag zo maar weer een hele avond blijven?? mijn hemel dat trek ik nooit die vrouw zo lang op streams die vrouw is zo verzuurd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, die blijven volgens mij de hele avond plakken. Het gaat wel om zijn single "Alleenstaande moeder" hè, speciaal geschreven voor Coño Bo Mama.
ik heb een ban daar snap ook niet waaromquote:
Yep Netty en die aanhang blijven een uur, Brian wilde ff een nummer laten horen en dan nog ff met ze babbelen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
maar dan blijven netty en aanhang maar een uur gelukkig.
Jij ook al?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik heb een ban daar snap ook niet waarom![]()
Pak van mijn hart, ik vind een uur al teveel eigenlijk. Vreselijk wijf is het.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:04 schreef Margo37 het volgende:
Yep Netty en die aanhang blijven een uur, Brian wilde ff een nummer laten horen en dan nog ff met ze babbelen.
Een uur IS al te veel aangezien die stinkrat er helemaal geen CP meer voor heeft.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pak van mijn hart, ik vind een uur al teveel eigenlijk. Vreselijk wijf is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |