Waarom vraag je het niet daar, moet toch kunnen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:02 schreef mazaru het volgende:
Knap gemaakt zeg.
Ik vraag me af wat voor programma ze daar voor gebruiken.
is een onderbroek geen persoonlijk bezit?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:46 schreef STAP01 het volgende:
Dus het is zover? Eindelijk heeft Huub een SOA! Wie had dat gedacht! Een SOA van Claire! Hij is immers nog niet zo heel lang geleden getest.........Moet wel van Claire zijn.
Ook frappant dat Brian kan zien aan de kleur van de boxershort dat iemand een SOA heeft! Wat is hij toch een alleskunner!
hij zal dat vast fijn vinden te rammen in een goedgevulde darmquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:17 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda liggen alweer te konijnen. Is het vanochtend misschien niet gelukt via de uitgang en neemt hij nu de ingang? Zonder eerst te douchen natuurlijk.
Amanda is toch elke week ongesteld? Bij een (verwaarloosde) blaasontsteking, komt er ook bloed uit de punaniquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:17 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda liggen alweer te konijnen. Is het vanochtend misschien niet gelukt via de uitgang en neemt hij nu de ingang? Zonder eerst te douchen natuurlijk.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze dat uitzenden, Brian zet zichzelf volkomen voor joker....oh wacht, dat is dan wel weer leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:29 schreef Disana het volgende:
Ik zou het echt schandalig vinden als ze dat stukje over Huubs onderbroek uitzenden. Wat mij betreft zijn er grenzen aan de soap.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda is toch elke week ongesteld? Bij een (verwaarloosde) blaasontsteking, komt er ook bloed uit de punaniWaarom weet GGDarts en SOA-expert Dr. Kubatz dat niet? Of houdt die engbek van necrofilie, en is het wachten daarop?.....
Och, hoort erbijquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:29 schreef Disana het volgende:
Ik zou het echt schandalig vinden als ze dat stukje over Huubs onderbroek uitzenden. Wat mij betreft zijn er grenzen aan de soap.
Aangezien de rat alles spiegelt zal hij zelf wel gonoreu hebbenquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, het is toch gewoon een stel viezerikken. Niet omdat ze konijnen maar de manier waarop en de hygïene achteraf, geen hygïene dus, jakkes.
Dus we kunnen hiebij concluderen, dat de Rat maar een klein pielemuisje heeft, maar door ziektes en zwelingen heeft het de grootte van een kinderarmpje aangenomen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Aangezien de rat alles spiegelt zal hij zelf wel gonoreu hebben
Die vent is echt knettergek,zou wel lachen zijn als hij nu een boete kreeg en dat in een brief de villa inkwam.aangezien onderbroeken persoonlijk bezit zijn en Brian het niet kon laten om Huub zijn onderbroek te inspecteren,krijg je een ton boete.Dat is echt mooie tv,bij de gedachten alleen al lig ik dubbel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:51 schreef petraa het volgende:
Wat een misselijke vent! Enne als Febo nu eens rechtvaardig is! Onderbroek is prive bezit! *#($*#(*(Brian.
Ik hoop dat het te kort is om uit te zenden. Want Brian kan bij ons dan wel voor gek staan, Huub wordt er op een smerige manier zwart mee gemaakt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze dat uitzenden, Brian zet zichzelf volkomen voor joker....oh wacht, dat is dan wel weer leuk natuurlijk.![]()
Nee, zonder gein, ik heb nog nooit zoiets idioots gezien. Wat een bosmongool zeg.
Precies dus dat!quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het te kort is om uit te zenden. Want Brian kan bij ons dan wel voor gek staan, Huub wordt er op een smerige manier zwart mee gemaakt.
Ach... voorlopig maakt hij alleen zichzelf er (weer eens) onsterfelijk belachelijk mee.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:51 schreef petraa het volgende:
Wat een misselijke vent! Enne als Febo nu eens rechtvaardig is! Onderbroek is prive bezit! *#($*#(*(Brian.
Welnee. Iedereen weet immers dat Huub heel discreet met vrouwen en sex is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het te kort is om uit te zenden. Want Brian kan bij ons dan wel voor gek staan, Huub wordt er op een smerige manier zwart mee gemaakt.
Ik zie het net andersom, als ze het uitzenden staat hijzelf compleet voor joker, en ach Huub is weleens slechter voor de dag gekomen op tv.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zitten in een spelletje toch? Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:05 schreef Larisje het volgende:
Nee Brian dan is net zo goor toch?? Remember Elly?? En wat dan nog dat je met iedereen naar bed gaat? Dat betekent nog niet meteen dat je gonorroe hebt en dat dokter Brian dat zo wel even aan je onderbroek kan vaststellen?
Zo zie ik het dus ook, al weet je nooit hoe ze het knippen/plakken. Maar hier kunnen ze toch weinig anders van maken dan Brian die zichzelf compleet voor joker zet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:04 schreef Margo37 het volgende:
Ik zie het net andersom, als ze het uitzenden staat hijzelf compleet voor joker, en ach Huub is weleens slechter voor de dag gekomen op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |