Ik ken geen andere mario kartquote:Op donderdag 10 april 2008 12:43 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd.. afgaande op de plaatjes/filmpjes vond ik Coconut Mall er helemaal niet zo bijzonder uitzien (haal die achterlijke Mii's van m'n scherm!), maar ik hoor overal dat die baan super is...
Nou het is online, en iedereen kan dan gewoon een vote uitbrengen op een circuit, dus anderen kunnen die dan wel kiezenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:02 schreef Maartel het volgende:
Je bent voor een nieuwe speler dan wel vrij snel met unlocken van dingen.. Of is die cup met Bowsers Castle dit keer gelijk speelbaar?
Ah zo.. dat vind ik ergens wel jammer (t is juist extra leuk in oneplayer-modus als je echt je best moet doen om alles te halen voordat je alle banen kan rijden), maar dan ga ik vanavond zeker even alle banen uitproberenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou het is online, en iedereen kan dan gewoon een vote uitbrengen op een circuit, dus anderen kunnen die dan wel kiezen
Ik vind t wel leuk, zo krijg je bij multiplayer af en toe een baan die je nog helemaal niet kent en daarom het niet erg goed doet; dan weer snel ff een cuppie doen om die baan te unlocken en te leren kennenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:10 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah zo.. dat vind ik ergens wel jammer (t is juist extra leuk in oneplayer-modus als je echt je best moet doen om alles te halen voordat je alle banen kan rijden), maar dan ga ik vanavond zeker even alle banen uitproberen
ja dat zag ik daarstraks ook jaquote:Op donderdag 10 april 2008 13:20 schreef Ivo1986 het volgende:
Er was net iemand in een race met een gouden stuur en een sterretje, weet iemand wat dit betekend?
Luigi Circuitquote:Op donderdag 10 april 2008 13:19 schreef Timmai het volgende:
hoeveel banen zijn er dan?
met de wii wheel heb ik steeds bij de motor dat ik veel te scherpe bochten maak, haha oeps, even wennen, maar oefening baart kunstquote:Op donderdag 10 april 2008 14:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo m'n FC geven en jullie allemaal toevoegen. Vind de bochten wel erg moeilijk trouwens.
Doe je goedquote:Op donderdag 10 april 2008 15:13 schreef Necrodeath het volgende:
Het gaat van Rank E > D > C > B > A > * > ** > ***
Volgens mij in ieder gevaldacht dat ik dat gelezen had in het boekje
Ik ga eens kijken of ik mijn friendcode kan vinden
Edit: Vaag btw, ik start net mn Wii weer op, kies Mario Kart, en opeens een kart unlocked?
Ah oke :d tja ik heb geen boekjequote:Op donderdag 10 april 2008 15:13 schreef Necrodeath het volgende:
Het gaat van Rank E > D > C > B > A > * > ** > ***
Volgens mij in ieder gevaldacht dat ik dat gelezen had in het boekje
Ik ga eens kijken of ik mijn friendcode kan vinden
Edit: Vaag btw, ik start net mn Wii weer op, kies Mario Kart, en opeens een kart unlocked?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |