abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57955295
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:43 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd.. afgaande op de plaatjes/filmpjes vond ik Coconut Mall er helemaal niet zo bijzonder uitzien (haal die achterlijke Mii's van m'n scherm! ), maar ik hoor overal dat die baan super is...
Ik ken geen andere mario kart dus alles is voor mij nieuw
Ik vind die coconut mall best irritant eigenlijk
pi_57955354
Ik had gister wel door dat Yoshi Falls al een populaire multiplaymap is, lekker makkelijk en vol met boosts
pi_57955458
Oh my god ik zit nu in Bowsers Castle ofzo ik weet niet meer waar ik heen moet hahaha
pi_57955524
ik zat er ook
pi_57955563
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:58 schreef Ivo1986 het volgende:
ik zat er ook
whaha grappig ik moet nu echt even wat gaan doen in huis ofzo want anders blijf ik zitten
pi_57955606
Je bent voor een nieuwe speler dan wel vrij snel met unlocken van dingen.. Of is die cup met Bowsers Castle dit keer gelijk speelbaar?
pi_57955649
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:02 schreef Maartel het volgende:
Je bent voor een nieuwe speler dan wel vrij snel met unlocken van dingen.. Of is die cup met Bowsers Castle dit keer gelijk speelbaar?
Nou het is online, en iedereen kan dan gewoon een vote uitbrengen op een circuit, dus anderen kunnen die dan wel kiezen
pi_57955752
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:06 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Nou het is online, en iedereen kan dan gewoon een vote uitbrengen op een circuit, dus anderen kunnen die dan wel kiezen
Ah zo.. dat vind ik ergens wel jammer (t is juist extra leuk in oneplayer-modus als je echt je best moet doen om alles te halen voordat je alle banen kan rijden), maar dan ga ik vanavond zeker even alle banen uitproberen
pi_57955889
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:10 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ah zo.. dat vind ik ergens wel jammer (t is juist extra leuk in oneplayer-modus als je echt je best moet doen om alles te halen voordat je alle banen kan rijden), maar dan ga ik vanavond zeker even alle banen uitproberen
Ik vind t wel leuk, zo krijg je bij multiplayer af en toe een baan die je nog helemaal niet kent en daarom het niet erg goed doet; dan weer snel ff een cuppie doen om die baan te unlocken en te leren kennen
pi_57955926
hoeveel banen zijn er dan?
pi_57955944
Er was net iemand in een race met een gouden stuur en een sterretje, weet iemand wat dit betekend?
pi_57956028
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:20 schreef Ivo1986 het volgende:
Er was net iemand in een race met een gouden stuur en een sterretje, weet iemand wat dit betekend?
ja dat zag ik daarstraks ook ja dat hangt er bij zijn mii/kart een sterretje omheen
pi_57956130
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:19 schreef Timmai het volgende:
hoeveel banen zijn er dan?
Luigi Circuit
Moo Moo Meadows
Mushroom Gorge
Toad's Factory
Mario Circuit
Coconut's Mall
DK Snowboard Cross
Wario's Gold Mine
Daisy Circuit
Koopa Cape
Maple Treeway
Grumble Volcano
Dry Dry Ruins
Moonview Highway
Bowser's Castle
Rainbow Road

Peach Beach (NGC)
Yoshi Falls (NDS)
Ghost Valley 2 (SNES)
Mario Raceway (N64)
Sherbet Land (N64)
Shy Guy Beach (GBA)
Delfino Square (NDS)
Waluigi Stadium (NGC)
Desert Hills (NDS)
Bowser's Castle 3 (GBA)
DK's Jungle Parkway (N64)
Mario Circuit (GCN)
Mario Circuit 3 (SNES)
Peach Gardens (NDS)
DK Mountain (NGC)
Bowser's Castle (N64)

Battle Mode Banen:
Block Plaza
Delfino Pier
Funky Stadium
Chain Chomp Roulette
Thwomp Desert
Battle Course 4 (SNES)
Battle Course 3 (GBA)
Skyscraper (N64)
Cookie Land (NGC)
Twilight House (DS)
pi_57956525
veel dus :p
Ik denk dat ik maar is aan het unlocken ga
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_57957634
Kreeg gister een belletje van een vriend van me die bij de gamestore maastricht werkt dat ik hem vandaag op kon komen halen

Al een aantal dingetjes unlocked, maar tot nu toe alleen nog maar 50CC gespeeld
In het begin gebruikte ik het stuurtje, maar kon er toch niet helemaal aan wennen, dus maar even een GC controller gepakt, en dat werkt fantastisch.
Dit is de eerste nieuwe Mario Kart die ik speel sinds de SNES, en ik heb geen handhelds, dus bijna alle banen zijn nieuw voor mij
Doe eens niet.
  Forum Admin donderdag 10 april 2008 @ 14:37:02 #241
35723 crew  GGMM
pi_57957639
Ik ga zo m'n FC geven en jullie allemaal toevoegen. Vind de bochten wel erg moeilijk trouwens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_57958090
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo m'n FC geven en jullie allemaal toevoegen. Vind de bochten wel erg moeilijk trouwens.
met de wii wheel heb ik steeds bij de motor dat ik veel te scherpe bochten maak, haha oeps, even wennen, maar oefening baart kunst
  Forum Admin donderdag 10 april 2008 @ 15:04:10 #243
35723 crew  GGMM
pi_57958194
Mijn FC: 2492-4235-2620
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_57958286
ik heb nu de leaf cup 50cc in rank D maar die kan ik dus nog verbeteren naar rank A ??
pi_57958384
Het gaat van Rank E > D > C > B > A > * > ** > ***
Volgens mij in ieder geval dacht dat ik dat gelezen had in het boekje
Ik ga eens kijken of ik mijn friendcode kan vinden

Edit: Vaag btw, ik start net mn Wii weer op, kies Mario Kart, en opeens een kart unlocked?
Doe eens niet.
pi_57958455
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:13 schreef Necrodeath het volgende:

Edit: Vaag btw, ik start net mn Wii weer op, kies Mario Kart, en opeens een kart unlocked?
Doe je goed
pi_57958475
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:13 schreef Necrodeath het volgende:

Ah oke :d tja ik heb geen boekje
Ik heb bij 1 al een * dus wel leuk dat je dan steeds beter kunt worden
pi_57958479
Heb 'm net binnen. Het speelt veel lekkerder met de Wheel. Het is ook leuker zo. Goed dat ik er meteen 2 heb.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_57959471
die baan met al dat verkeer is echt moeilijk. ik word echt tig keer platgereden
pi_57959506
Argh ik het begin bij de online ga ik elke keer zo goed maar in het 3e rondje word ik zo ingemaakt echt niet meer leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')