Je bedoelt: pijpen, neuken, anaal en een SOA om mee te nemen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik versta Amanda echt niet hoor ik vind amanda straks wel iets voor op het cs...................Koffie,Thee ,Lmonade broodjes met kaas om meeeeeee te nemennnnnnnnnnnnnnn.
Vergeet de wijn niet...quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik versta Amanda echt niet hoor ik vind amanda straks wel iets voor op het cs...................Koffie,Thee ,Lmonade broodjes met kaas om meeeeeee te nemennnnnnnnnnnnnnn.
Ik vind Amanda meer iets voor achter het CS ....... Hee schatje zal ik met je meegaan vanavond?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik mag hopen van niet , want das alweer iemand voor Amanda , ik snap nu wel dat er steeds iemand bij komt voor Amanda anders gaat ze zich vervelen .quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:18 schreef Marieke_B het volgende:
Gaat die Suzanne soms de nieuwe gastspeelster worden?
Die soliciteert er al veel te lang naar..
Triest.quote:
Dan ga ik het even verbeteren, dankjewel. (met dat chagrijnige smoelwerk?)quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kleine correctie: Ze is het gezicht van een nieuwe kledinglijn.
Amanda moet naar Amerika en dan in een serie met de Nanny gaan spelen. Die stem trek ik ook al nietquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt: pijpen, neuken, anaal en een SOA om mee te nemen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ga ik het even verbeteren, dankjewel. (met dat chagrijnige smoekwerk?)
Heb nu al medelijden met de andere dames aldaar.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja ik doelde meer op het schreeuwen kwa werk omgeving idd wat jij zegt
Als ze nou als plasjuf bij de pisbakken gaat werken, dubbelfeest.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Amanda meer iets voor achter het CS ....... Hee schatje zal ik met je meegaan vanavond?
'K zeg....ik hou der nie van....quote:
Hoeft ze ook niet zo ver te lopen met haar blaasontsteking.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ze nou als plasjuf bij de pisbakken gaat werken, dubbelfeest.
WC-door-slut?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ze nou als plasjuf bij de pisbakken gaat werken, dubbelfeest.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hoeft ze ook niet zo ver te lopen met haar blaasontsteking.
tnxxquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb nu al medelijden met de andere dames aldaar.![]()
Is dit trouwens niet een goede? Heb je ze alletwee in 1 ava:
[ afbeelding ]
http://www.brideofchucky.com/
my God....quote:
Het is toch te triest voor woorden.........quote:
Ik zat te denken: Zou het niet leuk zijn om onze schatten op krabpaaldansen te doen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, da's nou creatief cappen: Ricardo als opblaaspop.
npquote:
Eew, ik zie de schaamschaafwonden al voor me.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat te denken: Zou het niet leuk zijn om onze schatten op krabpaaldansen te doen?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat te denken: Zou het niet leuk zijn om onze schatten op krabpaaldansen te doen?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:35 schreef mootie het volgende:
Ze heeft vanmiddag heur haar gewassen( niet schrikken hoor) en een hoofdmassage van Brian gekregen, ze voelde zich weer helemaal fris. Ze zette wel haar vieze pruik op dat natte haar dus.......broeien maar.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:37 schreef Disana het volgende:
Amanda moet nodig een haarkleuring hebben, ze heeft veel uitgroei. Betekent dat dat haar pruik even af moet?
Wil je zeggen dat ze haar pruik af had?!? Zijn daar caps van?!? Wat heb ik gemist!quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag heur haar gewassen en een hoofdmassage van Brian gekregen, ze voelde zich weer helemaal fris. Ze zette wel haar vieze pruik op dat natte haar dus.......broeien maar.
Glassexquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:39 schreef Guuskeee het volgende:
lief,,, kussen met glas ertussen (ook leuk rechts in de spiegel)
[ afbeelding ]
Ik denk toch dat die 2 iets voor elkaar voelen hoor. Het ziet er iig natuurlijker uit dan bij Brian en Amanda.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:39 schreef Guuskeee het volgende:
lief,,, kussen met glas ertussen (ook leuk rechts in de spiegel)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |