quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:51 schreef ranja het volgende:
Hij doet me denken aan een acteur. Die Dame Edna speelt ofzo.
quote:is an American guitarist, best known for his long work partnership (1987-2000) with
.
was introduced to
during a tour for which his wife, Sara, worked as publicist.
later (1989-1993) joined forces with
in the rock band
.
also worked with Robert Smith of The Cure during the late nineties.
and Smith collaborated on The Cure's track "Wrong Number", "A Sign From God" (as Cogasm) and "Yesterday's Gone" (on
' solo album Ulysses).
Het gaat omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de acteur in kwestie en niet een personage
quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:41 schreef Berkery het volgende:
Reeves Gabrels van o.a. Tin Machine?
quote:Thesingle was their first number 1 since “
” 18 years earlier. But chart position is all the songs have in common. “
” is a glorious slice of
–penned pop perfection; “
” is a gloopy mess of faux-Carribean musical stylings cowritten by
. It’s all anodyne harmonizing and forced rhymes that would have driven
totally nuts had he not been totally nuts already.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:20 schreef Z het volgende:
Die van Peaceman is The Duke Spirit volgens mij. Die heb ik wel eens live gezien.
Yepquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:27 schreef Burnett het volgende:
kokomo van the beach boys??
dan had ik die toen vast gescoordquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:50 schreef MadMaster het volgende:
The Rivingtons, laatst nog gevraagd door mij...
Da's rap...quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:23 schreef cafca het volgende:
De zuiderzeeballade van Sylvain Poons en Oetze Verschoor?
Ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:42 schreef belsen het volgende:
Ik ken ze niet.
PEACEMAN + 1quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:40 schreef peaceman het volgende:
Damian Rice - 9
Snow Patrol - Eyes Open
Therapy - Infernal love
Smashing Pumkins - Siamese dream
Portishead - Dummy
Tom McRae - S/T
Johnny Cash - The man comes around
Low - drums and guns
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef Mark het volgende:
Ik roep (in hoop op navolging): "Geen idee" en hoop dan op hints
Berkery +1quote:Op woensdag 2 april 2008 14:20 schreef Berkery het volgende:
Dat was woo-hoo van de 5,6,7,8's.
Van de eerste Kill Bill
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:11 schreef cafca het volgende:
Bekende kop, maar ik kom er maar niet op.....
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef Mark het volgende:
Ik roep (in hoop op navolging): "Bekende kop, maar ik kom er maar niet op....." en hoop dan op hints
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Of is het Liam Howlett van the Prodigy
Mevrouw?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:06 schreef ranja het volgende:
De naam van deze mevrouw of de naam van haar band waar de albumcover van is.
let op: nsfw
http://www.goo.dds.nl/mtrvia189a.jpg
Schaap001 +1quote:Op woensdag 2 april 2008 20:49 schreef schaap001 het volgende:
Cristina Martinez van Boss Hogg, vrouw van Jon Spencer?
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:00 schreef Z het volgende:
Nikka Costa?
Denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:09 schreef Gambolputty het volgende:
Noort van gehooid.
Kleine kans, maar is het Mickey van voorheen de Monkees?quote:Op donderdag 3 april 2008 00:27 schreef bigshadow het volgende:
Vooruit dan maar, Paulina Rubio!
Voor de ochtendploeg, wie is dit?
[ afbeelding ]
Van dees vind ik hem wel wat weghebben...quote:Op donderdag 3 april 2008 08:53 schreef bigshadow het volgende:
Wie?
quote:is the DJ, remixer, and producer who did more than anyone else to break house music in Britain during the late '80s. During 1987-1988,
hosted a series of crucial club nights that introduced thousands of Brits to house music.
Correct!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:27 schreef bigshadow het volgende:
Vooruit dan maar, Paulina Rubio!
Okee okee okee... 't is dat je zo aandringtquote:Op woensdag 2 april 2008 23:44 schreef Mark het volgende:
Die platen zeggen me niks.
Misschien dat nog wat foto's mijn geheugen stimuleren
Pfew...quote:Op donderdag 3 april 2008 09:20 schreef schaap001 het volgende:
Okee okee okee... 't is dat je zo aandringt![]()
[ afbeelding ]
quote:is een Nederlands bedrijf met als doelstelling artiesten die niet de nodige aandacht van de media krijgen, toch onder de aandacht te kunnen brengen. Het project werd in 2000 opgericht als stichting in samenwerking met onder meer XS4all en NOB.
quote:verzorgt gratis live- en on demand internetstreams vanuit Paradiso en de Melkweg in Amsterdam, The Roxy in Los Angeles en de Bikini in Barcelona, met plannen om uit te breiden naar andere Europese landen, zoals Duitsland, Frankrijk en Engeland.
Fabchannel.comquote:Op donderdag 3 april 2008 10:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Fabchannel?
schaap001 +1quote:
quote:Dit Pink Floyd album streeft de laatste jaren 'Dark side of the moon' voorbij in populariteit. De beroemde hoesfoto is geschoten in een filmset van Warner Brothers in Burbank, Californie. De meneer links is Danny Rogers en onze brandende held rechts is stuntman Ronnie Rondell. Rondell kreeg 500 dollar voor zijn bijdrage en Rogers, die hem slechts de hand mocht schudden, kreeg 250 dollar. Het duurde 20 minuten om de foto te maken, maar helaas moest de snor van Rondell het ontgelden doordat ineens de wind opstak en de vlammen zijn gezicht raakten.
Ik heb Wish You Were Here ook op vinyl en daar is 'ie wel wat beter op te zien. Alhoewel het gewoon een gok was, was de hoes van Wish... toch het eerste wat bij me naar boven kwam.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:05 schreef Burnett het volgende:
[..]
The burning stuntman! Knappe gok schaap!!
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:32 schreef Burnett het volgende:
Van de Blind Faith hoes?
Jahaaa! Bunty Bailey heet ze.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:43 schreef Berkery het volgende:
Onee, in Take on me van Aha
Gambolputty + 1quote:Op donderdag 3 april 2008 13:26 schreef Gambolputty het volgende:
Strawberry Switchblade
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:48 schreef schaap001 het volgende:
Doobie Brothers ?
Vanochtend nog op Arrow gehoord, maarquote:Op donderdag 3 april 2008 14:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Knack?
Nog minder in de buurt dan schaap.....quote:Op donderdag 3 april 2008 15:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zelfde maat merkpakken?
Yup. en hetzelfde instrument ook nogquote:Op donderdag 3 april 2008 20:07 schreef Burnett het volgende:
2 man met dezelfde naam?
Da's geen drummer..quote:Op donderdag 3 april 2008 21:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Richard?
Nee Bonoquote:Op donderdag 3 april 2008 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Paul...
Dat is de reden van deze vraag, ik heb die crash wel tig keer beluisterd om zeker te zijn, maar ik ben nu overtuigd...quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:14 schreef ranja het volgende:
De crash - zat eerst aan een andere te denken maar nu gok ik op Roadblock - Stock Aitken Waterman
De band - op basis van de hint Het?
quote:Peter Koelewijn zat op een terrasje in Amsterdam van de zon te genieten en dronk een biertje. Op een gegeven moment kwam er een jongen aangeslenterd die tegenover hem ging zitten. "Jij bent Peter Koelewijn, is 't niet ?", viel hij met de deur in huis. "En jij denkt natuurlijk dat je aardig kan zingen. Nou, ík zing véél beter. Neem een biertje van me". Peter Koelewijn keek de jongen geamuseerd aan, dronk nog een pilsje en nodigde de Amsterdammer (oftewel, die in 1965 de redelijk succesvolle single 'Ze zeggen da'k een provo ben...' had uitgebracht) vervolgens uit om bij hem in de studio de daad bij het woord te voegen. Het resultaat ('Boem Boem is Ho!') werd later dat jaar uitgebracht onder de noemer
.
Is dat geen ronkende motor waar stevig op het gaspedaal getrapt wordt aan het begin?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:21 schreef Gambolputty het volgende:
Leader of the Pack?
daar zat ik eerst aan te denkenquote:
Nee, dat zijn race-auto's die je hoort.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:39 schreef schaap001 het volgende:
Aha, The Race dan van Yello?
Ze zat eerst ergens anders in...quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:19 schreef ranja het volgende:
Dat is Spagna, die zat dacht ik in Hot Cold maar daar ken ik verder niks van.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:37 schreef ranja het volgende:
Of was ze ook 1 van de studiozangeressen van Fun Fun? Happy Station + de Fun Fun hitmix klopt ook met 83 en 88.
Die zanger opereerde onder een groepsnaam...quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:43 schreef ranja het volgende:
Die zanger heb ik geen idee van.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:00 schreef ranja het volgende:
Ronnie Tober?
Stop maar, Ronnie en de Ronnies is genoeg.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:06 schreef cafca het volgende:
Tja, Ronnie van de Ronnies dus, geen idee wat zijn achternaam is....... Thompson?
ah das een andere Ronniequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:06 schreef cafca het volgende:
Tja, Ronnie van de Ronnies dus, geen idee wat zijn achternaam is....... Thompson?
Die is volgens mij een flinke slag donkerder...quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:38 schreef Burnett het volgende:
dr alban
Dag Ronnie, zie je ze nog steeds allemaal om je heen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:06 schreef cafca het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:25 schreef Burnett het volgende:
guru josh??
Deze zijn allemaal goed, en in de lijn hiervan zijn nog een stuk of wat bekende artiesten te bedenken!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:07 schreef schaap001 het volgende:
Herbie Hancock
Macy Gray
Erykah Badu
Branford Marsalis
Bijna!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:24 schreef methodmich het volgende:
Herbie Hancock
Macy Gray
Erykah Badu
Branford Marsalis
carleen anderson
MC Solaar
Chaka Khan
Weet er niets van, dus al opgezocht en ik zag dit toch echt staan:quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet er niets van, dus al opgezocht en ik zag dit toch echt staan:
Jazzmatazz, Vol. 2: The New Reality 1995 Chaka Kahn
Juist. 4x Tom Verlaine....dus the Verlainesquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:13 schreef belsen het volgende:
Die is dan van The Verlaines, volgens mij.
Best een leuke post-punkband uit Nieuw Zeeland.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:33 schreef Gambolputty het volgende:
Wederom een nooit van gehoord, zeg maar..
Yes, Burnett +1quote:Op zondag 6 april 2008 14:58 schreef Burnett het volgende:
split enz
quote:Op zondag 6 april 2008 21:48 schreef belsen het volgende:
Amy MacDonald - Mr. Rock 'n' Roll
hm niet herkend terwijlik die single de vorige beurs (in November) al op de gok gekocht had.quote:Op zondag 6 april 2008 21:48 schreef belsen het volgende:
Amy MacDonald - Mr. Rock 'n' Roll
ranja +1quote:Op zondag 6 april 2008 22:08 schreef ranja het volgende:
Doherty?
Ja, en ik vind het een goed album. Dwz zaterdag kant 1 gehoord aangezien een vriend van me het album had gekocht op de beurs. Vandaag zelf de cd maar eens kopen als Plato 'm heeftquote:
Ik dacht al, waar blijf jequote:Op maandag 7 april 2008 09:28 schreef ranja het volgende:
Nerina Pallot - Everybody's gone to war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |