Ik denk toch dat die 2 iets voor elkaar voelen hoor. Het ziet er iig natuurlijker uit dan bij Brian en Amanda.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:39 schreef Guuskeee het volgende:
lief,,, kussen met glas ertussen (ook leuk rechts in de spiegel)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zet mn naam er nu ook onder, is later makkelijker voor de OP, hoef je er niet meer bij te zetten van wie de caps zijn toch
+1quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk toch dat die 2 iets voor elkaar voelen hoor. Het ziet er iig natuurlijker uit dan bij Brian en Amanda.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zet mn naam er nu ook onder, is later makkelijker voor de OP, hoef je er niet meer bij te zetten van wie de caps zijn toch
Nope, het was nog donker en de camera's hielden keurig afstand. Daar zal wel een afspraak voor gelden, het kindje van God wordt niet gefilmd zonder pruik. Het licht ging aan op het moment dat ze die stinkpruik weer op had.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:42 schreef Disana het volgende:
Wil je zeggen dat ze haar pruik af had?!? Zijn daar caps van?!? Wat heb ik gemist!
Die reden zit er natuurlijk ook nog achterquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
ik ben er mee begonnen omdat mijn caps (en gemodificeerde caps) op andere fora verschenen zonder enige vermelding van bron. maar ook in de OP is het makkelijker ja.
Hoe lang zou het duren totdat Amanda om die kleding gaat zeuren?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Middag allen, even gezocht, hier hadden ze het net over ........
Selene als model voor modelijn:
[ afbeelding ]
Hier staat de rest:
http://www.flickr.com/photos/fullhousefashion/page2/
Thanks.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Middag allen, even gezocht, hier hadden ze het net over ........
Selene als model voor modelijn:
[ afbeelding ]
het ging bij mij om een cap waar ik een half uur/3 kwartier aan gesleutelt had, die vervolgens door iemand anders als 'de hare' werd bestempeld. maar het is idd niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:55 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Brian en Jaap beginnen aan de voorbereidingen van hun plan
'mijn' caps mogen trouwens zonder vermelding gebruikt worden
Bedoelde er ook verder niemand mee te dissen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het ging bij mij om een cap waar ik een half uur/3 kwartier aan gesleutelt had, die vervolgens door iemand anders als 'de hare' werd bestempeld. maar het is idd niet zo belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |