Ik heb me er gisteravond ook uitstekend mee vermaaktquote:Op donderdag 10 april 2008 11:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik begin het steeds beter en beter te vinden
als je de tracks eenmaal in de vingers hebt is het echt gaaf, ik vind het toffer dan double dash en die vond ik al super.
Ik gebruik t stuurtjequote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef __Saviour__ het volgende:
welke controller gebruiken jullie? de wiimote werkt op zich wel goed, maar ik ben nu toch overgestapt op wiimote+nunchuck
Ik tot 16.30quote:Op donderdag 10 april 2008 11:51 schreef Maartel het volgende:
Kan niet wachten![]()
Wel eerst tot 9 uur werken
Wat is WFC/waar vind ik dat?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
mijn code is 4124-5102-4750
Ik heb neggix, evilmarc en gamefreek toegevoegd
[..]
Gewoon naar WFC gaan en dan zie je je code onderaan
In het main menu gewoonquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
In het main menu gewoon
Daar kun je uit 4 dingen kiezen:
Single Player
Multi Player
Nintendo WFC
Mario Kart Channel
En dan kies je dus voor Nintendo WFC
Dan gaat die connecten en dan kun je bij Friends zien wat je nummer is
O, dat kan dus pas als ik Mario Kart heb?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
In het main menu gewoon
Daar kun je uit 4 dingen kiezen:
Single Player
Multi Player
Nintendo WFC
Mario Kart Channel
En dan kies je dus voor Nintendo WFC
Ik ben erg benieuwd.. afgaande op de plaatjes/filmpjes vond ik Coconut Mall er helemaal niet zo bijzonder uitzien (haal die achterlijke Mii's van m'n scherm!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:41 schreef RaymanNL het volgende:
Er zitten trouwens wel echt vette banen bij, Coconut Mall (ofzo) en die halfpipe baan (die blauwe
) zijn echt tof. Ook de oudere banen zijn tof. Jammer dat ik vandaag niet verder kan spelen
Ik ken geen andere mario kartquote:Op donderdag 10 april 2008 12:43 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd.. afgaande op de plaatjes/filmpjes vond ik Coconut Mall er helemaal niet zo bijzonder uitzien (haal die achterlijke Mii's van m'n scherm!), maar ik hoor overal dat die baan super is...
Nou het is online, en iedereen kan dan gewoon een vote uitbrengen op een circuit, dus anderen kunnen die dan wel kiezenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:02 schreef Maartel het volgende:
Je bent voor een nieuwe speler dan wel vrij snel met unlocken van dingen.. Of is die cup met Bowsers Castle dit keer gelijk speelbaar?
Ah zo.. dat vind ik ergens wel jammer (t is juist extra leuk in oneplayer-modus als je echt je best moet doen om alles te halen voordat je alle banen kan rijden), maar dan ga ik vanavond zeker even alle banen uitproberenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou het is online, en iedereen kan dan gewoon een vote uitbrengen op een circuit, dus anderen kunnen die dan wel kiezen
Ik vind t wel leuk, zo krijg je bij multiplayer af en toe een baan die je nog helemaal niet kent en daarom het niet erg goed doet; dan weer snel ff een cuppie doen om die baan te unlocken en te leren kennenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:10 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah zo.. dat vind ik ergens wel jammer (t is juist extra leuk in oneplayer-modus als je echt je best moet doen om alles te halen voordat je alle banen kan rijden), maar dan ga ik vanavond zeker even alle banen uitproberen
ja dat zag ik daarstraks ook jaquote:Op donderdag 10 april 2008 13:20 schreef Ivo1986 het volgende:
Er was net iemand in een race met een gouden stuur en een sterretje, weet iemand wat dit betekend?
Luigi Circuitquote:Op donderdag 10 april 2008 13:19 schreef Timmai het volgende:
hoeveel banen zijn er dan?
met de wii wheel heb ik steeds bij de motor dat ik veel te scherpe bochten maak, haha oeps, even wennen, maar oefening baart kunstquote:Op donderdag 10 april 2008 14:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo m'n FC geven en jullie allemaal toevoegen. Vind de bochten wel erg moeilijk trouwens.
Doe je goedquote:Op donderdag 10 april 2008 15:13 schreef Necrodeath het volgende:
Het gaat van Rank E > D > C > B > A > * > ** > ***
Volgens mij in ieder gevaldacht dat ik dat gelezen had in het boekje
Ik ga eens kijken of ik mijn friendcode kan vinden
Edit: Vaag btw, ik start net mn Wii weer op, kies Mario Kart, en opeens een kart unlocked?
Ah oke :d tja ik heb geen boekjequote:Op donderdag 10 april 2008 15:13 schreef Necrodeath het volgende:
Het gaat van Rank E > D > C > B > A > * > ** > ***
Volgens mij in ieder gevaldacht dat ik dat gelezen had in het boekje
Ik ga eens kijken of ik mijn friendcode kan vinden
Edit: Vaag btw, ik start net mn Wii weer op, kies Mario Kart, en opeens een kart unlocked?
Is het postkantoor dan niet dicht?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:20 schreef SnuggLe het volgende:
Aaaaaaaaaargh ik wil ook! BOL heeft hem gisteren verzonden. Hopen dat die dus vandaag bezorgd is.
Als hij niet in de brievenbus kan , kan je hem pas de dag erop ophalen op het postkantoor, dus kan het pas morgen na mijn werk
3-0quote:Op donderdag 10 april 2008 16:02 schreef Tamaartje het volgende:
Argh ik het begin bij de online ga ik elke keer zo goed maar in het 3e rondje word ik zo ingemaaktecht niet meer leuk
speelde ik tegen jouquote:Op donderdag 10 april 2008 17:12 schreef neggix het volgende:
[..]
3-0
Das was mijn eerste Friend online
\quote:Op donderdag 10 april 2008 16:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Is het postkantoor dan niet dicht?Overigens passen die Bol dingen wel door de brievenbus
Zou stom zijn als Bol ze als pakket ging versturen; kost ze 4,- per zending extra. Er vanuitgaande dat minder dan 10% van de mensen onterecht tegen Bol roept dat de spullen nooit bezorgd zijn, is het voor Bol dus goedkoper om het per brievenpost te doen
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:21 schreef neggix het volgende:
[..]
Jup, alleen ik reed zo hard dat je me niet zag
Hehe, zeker pas je eerste mario kart ook??quote:Op donderdag 10 april 2008 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]ik lag in het begin echt wel goed! hihi
Maar ik maakte een beetje een foutje aan het einde, en iedereen had het op mij voorzien
mjaquote:Op donderdag 10 april 2008 17:24 schreef neggix het volgende:
[..]
Hehe, zeker pas je eerste mario kart ook??
Ik zit al te G*veren als ik 2e wordquote:Op donderdag 10 april 2008 17:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
mja![]()
maar het is wel leuk hoor ook als ik verlies
lolquote:Op donderdag 10 april 2008 17:27 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik zit al te G*veren als ik 2e word
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:56 schreef SnuggLe het volgende:
FUCCCCCCK. Het pakketje is bij de buren bezorgd...maar die zijn nu NIET thuis. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Die zijn toch juist fijn. Beter als die kutbanaantjes en die groene schildjes.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:37 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter, sta eerste, lap 3/3, net voor de finish: DISCONNECTEDKrijg overigens constant die kutpaddestoelen als voorwerpen
![]()
Moet je geen toad nemenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:37 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter, sta eerste, lap 3/3, net voor de finish: DISCONNECTEDKrijg overigens constant die kutpaddestoelen als voorwerpen
![]()
Dat betekent dat die persoon het meeste met deze control setup speelt (dus deze voorkeur), dan wordt ie op een gegeven moment goudquote:Op donderdag 10 april 2008 13:20 schreef Ivo1986 het volgende:
Er was net iemand in een race met een gouden stuur en een sterretje, weet iemand wat dit betekend?
Die kun je tenminste achter je kart/motor/whatever hangen voor het geval er een rood schild op je af komt.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:51 schreef Kingside het volgende:
[..]
Die zijn toch juist fijn. Beter als die kutbanaantjes en die groene schildjes.
Ik had Peachquote:
Leukquote:Op donderdag 10 april 2008 19:06 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb MK:Wii vandaag ook eindelijk in bezit, vanavond na het 20:00 Journaal ga ik voor het eerst met de game beginnen en weet ik ook wat mijn friendcode wordt
Zekerquote:
Is goedquote:Op donderdag 10 april 2008 19:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ZekerIk voeg je dan gelijk ff toe, daarna speel ik eerst offline om in te spelen en dan zie je me vanzelf wel verschijnen denk ik
![]()
Ben benieuwd iigquote:Op donderdag 10 april 2008 19:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Is goedwij zijn hier ook nog druk aan het oefenen
GC controller/Wiimote+Nunchuk combi schijnen het lekkerste te spelen maar dat is ook persoonlijke voorkeur, ik ga ws. voor de wiimote+nunchuk comboquote:Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef Borizzz het volgende:
Nou ik heb net binnen.
Iemand besturingtips?
- wiel
- gc controller
- classic controller
- remote alleen
welke werkt het fijnst??
nee je krijgt geen berichtje maar als je online speelt dan zie je wel bij de friends eenquote:Op donderdag 10 april 2008 19:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben benieuwd iig![]()
Krijg je trouwens een berichtje als je wordt toegevoegd of niet?(Heb de jouwe wel gehad maar weet niet of dat altijd gebeurd)
Okej, mja dan moet je dus nog wel mijn FC hebben, zodra ik die weet dan mail ik die wel ff naar je toe via het Wii systeem (prikbord) oke?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
nee je krijgt geen berichtje maar als je online speelt dan zie je wel bij de friends eenstaan als er iemand van online is
Ik speel overigens alleen met de wiimote en dat gaat prima zo, maar wil nog wel een stuurtje kopen
Ja is goedquote:Op donderdag 10 april 2008 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, mja dan moet je dus nog wel mijn FC hebben, zodra ik die weet dan mail ik die wel ff naar je toe via het Wii systeem (prikbord) oke?
Haha, dankjequote:Op donderdag 10 april 2008 19:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja is goeddan zie ik je straks wel, succes met oefenen
Wanneer krijg je die?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
lol
Ik heb nu bij de 150cc Rosalina vrijgespeeld en als ik met haar speel dan heb ik dus een ster om me heen, maar dat is best irritant
Die luma bij rosalina maakt allemaal van die schattige geluidjesquote:Op donderdag 10 april 2008 20:14 schreef GGMM het volgende:
Rosalia en King Boo unlocked
Ik ben dus niet de enige die dat denktquote:Op donderdag 10 april 2008 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die luma bij rosalina maakt allemaal van die schattige geluidjes
en diddy kongquote:Op donderdag 10 april 2008 20:14 schreef GGMM het volgende:
Rosalia en King Boo unlocked
gewoon wii mote uit het stuurtje halenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:41 schreef Borizzz het volgende:
Hoe speelt het met de gc controller?
Met t stuurtje is het wel lastig in de bochten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |