Offcourse men! Anders is fucking freezin aan boordquote:Op donderdag 3 april 2008 09:37 schreef Chriz2k het volgende:
Dragen jullie ondergoed onder dat strakke stewardessenpakje?
Niets dan respect dat je het dus wel hebt geprobeerdquote:Op donderdag 3 april 2008 09:38 schreef kleintje20 het volgende:
[..]
Offcourse men! Anders is fucking freezin aan boord
Het meeste spannende.. hmm heel veel eigenlijk. Maar ik denk toch de aggresieve pass. die we soms aan boord krijgen, sommige mensen worden het land uitgezet en dan komt er politie etc mee aan boord, altijd wel spannend want ze kunnen helemaal tekeer gaan en je weet nooit wat ze van plan zijn,quote:Op donderdag 3 april 2008 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Nou ik ben wel altijd benieuwd geweest he, wat is nou het meest 'spannende' aan jullie baan?
Ik heb wel eens extreme klappen (door turbulentie) meegemaakt, waardoor iedereen moest blijven zitten met stoelriem vast en dat ik en mijn collega's echt tegen de deuren aan knalde !quote:Op donderdag 3 april 2008 09:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb je ooit een noodsituatie meegemaakt
Ik moet zeggen dat er onderling welleens spanningen ontstaan als het gezellig is aan boord of in het hotel. zelf nooit wat gedaan, maar wel in de verleiding gestaanquote:Op donderdag 3 april 2008 09:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Is het echt zo'n spetterende orgie in die stewardessenflats? Die piloten komen niets te kort hoor je wel eens.
Ik heb 't verkeerde beroep gekozen
nee ik behoor nog niet tot de mile high clubquote:Op donderdag 3 april 2008 10:15 schreef TryX het volgende:
Wel eens geneukt met iemand aan boord in de lucht?
Bij welke maatschappij werk je dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:19 schreef kleintje20 het volgende:
je kan al stess worden als je 18 bent
quote:Op donderdag 3 april 200815:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat is de meest leuke vraag die je van een passagier hebt gehad?
quote:Op donderdag 3 april 200809:37 schreef Chriz2k het volgende:
Dragen jullie ondergoed onder dat strakke stewardessenpakje?
Dat dus. Stewardessen zijn gewoon doodordinaire serveersters, maar dan in de lucht.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:38 schreef Downtime het volgende:
stewardessen zijn niks anders dan (lucht)serveersters... het klinkt alleen wat beter als dat je zegt: ik ben serveerster in een vliegtuig.
Grote verschil zit in het salaris denk ik dan..quote:Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dus. Stewardessen zijn gewoon doodordinaire serveersters, maar dan in de lucht.
Denk dat het wel iets anders ligt hoor.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dus. Stewardessen zijn gewoon doodordinaire serveersters, maar dan in de lucht.
Oja? Voordoen hoe mensen hun gordels om moeten doen? Kots opruimen? Verder verschilt het volgens mij niet zoveel.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:03 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Denk dat het wel iets anders ligt hoor.
Je vergeet dat een stess verantwoordelijk voor alle passagiers is.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja? Voordoen hoe mensen hun gordels om moeten doen? Kots opruimen? Verder verschilt het volgens mij niet zoveel.
Dat is de persoon die bij de nooduitgang zit ookquote:Op vrijdag 4 april 200800:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je vergeet dat een stess verantwoordelijk voor alle passagiers is.
EEn stewardess verdient nog minder dan een serveerster?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Grote verschil zit in het salaris denk ik dan..
Lijkt me niet, verantwoordelijk ben je nooit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat is de persoon die bij de nooduitgang zit ook
Je moet zowiezo vloeiend abn spreken, en je moet ook heel goed engels kunnen. Verder is het handig als je duits ofzoiets een beetje kan, maar is niet verplicht.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:21 schreef Geqxon het volgende:
In welke talen moet je vaardig zijn? Enkel Engels, of ook Nederlands? En is het een pre dat dit vloeiend is? Of laat je de instructies dan door een collega omroepen?
Nooit bang geweest voor moslim mensen hoor,quote:Op donderdag 3 april 2008 17:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Is het vliegtuig wel eens neergestort?
Ben je bang voor moslims-passagiers?
Heb je Dennis Bergkamp gezien in het vliegtuig?
Als dat in m'n vliegtuig zou zitten, zou ik hem persoonlijk kapen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef kleintje20 het volgende:
jeroen van der boom
Wijzelf krijgen aparte maaltijden (crew meals), zijn wel goed te doen opzich maar je moet het niet te vaak doen. Niet echt vers enzo..quote:Op donderdag 3 april 2008 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het eten dat jullie zelf op lange vluchten krijgen beter dan wat de economy class passagiers krijgen?
Slapen/rusten jullie wel een stijdens lange vluchten? Zo ja,waar?
Wat irriteert je het meest aan passagiers?
Ik krijg een vast maandsalaris plus nog extra daggeld, voor als je vluchten hebt gedaan waar je in een hotel zat voor een paar dagen. je moet toch je eten etc kunnen kopen, dus dat geld krijg je er bovenop.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:34 schreef Sanderrrr het volgende:
Lijkt me een lastig beroep, stel je moet naar Australië, is al 24 uur vliegen ofzo? En dan moet je ook nog terug, ben je zo een paar dagen lang aan het werk. Krijg je eigenlijk alle uren ook betaald? Verdient wel goed dan.Wat is het verste land waar je ooit bent geweest? En het mooiste? Hoelang heb je "pauze" tusssen de heen en terug vlucht door?
Bedankt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:36 schreef kleintje20 het volgende:
[..]
Je moet zowiezo vloeiend abn spreken, en je moet ook heel goed engels kunnen. Verder is het handig als je duits ofzoiets een beetje kan, maar is niet verplicht.
IK WIL EVEN IETS HEEL DUIDELIJK MAKEN, STEWARDESSEN ZIJN GEEN SERVEERSTERS IN DE LUCHT. HET BEDRIJF NEEMT ONS AAN OM DE VEILIGEID AAN BOORD ZO GOED MOGELIJK TE ONDERHOUDEN. WIJ ZIJN GETRAIND OP ALLERLEI VLAKKEN (DENK AAN OVERLEVING IN HET WATER, VECHTEN, TERRORISTISCHE AANSLAGEN ETC.)..quote:Op donderdag 3 april 2008 19:38 schreef Downtime het volgende:
stewardessen zijn niks anders dan (lucht)serveersters... het klinkt alleen wat beter als dat je zegt: ik ben serveerster in een vliegtuig.
Piloten verdienen aardig wat centjes kan ik je vertellen. Denk aan zo'n 9000 euro bruto per maand als je captain bentquote:Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef men_in_red het volgende:
jammer he dat de piloten niet zo superveel meer verdienen? En die lening die meenemen is ook niet mis..
Jammer dat je er zo over denktquote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja? Voordoen hoe mensen hun gordels om moeten doen? Kots opruimen? Verder verschilt het volgens mij niet zoveel.
NEE HOOR STEWARDESSEN ZIJN GEWOON DOMME HOERENquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:45 schreef kleintje20 het volgende:
[..]
IK WIL EVEN IETS HEEL DUIDELIJK MAKEN, STEWARDESSEN ZIJN GEEN SERVEERSTERS IN DE LUCHT. HET BEDRIJF NEEMT ONS AAN OM DE VEILIGEID AAN BOORD ZO GOED MOGELIJK TE ONDERHOUDEN. WIJ ZIJN GETRAIND OP ALLERLEI VLAKKEN (DENK AAN OVERLEVING IN HET WATER, VECHTEN, TERRORISTISCHE AANSLAGEN ETC.)..
TUURLIJK ZORGEN WIJ VOOR EEN LEKKER HAPJE EN DRANKJE, MAAR ER GEBEURT VEEL MEER ACHTER DE SCHERMEN DAN DE MEESTE MENSEN DENKEN. VOORDAT DE PASSAGIERS AAN BOORD KOMEN (JULLIE DUS) CHECKEN WIJ HET HELE VLIEGTUIG OP VAN ALLES EN NOG WAT, ALLES MOET OK ZIJN. OOK DOEN WE VOOR VERTREK EEN KLEIN TESTJE OM TE KIJKEN OF IEDEREEN NOG UP TO DATE IS QUA FLIGHT SAFETY KENNIS.
ER GAAT DUS EEN HELE HOOP MEER IN , DAN JULLIE DENKEN
MET CAPS LOCK AAN GAAT DAT STUKKEN BETER JAquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:45 schreef kleintje20 het volgende:
IK WIL EVEN IETS HEEL DUIDELIJK MAKEN
nee het is nog steeds dik aan hahaquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:20 schreef woodside het volgende:
Is het nou uit met je vriendje?? ik wil best wel een date met je
www.google.nlquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
NEE HOOR STEWARDESSEN ZIJN GEWOON DOMME HOEREN
Resultaten: 0 (0,22 seconden)quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:50 schreef kleintje20 het volgende:
[..]
www.google.nl
Kun jij ook even een leuk leven zoeken
Ja ik heb wel dronken mensen meegemaakt. Mensen die glazen door de cabine gooien etc. Erg vervelend maar best wel lachwekkend eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bedankt.
Heb je al eens meegemaakt dat iemand dronken was, en vervelend deed?
Verder vroeg ik mij ook af of je EHBO moet beheersen (logisch lijkt me...) en eventueel ook BHV?
Misschien een beetje flauw, maar zijn mannelijke stessen meestal gay?
Echt niet die verdienen veel meer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
NEE HOOR STEWARDESSEN ZIJN GEWOON DOMME HOEREN
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef kleintje20 het volgende:
[..]
hou het maar op zo'n 1700 gemiddeld
Welkom op fok. Als je het gemiddelde niveau hier wil weten neem je het niveau wat je verwacht en deel je dat door 2, dan kom je een eind in de buurt.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:00 schreef kleintje20 het volgende:
hahaha ja inderdaad. Had het niveau hier iets hoger geschat..
Dat schrikt mij wel een beetje af om als kerel een stewardess te worden. Ik word liever niet door een gezellige vent in de bips geknepen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:52 schreef kleintje20 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel dronken mensen meegemaakt. Mensen die glazen door de cabine gooien etc. Erg vervelend maar best wel lachwekkend eigenlijk.
EHBO krijg je in je cursus, je hebt geen speciale diploma's ervoor nodig. Minimaal HAVO of mbo niv.3 dacht ik.
Ik denk dat 1/3 van de mannen homo zijn, lang niet allemaal. Erg gezellig !
haha ze komen niet aan je hoor, ze kunnen alleen onwijs leuk giebelen en zijn echt feestgangers! Het vliegen is eigenlijk 1 groot feestquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat schrikt mij wel een beetje af om als kerel een stewardess te worden. Ik word liever niet door een gezellige vent in de bips geknepen.![]()
Oe, gelijk weer iets dat ik mij afvroeg. Komt het wel eens voor dat je bijvoorbeeld 2 weken lang alleen in het buitenland vluchten hebt, en je niet meer in Nederland komt? Of vlieg je in principe altijd wel weer terug naar Nederland, en dat er dan misschien net een paar dagen tussen zitten?
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:10 schreef kleintje20 het volgende:
[..]
haha ze komen niet aan je hoor, ze kunnen alleen onwijs leuk giebelen en zijn echt feestgangers! Het vliegen is eigenlijk 1 groot feest![]()
Je kan smorgens vroeg weg gaan en smiddags weer thuis zijn, je kan ook smiddags weg gaan en savonds laat thuis zijn, je kan ook laat maar zeggen maandagavond weg gaan en donderdag thuis komen omdat je heel veel vliegt of omdat je een paar dagen ergens zit. 2 weken komt nooit voor, hooguit een paar dagen. En daarna ben je altijd lekker een paar daagies vrij !
Ikzelf vlieg voor KLM, daar mag je vanaf je 18e Europa vluchten doen, heel erg leuk! Saudi Airlines zijn niet gestationeerd vanuit NL, dus dat word lastig.. dan zou je daar moeten gaan wonen hahaquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klinkt leuk.
Is stewardess zijn eigenlijk leeftijdsgebonden? Is het zo dat je bij een bepaalde leeftijd meer in de richting van grondstewardess word geduwd?
En ik zag laatst een reclame van Saudi Airlines, waarbij de (blonde) stewardessen hoofddoekjes om hadden, kan het zijn dat je als vrouw gevraagd wordt om een hoofddoekje om te doen?
Big big big mistake meid, nu gaan al die pubers je stalkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef kleintje20 het volgende:
[..]
Ikzelf vlieg voor KLM, daar mag je vanaf je 18e Europa vluchten doen, heel erg leuk! Saudi Airlines zijn niet gestationeerd vanuit NL, dus dat word lastig.. dan zou je daar moeten gaan wonen haha![]()
Als je meer vragen hebt en sneller en directer antwoord wilt kan je mij ook op msn toevoegen. s-h0rty@hotmail.com
QFT.. ik weet niet of het zo tactisch was meisje.. maar ik geniet van het topicquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Big big big mistake meid, nu gaan al die pubers je stalken
Sterker nog: ik weet niet zo zeker of TS een meisje is of dat ergens iemand zich nu rot zit te lachenquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT.. ik weet niet of het zo tactisch was meisje.. maar ik geniet van het topic
Goh sherlock. Eerst zomaar de hyves, dan de msn. Wat hierna? Sextape?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Sterker nog: ik weet niet zo zeker of TS een meisje is of dat ergens iemand zich nu rot zit te lachen
Ik heb je toegevoegd, ik heb nog wel wat vraagjes voor je.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef kleintje20 het volgende:
[..]
Ikzelf vlieg voor KLM, daar mag je vanaf je 18e Europa vluchten doen, heel erg leuk! Saudi Airlines zijn niet gestationeerd vanuit NL, dus dat word lastig.. dan zou je daar moeten gaan wonen haha![]()
Als je meer vragen hebt en sneller en directer antwoord wilt kan je mij ook op msn toevoegen. s-h0rty@hotmail.com
*zucht*quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Hoe ze het liefst genomen wil worden zeker.
tuurlijk niet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Hoe ze het liefst genomen wil worden zeker.
En je werkte bij KLM Cityhopper? Die vliegen toch alleen continentaal?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:42 schreef kleintje20 het volgende:
Ik ben laatst naar Mexico geweest, Cancun. Erg lekker! Ook erg mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |