quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:11 schreef Py het volgende:
Huub mag weer in bed blijven liggen. Zou hij echt ziek zijn?
en wie moet dat voor hem gaan doen, jaap?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:16 schreef Py het volgende:
Brian: We spelen een spel, we hebben allemaal een doel voor ogen. Als we samenwerken is dat voor iedereen goed.
Brian stelt voor om met Huub's ego te gaan spelen: af en toe strelen, af en toe trappen
Vandaarquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub maakt zelfs TV als hij in bed ligt
Komt Netty weer???quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:39 schreef Margo37 het volgende:
Luc komt met een dj en nog 5 vrouwen die Huub en Brian moeten verleiden waarvan er waarschijnlijk 1 als gastspeelster blijft.
Dan Netty nog met een pasteitjes mevrouw.
Ik zou pas echt lol erom kunnen hebben als Huub zou zeggen nee hoor die is van Brian die boxerquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het te kort is om uit te zenden. Want Brian kan bij ons dan wel voor gek staan, Huub wordt er op een smerige manier zwart mee gemaakt.
voordeel: met een persoon als huub weet je iig zeker dat er geen pijnlijke stiltes zullen ontstaan.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat Claire Huub een ontbijtje op bed heeft gebracht, vertelt Huub als dank allerlei boeiende verhaaltjes over zijn interessante familie.
Claire luistert ademloos.
jajaja dat kan ie wel stoken de ratquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:18 schreef Py het volgende:
[..]
Vandaar![]()
Brian vertelt tegen Jaap wat hij heeft afgeluisterd van het gesprek tussen Huub en Claire.
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom vraag je het niet daar, moet toch kunnen?![]()
Het is nog rustig dus nog eentje dan, ook van VOL.
Ligt eraan in welk gezelschap hij isquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:45 schreef miesy het volgende:
[..]
voordeel: met een persoon als huub weet je iig zeker dat er geen pijnlijke stiltes zullen ontstaan.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:47 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kon het niet laten..
Waar is dat van?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:47 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kon het niet laten..
quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit blijft voor mij het geweldigste plaatje, die er in de hele DGK-periode is gemaakt.
Ik hoorde Jaap gisteren tegen Brian zeggen dat je om een uur of 5 met de parodie willen gaan beginnen, zodat ze nog een hele avond de tijd hebben om na te narren.
Volgens mij zit ze toch een beetje op een verkeerd spoor en kunnen Claire en Huub hier alleen maar om lachen.
Lallo allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |