Ik heb me er gisteravond ook uitstekend mee vermaaktquote:Op donderdag 10 april 2008 11:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik begin het steeds beter en beter te vinden
als je de tracks eenmaal in de vingers hebt is het echt gaaf, ik vind het toffer dan double dash en die vond ik al super.
Ik gebruik t stuurtjequote:Op donderdag 10 april 2008 11:21 schreef __Saviour__ het volgende:
welke controller gebruiken jullie? de wiimote werkt op zich wel goed, maar ik ben nu toch overgestapt op wiimote+nunchuck
Ik tot 16.30quote:Op donderdag 10 april 2008 11:51 schreef Maartel het volgende:
Kan niet wachten![]()
Wel eerst tot 9 uur werken
Wat is WFC/waar vind ik dat?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
mijn code is 4124-5102-4750
Ik heb neggix, evilmarc en gamefreek toegevoegd
[..]
Gewoon naar WFC gaan en dan zie je je code onderaan
In het main menu gewoonquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
In het main menu gewoon
Daar kun je uit 4 dingen kiezen:
Single Player
Multi Player
Nintendo WFC
Mario Kart Channel
En dan kies je dus voor Nintendo WFC
Dan gaat die connecten en dan kun je bij Friends zien wat je nummer is
O, dat kan dus pas als ik Mario Kart heb?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
In het main menu gewoon
Daar kun je uit 4 dingen kiezen:
Single Player
Multi Player
Nintendo WFC
Mario Kart Channel
En dan kies je dus voor Nintendo WFC
Ik ben erg benieuwd.. afgaande op de plaatjes/filmpjes vond ik Coconut Mall er helemaal niet zo bijzonder uitzien (haal die achterlijke Mii's van m'n scherm!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:41 schreef RaymanNL het volgende:
Er zitten trouwens wel echt vette banen bij, Coconut Mall (ofzo) en die halfpipe baan (die blauwe
) zijn echt tof. Ook de oudere banen zijn tof. Jammer dat ik vandaag niet verder kan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |