Leukquote:Op donderdag 10 april 2008 19:06 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb MK:Wii vandaag ook eindelijk in bezit, vanavond na het 20:00 Journaal ga ik voor het eerst met de game beginnen en weet ik ook wat mijn friendcode wordt
Zekerquote:
Is goedquote:Op donderdag 10 april 2008 19:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ZekerIk voeg je dan gelijk ff toe, daarna speel ik eerst offline om in te spelen en dan zie je me vanzelf wel verschijnen denk ik
![]()
Ben benieuwd iigquote:Op donderdag 10 april 2008 19:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Is goedwij zijn hier ook nog druk aan het oefenen
GC controller/Wiimote+Nunchuk combi schijnen het lekkerste te spelen maar dat is ook persoonlijke voorkeur, ik ga ws. voor de wiimote+nunchuk comboquote:Op donderdag 10 april 2008 19:45 schreef Borizzz het volgende:
Nou ik heb net binnen.
Iemand besturingtips?
- wiel
- gc controller
- classic controller
- remote alleen
welke werkt het fijnst??
nee je krijgt geen berichtje maar als je online speelt dan zie je wel bij de friends eenquote:Op donderdag 10 april 2008 19:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben benieuwd iig![]()
Krijg je trouwens een berichtje als je wordt toegevoegd of niet?(Heb de jouwe wel gehad maar weet niet of dat altijd gebeurd)
Okej, mja dan moet je dus nog wel mijn FC hebben, zodra ik die weet dan mail ik die wel ff naar je toe via het Wii systeem (prikbord) oke?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
nee je krijgt geen berichtje maar als je online speelt dan zie je wel bij de friends eenstaan als er iemand van online is
Ik speel overigens alleen met de wiimote en dat gaat prima zo, maar wil nog wel een stuurtje kopen
Ja is goedquote:Op donderdag 10 april 2008 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, mja dan moet je dus nog wel mijn FC hebben, zodra ik die weet dan mail ik die wel ff naar je toe via het Wii systeem (prikbord) oke?
Haha, dankjequote:Op donderdag 10 april 2008 19:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja is goeddan zie ik je straks wel, succes met oefenen
Wanneer krijg je die?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
lol
Ik heb nu bij de 150cc Rosalina vrijgespeeld en als ik met haar speel dan heb ik dus een ster om me heen, maar dat is best irritant
Die luma bij rosalina maakt allemaal van die schattige geluidjesquote:Op donderdag 10 april 2008 20:14 schreef GGMM het volgende:
Rosalia en King Boo unlocked
Ik ben dus niet de enige die dat denktquote:Op donderdag 10 april 2008 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die luma bij rosalina maakt allemaal van die schattige geluidjes
en diddy kongquote:Op donderdag 10 april 2008 20:14 schreef GGMM het volgende:
Rosalia en King Boo unlocked
gewoon wii mote uit het stuurtje halenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:41 schreef Borizzz het volgende:
Hoe speelt het met de gc controller?
Met t stuurtje is het wel lastig in de bochten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |