met de wii wheel heb ik steeds bij de motor dat ik veel te scherpe bochten maak, haha oeps, even wennen, maar oefening baart kunstquote:Op donderdag 10 april 2008 14:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo m'n FC geven en jullie allemaal toevoegen. Vind de bochten wel erg moeilijk trouwens.
Doe je goedquote:Op donderdag 10 april 2008 15:13 schreef Necrodeath het volgende:
Het gaat van Rank E > D > C > B > A > * > ** > ***
Volgens mij in ieder gevaldacht dat ik dat gelezen had in het boekje
Ik ga eens kijken of ik mijn friendcode kan vinden
Edit: Vaag btw, ik start net mn Wii weer op, kies Mario Kart, en opeens een kart unlocked?
Ah oke :d tja ik heb geen boekjequote:Op donderdag 10 april 2008 15:13 schreef Necrodeath het volgende:
Het gaat van Rank E > D > C > B > A > * > ** > ***
Volgens mij in ieder gevaldacht dat ik dat gelezen had in het boekje
Ik ga eens kijken of ik mijn friendcode kan vinden
Edit: Vaag btw, ik start net mn Wii weer op, kies Mario Kart, en opeens een kart unlocked?
Is het postkantoor dan niet dicht?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:20 schreef SnuggLe het volgende:
Aaaaaaaaaargh ik wil ook! BOL heeft hem gisteren verzonden. Hopen dat die dus vandaag bezorgd is.
Als hij niet in de brievenbus kan , kan je hem pas de dag erop ophalen op het postkantoor, dus kan het pas morgen na mijn werk
3-0quote:Op donderdag 10 april 2008 16:02 schreef Tamaartje het volgende:
Argh ik het begin bij de online ga ik elke keer zo goed maar in het 3e rondje word ik zo ingemaaktecht niet meer leuk
speelde ik tegen jouquote:Op donderdag 10 april 2008 17:12 schreef neggix het volgende:
[..]
3-0
Das was mijn eerste Friend online
\quote:Op donderdag 10 april 2008 16:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Is het postkantoor dan niet dicht?Overigens passen die Bol dingen wel door de brievenbus
Zou stom zijn als Bol ze als pakket ging versturen; kost ze 4,- per zending extra. Er vanuitgaande dat minder dan 10% van de mensen onterecht tegen Bol roept dat de spullen nooit bezorgd zijn, is het voor Bol dus goedkoper om het per brievenpost te doen
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:21 schreef neggix het volgende:
[..]
Jup, alleen ik reed zo hard dat je me niet zag
Hehe, zeker pas je eerste mario kart ook??quote:Op donderdag 10 april 2008 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]ik lag in het begin echt wel goed! hihi
Maar ik maakte een beetje een foutje aan het einde, en iedereen had het op mij voorzien
mjaquote:Op donderdag 10 april 2008 17:24 schreef neggix het volgende:
[..]
Hehe, zeker pas je eerste mario kart ook??
Ik zit al te G*veren als ik 2e wordquote:Op donderdag 10 april 2008 17:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
mja![]()
maar het is wel leuk hoor ook als ik verlies
lolquote:Op donderdag 10 april 2008 17:27 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik zit al te G*veren als ik 2e word
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:56 schreef SnuggLe het volgende:
FUCCCCCCK. Het pakketje is bij de buren bezorgd...maar die zijn nu NIET thuis. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Die zijn toch juist fijn. Beter als die kutbanaantjes en die groene schildjes.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:37 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter, sta eerste, lap 3/3, net voor de finish: DISCONNECTEDKrijg overigens constant die kutpaddestoelen als voorwerpen
![]()
Moet je geen toad nemenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:37 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter, sta eerste, lap 3/3, net voor de finish: DISCONNECTEDKrijg overigens constant die kutpaddestoelen als voorwerpen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |