quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:52 schreef agter het volgende:
Amanda spreekt goed engels: "I worked at Teasers, that's like Hooters".
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Al Bundy's favoriete tentWaar is Guuskeee
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef agter het volgende:
Amanda krijgt een baan aangeboden door mevrouw Duke.
Het Hootermeisje.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:53 schreef chufi het volgende:
Gitaar als fallus symbool voor AMan
Swingers?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef agter het volgende:
Geweldig. Amanda wordt uitgenodigd om bij de Dukjes te komen na de kooi. En Aman heeft het over WE, en mevr. Duke zegt "You".
Dus zonder brian...is de bedoeling.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Waarom gaat Amanda in haar badjas en witte laarsjes in het natte gras zitten?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:00 schreef PeterNB het volgende:
Thinkin' bout mom.....................
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:04 schreef Desii het volgende:
Claire tegen mevr Duke: I love him so much (over Huubje)
*zucht* dat meisje is echt te liev
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:01 schreef Dementor het volgende:
Dellie wil gewoon aandacht.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:03 schreef mazaru het volgende:
Del heeft een kaart van 2 bij 2 gehad van haar liefhebbende moeder. Met drie regels er in geschreven.
Ze zoekt nu haar tvmomentje even op
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:04 schreef agter het volgende:
Nou Amanda, niemand mist je.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:05 schreef mazaru het volgende:
Jaap rijdt even subtiel tegen de rug van Mrs. Duke aan
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Krijgt Brain nu de opdracht om naar Amanda te gaan?
O nee. Natuurlijk niet. Hij ging zijn camera halen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
Brain heeft niet eens in de gaten dat amanda buiten zit..
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:10 schreef Copycat het volgende:
Die kaart van die moeder is ook wel het toppunt van trieste moederliefde.
Een megakaart en dan drie nietszeggende kutregeltjes. Je zou eens schrijfkramp krijgen, moeder zijnde.
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:12 schreef cindy10 het volgende:
hahahahaha zelfs met het foto maken mist niemand amanda!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
De "weldoener" is het moeder-missende kindje meer dan zat, hij wordt er helemaal para van.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:12 schreef Deisyy het volgende:
The Dukes are leaving.
Missen ze Amanda nog niet?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:16 schreef Deisyy het volgende:
He he eindelijk Brian ziet amanda buiten en zegt dat hij haar al de hele tijd miste.
Yeah right.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
Duke rijdt nog even ter afscheid tegen del op.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:19 schreef agter het volgende:
Straalbezopen achter het stuur. Zegt Huub "dat is eigen verantwoordelijkheid"
Morgen gaan we knallen, 100%.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:21 schreef Marieke_B het volgende:
Morgen komt het Jaap-Rachel gedoe (al 3 keer uitgesteld)
Weten ze niet dat driedubbele L + aanhang morgen komt?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef Disana het volgende:
Alle plannen van club Jaap zijn goedgekeurd. Ze mogen het huwelijk en de voorbereidingen naspelen en mensen uitnodigen. Iemand voor de jurk, Nathanael als getuige...
Dussss...quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:37 schreef avonne het volgende:
Jaap "mijn hoofddoel is Claire. Indirect, helaas, ook Huub. Maar dat betekent niet dat ik jullie uit de wind ga houden. (...) Als Huub iets heeft om jullie te breken (...) is het goed voor de show. Dan doe ik het ook"
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:43 schreef avonne het volgende:
Jaap was daarnet weer aan het peilen of Brian en amanda echt een serieus relatie probleem hebben. Daarmee waarschuwt hij B&A eigenlijk, dus die zullen weer dichter naar elkaar kruipen.
Nouja, iets anders was ook niet te verwachten. Huub heeft veel te lang op zijn gat gezeten, dus nu is het "too little, too late"
edit "nu" is eigenlijk niet correct verwoord. Want hij doet nog steeds niks met het B&A aanpakken.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:53 schreef avonne het volgende:
Correctie
Amanda wil wassen en roept Jaap om hulp
Jaap weet niet hoe je de electriciteit aan krijgt en roept Brian
Amanda loopt weg
Brian weet de aan en uit knop. Maar verder niet, en loopt weer weg.
Jaap drukt wat knoppen in "Ik weet niet wat ik nou gedaan heb"
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Vond de motiavtie vanmiddag van Huub ook wel kloppend.
Met de aard van Amanda, moeten ze die 2 zoveel mogelijk sparen. Dus geen terror tegen Amanda en Brain, waardoor alles vazelf zal gaan tussen B&A.
Als er maar enige tegenstand is tegen hen, trekken ze weer naar elkaar toe.
Ik vind dat een hele logische redenering van Huub. Niets doen, waardoor de bom vanzelf barst.
Jaap daarintegen laveert tussen Huub en B&A.
Wat ook logisch is. Die wil natuurlijk zijn haggie redden. Moet zeggen, dat hij het heel slim doet.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:57 schreef avonne het volgende:
Brian "ik heb net even Huubs onderbroek gecheckt"
WÁÁÁÁÁROMMMMM ?????????????
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:58 schreef avonne het volgende:
Brian "Het is gonorroe. Kijk die vlekken. Het is die kleur"
HÓÉ WÉÉÉÉÉÉT JIJ DAT ?????????????????????
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:59 schreef trettie het volgende:
Oh wat is die gek erg!
En dat mag je zomaar over iemand roepen!!!
Wat een smeerkees!!!!!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:04 schreef Lady-night het volgende:
Hoe ver kunnen wij nog zinken om dit te verslaan..........we gaan mee in de negatieve ziekelijke spiraal van Brian.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:14 schreef chufi het volgende:
Jaap was bang een stijve te krijgen ...
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:22 schreef chufi het volgende:
Free Willy schreeuwt Aman
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:29 schreef chufi het volgende:
Gaby Gaby schreeuwt Jaap
quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:57 schreef miesy het volgende:
brrr en a slapen nog steeds ver van elkaar, als de laatste aantal nachten.
brrrrrr
En met deze noot is de OP klaar, dit is de COS, lief zijn voor elkaar dus.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:42 schreef miesy het volgende:
en voor degene die er aan twijfelde ofze nog wel eens sex hebben,
claire on top
als je al zo ver gaat dat je gaat kruizen ruiken/kijken dan ben je wel heel ver gezakt en zowiezo al helemaal niet goed bij je hoofdquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is toch wel het absolute dieptepunt van Brian. Huub's ondergoed controleren en dan tot deze conclusie komen
Die vent is echt knettergek
ik hoop helemaal niet vind het een vreselijke zure vrouw of moet ik zeggen verzuurde vrouw.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:39 schreef Margo37 het volgende:
Super OP![]()
Weet iemand hoelaat netty komt?
tnx voor de mooie opsquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als je al zo ver gaat dat je gaat kruizen ruiken/kijken dan ben je wel heel ver gezakt en zowiezo al helemaal niet goed bij je hoofd
Die gast is echt gestoord, het gaat 9 van de 10 keer over poep en pies, daar is nu kruisruiken/kijken bijgekomen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:34 schreef kahaarin het volgende:
En trouwens, hoe weet hij dat het dat is? heeft hij daar ervaring mee dan?![]()
Oh. Ze ligt alweer.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:43 schreef Smash-it het volgende:
Claire zit rechtop!
quote:Er werden gisteren aardig wat telefoontjes gepleegd. Huub en Claire vonden het tijd om Palma eens een belletje te geven. Ze waren benieuwd hoe het met haar en haar zoon Dexter gaat. Palma was blij om de Miljonairs te horen en vertelde dat alles goed gaat en ze volgende week de Villa weer komt verblijden. Brian en Amanda pleegden ook een telefoontje. Brian belde eerst zijn broer Kenneth en daarna was het tijd voor Mike! Hoe zal het nu met Mike gaan, zo buiten de Kooi? Nou, hij vertelde dat het goed met hem gaat, met zijn werk, zijn huisje en zelfs met de vrouwen! Dat is goed om te horen van onze ex-gastspeler!
Tja, zo moeder zo zoon, Brian loopt de hele dag met Huub in zijn hoofd zelfs zijn onderbroek moet tie nog bekijken, totaal verknipt die gastquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik hoop helemaal niet vind het een vreselijke zure vrouw of moet ik zeggen verzuurde vrouw.
Was Kenneth idd niet, iemand die les geeft, Sandy of hoe heet die gozer?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:45 schreef beequeen het volgende:
Ben ik nu gek of heeft VV het weer bij het verkeerde eind? Iemand Brian horen/zien bellen met Kenniet of was dat misschien off stream???????
[..]
Erg toch, alsof hij een arts is en alsof hij daar recht toe heeft, dit is toch best wel een hele grote aanname, en hoe kom je er in 's hemelnaam bij om in iemand zijn ondergoed te gaan kijken....quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gast is echt gestoord, het gaat 9 van de 10 keer over poep en pies, daar is nu kruisruiken/kijken bijgekomen.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/148836
Ik hoop wel dat Joris dit filmpje ook even bekijkt en het dan doorgeeft aan Huub.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gast is echt gestoord, het gaat 9 van de 10 keer over poep en pies, daar is nu kruisruiken/kijken bijgekomen.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/148836
@Kahaarin, bedankt voor de mooie OP.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:38 schreef kahaarin het volgende:
En met deze noot is de OP klaar, dit is de COS, lief zijn voor elkaar dus.![]()
"Amanda liet altijd hele harde scheten, maar na Brian is het alleen ffffft"quote:
Ok, thanks, ik begon al aan mezelf te twijfelen. Wat zijn het toch een kneuzen daar bij Talpa.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:47 schreef Margo37 het volgende:
Was Kenneth idd niet, iemand die les geeft, Sandy of hoe heet die gozer?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:
Even lachen. Kijk hoe blij Brian is met Amanda en zijn liefde voor haar is ook zo oprecht.![]()
Met dank aan VOL.
Even lachen. Kijk hoe blij Brian is met Amanda en zijn liefde voor haar is ook zo oprecht.![]()
Met dank aan VOL.
Met dank aan VOL.
Met dank aan VOL.
Waarom vraag je het niet daar, moet toch kunnen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:02 schreef mazaru het volgende:
Knap gemaakt zeg.
Ik vraag me af wat voor programma ze daar voor gebruiken.
is een onderbroek geen persoonlijk bezit?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:46 schreef STAP01 het volgende:
Dus het is zover? Eindelijk heeft Huub een SOA! Wie had dat gedacht! Een SOA van Claire! Hij is immers nog niet zo heel lang geleden getest.........Moet wel van Claire zijn.
Ook frappant dat Brian kan zien aan de kleur van de boxershort dat iemand een SOA heeft! Wat is hij toch een alleskunner!
hij zal dat vast fijn vinden te rammen in een goedgevulde darmquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:17 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda liggen alweer te konijnen. Is het vanochtend misschien niet gelukt via de uitgang en neemt hij nu de ingang? Zonder eerst te douchen natuurlijk.
Amanda is toch elke week ongesteld? Bij een (verwaarloosde) blaasontsteking, komt er ook bloed uit de punaniquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:17 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda liggen alweer te konijnen. Is het vanochtend misschien niet gelukt via de uitgang en neemt hij nu de ingang? Zonder eerst te douchen natuurlijk.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze dat uitzenden, Brian zet zichzelf volkomen voor joker....oh wacht, dat is dan wel weer leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:29 schreef Disana het volgende:
Ik zou het echt schandalig vinden als ze dat stukje over Huubs onderbroek uitzenden. Wat mij betreft zijn er grenzen aan de soap.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda is toch elke week ongesteld? Bij een (verwaarloosde) blaasontsteking, komt er ook bloed uit de punaniWaarom weet GGDarts en SOA-expert Dr. Kubatz dat niet? Of houdt die engbek van necrofilie, en is het wachten daarop?.....
Och, hoort erbijquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:29 schreef Disana het volgende:
Ik zou het echt schandalig vinden als ze dat stukje over Huubs onderbroek uitzenden. Wat mij betreft zijn er grenzen aan de soap.
Aangezien de rat alles spiegelt zal hij zelf wel gonoreu hebbenquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, het is toch gewoon een stel viezerikken. Niet omdat ze konijnen maar de manier waarop en de hygïene achteraf, geen hygïene dus, jakkes.
Dus we kunnen hiebij concluderen, dat de Rat maar een klein pielemuisje heeft, maar door ziektes en zwelingen heeft het de grootte van een kinderarmpje aangenomen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Aangezien de rat alles spiegelt zal hij zelf wel gonoreu hebben
Die vent is echt knettergek,zou wel lachen zijn als hij nu een boete kreeg en dat in een brief de villa inkwam.aangezien onderbroeken persoonlijk bezit zijn en Brian het niet kon laten om Huub zijn onderbroek te inspecteren,krijg je een ton boete.Dat is echt mooie tv,bij de gedachten alleen al lig ik dubbel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:51 schreef petraa het volgende:
Wat een misselijke vent! Enne als Febo nu eens rechtvaardig is! Onderbroek is prive bezit! *#($*#(*(Brian.
Ik hoop dat het te kort is om uit te zenden. Want Brian kan bij ons dan wel voor gek staan, Huub wordt er op een smerige manier zwart mee gemaakt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze dat uitzenden, Brian zet zichzelf volkomen voor joker....oh wacht, dat is dan wel weer leuk natuurlijk.![]()
Nee, zonder gein, ik heb nog nooit zoiets idioots gezien. Wat een bosmongool zeg.
Precies dus dat!quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het te kort is om uit te zenden. Want Brian kan bij ons dan wel voor gek staan, Huub wordt er op een smerige manier zwart mee gemaakt.
Ach... voorlopig maakt hij alleen zichzelf er (weer eens) onsterfelijk belachelijk mee.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:51 schreef petraa het volgende:
Wat een misselijke vent! Enne als Febo nu eens rechtvaardig is! Onderbroek is prive bezit! *#($*#(*(Brian.
Welnee. Iedereen weet immers dat Huub heel discreet met vrouwen en sex is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het te kort is om uit te zenden. Want Brian kan bij ons dan wel voor gek staan, Huub wordt er op een smerige manier zwart mee gemaakt.
Ik zie het net andersom, als ze het uitzenden staat hijzelf compleet voor joker, en ach Huub is weleens slechter voor de dag gekomen op tv.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zitten in een spelletje toch? Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:05 schreef Larisje het volgende:
Nee Brian dan is net zo goor toch?? Remember Elly?? En wat dan nog dat je met iedereen naar bed gaat? Dat betekent nog niet meteen dat je gonorroe hebt en dat dokter Brian dat zo wel even aan je onderbroek kan vaststellen?
Zo zie ik het dus ook, al weet je nooit hoe ze het knippen/plakken. Maar hier kunnen ze toch weinig anders van maken dan Brian die zichzelf compleet voor joker zet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:04 schreef Margo37 het volgende:
Ik zie het net andersom, als ze het uitzenden staat hijzelf compleet voor joker, en ach Huub is weleens slechter voor de dag gekomen op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |