Rafa was een paar keer financieel goed voor mij mbt betting.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:35 schreef jojomen4 het volgende:
Goede zaak dat je fan van Rafa word, wel beetje laat maar goed.
Ikbaal ervan dat ik niet gewoon even 100 euro op Roddick heb ingezet, zoals ik had overwogen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Rafa was een paar keer financieel goed voor mij mbt betting.
Volgens mij is dat omdat die gewoon begrijpt dat die niet alles kan winnen, en zolang die vooruitgang boekt t.o.v. de jaren ervoor hij tevreden is. Dat herhaalt die ook vaak in z'n interviews.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hou ook van vechters. Nadal heeft eigenlijk altijd wel een positieve uitstraling op de baan. Wel valt het me dit jaar, net als in de tweede helft van 2007 op dat Nadal er af en toe wel een beetje murw geslagen bijloopt als hij ver achter staat. Maar hij blijft toch wel altijd vechten en dat bewonder ik ook.
Marcella Mesker zei vandaag dat Nadal zelf zegt dat hij altijd blij is met gewonnen wedstrijden. Zo was hij heel blij met zijn halve finale op de AO. Vind ik ook wel positief.
Ik vind hem juist top dit jaar, geen gezeik, geen blessures en het dirt seizoen moet nog beginnen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:35 schreef Federer-fan het volgende:
Wel valt het me dit jaar, net als in de tweede helft van 2007 op dat Nadal er af en toe wel een beetje murw geslagen bijloopt als hij ver achter staat. Maar hij blijft toch wel altijd vechten en dat bewonder ik ook.
Ik vond het wel grappig dat de umpire drie keer achter elkaar vroeg "What color is it?' en dat Nadal eerst twee keer "Yes" zei en pas de derde keer "Yellow."quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:44 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat omdat die gewoon begrijpt dat die niet alles kan winnen, en zolang die vooruitgang boekt t.o.v. de jaren ervoor hij tevreden is. Dat herhaalt die ook vaak in z'n interviews.
Er zijn niet veel dingen waar ik me aan irriteer bij Rafa maar toch wel enkele. Zo lijkt het alsof die vaak op beslissende momenten tussen games door fratsen uithaalt. Vandaag zag je het ook hoe hij dat anti-tril-rubbertje van z'n racket ging zoeken omdat die hem kwijt was, voordat Berdych begon te serveren.
Ik bedoel alleen dat hij zich er soms een beetje bij lijkt te hebben neergelegd dat hij niet wint. Maar ik vind hem ook cool.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind hem juist top dit jaar, geen gezeik, geen blessures en het dirt seizoen moet nog beginnen!
Maar hij wint toch redelijk veel dit jaar?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik bedoel alleen dat hij zich er soms een beetje bij lijkt te hebben neergelegd dat hij niet wint. Maar ik vind hem ook cool.
Ja, maar ik bedoel in de wedstrijden die hij verliest, zoals tegen Djoko laatst. Toen zag hij er in de laatste set niet uit alsof hij ging winnen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maar hij wint toch redelijk veel dit jaar?
Mijn god, hopelijk niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop het. Dan maakt het mij niet zo heel veel uit. Na Federer vind ik Nadal en Roddick de meest sympathieke spelers.
Volgens mij ook zijn enige echte doel. Parijs winnen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:12 schreef TheGeneral het volgende:
Federer spaart zijn krachten en wil niet te ver in de toernooien komen om tijdens het gravelseizoen te pieken
Tuurlijk... Federer wilde gewoon Australian Open, Dubai, Indian Wells en Miami niet winnen, dat is het!quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij ook zijn enige echte doel. Parijs winnen.
en natuurlijk nummer 1 blijven.
Ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik heb negatiefs te zeggen over de vorm va Nadal. Het enige wat ik beweer, is dat Nadal er de laatste anderhalf jaar in partijen die hij uiteindelijk verliest, uitziet alsof hij zich bij zijn verlies heeft neergelegd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:17 schreef Norrage het volgende:
ja ik weet niet wat iedereen aan het zeuren is over de vorm van Rafa???
Ben benieuwd hoe hij gaat presteren dit jaar.quote:Het is wat raar dat hij in de wedstrijden die hij verliest er steeds zo ontzettend hard afgaat, maar puur op resultaten gebaseerd is dit zijn beste start van het jaar ooit...Dat belooft nog wat. En het eind van 2007 wat iedereen ook zo erg vindt was het beste eind van het jaar dat hij ooit heeft gehad (behalve 2005, maar toen deed ie weer niet aan de masters mee)
quote:Alle graveltoernooien zal hij wel weer gaan winnen, I guessen dan na wimby staat ie #1!
Ik ook. Ik hoop op een weergaloze vijfsetter van Nadal tegen Federer.quote:Op het moment is Rafa by far mijn favoriete speler (bij gebrek aan vorm bij hewitt) en ik hoop erg dat hij Miami fftjes wint en dan een wederom legendarisch gravelseizoen neerzet!
Dat verklaart dan wel veel in 1 keer.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Tuurlijk... Federer wilde gewoon Australian Open, Dubai, Indian Wells en Miami niet winnen, dat is het!
ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Tuurlijk... Federer wilde gewoon Australian Open, Dubai, Indian Wells en Miami niet winnen, dat is het!
Het was een grap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.daarom had ik al dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn reactie was al niet serieus te noemen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Dat snap ik, maar daar was het dus weer een grap over.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
daarom had ik al diemijn reactie was al niet serieus te noemen
En die partijen die die om wist te buigen van (dikke) achterstand naar een geweldige overwinning vond je zeker dat die wel zin had om te knokken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik heb negatiefs te zeggen over de vorm va Nadal. Het enige wat ik beweer, is dat Nadal er de laatste anderhalf jaar in partijen die hij uiteindelijk verliest, uitziet alsof hij zich bij zijn verlies heeft neergelegd.
[..]
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:42 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En die partijen die die om wist te buigen van (dikke) achterstand naar een geweldige overwinning vond je zeker dat die wel zin had om te knokken.
Nee, en het is ook geen verwijt. Alleen die uitstraling dat hij zich lijkt te hebben neergelegd bij zij verlies heb ik tot anderhalf jaar geleden nooit bij hem gezien. Dat is het enige wat ik zeg.quote:Hij knokt altijd, maar soms zit het er gewoon niet in.
Ambro heeft gelijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 03:06 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
GSM Roddick!
Nou, KZ mist de wedstrijd van haar leven...
Gelukkig maar. Ik gun Roddick namelijk geen andere overwinning meerquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:00 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Ambro heeft gelijk![]()
Man, heb alles gezien en genoten
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:02 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik gun Roddick namelijk geen andere overwinning meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |