We kiezen eerst gewoon 1 profiel en dan kiezen we om online te spelen.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:25 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kan gewoon kiezen uit guest of de Mii's die jij hebt aangemaakt. Maar je start wel eerst met je eigen Mii voor je het menu in gaat.
Jep, maar je bent nu vrij vlot toegevoegd. Met de DS wilde het nog wel eens even duren voordat je online met elkaar kunt spelen maar nu is dat vrijwel direct.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe is het die friendscodes eigenlijk? is het nog altijd zo dat je allebei elkaar moet toevoegen voordat het werkt?
Zelfs als je verliest is het tofquote:Op woensdag 9 april 2008 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:
live is dan ook een poepduur netwerk
maar ik zal eens kijken wat mijn code is en jullie gaan toevoegen, lijkt me wel lollig om tegen fokkers te racen.
Zou stoer zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 22:03 schreef Nebo het volgende:
Zal ik eens een gooi doen in de crew voor een Mario Kart toernooi?
Gewoon naar WFC gaan en dan zie je je code onderaanquote:Op woensdag 9 april 2008 22:11 schreef Maartel het volgende:
Als je online tegen iemand raced zie je het dan eigenlijk ook in een splitscreen?
En uhm, kan iemand even mijn geheugen opfrissen waar op/in m'n wii ik mijn vriendencode kan vinden?
Dan doe ik morgen ook mee
Als je online racet heb je gewoon fullscreen als je alleen op 1 Wii speelt en split screen als je met 2 man op 1 console online gamed. Je friendcode zie je meteen als je inlogt op Wifi connection via de game.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:11 schreef Maartel het volgende:
Als je online tegen iemand raced zie je het dan eigenlijk ook in een splitscreen?
En uhm, kan iemand even mijn geheugen opfrissen waar op/in m'n wii ik mijn vriendencode kan vinden?
Dan doe ik morgen ook mee
Ho ho ho ho, effe wachten totdat ik eerst een week kan oefenenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:03 schreef Nebo het volgende:
Zal ik eens een gooi doen in de crew voor een Mario Kart toernooi?
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:29 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ho ho ho ho, effe wachten totdat ik eerst een week kan oefenen![]()
Geen spelcomputers gewend, zeker geen Mario Kart. Dus het wordt mijn eerste 'eigen' Mariokart game, ipv 'vroegah' bij vriendjes.
Random thought, maar heb jij ook een Kristel-mii?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
geen idee of iemand me al had toegevoegd, maar ik heb nu een nieuwe code 4124-5102-4750
Heb je nieuwe ook toegevoegd, die andere kan ik gewoon wissen?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
geen idee of iemand me al had toegevoegd, maar ik heb nu een nieuwe code 4124-5102-4750
Heb ik welquote:Op woensdag 9 april 2008 22:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Random thought, maar heb jij ook een Kristel-mii?
die andere kan weg iddquote:Op woensdag 9 april 2008 22:55 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb je nieuwe ook toegevoegd, die andere kan ik gewoon wissen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |