Net of je niet kijkt als je niet op FOK! bent, dan ben je sowieso een nepfanquote:Op vrijdag 4 april 2008 03:06 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
GSM Roddick!
Nou, KZ mist de wedstrijd van haar leven...
Niet overdrijven. Fed heeft 1 game BP weggegeven, dat was meteen de beslissing.quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:08 schreef erkel het volgende:
Leuk voor RoddickEerst Dubai, nu dit...klasse.
Maar het was niet zo dat Roddick zo geweldig speelde. Federer zat gewoon lang niet op zijn niveau en de echte wil en vertrouwen ontbrak ook gewoon.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Fed heeft 1 game BP weggegeven, dat was meteen de beslissing.
Roddick serveerde gewoon top zelf en had wat geluk in de tie-break dat Federer de nodige fouten maakte. Ik vind het een verdiende overwinning.
Het was een verdiende overwinning, maar dat lag 'm meer aan Federer dan aan Roddick.quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Fed heeft 1 game BP weggegeven, dat was meteen de beslissing.
Roddick serveerde gewoon top zelf en had wat geluk in de tie-break dat Federer de nodige fouten maakte. Ik vind het een verdiende overwinning.
Ik vind het wel saai, zo'n serveer circus act.quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:10 schreef Ambrosius het volgende:
Volg jij het ook een beetje?quote:
Onzin. Federer speelde beter dan vorige wedstrijd (toen iedereen hem nog zo goed vondquote:Op vrijdag 4 april 2008 03:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Het was een verdiende overwinning, maar dat lag 'm meer aan Federer dan aan Roddick.
Dat ontken ik niet, het waren maar zelden leuke punten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel saai, zo'n serveer circus act.
De mooiste punten kwamen van Federer, de grootste fouten ook.
Nou, inderdaad.quote:
Maar als je gewoon reëel bent dan weet je ook dat wanneer de nummer 1 (Federer) tijdens de Masters geen titels weet te winnen het op een GS alleen maar nog moelijker zal worden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.En nog steeds geen titel dit jaar.
Ik hoop dat hij het gravelseizoen goed speelt. Maar stel dat hij dit jaar alleen Roland Garros en Wimbledon wint en numer 1 blijft, is hij denk ik ook blij. Wat kunnen hem die AMS-toernooien schelen; hij wil de beste in de geschiedenis worden en dan kijken ze niet echt naar AMS-titels maar naar GS-titels. Hoe zien jullie dat?
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:21 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar als je gewoon reëel bent dan weet je ook dat wanneer de nummer 1 (Federer) tijdens de Masters geen titels weet te winnen het op een GS alleen maar nog moelijker zal worden.
Dat ben ik helemaal niet met je eens. In 2007 liep hij vaakals een zombie op de baan of keek hij alsof hij elk moment kon gaan huilen. Nu staat hij alweer een tijdje onspannen op de baan en lacht hij zelfs af en toe.quote:Ik wil geen sportpsycholoog uithangen maar Federer lijkt mij op dit moment een soort van ''tennismoe''. Zie maar zeer weinig vreugde en beleving op de baan, en dat was juist altijd zijn één van zijn sterke kanten.
Vind ik ook.quote:Als je kijkt naar de eerste set toen schrok ik op een gegeven moment van de gewonnen punten op Andy's eigen service. De eerste service lag zo rond de 80% en zijn tweede op +- 70 % (kwam aan het eind van de set, dacht bij 5-5, even in beeld).
Dan ben je tegen een Roddick (die het voornamelijk van zijn eerste service moet hebben) gewoon ''slecht'' bezig.
Ik zou blij zijn om Fed weer eens een GS te zien winnen.quote:Later verbeterde dat absoluut maar toen stond Roger al met 1-0 in sets achter (en Andy kreeg zo steeds meer hoop op een overwinning).
Al met al denk ik dat er niet echt meer 1 heel grote favoriet is voor een GS of een Masters. De ene keer Federer, dan weer Nadal/Djokovic en heel soms Roddick/outsider.
Ja, inderdaad.quote:Btw, het is echt een topjaar voor Andy. Dit jaar al gewonnen van de nummers 1,2,3 en we zitten pas in april.
Huh? Federer stond behoorlijk geïnspireerd en gemotivbeerd op de baan in de eerste set vond ik (rest heb ik nog niet gezien).quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:51 schreef Norrage het volgende:
Fed heeft altijd ongeinspireerd op de baan gestaan, dat is nu geen verschil...
Dat lijkt me wat overdreven.quote:Maar in ieder geval is verliezen van Roddick wel het begin van het einde...
Dat vind ik ook. Ben benieuwd wat hij er zelf verder over zegt en of hij overweegt om een coach te nemen.quote:Ik hoop zo dat Fed zijn goede vorm weer terugvindt..dit begint echt triest te worden
Bedoel je dat je denkt dat Federer Wimbledon gewoon weer wint en ook goed zal spelen op het hartcourt- en indoorseizoen? En, zo ja, waaróm denk je dat?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:03 schreef suus21 het volgende:
toch wel verrassend dat roddick van fedje wint...met en na wimbledon is fed toch weer super..
Federer serveerde nog wel redelijk sterk en Roddick staat niet bekend als een geweldige retourneerder, dus dat valt nog wel te verklaren waarom Federer makkelijk door zijn servicegames heenliep.quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:50 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Onzin. Federer speelde beter dan vorige wedstrijd (toen iedereen hem nog zo goed vond). Federer is niet in topvorm, maar wel (redelijk) in vorm, zoals je kon zien aan 99% van zijn servicegames. Twee hele kleine inzinkingjes, en een Roddick die ijzersterk aan het serveren is, dat is nou eenmaal genoeg om een wedstrijd te verliezen.
Kan heel goed hoor. Ik vind het gewoon heel moeilijk. Wat ik graag wil weten is of Federer nog steeds last heeft van de naweeën van de ziekte van Pfeiffer. En nu komt het gravelseizoen eraan. Hij heeft veel punten te verdedigen, maar een overwinning op RG zou áles goed maken denk ik.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:58 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Conclusie: Federer: niet fantastisch, zeker niet, maar lang niet slecht. Roddick: bovengemiddeld goed, goed geserveerd. Op zo'n moment is het verschil klein genoeg dat Roddick er met winst vandoor kan gaan.
Volgens mij zijn GS juist niet moeilijker voor Federer. Setverlies is daar niks om je druk over te maken en als het dan eens gebeurd dat je twee sets verliest, zoals nu tegen Roddick, is er nog niks verloren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan heel goed hoor. Ik vind het gewoon heel moeilijk. Wat ik graag wil weten is of Federer nog steeds last heeft van de naweeën van de ziekte van Pfeiffer. En nu komt het gravelseizoen eraan. Hij heeft veel punten te verdedigen, maar een overwinning op RG zou áles goed maken denk ik.
VerdwaasdeVogel, ik ben het met je eens dat de GS lastiger zijn dan de AMS, maar ik hoop dat Federers vorm beter wordt. Als dat gebeurt, wint hij zijn partijen ook makkelijker. Maar ik vind het toch nog wel zorgelijk. Oké, Roddick had een goede dag, maar hij heeft ook eerder goed tegen Federer gespeeld en dan won Federer altijd. Maar goed, er zit ook geluk in. Roddick had een keer een matchpouint (weet niet of het er 1 was of 2) en toen miste hij een volgens mij makkelijke volley. Ik vind het heel moeilijk om te bepalen of het nou door Federer komt of door Djoko, Murray, Fish en Roddick dat Federer nog niks heeft gewonnen dit jaar en zelfs nog geen finale heeft gehaald.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Federer zei dat zelf ook een keer: "In a best-of-five match, it's usually the better player that wins."quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn GS juist niet moeilijker voor Federer. Setverlies is daar niks om je druk over te maken en als het dan eens gebeurd dat je twee sets verliest, zoals nu tegen Roddick, is er nog niks verloren.
Is dat zo? Ik weet niet anders dan dat zijn voetenwerk geweldig is. Maar goed, er zijn misschien mensen die dat niet zien/vinden.quote:Maar het moge duidelijk zijn dat Federer gewoon zelf niet top is. Dat is vooral te zien in hoe hij beweegt, met z'n slagen op zich is niks mis, maar als hij de bal snel teruggespeeld krijgt staat hij niet goed genoeg en krijg je meer op het oog rare afzwaaiers dan gewoonlijk. Het voetenwerk van Federer wordt wel eens vergeten, maar dat is juist een van zijn sterke punten.
Klopt, als de tegenstander de bal snel nam, kwam Federer in de problemen. In de eerste set leek Roddick te spelen als altijd (en nam hij de bal niet heel snel, op een paar uitzonderingen na), maar ik begrijp dat hij de bal daarna sneller ging nemen (ik heb alleen nog de eerste set gezien).quote:Het is dan ook geen toeval dat hij tegen Djoko, Tipsarevic en Fish in de problemen kwam. Gisteren zag je Roddick de ballen ook heel vroeg nemen voor zijn doen, vooral in de eerste set, daarna liet Roddick dat plan varen en kwam hij er niet meer aan te pas, totdat Federer een break cadeau gaf. Dat Federer tegen andere jongens een goed niveau haalt en gemakkelijk wint zegt niet heel veel op dit moment. Ik denk ook dat Federer het heel moeilijk gekregen zou hebben tegen Davydenko.
Ja, hij staat vaak slecht voor de bal inderdaad. Vandaag ook ergens op 0-15 in de eerste set op Roddicks service. Hij had ruim de tijd om in positie te komen en toen kwam er weer een afzwaaier.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Zijn voetenwerk is echt dramatisch momenteel FF..dat kost hem momenteel echt de wedstrijden.
Normaal wel, maar als je net een tiende van een seconde later aankomt sta je zoveel slechter om de bal te spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
Is dat zo? Ik weet niet anders dan dat zijn voetenwerk geweldig is. Maar goed, er zijn misschien mensen die dat niet zien/vinden.
[..]
Vooral in set 1 speelde Roddick juist verder naar voren dan anders, vooral in de tiebreak was hij enorm aggressief. Zo gauw de rally wat verder vorderde ging Roddick wel weer steeds verder naar achteren en in de verdedigings-stand en uiteindelijk heeft Roddick enkel in de Tiebreak super geretourneerd (die break in set 3 was een pure weggever) en in de rest van de returngames ook geen kansen gehad verder, maar voor zijn doen heeft Roddick optimaal geprofiteerd van de 'zwakheden' van Federer op dit moment. En ondanks dat zag het er eigenlijk nog geen moment naar uit dat Roddick ging winnen.quote:Klopt, als de tegenstander de bal snel nam, kwam Federer in de problemen. In de eerste set leek Roddick te spelen als altijd (en nam hij de bal niet heel snel, op een paar uitzonderingen na), maar ik begrijp dat hij de bal daarna sneller ging nemen (ik heb alleen nog de eerste set gezien).
Ik vond het een leuke partij, tot het zevende setpoint voor Nadal in de eerste set. Toen sloeg Berdych een dubbele fout en was het eigenlijk zo goed als over. Maar de eerste set was super vond ik.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:13 schreef APK het volgende:
Ik kom net thuis, wat weinig reacties
Was Berdych helemaal niets en/of heerste Rafa?
Ik begin echt wel respect te krijgen voor Nadal, eerst moest ik niets van hem hebben, maar hij vecht tot het einde en staat er dit jaar altijd. (Op Rotterdam na, geloof ik.)
Ik ben fan!
2-0 Roddick.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:25 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ga nu twee uur vechten tegen de slaap om op te blijven voor Roddick-Davydenko. Hoop dat het de moeite waard is.
Ik hoop het. Dan maakt het mij niet zo heel veel uit. Na Federer vind ik Nadal en Roddick de meest sympathieke spelers.quote:
Ik hou van vechters, een echte expert ben ik niet dat moge duidelijk zijn, maar Davydenko is ook een werk-Ezel en daar kan ik dan ook wel weer respect voor opbrengen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop het. Dan maakt het mij niet zo heel veel uit. Na Federer vind ik Nadal en Roddick de meest sympathieke spelers.
Ik hou ook van vechters. Nadal heeft eigenlijk altijd wel een positieve uitstraling op de baan. Wel valt het me dit jaar, net als in de tweede helft van 2007 op dat Nadal er af en toe wel een beetje murw geslagen bijloopt als hij ver achter staat. Maar hij blijft toch wel altijd vechten en dat bewonder ik ook.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hou van vechters, een echte expert ben ik niet dat moge duidelijk zijn, maar Davydenko is ook een werk-Ezel en daar kan ik dan ook wel weer respect voor opbrengen.
Rafa was een paar keer financieel goed voor mij mbt betting.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:35 schreef jojomen4 het volgende:
Goede zaak dat je fan van Rafa word, wel beetje laat maar goed.
Ikbaal ervan dat ik niet gewoon even 100 euro op Roddick heb ingezet, zoals ik had overwogen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Rafa was een paar keer financieel goed voor mij mbt betting.
Volgens mij is dat omdat die gewoon begrijpt dat die niet alles kan winnen, en zolang die vooruitgang boekt t.o.v. de jaren ervoor hij tevreden is. Dat herhaalt die ook vaak in z'n interviews.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hou ook van vechters. Nadal heeft eigenlijk altijd wel een positieve uitstraling op de baan. Wel valt het me dit jaar, net als in de tweede helft van 2007 op dat Nadal er af en toe wel een beetje murw geslagen bijloopt als hij ver achter staat. Maar hij blijft toch wel altijd vechten en dat bewonder ik ook.
Marcella Mesker zei vandaag dat Nadal zelf zegt dat hij altijd blij is met gewonnen wedstrijden. Zo was hij heel blij met zijn halve finale op de AO. Vind ik ook wel positief.
Ik vind hem juist top dit jaar, geen gezeik, geen blessures en het dirt seizoen moet nog beginnen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:35 schreef Federer-fan het volgende:
Wel valt het me dit jaar, net als in de tweede helft van 2007 op dat Nadal er af en toe wel een beetje murw geslagen bijloopt als hij ver achter staat. Maar hij blijft toch wel altijd vechten en dat bewonder ik ook.
Ik vond het wel grappig dat de umpire drie keer achter elkaar vroeg "What color is it?' en dat Nadal eerst twee keer "Yes" zei en pas de derde keer "Yellow."quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:44 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat omdat die gewoon begrijpt dat die niet alles kan winnen, en zolang die vooruitgang boekt t.o.v. de jaren ervoor hij tevreden is. Dat herhaalt die ook vaak in z'n interviews.
Er zijn niet veel dingen waar ik me aan irriteer bij Rafa maar toch wel enkele. Zo lijkt het alsof die vaak op beslissende momenten tussen games door fratsen uithaalt. Vandaag zag je het ook hoe hij dat anti-tril-rubbertje van z'n racket ging zoeken omdat die hem kwijt was, voordat Berdych begon te serveren.
Ik bedoel alleen dat hij zich er soms een beetje bij lijkt te hebben neergelegd dat hij niet wint. Maar ik vind hem ook cool.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind hem juist top dit jaar, geen gezeik, geen blessures en het dirt seizoen moet nog beginnen!
Maar hij wint toch redelijk veel dit jaar?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik bedoel alleen dat hij zich er soms een beetje bij lijkt te hebben neergelegd dat hij niet wint. Maar ik vind hem ook cool.
Ja, maar ik bedoel in de wedstrijden die hij verliest, zoals tegen Djoko laatst. Toen zag hij er in de laatste set niet uit alsof hij ging winnen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maar hij wint toch redelijk veel dit jaar?
Mijn god, hopelijk niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop het. Dan maakt het mij niet zo heel veel uit. Na Federer vind ik Nadal en Roddick de meest sympathieke spelers.
Volgens mij ook zijn enige echte doel. Parijs winnen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:12 schreef TheGeneral het volgende:
Federer spaart zijn krachten en wil niet te ver in de toernooien komen om tijdens het gravelseizoen te pieken
Tuurlijk... Federer wilde gewoon Australian Open, Dubai, Indian Wells en Miami niet winnen, dat is het!quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij ook zijn enige echte doel. Parijs winnen.
en natuurlijk nummer 1 blijven.
Ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik heb negatiefs te zeggen over de vorm va Nadal. Het enige wat ik beweer, is dat Nadal er de laatste anderhalf jaar in partijen die hij uiteindelijk verliest, uitziet alsof hij zich bij zijn verlies heeft neergelegd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:17 schreef Norrage het volgende:
ja ik weet niet wat iedereen aan het zeuren is over de vorm van Rafa???
Ben benieuwd hoe hij gaat presteren dit jaar.quote:Het is wat raar dat hij in de wedstrijden die hij verliest er steeds zo ontzettend hard afgaat, maar puur op resultaten gebaseerd is dit zijn beste start van het jaar ooit...Dat belooft nog wat. En het eind van 2007 wat iedereen ook zo erg vindt was het beste eind van het jaar dat hij ooit heeft gehad (behalve 2005, maar toen deed ie weer niet aan de masters mee)
quote:Alle graveltoernooien zal hij wel weer gaan winnen, I guessen dan na wimby staat ie #1!
Ik ook. Ik hoop op een weergaloze vijfsetter van Nadal tegen Federer.quote:Op het moment is Rafa by far mijn favoriete speler (bij gebrek aan vorm bij hewitt) en ik hoop erg dat hij Miami fftjes wint en dan een wederom legendarisch gravelseizoen neerzet!
Dat verklaart dan wel veel in 1 keer.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Tuurlijk... Federer wilde gewoon Australian Open, Dubai, Indian Wells en Miami niet winnen, dat is het!
ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Tuurlijk... Federer wilde gewoon Australian Open, Dubai, Indian Wells en Miami niet winnen, dat is het!
Het was een grap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.daarom had ik al dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn reactie was al niet serieus te noemen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Dat snap ik, maar daar was het dus weer een grap over.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
daarom had ik al diemijn reactie was al niet serieus te noemen
En die partijen die die om wist te buigen van (dikke) achterstand naar een geweldige overwinning vond je zeker dat die wel zin had om te knokken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik heb negatiefs te zeggen over de vorm va Nadal. Het enige wat ik beweer, is dat Nadal er de laatste anderhalf jaar in partijen die hij uiteindelijk verliest, uitziet alsof hij zich bij zijn verlies heeft neergelegd.
[..]
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:42 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En die partijen die die om wist te buigen van (dikke) achterstand naar een geweldige overwinning vond je zeker dat die wel zin had om te knokken.
Nee, en het is ook geen verwijt. Alleen die uitstraling dat hij zich lijkt te hebben neergelegd bij zij verlies heb ik tot anderhalf jaar geleden nooit bij hem gezien. Dat is het enige wat ik zeg.quote:Hij knokt altijd, maar soms zit het er gewoon niet in.
Ambro heeft gelijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 03:06 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
GSM Roddick!
Nou, KZ mist de wedstrijd van haar leven...
Gelukkig maar. Ik gun Roddick namelijk geen andere overwinning meerquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:00 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Ambro heeft gelijk![]()
Man, heb alles gezien en genoten
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:02 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik gun Roddick namelijk geen andere overwinning meer
Ik heb m'n Rafa-bril afgezet na z'n pot, dus ik zie nu weer helemaal helder.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:43 schreef kleineschwester het volgende:
nope
Hehe, eindelijk iemand die ook met logica denkt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:49 schreef Jasza het volgende:
And we have a tiebreak, Davy pakte meer punten so far dus geef hem de grootste kans.
Hij gaat hem nu vast winnen, maar die logica zegt weinig over een tie-break vind ik.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:53 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die ook met logica denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |