Ja ik kan niet posten in een gesloten topicquote:Op woensdag 2 april 2008 10:23 schreef Yesse het volgende:
En toen bleef het stil
Ik spamde hem even volquote:Op woensdag 2 april 2008 10:28 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja ik kan niet posten in een gesloten topic
Welkom terugquote:Op woensdag 2 april 2008 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
TV to the P! Terug uit Rusland! Wat een gekke week heb ik gehad!ik zal later wel even een keer wat foto's posten...!
Eerst slapen...!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Vertel, ik wil alles weten en zien
Ik ookquote:Op woensdag 2 april 2008 11:20 schreef Piles het volgende:
Ik ben er weer. Ben gewoon bijna heel de tijd aan het werk geweest![]()
Dat zou ik ook wel willenquote:
Heb jij weerquote:Op woensdag 2 april 2008 11:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ga zo echt flippenLaat die storing aub snel overgaan want ik kan nu gewoon niks meer doen dan behalve aan schoolopdrachten bezig te zijn.
Kon net zo goed thuis blijven.
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mee eens.
Dean![]()
![]()
Nog zieker geworden door gisteren?
Van de koffie?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bleh, begin beetje hoofdpijn te krijgen.
Ik ga vandaag ff door zonder middagpauze, dan kan ik lekker vroeg naar huis vanmiddag
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]![]()
Daarom ook zo laat, zwaar verslapen
Je was gewoon bij een chick vannacht he!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]![]()
Daarom ook zo laat, zwaar verslapen
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 2 april 2008 12:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je was gewoon bij een chick vannacht he!
Je gaat toch zelf met je al zieke lichaam er tussen staan?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Mijn hele lichaam is gebroken
Kut moshpits
Okeee, deze link ga ik kopieren en bewaren voor mijn exquote:
Joh, ik hoor deze uitspraak regelmatigquote:Op woensdag 2 april 2008 12:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Okeee, deze link ga ik kopieren en bewaren voor mijn ex
Die zei de hele tijd, dat is toch niemand meer die dat zegt?
Ik ook!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, ik hoor deze uitspraak regelmatig
Volgens mij gebruik ik m zelfs wel eens...
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En toen was er weer iemand jarig.. taart
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je gaat toch zelf met je al zieke lichaam er tussen staan?
Ik ga quote van je zoeken straks
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vanavond metal concert
Morgen dood denk ik
Ziek zijn + bier + metal [pit] =
Zie je ik ben niet gekquote:Op woensdag 2 april 2008 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, ik hoor deze uitspraak regelmatig
Volgens mij gebruik ik m zelfs wel eens...
Ha, gelukkig kan ik ex zeggenquote:
quote:
OAD wat een feest.. Midden in de Nacht Rickquote:Op woensdag 2 april 2008 12:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ik gebruik hem ook vaak hoor, samen met: Oh wat een feest.
En Yenice, ik weet het, zelf gedaan, maar wil niet zeggen dat ik nu niet verrot ben![]()
Wat 1000x leuker was met Erik-janquote:Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OAD wat een feest.. Midden in de Nacht Rick.. Het meeste kansloze programma 's-nachts op de radio
Waar ben je geweest Dean, vorige topic niet meegekregenquote:Op woensdag 2 april 2008 12:58 schreef Deansensitized het volgende:
En Yenice, ik weet het, zelf gedaan, maar wil niet zeggen dat ik nu niet verrot ben![]()
Inderdaad, dat bij jou schiet niet op natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 13:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik kan nog steeds niks doen verdomme laat me dan op z'n minst naar huis gaan![]()
En "Het blijft geen feest" gebruik ik ook nog wel eens..quote:Op woensdag 2 april 2008 12:58 schreef Deansensitized het volgende:
Nou vooruit, ga maar.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik kan nog steeds niks doen verdomme laat me dan op z'n minst naar huis gaan![]()
Sinds wanneer ben jij mijn caseload managerquote:
Metalconcertjequote:Op woensdag 2 april 2008 13:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar ben je geweest Dean, vorige topic niet meegekregen
Het verhaal van Rosendahlquote:
quote:
Met die U-boot elke keerquote:
Ik heb ook thuis nog wat fragmenten. Prins Rachidquote:Op woensdag 2 april 2008 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Met die U-boot elke keer
Vanavond nog eens kijken, moet nog aardig wat fragmenten en uitzendingen hebben
Ik moet tot 2200 werken goftedommequote:Op woensdag 2 april 2008 13:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vanavond Arsenal FC - Liverpool straks na het werk een sixpack meenemen van de appie op weg naar huis
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet tot 2200 werken goftedomme.
Ik kreeg na EJ z'n vertrek nog een mailtje van 'm, of alle YouTube fragmenten wegmochten, ivm z'n nieuwe baanquote:Op woensdag 2 april 2008 13:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook thuis nog wat fragmenten. Prins Rachid
Arme jijquote:Op woensdag 2 april 2008 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kreeg na EJ z'n vertrek nog een mailtje van 'm, of alle YouTube fragmenten wegmochten, ivm z'n nieuwe baan
Bij Kawaski komt ie niet meer binnenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:32 schreef Piles het volgende:
Geen idee, volgens mij was ie de radiowereld ff zat. Dus gewoon in het bedrijfsleven dacht ik. Yamaha Motors ofzo![]()
Nee, maar vond je niet zo makkelijk met het Google-en op naamquote:Op woensdag 2 april 2008 13:32 schreef PieterBas het volgende:
[..], moesten ze maar niet naar de radio fragmenten luisteren
.
Die bedoelde ik iddquote:
Sturen!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:42 schreef jna het volgende:
Ik heb ook nog die ene aflevering waarin henk en rick de slappe lach krijgen![]()
wat ben jij scherpquote:
Drink geen koffie. Maar ik begin langzaam wakker te worden. Al gaat het nu alweer bergafwaartsquote:
Over een post of 15 kan je weer effe aan je gemiddelde werkenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik had het echt door!En hiervoor wel 3 keer niet.
quote:
hej, een euroquote:
Mijn dipje begint nu ook te komenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Drink geen koffie. Maar ik begin langzaam wakker te worden. Al gaat het nu alweer bergafwaarts
Té leukquote:Op woensdag 2 april 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze moeten dreads wel wassenAnders gaat het stinken.
![]()
Was het leuk?(vast wel
)
Geen joppie?quote:
Achquote:Op woensdag 2 april 2008 15:05 schreef Deansensitized het volgende:
Was het hier ook maar zo'n feest. Toch te beroerd om taart te eten... kreeg vandaag niet eens mijn boterham met pindakaas binnen
Dan zwaai ik je bij deze uit, en ga ik aftellen tot 17.00 uurquote:Op woensdag 2 april 2008 15:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zeg alvast gedagMoet nog even het een en ander doen en dan ga ik nar huis!
doeiquote:Op woensdag 2 april 2008 15:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zeg alvast gedagMoet nog even het een en ander doen en dan ga ik nar huis!
Kortingsbon voor de Hans Anders erbij, opgelost, slotjequote:Op woensdag 2 april 2008 15:50 schreef Yesse het volgende:
Mijn USB-Sticks![]()
![]()
Alleen nu wééér problemen.Sommige namen zijn zo klein dat het zowat onleesbaar is...
Pardon?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:53 schreef Piles het volgende:
Laat ik m dan inkoppen:
Vrouwen en (alles met) computers
Ik zie liever chicksquote:
Hans Anders?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:56 schreef plukkert het volgende:
[..]
Kortingsbon voor de Hans Anders erbij, opgelost, slotje
Deze vrouw kan anders zeer goed met een computers opschieten hoor!!!!quote:
Dan zeg je gewoon dat je de andere helft ook niet kon lezenquote:Op woensdag 2 april 2008 15:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hans Anders?![]()
Ik wil de helft van de factuur maar betalen.
Heb al boos aan de telefoon gehangen en die meneer gaat uitzoeken en anders work boosquote:Op woensdag 2 april 2008 16:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je de andere helft ook niet kon lezen
Hap hapquote:Op woensdag 2 april 2008 16:01 schreef Yesse het volgende:
Deze vrouw kan anders zeer goed met een computers opschieten hoor!!!!![]()
evilquote:Op woensdag 2 april 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb al boos aan de telefoon gehangen en die meneer gaat uitzoeken en anders work boos
Ik ben niet de enigequote:Op woensdag 2 april 2008 16:32 schreef plukkert het volgende:
Al een kwartier geen reacties, ik begon al te denken dat ik nog op de vorige pagina zat
USB crisis al opgelost?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige![]()
Ja iedereen is druk denk ik
Famous last wordsquote:Op woensdag 2 april 2008 09:59 schreef plukkert het volgende:
Vandaag ga ik wat nuttigs doen.
Ik dacht ik gooi 't effe in de groep
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik bedenkt me net dat het alweer bijna weekend is. Nog 2 tentamens en misschien een paar uurtjes werken en dan zit de werkweek er weer op.
Duidelijkquote:Op woensdag 2 april 2008 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:
ow, wat heb ik zin, vanavond een gruwelijk pot voetbal op TV![]()
als je het overmorgen maar wel deelt met mijquote:Op woensdag 2 april 2008 18:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen nog ff doorkomen en dan is het weekend voor mij
Dit is een serieuze werkplek?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:52 schreef sandertjuh het volgende:
Na een tijdje post ik hier ook maar weer.
Vandaag met de servicedesk een gesprek gehad, zitten daar met 6 man + de frontoffice manager.
Nu is het zo dat er een soort van groepjesvorming is gaan plaatsvinden, wat in feite te danke is aan persoon X bij ons op de servicedesk die tegelijkertijd met mij is begonnen.
Je hebt een aantal mensen die zich omhoog slijmen/lullen/neuken whatever. En dan heb je het andere groepje, de mensen die dat in vele mindere mate doen, waar ik nu voornamelijk mee optrek. Nu is er sinds de laatste weken veel irritaties naar elkaar toe, vooral met persoon X waar meerdere mensen het niet mee kunnen vinden. Nu is het dus zo dat persoon X zich omhoog heeft gelult en bij het andere groepje zit ( waar de frontoffice manager zich dus ook soort van tussen bevind ).
Nu hebben we vandaag met ze allen een gesprek gehad en daar kwam het op neer dat persoon X zich ergerde aan mij omdat ik 'volgens hem' niet genoeg de telefoon opnam, heb er nog nooit klachten over gehad dus weet niet waar hij het vandaan had. Ik kreeg er niet meer uit van: jou probleem, simpel. Voor de rest nog wat mooie confrontaties met persoon X en wat andere mensen.
En dan durft hij nog te beweren dat hij eerlijk is blabla, als je een probleem met hem hebt kan je gerust naar hem toekomen want hij is 'zogenaamd' open, hij zou dat andersom ook doen kuch kuch.. hij is juist degene die achter de rug van mensen om lult..
mooie is dat dit geen zin heeft om bij de frontoffice manager of bij iemand anders neer te leggen, er word niks aan gedaan. Dit constateer ik na 10 weken, de mensen waar ik voornamelijk mee optrek zeggen dit ook, en die zitten er al een stukje langer.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, ben in ieder geval blij dat ik er niet werk en over 10 weken klaar ben!
en owja of ik niet meer wilde Remote desktoppen, terwijl de rest ook gewoon op msn/hyves whatever zit ( ook terwijl de telefoon over gaat en ik RDP weg doe en opneem, een aantal andere gewoon blijft msnen)
Dacht het niet dus (geen order van de frontoffice manager btw)
Yes, bedrijf dat ongeveer 6000 man in dienst heeft over verschillende locatiesquote:Op woensdag 2 april 2008 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit is een serieuze werkplek?![]()
Ik had vandaag trouwens echt een geweldige productieve dag, totaal maar dan ook echt totaal niks kunnen doen bah. Hopelijk is het morgen wel opgelost.
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:16 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Yes, bedrijf dat ongeveer 6000 man in dienst heeft over verschillende locaties
Succes!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
goedenavond!![]()
Vandaag mijn PCR-etjes weer aan de praat gekregenNu verder met project op stage
![]()
Nu leren![]()
doei
Dank...quote:
Ah, ik ben niet de enige.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Dank...
Nog steeds niet begonen....SOG
op een gegeven moment kende ik een aantal jaar geleden bijna z'n hele voorstelling "fijne nuances" uit m'n hoofdquote:Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Van Persie eruit, dat is jammer.
Leren definitief opgegeven, ik heb mijn tas maar vast gepakt, anders kom ik morgen weer zonder rekenmachine op school, of zonder pen ofzo.
Bert Vischer is op zich wel leuk, maar als ik het eenmaal een keer gezien heb, hoeft dat geen tweede keer, dan vind ik het niet meer leuk.
Morgen is niks, maar vandaag!quote:
Lijkt het wel opquote:Op donderdag 3 april 2008 08:47 schreef Piles het volgende:
Wat is het stil deze morgen
Is de rest vrij ofzo
quote:
Ochtend, tussen de middag en midden op de middagquote:Op donderdag 3 april 2008 09:40 schreef nicomart het volgende:
Bij ons trouwens 3 jarigen vandaag... Hopelijk spreiden ze het gebak
juistquote:Op donderdag 3 april 2008 09:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ochtend, tussen de middag en midden op de middag
Dat zeg ik toch ookquote:Op donderdag 3 april 2008 09:56 schreef Deansensitized het volgende:
Dat ligt hem dan echt aan jou
Ik snap ze prima
Lekker cruisenquote:Op donderdag 3 april 2008 10:08 schreef sandertjuh het volgende:
Vandaag lekker een dagje tot 1 uur,
Daarna op en neer karren van utrecht naar badhoeverdorp omdat ik verkeerde maat speakers voor in de auto had gekocht. Had 10cm gekocht en moet 13cm hebben, dus of ik dan eventjes op en neer wil rijden om te ruilen
Helemaal niksquote:
Pfff, je begint op je artiesten te lijkenquote:Op donderdag 3 april 2008 10:11 schreef jna het volgende:
Goeiemorgen
De echte werklui beginnen pas om 10 uur he
Idd, net als mij. Ook al was ik om 8 uur al aanwezigquote:Op donderdag 3 april 2008 10:11 schreef jna het volgende:
Goeiemorgen
De echte werklui beginnen pas om 10 uur he
Die beginnen inderdaad ook om 10 uur.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Pfff, je begint op je artiesten te lijken
quote:
Ik durfde er niet naar te vragenquote:Op donderdag 3 april 2008 10:16 schreef Yesse het volgende:
En de USB-sticks zijn weer op weg terug, ze gaan ze overnieuw doen
Volgens mij komt het bij mij ook op. Vandaag al een lichte vorm van hoofdpijnquote:Op donderdag 3 april 2008 10:25 schreef Piles het volgende:
Echt iedereen wordt ziek in dit topic
Hopen dat ik niet de volgende ben
Zeker, is 2x 50 km ongeveer! kost me wel 10-12 euro extra maargoed, lekker rijden, heb ik nooit problemen meequote:
Beterschap!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Drukte hier.. daarom ben ik niet zo actief
En ik heb buikpijn en last van mn kies!
Ik meestal ook nietquote:Op donderdag 3 april 2008 10:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zeker, is 2x 50 km ongeveer! kost me wel 10-12 euro extra maargoed, lekker rijden, heb ik nooit problemen mee
Men recent gekochte peugeot 106 uit 1993.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik meestal ook niet
Hangt er vanaf waarin trouwens
Ja, kom maar op met die ruige ride van jouquote:
Vind het ook nogal veel voor zo'n autoquote:
Hey Dean!!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
Miss!!![]()
![]()
Goed bezig!
Hier alles prima hoor
Beetje ziekig, maar daar laten we ons niet door stoppen
Ze deden het wel hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 11:23 schreef Yesse het volgende:
Hij doet het niet. Oplossing vinden
Jep, eeuwige stageloperquote:Op donderdag 3 april 2008 11:18 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hey Dean!!![]()
![]()
Nog steeds hier? Wanneer is jouw stage voorbij dan?
Leuke foto heb je![]()
en.. beterschap natuurlijk!!!
Maestroquote:
Remrevisie en nog 2 grote dingen die erbij kwamen kijken, ik zal nog is kijken in het onderhoudsboekje wat die dingen waren.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het ook nogal veel voor zo'n auto
Mag ik m'n fiets hier vanavond showen dan
Heb wel een rijbewijs, maar geen auto. Mij te duur
No problem = wel leukquote:Op donderdag 3 april 2008 11:54 schreef nicomart het volgende:
Ik durf me auto niet te showen.. Die stamt nog uit de tijd dat het stoer was om een gepimpte auto te hebben
Ga ik zondag doen, met mijn klasgenoten.. Hopelijk wordt het een beetje mooi weer.. want ik moet denk naar Scheveningen gaan fietsenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond gezellig de stad in met mn klasgenoten! Ff weer bijkletsen
We zijn natuurlijk allemaal op stage.
Dat ken ik ergens van.. In de eerste ging SLB 5 minuten over de opdracht(-en) en 40 minuten over sport, games en auto's.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:40 schreef Houniet het volgende:
Ik ga nu 1 uur heen, en 1 uur terugreizen, voor 15min gesprek met mijn SLB-er.
.
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Bewust Onbeschoken... Dame?
shit.. je past m net op tijd aan!![]()
quién es él?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:08 schreef Leinonlein het volgende:
Zo, anders lag het internet er vanmorgen even dik uit. Soms krijg ik bijna het idee dat ik in een derde wereld land verblijf ofzo. Maar goed, opeens was er weer internet en nu zit ik gewoon ijverig aan mijn scriptie. Zonnetje schijnt lekker naar binnen, helemaal zin in de pauze.
Gister weer op Spaanse les en nu heb ik een nieuwe leraar, zo een grappige vent. We gingen "wie is het?" spelen.
Ik weet nog dat ik eens keer als klein ventje de vraag stelde: heeft ze een groene bloemetjes hoed op?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:32 schreef Leinonlein het volgende:
¿quién es quién?
[ afbeelding ]
Moest even lachen om deze versie, lijk me behoorlijk pittig
Jaaa dat is Maria!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik eens keer als klein ventje de vraag stelde: heeft ze een groene bloemetjes hoed op?
En het was ook nog het goede plaatje
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef Yesse het volgende:
Nog een keer proberen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 april 2008 14:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, ik heb geen zin meer :p
Ik heb meer last van een work blockquote:Op donderdag 3 april 2008 14:31 schreef PieterBas het volgende:
Lekker zo'n writers block..
Haha, en volkomen begrijpelijk! Toevallig moest ik gisteren ook Maria zijn, maar als je een meisje uitkiest ben je altijd de lul, want vaak wordt er eerst naar het geslacht gevraagd en aangezien "wie is het?" nog niet zo is geëmancipeerd blijven er dan nog maar heel weinig vrouwtjes over. Maar toch, het deed me denken aan mijn jeugd, vond het echt een tof spelquote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef jna het volgende:
[..]
het was ook nog 1 van de eerste vragen die ik stelde
De persoon tegenover me zat zo:...
Dat ook..quote:
je hebt een...suzukiquote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef Yesse het volgende:
Nog een keer proberen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Swift is een leuke auto.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je hebt een...suzuki(swift is wel leuk)
, gelukkig geen Ford Ka ^^..mooie wieldoppen trouwens
naja ik zeg wel, maar ik heb niet eens een auto
dus beter dan moi iig
niet boos worden nu he;), alvast
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, het wordt een weekendje Berlijn
Ge-ni-aalquote:Op donderdag 3 april 2008 15:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ook..
Zo, ik heb vandaag iets op papier gezet.. Beginnen met
Aan elke veranderingen kleven zowel voordelen als nadelen. Zoals een bekende Nederlandse voetballer bij ploegen zoals Ajax, Barcelona en Feyenoord, coach,analyticus en taalvirtuoos ooit zei "Elk voordeel hebt zijn nadeel"
Eigenlijk vind ik dat je dit citaat niet meer hoeft te plaatsen in je bronnenlijst.. iedereen kent het toch wel
Aah!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Zou ik ook wel willen, maar zou niet weten met wie
Als je dan maar niet een stuk uit Bijbelverhalen gaat citeren..quote:Op donderdag 3 april 2008 15:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ge-ni-aal
Ik heb ook ooit eens een citaat van Hans Teeuwen gebruikt: "Dat kunt je niet uitleggen, dat is een gevoel", maar ze wilden toch dat ik het uitlegde
Opgelost, slotjequote:Op donderdag 3 april 2008 15:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aah!
Ik wil ook nog naar New York, maar daar zou ik ook niet weten met wie!
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, het wordt een weekendje Berlijn
Ja niet dit weekend, over 3 weken
playerquote:Op donderdag 3 april 2008 15:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Opgelost, slotje![]()
Eigenlijk zou ik wel weten met wie, maar haar vriend is het daar niet mee eens denk ik
Hopeloos verliefd komt meer in de buurtquote:
Tof, morgen met een beetje mazzel beide cd's en de dvd van Volbeat in huis.quote:De status van je order is: OK order ontvangen
OK betaling ontvangen
OK order verzendgereed
OK order verzonden
Jazeker ben ik er al eens geweestquote:Op donderdag 3 april 2008 15:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
WHOOHOO BERLIJN
![]()
![]()
Als je nog tips wilt? Ik ben een wandelende reisgids. Waar ga je precies heen (hotel?), en heb je al plannen? Al eerder geweest? Ga je met de trein? Je moet zeker naar de Bergmannstrasse als je goedkoop wilt eten/goedkope cocktailbars! Natuurlijk de Easy side gallery en Potsdamer Platz niet overslaan. Ik ben jaloers, wil ook naar Berlijn!
Dat ga je toch niet serieus gebruiken?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ook..
Zo, ik heb vandaag iets op papier gezet.. Beginnen met
Aan elke veranderingen kleven zowel voordelen als nadelen. Zoals een bekende Nederlandse voetballer bij ploegen zoals Ajax, Barcelona en Feyenoord, coach,analyticus en taalvirtuoos ooit zei "Elk voordeel hebt zijn nadeel"
Eigenlijk vind ik dat je dit citaat niet meer hoeft te plaatsen in je bronnenlijst.. iedereen kent het toch wel
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 3 april 2008 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet serieus gebruiken?
Ik was al even bang dat je het meende.quote:
Nee lekker rijden over de Deutsche Autobahn is zeker geen straf. Dat stukje van mijn huis naar de grens is zowaar frustrerender dan dat hele stuk door Duitsland. Maar heb je al plannen, wat ga je doen/zien/bekijken? Er is een supergave tentoonstelling vlakbij de gedenkstenen van de joden over Mythos Germania, over hoe Hitler Berlijn wilde ombouwen, zou ik zelf graag heen willen. En als je al veel hebt gezien kun je wel naar de voormalige stasi gevangenis in Hohenschönhausen, erg indrukwekkend. En natuurlijk een tour maken bij de Berliner Unterwelten over bunkers en oude vluchtroutes onder Berlijn (S-bahnhof Gesundbrunnen). Zijn tips voor de gevorderdere toeristquote:Op donderdag 3 april 2008 15:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jazeker ben ik er al eens geweest
Nee gaan met de auto! Zover is het nu ook weer niet
En ik heb er ook enorm veel zin in.. Berlijn is echt super!
Ik zal eens een foto van mijn fiets maken, als dit zo doorgaat.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
Gaan we allemaal onze auto pimpen ofzo?
Je kan natuurlijk ook een extra dynamo op je achterwiel zetten om je achterlicht te voorzien van stroom. Scheel een stuk kabel, alleen wordt het fietsen dan nog zwaarder.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zal eens een foto van mijn fiets maken, als dit zo doorgaat.
Al kan ik nauwelijks nog pimpen met het merk, er zit allemaal zwart tape overheen geplakt om het draadje naar mijn achterlicht op z'n plaats te houden.
Ik stuurde net een e-mail waarin ik het had over "reiden" ipv "rijden", voelde me best belachelijk. Krijg je ervan als je teveel Duits spreekt/schrijft, daar kennen ze gewoon alleen maar "ei" om het makkelijk te houdenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zal wel komen doordat ik daarnet van een klasgenoot een mail kreeg waarin hij iets 'zecht'. Na zoiets sta je niet snel meer ergens raar van te kijken, tenzij je op de basisschool zit, dan doen meer klasgenoten dat waarschijnljk.
Pimpen is voor mensen met een kleine Johanquote:Op donderdag 3 april 2008 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zal eens een foto van mijn fiets maken, als dit zo doorgaat.
Al kan ik nauwelijks nog pimpen met het merk, er zit allemaal zwart tape overheen geplakt om het draadje naar mijn achterlicht op z'n plaats te houden.
Daarom rijd ik op een jarenoude, al jaren nauwelijks nog bruikbare opoefiets, ik hoef niks te compenseren.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Pimpen is voor mensen met een kleine Johan.
Achterlicht, daar kun je mee thuis komenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Pimpen is voor mensen met een kleine Johan.
Ik ben eigenlijk gewoon toe aan een nieuwe fiets. Of ik zou deze moeten repareren, maar ik weet niet of ik daar nog zin in heb. Zeker na afgelopen weekend, waarin 'ie 2 keer omgedonderd is en fietsen met nog meer herrie gepaard gaat (maar ik heb geen bel nodig).quote:Op donderdag 3 april 2008 15:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een extra dynamo op je achterwiel zetten om je achterlicht te voorzien van stroom. Scheel een stuk kabel, alleen wordt het fietsen dan nog zwaarder.
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 16:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daarom rijd ik op een jarenoude, al jaren nauwelijks nog bruikbare opoefiets, ik hoef niks te compenseren.
Idem. Al klopt het natuurlijk wel, het was niet zo serieus bedoeld.quote:
Jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |