Ja ik kan niet posten in een gesloten topicquote:Op woensdag 2 april 2008 10:23 schreef Yesse het volgende:
En toen bleef het stil
Ik spamde hem even volquote:Op woensdag 2 april 2008 10:28 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja ik kan niet posten in een gesloten topic
Welkom terugquote:Op woensdag 2 april 2008 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
TV to the P! Terug uit Rusland! Wat een gekke week heb ik gehad!ik zal later wel even een keer wat foto's posten...!
Eerst slapen...!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Vertel, ik wil alles weten en zien
Ik ookquote:Op woensdag 2 april 2008 11:20 schreef Piles het volgende:
Ik ben er weer. Ben gewoon bijna heel de tijd aan het werk geweest![]()
Dat zou ik ook wel willenquote:
Heb jij weerquote:Op woensdag 2 april 2008 11:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ga zo echt flippenLaat die storing aub snel overgaan want ik kan nu gewoon niks meer doen dan behalve aan schoolopdrachten bezig te zijn.
Kon net zo goed thuis blijven.
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mee eens.
Dean![]()
![]()
Nog zieker geworden door gisteren?
Van de koffie?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bleh, begin beetje hoofdpijn te krijgen.
Ik ga vandaag ff door zonder middagpauze, dan kan ik lekker vroeg naar huis vanmiddag
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]![]()
Daarom ook zo laat, zwaar verslapen
Je was gewoon bij een chick vannacht he!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]![]()
Daarom ook zo laat, zwaar verslapen
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 2 april 2008 12:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je was gewoon bij een chick vannacht he!
Je gaat toch zelf met je al zieke lichaam er tussen staan?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Mijn hele lichaam is gebroken
Kut moshpits
Okeee, deze link ga ik kopieren en bewaren voor mijn exquote:
Joh, ik hoor deze uitspraak regelmatigquote:Op woensdag 2 april 2008 12:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Okeee, deze link ga ik kopieren en bewaren voor mijn ex
Die zei de hele tijd, dat is toch niemand meer die dat zegt?
Ik ook!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, ik hoor deze uitspraak regelmatig
Volgens mij gebruik ik m zelfs wel eens...
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En toen was er weer iemand jarig.. taart
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je gaat toch zelf met je al zieke lichaam er tussen staan?
Ik ga quote van je zoeken straks
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vanavond metal concert
Morgen dood denk ik
Ziek zijn + bier + metal [pit] =
Zie je ik ben niet gekquote:Op woensdag 2 april 2008 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, ik hoor deze uitspraak regelmatig
Volgens mij gebruik ik m zelfs wel eens...
Ha, gelukkig kan ik ex zeggenquote:
quote:
OAD wat een feest.. Midden in de Nacht Rickquote:Op woensdag 2 april 2008 12:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ik gebruik hem ook vaak hoor, samen met: Oh wat een feest.
En Yenice, ik weet het, zelf gedaan, maar wil niet zeggen dat ik nu niet verrot ben![]()
Wat 1000x leuker was met Erik-janquote:Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OAD wat een feest.. Midden in de Nacht Rick.. Het meeste kansloze programma 's-nachts op de radio
Waar ben je geweest Dean, vorige topic niet meegekregenquote:Op woensdag 2 april 2008 12:58 schreef Deansensitized het volgende:
En Yenice, ik weet het, zelf gedaan, maar wil niet zeggen dat ik nu niet verrot ben![]()
Inderdaad, dat bij jou schiet niet op natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 13:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik kan nog steeds niks doen verdomme laat me dan op z'n minst naar huis gaan![]()
En "Het blijft geen feest" gebruik ik ook nog wel eens..quote:Op woensdag 2 april 2008 12:58 schreef Deansensitized het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |