Vanochtend nog op Arrow gehoord, maarquote:Op donderdag 3 april 2008 14:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Knack?

Nog minder in de buurt dan schaap.....quote:Op donderdag 3 april 2008 15:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zelfde maat merkpakken?

Yup. en hetzelfde instrument ook nogquote:Op donderdag 3 april 2008 20:07 schreef Burnett het volgende:
2 man met dezelfde naam?

Da's geen drummer..quote:Op donderdag 3 april 2008 21:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Richard?

Nee Bonoquote:Op donderdag 3 april 2008 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Paul...

Dat is de reden van deze vraag, ik heb die crash wel tig keer beluisterd om zeker te zijn, maar ik ben nu overtuigd...quote:

quote:Op donderdag 3 april 2008 23:14 schreef ranja het volgende:
De crash - zat eerst aan een andere te denken maar nu gok ik op Roadblock - Stock Aitken Waterman
De band - op basis van de hint Het?
quote:Peter Koelewijn zat op een terrasje in Amsterdam van de zon te genieten en dronk een biertje. Op een gegeven moment kwam er een jongen aangeslenterd die tegenover hem ging zitten. "Jij bent Peter Koelewijn, is 't niet ?", viel hij met de deur in huis. "En jij denkt natuurlijk dat je aardig kan zingen. Nou, ík zing véél beter. Neem een biertje van me". Peter Koelewijn keek de jongen geamuseerd aan, dronk nog een pilsje en nodigde de Amsterdammer (oftewel, die in 1965 de redelijk succesvolle single 'Ze zeggen da'k een provo ben...' had uitgebracht) vervolgens uit om bij hem in de studio de daad bij het woord te voegen. Het resultaat ('Boem Boem is Ho!') werd later dat jaar uitgebracht onder de noemer
.

Is dat geen ronkende motor waar stevig op het gaspedaal getrapt wordt aan het begin?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:21 schreef Gambolputty het volgende:
Leader of the Pack?

daar zat ik eerst aan te denkenquote:

Nee, dat zijn race-auto's die je hoort.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:39 schreef schaap001 het volgende:
Aha, The Race dan van Yello?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |