En dan vind je het vreemd dat je niet kan slapen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 05:21 schreef tong80 het volgende:
Heb net al mijn 4de mok koffie in 2 uur op.
Klopt. Ik neem me elke keer voor om het niet live te kijken zodat ik 's nachts wat te doen heb. Vergeet het alleen telkensquote:Op zaterdag 5 april 2008 05:24 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf nu wakker ga niet meer naar bed
Trouwens uitzendingengemist is een uitkomst. Zit nu naar Voetbal Insite te kijken/luisteren en daarvoor naar Studio voetbal. Straks volgt Holland Sport
Ik ga slapen als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 5 april 2008 07:08 schreef tong80 het volgende:
Wakker worden mensen. Het wordt al licht.
trustequote:Op zaterdag 5 april 2008 07:49 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben weer thuis van werk en ga lekker even mijn bedje in!
Die van jezelfquote:Op zaterdag 5 april 2008 07:38 schreef appelsientje het volgende:
Oja het is licht
Vrijgezellenfeest zometeen
Yupquote:
Thnxquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:18 schreef tong80 het volgende:
Veel plezier Appelsientje. Weet je al wat de plannen zijn of word je verrast ?
Adem in, adem uitquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:58 schreef tong80 het volgende:
Ik word strontziek van mijn verbinding. Zo traag is ie nog nooit geweest
Ik word er zenuwachtig van
Ja, ik was al op de hoogte. Even tussen de regendruppels heen geslalomd, om nog even snel boodschappen te hebben gedaan, voordat het begint. Gelukkig regent het hier nu niet echt hard.quote:
Stappen in Amsterdamquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:48 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat voor de eerste keer in zijn leven stappen in amsterdam....
Geen, helaas! Reunie van de groep van Curacao in 2002, waar er (helaas) het merendeel van in amsterdam woont, dus ik mag dadelijk 2 uur naar shi city gaan rijden...quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:49 schreef DIGGER het volgende:
Welke weddenschap heb je daarvoor verloren?
quote:
volgens de eerste berichtehn die doorkomen is hij iig in een Feyenoordshirt gehesenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Thnx
Ik word verrast![]()
dus ben benieuwd
Hier hagelde het zojuist...quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:26 schreef RayMania het volgende:
Jongens, wat een héérlijk weer. Eindelijk, is gewoon hartstikke warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |