En dan vind je het vreemd dat je niet kan slapen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 05:21 schreef tong80 het volgende:
Heb net al mijn 4de mok koffie in 2 uur op.
Klopt. Ik neem me elke keer voor om het niet live te kijken zodat ik 's nachts wat te doen heb. Vergeet het alleen telkensquote:Op zaterdag 5 april 2008 05:24 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf nu wakker ga niet meer naar bed
Trouwens uitzendingengemist is een uitkomst. Zit nu naar Voetbal Insite te kijken/luisteren en daarvoor naar Studio voetbal. Straks volgt Holland Sport
Ik ga slapen als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 5 april 2008 07:08 schreef tong80 het volgende:
Wakker worden mensen. Het wordt al licht.
trustequote:Op zaterdag 5 april 2008 07:49 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben weer thuis van werk en ga lekker even mijn bedje in!
Die van jezelfquote:Op zaterdag 5 april 2008 07:38 schreef appelsientje het volgende:
Oja het is licht
Vrijgezellenfeest zometeen
Yupquote:
Thnxquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:18 schreef tong80 het volgende:
Veel plezier Appelsientje. Weet je al wat de plannen zijn of word je verrast ?
Adem in, adem uitquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:58 schreef tong80 het volgende:
Ik word strontziek van mijn verbinding. Zo traag is ie nog nooit geweest
Ik word er zenuwachtig van
Ja, ik was al op de hoogte. Even tussen de regendruppels heen geslalomd, om nog even snel boodschappen te hebben gedaan, voordat het begint. Gelukkig regent het hier nu niet echt hard.quote:
Stappen in Amsterdamquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:48 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat voor de eerste keer in zijn leven stappen in amsterdam....
Geen, helaas! Reunie van de groep van Curacao in 2002, waar er (helaas) het merendeel van in amsterdam woont, dus ik mag dadelijk 2 uur naar shi city gaan rijden...quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:49 schreef DIGGER het volgende:
Welke weddenschap heb je daarvoor verloren?
quote:
volgens de eerste berichtehn die doorkomen is hij iig in een Feyenoordshirt gehesenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Thnx
Ik word verrast![]()
dus ben benieuwd
Hier hagelde het zojuist...quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:26 schreef RayMania het volgende:
Jongens, wat een héérlijk weer. Eindelijk, is gewoon hartstikke warm.
Hij doet dat onder dwang, dat is wat anders dan wat ik ooit gedaan hebquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:24 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]Uffie, die deed ze in Doornroosje ook
![]()
[..]
volgens de eerste berichtehn die doorkomen is hij iig in een Feyenoordshirt gehesenje moet er wat voor over hebben zeg, dat trouwen
Hier echt superlekker, maar hoorde inderdaad dat het niet overal zo is. Kwam iemand langs uit Amsterdam en die kwam op de snelweg in een hoosbui terecht.quote:
Toch geen Hoostbui hoop ikquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier echt superlekker, maar hoorde inderdaad dat het niet overal zo is. Kwam iemand langs uit Amsterdam en die kwam op de snelweg in een hoosbui terecht.
10,=. Dan heb je vier op een rij.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Jammer dat ik geen mod meer ben, had ik je post gewoon gedelete
quote:PokerStars Spel #16502983575: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10) - 05/04/2008 - 10:50:55 (ET)
Tafel 'Ani II' 9-max Plaats #2 is de button
Plaats 1: pxr5 ($10.90 in chips)
Plaats 2: boriszz ($12.05 in chips)
Plaats 3: apumarley ($9.90 in chips)
Plaats 4: Buddha61 ($13.05 in chips)
Plaats 5: alcoholician ($1.85 in chips)
Plaats 6: Luukmaestro ($10 in chips)
Plaats 7: ruhrpott379 ($4 in chips)
Plaats 8: KoD-larry ($6.25 in chips)
Plaats 9: Falzki ($1.35 in chips)
apumarley: zet small blind $0.05
Buddha61: zet big blind $0.10
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan boriszz [6d 6s]
alcoholician: foldt
Luukmaestro: foldt
ruhrpott379: foldt
KoD-larry: foldt
Falzki: foldt
pxr5: callt $0.10
boriszz: raiset $0.20 naar $0.30
apumarley: foldt
Buddha61: callt $0.20
pxr5: callt $0.20
*** FLOP *** [6h Ts 8s]
Buddha61: bet $0.30
pxr5: callt $0.30
boriszz: raiset $1.20 naar $1.50
Buddha61: callt $1.20
pxr5: callt $1.20
*** TURN *** [6h Ts 8s] [2c]
Buddha61: checkt
pxr5: checkt
boriszz: bet $3.10
Buddha61: raiset $8.15 naar $11.25 en is all-in
pxr5: foldt
boriszz: callt $7.15 en is all-in
*** RIVER *** [6h Ts 8s 2c] [3c]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Is dat the start list van the Grand Nastional ?quote:
Ja zo eerst even HSV afkijken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat the start list van the Grand Nastional ?
Zo niet zou ik toch maar kijken nu op BBC-1
Vrijwillig rondgelopen in een Feyenoord shirtquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:19 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Bossie, wat heb jij dan ooit gedaan?
Dat kán niet vrijwillig geweest zijn!quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijwillig rondgelopen in een Feyenoord shirt
hm, toen ik destijds uit kantoor geplukt werd voor m;n vrijgezellenfeest leek het er eerst op dat wij naar Eindhoven zouden gaan waar ik vervolgens in een complete Ajax outfit zou gaan rondlopenquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:24 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
volgens de eerste berichtehn die doorkomen is hij iig in een Feyenoordshirt gehesenje moet er wat voor over hebben zeg, dat trouwen
dat moet een moeilijke periode geweest zijn. ben je daar ondertussen voor behandeld?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijwillig rondgelopen in een Feyenoord shirt
Toch is het zo,quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat kán niet vrijwillig geweest zijn!
Iedere vent heeft een brandblusser, zo handig!quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:53 schreef tong80 het volgende:
Bij mijn broer was de vrijgezellenavond ook in Utrecht.
Heb ik nog een bar in de fik gestoken. Hadden ze allemaal drankjes op de bar gezet.
Wist ik veel dat ze die één voor één zouden aansteken ik legbde er mijn aansteker onder en alles vloog inj éénj keer inj de fik.
Gelukkig had ik een brandblusser bij me
Nee, ik ben sterk genoeg geweest om het zonder hulp te overwinnen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat moet een moeilijke periode geweest zijn. ben je daar ondertussen voor behandeld?
ach, vroeger was ik ook vaker in Galgenwaard te vinden dan in De Meerquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch is het zo,
ach ik was toen pas 10 ofzo, maar wel al SCC-er bij PSV![]()
![]()
![]()
Ek finale en tegen Den Bosch?quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:00 schreef tong80 het volgende:
Ik heb van Basten ooit twee keer live gezien. Weten jullie bij welke doelpunten ?
Als die van het niveau van je huiswerk zijn, dan moet dat toch wel lukkenquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:34 schreef Messenga het volgende:
Ik heb vanaf maandag 4 tentamens, en nog voor geen 1 geleerd. De zin is ook 0,0.
Hehe, Da's er maar 1 van de 4quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als die van het niveau van je huiswerk zijn, dan moet dat toch wel lukken
Alleen Unoks knaks komen er hier inquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:32 schreef VoreG het volgende:
Ik vraag me af wat voor soort mensen knakworsten gemaakt van kip kopen.. Ik denk dat dat alleen mensen zijn die niet echt helemaal opletten tijdens het kopen en verwachten dat in het vakje van de knakworsten ook echt alleen maar normale knakworsten staan!
jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig, die handleiding voor een lamineermachine. Ik snap het nu helemaal.
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4016959
met appelmoesquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op brood met appelmoes.
APPELMOES JA!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |