Vast nog wel te krijgen op Marktplaats.nl, je betaalt dan wel wat meer, maar dan krijg je natuurlijk wel Kane.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Shit....en ik wilde nog wel kaartjes bestellen......
Dat dacht ik al.... misschien kun je via marktplaats nog wat krijgenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Shit....en ik wilde nog wel kaartjes bestellen......
dacht je goedquote:Op maandag 31 maart 2008 22:10 schreef peaceman het volgende:
Mellissa Etheridge - Never Enough (dacht ik)
Nope... tenzij ze hun naam inmiddels veranderd hebbenquote:Op maandag 31 maart 2008 22:30 schreef ranja het volgende:
Tja. Vorige keer zei ik al the Sounds en die zijn het nog steeds niet denk ik
mij ookquote:Op maandag 31 maart 2008 22:33 schreef ranja het volgende:
En gewoon The Cardigans lijkt me ook sterk
Ik weet het in ieder geval niet en heb ze maar opgezocht. Het belletje ging niet rinkelen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:35 schreef peaceman het volgende:
Dan vestig ik mijn hoop op Bartrid of Brother_52 (daarvan weet ik dat ie ze kent).
Niettemin een interessant bandje hoor...
Parkeerstand dan maar weer?
My point exactly. Ik ken ze technisch gesproken ook wel, maar herkennen is me weer een brug te ver.quote:
PhysTick +1quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:04 schreef PhysTick het volgende:
Ja ok stom van me, na m'n post had ik pas de regels gelezen.
Dus mag je m'n puntje wel weer doorstrepen![]()
Tweede resultaat van google...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bizar eerste antwoord. Je hebt toch geen google gebruikt, mag ik hopen?
quote:
Oh, is het [willekeurige voornaam] Clapton?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:59 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ze broer is bekender..., die foto met Clapton staat er niet voor niks...
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:20 schreef Z het volgende:
Die van Peaceman is The Duke Spirit volgens mij. Die heb ik wel eens live gezien.
Clapton en de broer van de gezochte gitarist waren samen betrokken bij een bepaalde gebeurtenis...quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:27 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Oh, is het [willekeurige voornaam] Clapton?
Volgens mij was dat Chas Chandler?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:31 schreef Grobbel het volgende:
De 'ontdekking' van Jimi Hendrix, bedoel je?
Nee, ik doelde op het moment dat een volslagen onbekende Jimi Hendrix bij een Cream-gig het podium opklom en mee begon te jammen, en 'God' Clapton alle hoeken van het podium liet zien.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:39 schreef Burnett het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Chas Chandler?
Het betreft de dood van die broer, waar Clapton een rol in speelde...
Ah, het legendarische "Killing Floor" momentquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:41 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op het moment dat een volslagen onbekende Jimi Hendrix bij een Cream-gig het podium opklom en mee begon te jammen, en 'God' Clapton alle hoeken van het podium liet zien.
Verder: geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |