En dan vind je het vreemd dat je niet kan slapen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 05:21 schreef tong80 het volgende:
Heb net al mijn 4de mok koffie in 2 uur op.
Klopt. Ik neem me elke keer voor om het niet live te kijken zodat ik 's nachts wat te doen heb. Vergeet het alleen telkensquote:Op zaterdag 5 april 2008 05:24 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf nu wakker ga niet meer naar bed
Trouwens uitzendingengemist is een uitkomst. Zit nu naar Voetbal Insite te kijken/luisteren en daarvoor naar Studio voetbal. Straks volgt Holland Sport
Ik ga slapen als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 5 april 2008 07:08 schreef tong80 het volgende:
Wakker worden mensen. Het wordt al licht.
trustequote:Op zaterdag 5 april 2008 07:49 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben weer thuis van werk en ga lekker even mijn bedje in!
Die van jezelfquote:Op zaterdag 5 april 2008 07:38 schreef appelsientje het volgende:
Oja het is licht
Vrijgezellenfeest zometeen
Yupquote:
Thnxquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:18 schreef tong80 het volgende:
Veel plezier Appelsientje. Weet je al wat de plannen zijn of word je verrast ?
Adem in, adem uitquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:58 schreef tong80 het volgende:
Ik word strontziek van mijn verbinding. Zo traag is ie nog nooit geweest
Ik word er zenuwachtig van
Ja, ik was al op de hoogte. Even tussen de regendruppels heen geslalomd, om nog even snel boodschappen te hebben gedaan, voordat het begint. Gelukkig regent het hier nu niet echt hard.quote:
Stappen in Amsterdamquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:48 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat voor de eerste keer in zijn leven stappen in amsterdam....
Geen, helaas! Reunie van de groep van Curacao in 2002, waar er (helaas) het merendeel van in amsterdam woont, dus ik mag dadelijk 2 uur naar shi city gaan rijden...quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:49 schreef DIGGER het volgende:
Welke weddenschap heb je daarvoor verloren?
quote:
volgens de eerste berichtehn die doorkomen is hij iig in een Feyenoordshirt gehesenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Thnx
Ik word verrast![]()
dus ben benieuwd
Hier hagelde het zojuist...quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:26 schreef RayMania het volgende:
Jongens, wat een héérlijk weer. Eindelijk, is gewoon hartstikke warm.
Hij doet dat onder dwang, dat is wat anders dan wat ik ooit gedaan hebquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:24 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]Uffie, die deed ze in Doornroosje ook
![]()
[..]
volgens de eerste berichtehn die doorkomen is hij iig in een Feyenoordshirt gehesenje moet er wat voor over hebben zeg, dat trouwen
Hier echt superlekker, maar hoorde inderdaad dat het niet overal zo is. Kwam iemand langs uit Amsterdam en die kwam op de snelweg in een hoosbui terecht.quote:
Toch geen Hoostbui hoop ikquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier echt superlekker, maar hoorde inderdaad dat het niet overal zo is. Kwam iemand langs uit Amsterdam en die kwam op de snelweg in een hoosbui terecht.
10,=. Dan heb je vier op een rij.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Jammer dat ik geen mod meer ben, had ik je post gewoon gedelete
quote:PokerStars Spel #16502983575: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10) - 05/04/2008 - 10:50:55 (ET)
Tafel 'Ani II' 9-max Plaats #2 is de button
Plaats 1: pxr5 ($10.90 in chips)
Plaats 2: boriszz ($12.05 in chips)
Plaats 3: apumarley ($9.90 in chips)
Plaats 4: Buddha61 ($13.05 in chips)
Plaats 5: alcoholician ($1.85 in chips)
Plaats 6: Luukmaestro ($10 in chips)
Plaats 7: ruhrpott379 ($4 in chips)
Plaats 8: KoD-larry ($6.25 in chips)
Plaats 9: Falzki ($1.35 in chips)
apumarley: zet small blind $0.05
Buddha61: zet big blind $0.10
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan boriszz [6d 6s]
alcoholician: foldt
Luukmaestro: foldt
ruhrpott379: foldt
KoD-larry: foldt
Falzki: foldt
pxr5: callt $0.10
boriszz: raiset $0.20 naar $0.30
apumarley: foldt
Buddha61: callt $0.20
pxr5: callt $0.20
*** FLOP *** [6h Ts 8s]
Buddha61: bet $0.30
pxr5: callt $0.30
boriszz: raiset $1.20 naar $1.50
Buddha61: callt $1.20
pxr5: callt $1.20
*** TURN *** [6h Ts 8s] [2c]
Buddha61: checkt
pxr5: checkt
boriszz: bet $3.10
Buddha61: raiset $8.15 naar $11.25 en is all-in
pxr5: foldt
boriszz: callt $7.15 en is all-in
*** RIVER *** [6h Ts 8s 2c] [3c]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Is dat the start list van the Grand Nastional ?quote:
Ja zo eerst even HSV afkijken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat the start list van the Grand Nastional ?
Zo niet zou ik toch maar kijken nu op BBC-1
Vrijwillig rondgelopen in een Feyenoord shirtquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:19 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Bossie, wat heb jij dan ooit gedaan?
Dat kán niet vrijwillig geweest zijn!quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijwillig rondgelopen in een Feyenoord shirt
hm, toen ik destijds uit kantoor geplukt werd voor m;n vrijgezellenfeest leek het er eerst op dat wij naar Eindhoven zouden gaan waar ik vervolgens in een complete Ajax outfit zou gaan rondlopenquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:24 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
volgens de eerste berichtehn die doorkomen is hij iig in een Feyenoordshirt gehesenje moet er wat voor over hebben zeg, dat trouwen
dat moet een moeilijke periode geweest zijn. ben je daar ondertussen voor behandeld?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijwillig rondgelopen in een Feyenoord shirt
Toch is het zo,quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat kán niet vrijwillig geweest zijn!
Iedere vent heeft een brandblusser, zo handig!quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:53 schreef tong80 het volgende:
Bij mijn broer was de vrijgezellenavond ook in Utrecht.
Heb ik nog een bar in de fik gestoken. Hadden ze allemaal drankjes op de bar gezet.
Wist ik veel dat ze die één voor één zouden aansteken ik legbde er mijn aansteker onder en alles vloog inj éénj keer inj de fik.
Gelukkig had ik een brandblusser bij me
Nee, ik ben sterk genoeg geweest om het zonder hulp te overwinnen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat moet een moeilijke periode geweest zijn. ben je daar ondertussen voor behandeld?
ach, vroeger was ik ook vaker in Galgenwaard te vinden dan in De Meerquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch is het zo,
ach ik was toen pas 10 ofzo, maar wel al SCC-er bij PSV![]()
![]()
![]()
Ek finale en tegen Den Bosch?quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:00 schreef tong80 het volgende:
Ik heb van Basten ooit twee keer live gezien. Weten jullie bij welke doelpunten ?
Als die van het niveau van je huiswerk zijn, dan moet dat toch wel lukkenquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:34 schreef Messenga het volgende:
Ik heb vanaf maandag 4 tentamens, en nog voor geen 1 geleerd. De zin is ook 0,0.
Hehe, Da's er maar 1 van de 4quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als die van het niveau van je huiswerk zijn, dan moet dat toch wel lukken
Alleen Unoks knaks komen er hier inquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:32 schreef VoreG het volgende:
Ik vraag me af wat voor soort mensen knakworsten gemaakt van kip kopen.. Ik denk dat dat alleen mensen zijn die niet echt helemaal opletten tijdens het kopen en verwachten dat in het vakje van de knakworsten ook echt alleen maar normale knakworsten staan!
jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig, die handleiding voor een lamineermachine. Ik snap het nu helemaal.
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4016959
met appelmoesquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op brood met appelmoes.
APPELMOES JA!!!
Oeh, die wel inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
patat eet ik ook met appelmoes. Hamburgers ook trouwens. Appelmoes
Ik mag niet meedoenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:19 schreef RayMania het volgende:Doe mee en win een EK-shirt van Oranje!
.
Coolquote:
Die vetste lekkere belgische donkergele is zoooo lekkerquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:18 schreef borisz het volgende:
Sjimz en EC welke saus willen jullie bij je patat ?
Moet er nog eentje, de lastigste helaasquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:19 schreef RayMania het volgende:Doe mee en win een EK-shirt van Oranje!
.
Die vis zeker?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet er nog eentje, de lastigste helaas.
Groeten uit de Rimboequote:Op zaterdag 5 april 2008 22:19 schreef tong80 het volgende:
Groeten uit de rimboe is weer leuk ik kan alleen het topic niet vinden.
Iemand ?
Ja.quote:
Ik schrok.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
JJ en dan na een allin denk je te lang na en wordt die gefold terwijl je wilt callen
[Vertaling voor Tong]quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:54 schreef borisz het volgende:
3 uur gehad, 80k over. 15 spelers nog. gemiddeld nu 190k.
KOrtom even bingo'en. 9 spelers gaan door
Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 april 2008 00:25 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAA![]()
finale tafel gehaald van het telegraaftoernooi![]()
kortom morgen de volgende ronde spelen.
Appelmoes na de maaltijd.quote:Op zondag 6 april 2008 01:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zodiac is een goede fillum.
1 keer geprobeerd.... niet echt een succesquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:32 schreef VoreG het volgende:
Ik vraag me af wat voor soort mensen knakworsten gemaakt van kip kopen.. Ik denk dat dat alleen mensen zijn die niet echt helemaal opletten tijdens het kopen en verwachten dat in het vakje van de knakworsten ook echt alleen maar normale knakworsten staan!
Dan is het nu kwart voor twaalfquote:Op zondag 6 april 2008 01:41 schreef SCH het volgende:
Vergeten de DVD-recorder op zomertijd te zetten
Een jaartje in Argentiniëquote:Op zondag 6 april 2008 01:39 schreef Bluezz het volgende:
Waar woont die donkere dan? Argentinie dus
Feli![]()
Ben je dronkenquote:
Lalalala ik ben serieus de tel kwijt geraakt na het wijn proevenquote:Op zondag 6 april 2008 02:01 schreef rubbereend het volgende:
en hoe dronken bent u?
Neequote:
Coolquote:Op zondag 6 april 2008 02:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lalalala ik ben serieus de tel kwijt geraakt na het wijn proeven
tijd voor bier danquote:
Boris is 18 dacht ikquote:Op zondag 6 april 2008 02:06 schreef tha_dark het volgende:
Ik zat me zo af te vragen, ben ik eigenlijk de jongste hier in Hools?
quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 02:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]was echt gezellig... en het werd steeds leuker na en aantal wijntjes
Man...straks mag je ook neuken......Wat denk je daarvan ?quote:Op zondag 6 april 2008 02:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]was echt gezellig... en het werd steeds leuker na en aantal wijntjes
Nee na het avond eten heb ik hem uit gedaan... vreselijk.. ik wilde me serieus voor lul lopen....quote:Op zondag 6 april 2008 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]je hebt toch niet de hele dag dat shirt aan hoeven hoduen?
quote:Op zondag 6 april 2008 02:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee na het avond eten heb ik hem uit gedaan... vreselijk..
quote:ik wilde me serieus voor lul lopen....
quote:
terlewustenquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 02:10 schreef tha_dark het volgende:
En Bluezz had ik vanzelfsprekend al buiten beschouwing gelaten
ik ookquote:
Cool, ja puntjeop RayMania mag niet ontbrekenquote:Op zondag 6 april 2008 16:40 schreef toma het volgende:
de tekening is bijna af
nog wat puntjes op de i
quote:Op zondag 6 april 2008 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is niks vandaag wat de Ronde kan overtreffen, wat een geweldige koers. Niet normaal.
Devolder.
quote:
ik zal het doorgeven aan de kunstenaarquote:Op zondag 6 april 2008 17:15 schreef borisz het volgende:
Toma
nu Bloes nog, die zit nog altijd op het krukje
Eigenlijk mag ik hier niet komen van Rayquote:
volkomen terechtquote:
Als Ray wil dat er 1 mod niet meer in Hools komt, moet hij zelf maar wegblijvenquote:Op zondag 6 april 2008 18:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik hier niet komen van Ray, maar die veren moeten echt in je reet gestopt worden.
Om Jan Mulder te citeren: 'FAN TAS TISCH!'
En nu ben ik weer weg.
Nah, ben nooit zo'n Hools menneke geweest. Wou alleen even Toma een welverdiend compliment geven.quote:Op zondag 6 april 2008 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Ray wil dat er 1 mod niet meer in Hools komt, moet hij zelf maar wegblijven
Okeequote:Op zondag 6 april 2008 18:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nah, ben nooit zo'n Hools menneke geweest. Wou alleen even Toma een welverdiend compliment geven.
bedankt manquote:Op zondag 6 april 2008 18:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nah, ben nooit zo'n Hools menneke geweest. Wou alleen even Toma een welverdiend compliment geven.
Dat was een grapquote:
Zeg gewoon dat je niks kan, omdat je alleen maar kutkaarten krijgt. Dan is het nog te volgen!quote:Op zondag 6 april 2008 20:17 schreef borisz het volgende:
Wat een tightass tafel, ik krijg alleen niks. ook geen suitedconnectors ofzo waarmee je nog een beetje kan spelen. Maar door deze tightheid komt het zo weer aan op bingomodus.
dat heb ik dus ook. Ik ken alleen termen als: flush, check, fold, two pair en high card. Maar je moet niet maar vreemde en rare termen aankomen.quote:Op zondag 6 april 2008 20:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je niks kan, omdat je alleen maar kutkaarten krijgt. Dan is het nog te volgen!
Ik poker zelf ook, maar al die termen ken ik echt niet.
Nee man, dat is niet hipquote:Op zondag 6 april 2008 20:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je niks kan, omdat je alleen maar kutkaarten krijgt. Dan is het nog te volgen!
Moet je je voorstellen hoe de mensen zich voelen, die helemaal niks met pokeren hebben...quote:Op zondag 6 april 2008 20:25 schreef toma het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook. Ik ken alleen termen als: flush, check, fold, two pair en high card. Maar je moet niet maar vreemde en rare termen aankomen.
valt nog mee, val met niet lastig met rare termen als foldequity, reversed pot odds, implied pod odds en ga zo maar door.quote:Op zondag 6 april 2008 20:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
dan heb ej altijd nog de blufquote:Op zondag 6 april 2008 20:17 schreef borisz het volgende:
Wat een tightass tafel, ik krijg alleen niks. ook geen suitedconnectors ofzo waarmee je nog een beetje kan spelen. Maar door deze tightheid komt het zo weer aan op bingomodus.
quote:Op zondag 6 april 2008 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Appelmoes is tijdloos, maar altijd trendy.
Sneeën in je vinger, is dat hip of trendy?quote:Op zondag 6 april 2008 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Appelmoes is tijdloos, maar altijd trendy.
Gereageerdquote:Op zondag 6 april 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
Een interview met...Beschouw.
Doe eens lezen en reageren allemaal.
Dit is voor de pokeraar toch wel te doen?quote:Op zondag 6 april 2008 20:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geinig.quote:Op zondag 6 april 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
Een interview met...Beschouw.
Doe eens lezen en reageren allemaal.
[..]
Sneeën in je vinger, is dat hip of trendy?.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee diek! Volgende week feesten in Eindhoven?
Ik hoop hetquote:Op zondag 6 april 2008 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee diek! Volgende week feesten in Eindhoven?
en 4e gewordenquote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heb ej altijd nog de bluf
ben zelf aangeschoven bij het FOK! toernooi
quote:Op zondag 6 april 2008 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
In Eindhoven kun je goed feesten hoor Ray. Tot morgen!
En alweer in de bus.quote:
Schat!quote:
Ik ben al blij dat er een ronde is dat iedereen zijn toto's invuldquote:Op zondag 6 april 2008 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik vul het morgen of desnoods dinsdag in
quote:
en dat is?quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
aan mezelf ruikenlush makes me smell good
en nu slapen
laten we een biertje drinken op Jeu!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |