abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2008 @ 23:32:55 #181
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58101195
Where the True Lies (2005)
Lanny (Kevin Bacon) en Vince (Colin Firth) is een komische duo, die grote tv-shows hadden in de jaren 50/60. Ze deden ook marathons (93 uur) om geld in te zamelen voor goededoelen als Polio en dergelijke. De avond voor die mega-show voor Polio werd er een dode vrouw gevonden in het bad van hun hotelkamer. Ondanks alibi voor beide comdedianten maar hun optredens was afgelopen. Aan de hand van Karen (Alison Lohman) die een autobiografie aan het schrijven is voor Vince, komt langzamerhand erachter hoe het echte verhaal rond de dode vrouw.

Het is wel een redelijke whodunnit film. Waarbij genoeg vrouwlijk naakt en schoon in voor komt.

cijfer 7 / imdb 6.6
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 april 2008 @ 23:39:50 #182
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_58101364
Vandaag; The mist
22.10.2007.
Jij bent de bekroning op onze liefde!
  woensdag 16 april 2008 @ 23:52:10 #183
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_58101672
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:39 schreef Chanell het volgende:
Vandaag; The mist
Und?

Gisteren:

Passion
Iedere keer wanneer ik een film van Godard op zet maakt zich hetzelfde gevoel van me meester: wat krijg ik dit keer voorgeschoteld? wordt het weer net zo spannend als bij de vorige film?
Het antwoord dit keer is een volmondig "ja".

Passion is een mini-mozaiek film die het verhaal vertelt (voor zover je daar natuurlijk in een Godard film van kunt spreken) van een verveelde film regisseur die een film opneemt waarbij tijdens de productie werkelijk niets lijkt te lukken: hij zit ruim over z`n budget heen, z`n crew wilt lang niet altijd mee werken en tot overmaat van ramp zit de producent `m voortdurend achterna. Hij begint een liefdesdriehoek met Isabelle, een ontslagen fabrieksarbeider en Hannah: eigenaresse van het hotel waar de filmcrew verblijft en vrouw van Isabelle`s baas...

Uiteraard is dit weer geen gewoon verhaal over de liefde tussen 3 personen. Godard gebruikt het alleen als kapstok om z`n ongenoegen te kunnen uiten over (vooral) het maken van films en alle ellende die daar bij komt kijken. Vooral z`n onvrede over producenten en z`n afkeer van Hollywood komen vaker dan één keer voorbij.
Alles waar het in Godard`s werk om draait, alles waar ie ooit mee te maken heeft gehad, eigenlijk de essentie van z`n oeuvre, komt hier in 88 minuten voorbij.

Daarnaast is de film ook nog overladen met prachtige shots, een geweldige en geweldig gemonteerde soundtrack en sterk acteerwerk.

Als je al een paar films van de meester hebt gezien en je eigenlijk wilt weten "what he`s all about" dan zou je deze film moeten kijken.

IMDB Cijfer: 6,4/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
  donderdag 17 april 2008 @ 00:07:55 #184
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_58102000
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:52 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Und?

Tja, echt Stephen King, vond em niet super, maar slecht was hij ook niet.
22.10.2007.
Jij bent de bekroning op onze liefde!
  donderdag 17 april 2008 @ 02:16:17 #185
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58103547

Blow dry (2001)
Dit is zo'n film die ik al die jaren heb vermeden omdat het me niets leek. Toch maar gekeken vandaag bij gebrek aan andere films. En het viel me 100% mee. Sterker nog: het is gewoon een erg leuke en bij vlagen aangrijpende film. Ik heb me 80 minuten erg vermaakt moet ik zeggen. Om de inhoud van d film in een paar zinnen weer te geven is haast geen doen, dus daar waag ik me maar niet aan.

Cijfer: 7,5
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 17 april 2008 @ 07:22:53 #186
210143 EyeMJR
Eye See Eye Forget !!!
pi_58104121
When Crying In The Mist, To Pray For Amnesia
  donderdag 17 april 2008 @ 08:21:05 #187
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_58104469

Be Kind Rewind(2008)

De nieuwste film van Michel Gondry.Als gevolg van een "ongeluk" alle videobanden van hun lokale videotheek gewist worden besluiten Jerry(Jack Black) en Mike(Mos Def)zelf hun versies van bekende films te maken en deze te verhuren(sweding.zoals de jongens het zelf noemen).De films slaan aan en worden een groot succes.
Be Kind Rewind was wel een leuke film.Vooral de scènes waarin Black en Def de bekende films op hun eigen aparte manier hermaken is erg grappig.Black is zoals altijd weer de drukte zelfe en Def(vaak moelijk te verstaan)is de droge "verstandige" sidekick.De boodschap van Gondry dat passie en plezier het belangrijkst zijn bij het maken van een film komen goed over.De films van Mike en Jerry mogen dan amateuristisch overkomen,maar door het plezier en enthousisame waarmee de films gemaakt zijn slaan ze enorm aan.
Ik vond de film minder dan Eternal Sunshine en Science of...,maar je hebt het gevoel dat Gondry deze film met veel plezier gemaakt heeft.Daarom sloeg de film bij mij wel aan.
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
pi_58109228
Bobby (Emilio Estevez, 2006)
Het verhaal van de moord op de Amerikaanse senator Robert F. Kennedy, op 6 juni 1968. De 22 mensen die zich op die dag in hetzelfde 'Ambassador' hotel bevonden als toen hij werd gedood, worden in hun doen en laten gevolgd. Een film met veel personages (lees losse verhaallijntjes) en veel bekende acteurs. Estevez maakt ook veel gebruik van archiefbeelden, over het algemeen valt het goed alleen aan het einde begon het me enigzins te storen. Dat schiet het wel erg heen en weer tussen "film" en archiefbeelden. Toch zeker geen verkeerde film. 7.5

Vantage Point (Pete Travis, 2008)
In vijf verschillende segmenten die vijf verschillende visies op de gebeurtenissen weergeven, wordt een poging tot aanslag op de Amerikaanse president in Spanje gevolgd. Vantage Point is een vermakelijk aktiefilmpje om een keer te zien. De film begint goed, maar aan het einde volgen de toevalligheden elkaar helaas in hoog tempo op. 6.8
  donderdag 17 april 2008 @ 12:44:11 #189
67089 Gillingham
The horror...
pi_58109495
Mean Streets (Martin Scorsese, 1973) 8

Rauwe, toffe film over het schofterige straatleven in Little Italy in New York. Met mooie rollen voor Scorsese lievelingetjes Harvey Keitel en - voor het eerst - Robert de Niro. Hoewel de professionaliteit en strakke productie van zijn latere films ontbreekt is er ook met een klein budget genoeg ruimte voor Scorsese om creatief te filmen en te monteren. Vooral de muziek is tekenend voor het gebruik daarvan in de rest van zijn carrière. Een film die erg oprecht overkomt.
What's it going to be then, eh?
pi_58109546
Hoodwinked

3.0 ***
Animatie geen pixar , leuk verhaaltje dat wel...
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  donderdag 17 april 2008 @ 14:03:38 #191
52357 Lambiekje
pi_58111460
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:46 schreef Treezz het volgende:
Hoodwinked

3.0 ***
dat zelfs niet .. het is gewoon een lelijk gedrocht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 april 2008 @ 19:18:09 #192
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_58118609
The Nanny Diaries (Shari Springer Berman & Robert Pulcini, 2007)
Het begin is erg leuk en hoopgevend op een goede film, maar uiteindelijk verzandt de film in een verzameling cliches. Het blijft leuk genoeg om te vermaken, maar komt nergens in de buurt van American Splendor, de vorige film van het echtpaar. Sporadisch zien we nog een glimp van de vindingrijkheid van die film en het begin van deze film. Scarlett Johansson is best aardig in haar rol, maar bijzonder was het niet. ***

The Invisible (David S. Goyer, 2007)
Wat een debiel plot. Het zit vol met ongeloofwaardigheden. De keuzes die verschillende personages maken lijken haast wel compleet random. De motivatie is vaak nogal zwak of totaal afwezig. Alles is zo geforceerd dat meegaan in het verhaal onmogelijk werd gemaakt. Het acteerwerk van de grotendeels jonge cast was best ok, maar het blijft lastig om van een debiel scenario geloofwaardige personages te maken. **
  donderdag 17 april 2008 @ 22:35:17 #193
52357 Lambiekje
pi_58124033
Mar Adentro (2004)
Ramón (Javier Bardem) is een persoon die aan tetraplegie lijdt, na een onvoortuinlijk duik in zee 28 jaar geleden. Hij heeft een advocate in gehuurd om een zaak aan te spannen om beschikking te hebben om een eind aan je leven te kunnen maken. Maar tijdens dat proces wordt zijn leven aardig onderste boven gehaald.

Sterk waar gebeurd drama over een persoon die vanaf z'n nek verlamd is en gewoon dood wil.

Een droom van hem dat hij als een vogel over het Spaanse landschap vliegt is gewoon prachtig.

Een priester die ook aan tetraplegie lijdt wil meneer ompraten. Een leuke discussie over onzin van het geloof. Angst wat het inbozemt.

Wat is het zelf dood willen toch een verdomd moeilijk onderwerp. Maar waarom heeft een staat het recht om die beslissing te ontnemen. Ik vind het nog al bemoeizuchtig.

cijfer 8 / imdb 8.0
pi_58132264

Een Belgische film over licht autistische jongen die gepest wordt op school en daar uiteindelijk genoeg van heeft. Een orgineel en goed uitgewerkte film met een meeslepend verhaal.

Cijfer: 8
..///
pi_58132377
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:46 schreef Treezz het volgende:
Hoodwinked

3.0 ***
Hoodwinked was iig wel grappig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_58134010
I Am Legend, met alternatief eind. Deze film niet in de bios gezien, en het alternatieve eind verraste mij op een goede manier
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator vrijdag 18 april 2008 @ 18:19:26 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_58141654
Seed
Horrorfilm. Niet over een gevaarlijk zaad dat de wereld verovert, maar over een seriemoordenaar met de naam Seed.

Seed wordt geëxecuteerd op de electrische stoel, helaas gaat er wat mis. Wat daarna gebeurt is zo ongeveer het scenario zoals in Freddy/Jason, zelfs de muziek is vergelijkbaar net als zijn uiterlijk.

Redelijk spannend, maar genoemde Freddy en Jason films waren toch wel beter.

Untraceable
Cyberpolitie zit achter een cyberkiller aan die moorden laat zien via Internet. Beetje Saw-achtig, maar dan minder eng. Niet echt heel spannend en nogal voorspelbaar allemaal, vooral het einde zag ik al mijlenver aankomen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:27:18 #198
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_58141830
The Love Guru (Marco Schnabel, 2008)
Gisteren naar een testscreening geweest voor de nieuwste film van Mike Myers. De film was duidelijk nog niet af qua special effects en de muziek was ook nog niet in z'n geheel af. Wat me wel duidelijk werd is dat hij niet zo grappig is als de Austin Powers films. Er zitten een aantal erg leuke scenes in, maar ook storende factoren. Jessica Alba is niet meer dan een mooi smoeltje in de film. De "romance" tussen haar en Mike Myers was compleet ongeloofwaardig en onderontwikkeld. Verder was Justin Timberlake best aardig in zijn eerste komische rol en is Verne "Mini-Me" Treyor ook weer van de partij. Ik ben benieuwd in hoeverre de uiteindelijke versie verschilt van de versie die ik gisteren gezien heb. Voor nu een naar boven afgeronde ***
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:41:36 #199
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_58143941
Gisteren in de sneak:

Over Her Dead Body
Opzich is er niet echt veel aan te merken op deze romantische comedy.Ok, het verhaaltje en dus uiteraard ook het einde, is nogal cliché maar niet dusdanig dat het irritant wordt.
Het is zeker wel kijkbaar. Er zitten een aantal erg grappige scenes in en vooral Paul Rudd is cool als de droogkloot zoals we `m ook al kennen uit Friends.
Niets speciaals maar ook niet slecht.

IMDB Cijfer: 4,3/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
pi_58144121
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:41 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren in de sneak:

Over Her Dead Body
Opzich is er niet echt veel aan te merken op deze romantische comedy.Ok, het verhaaltje en dus uiteraard ook het einde, is nogal cliché maar niet dusdanig dat het irritant wordt.
Het is zeker wel kijkbaar. Er zitten een aantal erg grappige scenes in en vooral Paul Rudd is cool als de droogkloot zoals we `m ook al kennen uit Friends.
Niets speciaals maar ook niet slecht.

IMDB Cijfer: 4,3/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
Heb 'm ook gezien. Zelfs voor een vrouwenfilm vér beneden de maat. Geen cohesie, slechte dialogen, dramatisch slechte hoofdrolspeelster + rest van de cast, niks origineels enz. enz. Nee, dit vond ik echt erbarmerlijk slecht.
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:44:56 #201
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_58149092
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:47 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Heb 'm ook gezien. Zelfs voor een vrouwenfilm vér beneden de maat. Geen cohesie, slechte dialogen, dramatisch slechte hoofdrolspeelster + rest van de cast, niks origineels enz. enz. Nee, dit vond ik echt erbarmerlijk slecht.
Vond je? heb echt zoveel slechtere romantische comedy`s gezien
pi_58149425
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 22:44 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Vond je? heb echt zoveel slechtere romantische comedy`s gezien
Er is altijd een slechtere film te bedenken. In dit geval zit ik dan alleen wel minimaal een half uur voor me uit te kijken...
  zaterdag 19 april 2008 @ 11:22:31 #203
52357 Lambiekje
pi_58155613
ff een tip ...
Hebben mensen de mega-upload gespot op de nieuwsgroepen. Er is een gek die heeft de complete IMDB-top100 gepost. met DTS en DVD9. Uiteraard is het wel te vinden via FTD.

-------------

[/b]Terminator 3[/b]
Lekker geweldadig weer. En die TX robot wat een uberbitch. Mèn wat kan zij vuil uit haar ogen kijken.
En Arnie is weer heerlijk op dreef als de terminator.

Deel 1 en 2 blijft toch superieur.

cijfer 6 / imdb 6.7
  zaterdag 19 april 2008 @ 11:28:55 #204
78918 SeLang
Black swans matter
pi_58155684
88 minutes.

Viel tegen.
Al Pacino is natuurlijk altijd wel goed, maar ik vond het een rommelige film en de karakters ongeloofwaardig en onnatuurlijk. Dat gezegd hebbende, het was geen saaie film dus toch een zesje.

cijfer 6 / imdb 6.2
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 19 april 2008 @ 12:28:14 #205
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_58156623
Ex Drummer
Wat een mallotigheden ! Tegen het einde toe werd het nèt iets te ridicuul. Eigenlijk had de film best afgelopen kunnen zijn na dat concert. Brusselmans is leuk voor even, maar na een tijdje heb je het allemaal wel gezien. Gelukkig heb ik wel een paar keer kunnen lachen en de wanstaltige sfeer is leuk neergezet. Ik waande me zo nu en dan in een extra lange Jambers-aflevering. Cijfer: 7

Fury
De Duitse films van Fritz Lang vind ik sterker dan zijn Hollywoodfilms, maar deze mag er toch wel zijn. Alleen jammer dat ik de hoofdpersonen vervelend vond. Spencer Tracy leek me te oud voor zijn rol en Sylvia Sidney is ouderwets irritant. Cijfer: 7
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 april 2008 @ 13:56:07 #206
862 Arcee
Look closer
pi_58158054
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:22 schreef Lambiekje het volgende:
Terminator 3
Lekker geweldadig weer. En die TX robot wat een uberbitch. Mèn wat kan zij vuil uit haar ogen kijken.
Ja.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 19 april 2008 @ 18:48:40 #207
52357 Lambiekje
pi_58162827
Art School Confidential (2006)
Een gozert gaat naar de Kunstschool. Daar leert hij een meisje kennen (het naaktmodel) tijdens een van de lessen van Sandiford (John Malcovich). Maar mevrouw kiest voor de popiejopie gladjakker. Maar ze als er achter komt dat het een niets is het te laat. Steve Buscemi heeft nog een kleinrolletje als restauranthouder waarbij kunst van de school geetaleerd kan worden. Een coming-of-age gone-wrong film.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cijfer 6 / imdb 6.4

Dard Divorce (2007)
Tering wat is dit SLECHT. Wat een totaal crap is dit. Wat een totaal ongeloofwaardig shit. Wat een idioterie. Zulke crap heb ik nog nooit gezien. Na een uur was ik het spuugzat.

Zoals bekend vind Ik het leuk om zo nu en dan (en volgens sommige hier te vaak) een slechte te film te kijken ... maar nu heb ik mezelf toch echt over troffen

cijfer 1 / imdb 2.7
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:26:59 #208
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_58166490
El orfanato (The Orphanage) (Juan Antonio Bayona, 2007)
Na alle goede berichten over deze film vond ik hem wat tegenvallen. Alle ingredienten voor een lekker spookhuis film in de trant van The Haunting en The Others zijn aanwezig. Een sfeervolle locatie, een fijn uitgewerkt verhaal en een focus op suggestieve horror ipv gore elementen. De film vergeet alleen een ding. Echt spannend zoals eerder genoemde films wordt hij nergens. De scene met het medium was best goed, maar verder wist de film me niet echt de stuipen op het lijf te jagen. ***½
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:48:15 #209
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_58168301
Net gezien:

Control
De film over het leven van de veel te vroeg gestorven Ian Curtis van de legendarische band Joy Division.

Het is eigenlijk natuurlijk gewoon een biopic. Maar Control wijkt (gelukkig) af van de al gebaande paden van de biopic die we al zo vaak hebben gezien. Wat er echt precies zo anders is dan in andere biopics vind ik redelijk moeilijk onder woorden te brengen.
De film is geheel in het zwart-wit ( op de manier zoals Corbijn zijn herinneringen aan Joy Division had). De keuze om het in zwart-wit te schieten voegt enorm veel toe aan het realisme, de grauwe sfeer van het Engeland van de jaren `70 en eigenlijk het hele leven van Curtis. Ik denk uberhaupt niet dat het had gewerkt wanneer het in kleur was geschoten.
Het is goed te zien dat Corbijn fotograaf en videoclip regisseur. Een hoop shots in de film zijn net (deprimerende) bewegende ansichtkaarten. Om van te smullen.
Daarnaast is de rol die debutant Sam Riley neerzet geweldig. Hij IS Curtis. Ook is Samantha Morton ontzettend goed, maar dat zijn we intussen wel gewend.
De muziek speelt uiteraard een grote rol en is geweldig gemonteerd in de film.

Corbijn levert met Control een uitstekende, indrukwekkende film af die je nog lang bij zal blijven en is een waardige ode aan een van de legendarische figuren uit de pop geschiedenis.
Ik ga me toch eens nog meer verdiepen in het werk van Joy Division.

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
pi_58168987
Ik wil even de mensen bedanken die hier altijd hun commentaar over films die ze gezien hebben neerzetten heb weer een leuke filmavond/middag gehad heb [Rec], Untraceable en Step Up gekeken en Vooral bij de laatste twee uitstekend vermaakt hoor zal morgen ook even me commentaar over de films geven.
  zondag 20 april 2008 @ 00:51:55 #211
52357 Lambiekje
pi_58170382

Cashback (2006)
Verliefd zijn is mooi ...

Gozert die na een breakup aan insomnia lijdt gaat maar werken in een supermarkt tijdens de nacht uren. Hij heeft een gave en dat is dat hij de tijd stil kan zetten. Op een nacht zet hij de tijd stil en gaat alle mooie vrouwen ontkleden en gaat ze na tekenen (het klinkt misschien vulgair) maar is het ab-so-luut niet. Langzamerhand wordt hij verliefd op de kassière. De metamorphose van een ongeintereseerde trien zie je haar gaande weg de op bloeien, Ze is gewoon mooi. . Het is echt een vrouw waarmee je voor de dag kan komen ...

Het tijd stilzetten is gewoon erg mooi gebruikt in deze film. Openingshot van een zeer boze (ex) vriendin is ook erg mooi in slomo. Die koffiekop en lamp

Deze film kan je gewoon zien als ode aan het vrouwelichaam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook voor een 2e keer is het een aangename film.

cijfer 8 /imdb 7.5
  zondag 20 april 2008 @ 02:29:55 #212
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_58171499
Rushmore

Ik moet echt in de stemming zijn voor films van Wes Anderson maar ik had vandaag weer zo'n bui dus heb ik Rushmore gezien. Begint wat traag maar toen hij eenmaal op gang kwam vond ik hem erg grappig. Heerlijk droog.

Verder is Bill Murray zoals gewoonlijk cool
The Light Is Leaving Us All
  zondag 20 april 2008 @ 03:02:00 #213
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58171775
quote:
Op zondag 20 april 2008 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Cashback (2006)
Verliefd zijn is mooi ...

Gozert die na een breakup aan insomnia lijdt gaat maar werken in een supermarkt tijdens de nacht uren. Hij heeft een gave en dat is dat hij de tijd stil kan zetten. Op een nacht zet hij de tijd stil en gaat alle mooie vrouwen ontkleden en gaat ze na tekenen (het klinkt misschien vulgair) maar is het ab-so-luut niet. Langzamerhand wordt hij verliefd op de kassière. De metamorphose van een ongeintereseerde trien zie je haar gaande weg de op bloeien, Ze is gewoon mooi. . Het is echt een vrouw waarmee je voor de dag kan komen ...

Het tijd stilzetten is gewoon erg mooi gebruikt in deze film. Openingshot van een zeer boze (ex) vriendin is ook erg mooi in slomo. Die koffiekop en lamp

Deze film kan je gewoon zien als ode aan het vrouwelichaam.
SPOILER
Ook voor een 2e keer is het een aangename film.

cijfer 8 /imdb 7.5
Dankzij jouw beschrijving ga ik die film zeker ook even bekijken.
  zondag 20 april 2008 @ 03:11:30 #214
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58171840

The Out-of-Towners (1999)

Remake van een film met de geweldige Jack Lemmon. Om de een of andere reden heb ik die nooit gezien, dus misschien daarom vind ik deze film wel erg leuk. Goldie Hawn en Steve Martin passen best goed bij elkaar en door hen is deze film ook leuk. Het gaat over een echtpaar uit Ohio dat in vele absurde situaties in New York terecht komt, omdat Martin daar moet zijn vanwege een sollicitatie. Hoogtepunt voor mij was de 'what am I, the anonymous sperm donor?' grap. Leuke film en het wordt weer eens duidelijk waar Kate Hudson haar talent van heeft. John Cleese is ook wel lachen.

Cijfer: 7,5
  zondag 20 april 2008 @ 10:44:28 #215
52357 Lambiekje
pi_58173406
quote:
Op zondag 20 april 2008 03:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dankzij jouw beschrijving ga ik die film zeker ook even bekijken.
Stiekum was dat opzet
  zondag 20 april 2008 @ 14:29:33 #216
13148 Shogo
Psycho...
pi_58177914
The Bourne Ultimatum (2007)
En we gaan weer verder waarbij een Journalist achter operaties threadstone en blackbriar komt en in de problemen komt met de organisatie daarvan, Bourne wordt geforceerd actie te ondernemen. Het gebeurt niet vaak dat een trilogy alleen maar beter wordt maar dit is wel zo'n geval. Mooie lokaties, ontzettend goed uitgewerkte actiescenes en een spannend plot. Het is een prachtige afsluiter.

Cloverfield (2008)
Behoorlijke marketing en hype over deze film en dan ben je toch wel bang maar ook benieuwd of het wat wois geworden. Ik vond het absoluut een intense ervaring vanaf de eerste momenten dat de hel losbreekt.De first person view is tof uitgevoerd. Alhoewel de film niet perfect is doet het wat er verwacht wordt een monsterlijke film laten zien.

AVPR: Aliens vs Predator - Requiem (2007)
Na het matige maar wel entertainende eerste deel denk je eigenlijk dat het niet erger kan, maar hier is dan AVP:R. Na het kijken vroeg ik me af wat ze bij Fox gedacht hebben toen ze hieraan begonnen "Laten we de film zoveel mogelijk donker houden dat maakt het eng en dan verhullen we tenminste de slechte alien pakken" of iets dergelijks blijkbaar? Want ja de film is echt donker en alhoewel er genoeg actie is gebeurt dat meestal ook allemaal in het donker. Pluspunt dat in tegenstelling tot deel 1 de Predator op zijn minst wel weer wat cooler was en John Ortiz zijn karakter ook goed uitvoerde alhoewel het werk 2 dimensionaal was. Daarom een 2,0.
pi_58178522
Ik zag gisteren :
Before the Rain (1994)
Een Macedonische film in drie delen over de spanningen tussen Macedoniërs en etnische Albanezen, tijdens de oorlog in Bosnië.
Best goed.
SPOILER
pi_58183001
Paris, Texas 1984

Mooie beelden in deze film van Wenders, erg mooi beelden, maar daar houdt het voor mij ook mee op.
Erg langdradig en op sommige momenten zelfs saai , begin was nog wel interessant omdat het mysterieus was waar de man vandaan kwam en wie hij nou toch was maar daarna boeide het me niet meer.
Ik heb geen hekel aan trage films maar wel als het saai wordt en dan helpen mooie beelden ook niet meer.
5,5/10
  zondag 20 april 2008 @ 18:05:47 #219
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_58183631
Gisteravond naar Killervines from outer space, of wel THE RUINS. Daar viel niet tegen op te snoeien zeg! Niet zo veel bijzonders. Ik wilde eens lekker griezelen, maar dat ging eigenlijk nergens. Toch was het best leuk om te zien. In de pauze heb ik mij nog laten verleiden door een Magnum Temptation. Die was wel lekker. Dat mag wel ook voor ¤2.20.

Wat leuker was was de introductie van Valerio Zurlini. Ik had nog nooit van deze man gehoord. Iemand tipte me, ik bestelde de DVD box "Valerio Zurlini: The Early Masterpieces" en die titel mag de box wel dragen. Hoewel, dat weet ik nog niet zeker. Ik heb alleen nog maar ESTATE VIOLENTA gezien, en die was alvast geniaal. Wat een mooie vrouwen zaten er ook de film zeg. Het kwam maar vaak genoeg voor dat ik vergat te ademen omdat de film zo betoverend was. Ik ga dit op mijn beurt dus ook heel erg aanraden. Om alvast een voorproefje te geven van één van de vrouwen uit de film:

Mocht niemand het nog kennen. Ik zou snel zijn voor een DVD aanschaf. het bedrijf NoShame films is helaas failiet en de DVD's zullen dus OOP gaan. Maar het zal ook vast te downloaden zijn. Ik voorspel dat dit een FOK hit gaat worden. Dat hoop ik tenminste. Dit is de andere film uit de box, en schijnt ook briljant te zijn. Met nog een jonge Claudia Cardinale.

[ Bericht 30% gewijzigd door RuneRose op 20-04-2008 18:17:13 ]
  zondag 20 april 2008 @ 20:47:46 #220
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_58187485
Wu du (Five Deadly Venoms) (Cheh Chang, 1978)
Leuke martial-arts film uit de Shaw Brothers stal. De introductie van de vijf vechters met hun unieke stijl is best tof en het verhaal is ook leuk uitgewerkt. De vechtscenes is waar het vooral om draait en die mogen er best zijn. De heerlijke cheesy soundeffects zijn volop aanwezig en gecombineerd met de prima choreografie van de gevechten valt er genoeg te genieten tijdens deze scenes. ***½

Spaceballs (Mel Brooks, 1987)
Hoewel het niet Brooks' beste spoof-film is, zitten er toch nog een aantal scenes in die werken. Helaas volgen die scenes elkaar niet snel genoeg op om echt tot hilariteit te leiden. **½
  zondag 20 april 2008 @ 21:19:19 #221
52357 Lambiekje
pi_58188320
Lef (1999)
Ultragoedkope (75k¤) sfeerfilm van NL bodem. Olivier (Viggo Waas) is een kneus die een script-schrijver is. Op een gegeven moment wordt een grote billboard met een vrouw er op voor zijn huis opgehangen. Samen met Luc (Rik Engelkes) is hij bezig een jaren 30 film op te zetten.Op een dag ontmoet hij de vrouw van de poster en ze beleven een onstuimige dag op het strand.

pfff volgens de tagline is het een sfeerfilm ... dat heeft het zelfs niet. Weer een zoveelste pointloze film van eigen bodem.

cijfer 5 / imdb 5.2

April Fool's Day (2008)
Het is niet voor niets dat een film direct-to-dvd is ....

Tijdens een party op 1april wordt een prank uitgehaald met een Milan, een trutje. Ze krijgt een 'aanval' en kieperd pardoes van de balustrade. Exact een jaar later krijgt een van de vrienden, Desiree een brief met de mededeling om naar het graf te komen van Milan. Een maal bij het graf lijken alle vrienden dat ook te hebben. Vanaf dat moment denkt Desiree dat er iets gaande is zij gaat samen met vriend Blaine op onderzoek uit.

Mijn god wat is die Desiree een verwend teringwijf een vuil smerig secreet.
SPOILER
cijfer 3.5 / imdb 3.8

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 20-04-2008 21:26:46 ]
  zondag 20 april 2008 @ 21:51:56 #222
52357 Lambiekje
pi_58189241
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:47 schreef Gorro het volgende:
Hoewel het niet Brooks' beste spoof-film is, zitten er toch nog een aantal scenes in die werken. Helaas volgen die scenes elkaar niet snel genoeg op om echt tot hilariteit te leiden. **½
uuh nu voor het eerst gezien ?
  zondag 20 april 2008 @ 23:52:44 #223
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_58192903
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

uuh nu voor het eerst gezien ?
Nee, had hem al eens eerder gezien. Gisteren met wat vrienden die hem wilde zien gekeken.
pi_58192938
Gave tip RuneRose. Ik houd wel van mooie vrouwen, zeg maar.
Graag op anoniem
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 april 2008 @ 23:55:02 #225
862 Arcee
Look closer
pi_58192954
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:47 schreef Gorro het volgende:
"Good thing you wore that helmet, sir"
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_58192984
Alpha Boy..bizarre film Niet echt indrukwekkend.
  maandag 21 april 2008 @ 00:32:30 #227
52357 Lambiekje
pi_58193852
The Eye (2008)
Sydney (Jessica Elba) is een meid die blind is. Op een gegegeven moment doet zich het moment voor voor oogtransplantie. In het begin is het nog wat wazig. Maar langzamerhand gaat ze dingen in focus zien. Maar al gauw weet ze dat ze dingen ziet die er niet horen te zijn. Ze ziet vlak voor dat iemand doodgaat hoe Grimreaper ze op haalt. In eerste instantie wil niemand haar geloven. Maar dan heeft ze uiteindelijk zover dat haar oogtherapeut samen opzoek gaat naar haar donor.

Mèn wat is Elba verkeerd gecast. Die troel weet geen scene juist in te schatten. pfff. En dan die sullige oogtherapeut.

En hoe in de wereld bestaat het dat een griet zoals Elba geen leuk vriendje heeft, niet eens remotely en totaal op zichzelf woont. Terwijl ze ook nog een goed muzikant is. Z'n meid dat is toch hoog interessant. Maar oke. Nee Elba is totaal verkeerd gecast.
SPOILER
pff nu nog het orgineel zien .. maar dit is in iedere geval een jammerlijke remake. Aziaten zijn veel beter in spirituele uit te beelden.

cijfer 4.5 / imdb 5.2
  maandag 21 april 2008 @ 00:37:29 #228
52357 Lambiekje
pi_58193960
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:52 schreef Gorro het volgende:

[..]

Nee, had hem al eens eerder gezien. Gisteren met wat vrienden die hem wilde zien gekeken.
oh oke, ik dacht al een beetje filmfan moet deze wel gezien hebben
...na afgelopen dagen dat SWs langs is geweest op TV. De spoof
  maandag 21 april 2008 @ 02:36:49 #229
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58195097

Cashback (2006)
De film komt wat langzaam op gang eerlijk gezegd. De eerste helft vond ik dus wat minder, maar de tweede helft maakte wel het een en ander goed. De blootscenes (ongeveer een minuut of 3) zijn vrij expliciet, maar passen erg goed in het verhaal. Mooi gedaan. De love story is ook wel leuk gedaan. De humor komt, wat mij betreft, van de kung-fu boy. Ik heb me bescheurd van het lachen.
Al met al een leuke film, maar wat mij betreft geen topper.
Cijfer: 7,0
  Moderator maandag 21 april 2008 @ 08:40:18 #230
9859 crew  Karina
Woman
pi_58196288
One missed call
Mensen worden gebeld en gaan daarna dood, daar komt het zo'n beetje op neer.

Niet spannend en ook geen horror. Ik begrijp echt niet waarom die Amerikanen maar steeds Japanse horrorfilms remaken, het lijkt echt helemaal nergens op, het origineel is, ook hier, echt stukken beter. De filmposter is al beter dan de Amerikaanse (links de Japanse, rechts de Amerikaanse dus):

De remake van The Eye is schijnbaar ook al bar slecht, die sla ik ook maar even over.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 21 april 2008 @ 09:01:33 #231
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_58196533
BloodRayne
Dat ze nog eens zeggen dat Uwe Boll geen talent heeft. Niemand kan met meer overtuiging het slechtste naar boven halen in zijn cast en crew, om maar te zwijgen over de gelaagdheid van de film (op zovele niveau's kut).

• Het acteerwerk is bedroevend, met als opvallendste voorbeeld de tenenkrommend slechte prestatie van Michael Madsen, die een soort oud-Engels moet spreken, wat voor hem blijlkbaar gewoon Engels is met op de meest bizarre momenten pauzes ingelast. De rest is ook buitengewoon zwak, alleen Billy Zane geeft zijn rol een zeer kitschwaarde waardoor die leuk wordt. Hij speelt een... ... ... geen idee wie hij nu juist was, maar hij was iig. cool.

• De hele uitstraling van de film is nogal knullig, hoofdrolspeelster Loken moet nogal vaak vechten en dit komt vrij onhandig/stuntelig over. Het hakwerk resulteert altijd in hetzelfde: een bloedfonteintje (zie Kill Bill, maar dan suffer). Het toppunt was nog de look van Ben Kingsley, die leek echt op de vampier-Mr. Burns uit die Treehouse of Horror aflevering van The Simpsons. Toen hij op een bepaald moment "Excellent" zei, ging ik helemaal plat . Ik denk trouwens dat Sir Ben in deze film zat omdat iemand 'm had gezegd dat hij niet lager meer kon zakken na A Sound of Thunder.

• Er zit ook een onnozele flashback in. Heldin Rayne zit gevangen. Plots maken we een sprongetje van 3 minuten en zien we dat ze ontsnapt is, waarna Rayne een flashback heeft over hoe ze ontsnapt is en we de voorbije 3 minuten alsnog te zien krijgen. Achterliggende bedoeling hiervan is me onduidelijk, maar het zal wel zeer diep zijn.

• Ook een vermelding waard: op een bepaald moment stopt men ergens in een bos bij een vampierenbordeel dat wordt uitgebaat door Meat Loaf met een blonde pruik op. Deze scene heeft geen meerwaarde, er is geen aanleiding om ze er in te steken, maar Uwe Boll scheen te denken: "een film is geen film als Meat Loaf er zich niet belachelijk in maakt"

Maar zoals gezegd heeft deze film zoveel lagen dat ik ze niet allemaal kan bespreken. Het geniale aan het casten van Udo Kier als devote monnik. De horror van het sporadisch aanwezige Britse accent van Michelle Rodriguez. De 25 keer dat er wordt ingezoomd op het kruisje dat tussen Kristanna Loken's 2 sterkste elementen hangt. Woorden schieten te kort.
  • The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
      maandag 21 april 2008 @ 09:03:11 #232
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_58196558
    Dit weekend Michael Moore's "Sicko" gezien. Wijkt af van Bowling for Columbine en Fahrenheit (wegens een minimum aan ludieke acties), maar toch een zeer confronterende docu. Ik mag hopen dat de nieuwe president van de VS niet zulke oogkleppen op heeft als Bush .
    Cijfer IMDB: 8,4 / Mijn cijfer: 8.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_58203672
    Rembrandt (Jannik Johansen, 2003)
    Kruimeldief Mick besluit met zijn zoon Tom en nog enkele handlangers een schilderij te stelen, achteraf blijkt dat het hier gaat om een Rembrandt met een waarde van vele miljoenen. Het is echter nog niet zo makkelijk om zo’n bekend schilderij te verkopen in het illegale circuit. Stealing Rembrandt is een vermakelijke komedie van Jannik Johansen naar scenario van Anders Thomas Jensen. Wat minder dan andere films van de hand van Jensen, maar toch zeker de moeite waard. 7.2

Gamle mænd i nye biler (Lasse Spang Olsen, 2002)
    Old Men in New Cars is een actiekomedie naar scenario van Anders Thomas Jensen, het Nederlandse Vet Hard is een remake van deze film. Om meteen maar even duidelijk te zijn, zoals zovaak is ook ditmaal het origineel een stuk beter dan de remake. Harald komt net uit de gevangenis als hij zijn pleegvader ernstig ziek aantreft. Hij belooft, voor het te laat is, de verloren zoon van zijn doodzieke pleegvader op te sporen. Deze Ludvig, een gestoorde vrouwenmoordenaar, zit in een zwaarbewaakte gevangenis. Na een ingenieuze ontsnapping besluiten Ludvig en Harald geld bijeen te brengen om hun vader van een nieuwe lever te voorzien. Al hun misdadige pogingen mislukken jammerlijk en met de moed der wanhoop laten ze hun oog vallen op een militair vliegtuig vol geld. Heerlijke zwarte komedie, die door zowel het sterke script als het goede acteerwerk weet te overtuigen. Enkele zeer geslaagde personages, bizarre situaties en goede grappen maken dit tot een zeer vermakelijke film. 7.8
      maandag 21 april 2008 @ 15:12:16 #234
    13148 Shogo
    Psycho...
    pi_58203837
    Twin Peaks: Fire Walk with Me (1992)
    Na het afronden van S1 en S2 kon ik dan eindelijk aan de film beginnen. Het begint met Agent Chester Desmond die de dood van Theresa Banks onderzoekt, maar tijdens het onderzoek verdwijnt, dan wordt Cooper op de zaak gezet en vervolgt de film het verhaal van Laura Palmer vlak voor haar dood. De film voelde wat anders dan de serie, weinig Cooper, weinig andere Twin Peaks karakters. Niettemin was de bedoeling om een stukje leven van Laura Palmer te laten zien wat niet rooskleurig is.

Het moet allemaal nog wat inzinken want er zitten weer genoeg vage hints geweven in de film. De Black Lodge blijft een interessant gegeven, om uit te zoeken hoe het daar werkt wat enigzins af te leiden is aan de film. Genoeg theorieën in ieder geval.

Verwacht niet dat de film alles voorkauwt of bepaalde losse eindjes uit de serie verklaart want dat gebeurt niet echt. De sfeer is ook anders dan de serie maar dit is niet zo zeer negatief. Acteerwerk is gewoon goed en de film is gewoon prima Lynch werk.

maandag 21 april 2008 @ 18:20:52 #235
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_58207086
    Run, FatBoy, Run (2007)

Dennis laat zijn zwangere vriendin voor het altaar staan. Vijf jaar later ontmoet hij de arrogante nieuwe vriend, Whit, van Libby. Dennis besluit dan om aan dezelfde marathon mee te doen als Whit, om Libby terug te winnen... Maar er komen meer redenen bij dat hij de finish moet halen...

Ik vond hem wel aardig. Zaten wel wat grappige stukjes tussen. Oh ja, David Schwimmer heeft hem geregisseerd.

IMDB: 7/10
    Ik: 7/10
      maandag 21 april 2008 @ 18:33:00 #236
    171161 Bellatrix
    video et taceo
    pi_58207318
    quote:
    Op maandag 21 april 2008 08:40 schreef Karina het volgende:
    One missed call
    Mensen worden gebeld en gaan daarna dood, daar komt het zo'n beetje op neer.

Niet spannend en ook geen horror. Ik begrijp echt niet waarom die Amerikanen maar steeds Japanse horrorfilms remaken, het lijkt echt helemaal nergens op, het origineel is, ook hier, echt stukken beter. De filmposter is al beter dan de Amerikaanse (links de Japanse, rechts de Amerikaanse dus):
    [ afbeelding ][ afbeelding ]

De remake van The Eye is schijnbaar ook al bar slecht, die sla ik ook maar even over.
    Ik vind de Amerikaanse toch echt wel mooier. Bij de Japanse is het gewoon wat plaatjes bij elkaar gestopt.
    “I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
      maandag 21 april 2008 @ 18:50:17 #237
    25301 Gorro
    Reject False Icons
    pi_58207695
    Wong Fei Hung (Once Upon a Time in China) (Hark Tsui, 1991)
    Deze film had nog een stuk beter kunnen zijn. De gevechten zijn namelijk erg goed. Met name het gevecht met de ladders is erg gaaf. Verder biedt de setting, de tijd waarop geweren zijn intrede deden in de Oosterse culturen, ook genoeg aanknopingspunten voor een interessant verhaallijn. En daar wordt helaas maar matig gebruik van gemaakt. Met name de eerste helft is nogal rommelig. Op een gegeven moment was ik kwijt waarom ze nou met elkaar vochten. ***½

Silk (François Girard, 2007)
    De film haalt nooit zijn potentie. Mede debet hieraan is de wat saaie voice-over van Michael Pitt. Het tempo van de film is vrij traag en zijn voice-over benadrukt dat alleen maar. Traagheid heb ik normaal niet zo'n probleem mee, maar dan moet er wel wat te overdenken zijn of iets te genieten. Hier werden bijna alle potentiele mooie stiltes gevuld met een voice-over. Neemt niet weg dat er nog wel een aantal mooie scenes in zitten. Met name die tussen Pitt en het Japanse meisje. Het einde is ook mooi. ***

Hideous Kinky (Gillies MacKinnon, 1998)
    De film wist me niet echt te pakken. Voornamelijk omdat er niet echt een prettig personage in zat. Kate Winslet is nogal een domme, naieve hippie. De Marokkaanse muziek werkte ook meer op de zenuwen dan dat het me wist te grijpen. De shots van het landschap zijn best mooi, maar uiteindelijk is de film wat te doelloos. **½
      maandag 21 april 2008 @ 20:13:27 #238
    52357 Lambiekje
    pi_58209844
    quote:
    Op maandag 21 april 2008 09:03 schreef Viking84 het volgende:
    Dit weekend Michael Moore's "Sicko" gezien. Wijkt af van Bowling for Columbine en Fahrenheit (wegens een minimum aan ludieke acties), maar toch een zeer confronterende docu. Ik mag hopen dat de nieuwe president van de VS niet zulke oogkleppen op heeft als Bush .
    Cijfer IMDB: 8,4 / Mijn cijfer: 8.
    In Nederland is ook de verzekeraar al de bepaler wat er wel en niet gebeurd in het ziekenhuis. Hier is ook een privatisering aan de gang.

Over een jaar of wat is het ook hier wanstaltig gesteld. De wachtrijen is gewoon bespottelijk in onze zorg. Hoe kan het dat wij Nederlander gewoon direct terecht kunnen in Duitsland of België ?

Nee hier is het zorgstelsel ernstig aan het wegrotten. Bedankt Balkellende.
      maandag 21 april 2008 @ 20:27:41 #239
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_58210217

Forget Paris
    Wat een hele leuke film had kunnen worden wordt een beetje verpest door de enorme lading one-liners (hoewel er een aantal wel echt leuk zijn) en het toch wat oppervlakkige spel van Debra Winger (die ik normaal wel hoog heb zitten).
    Het begin is wel heel opvallend. Een oud vrouwtje zit aan een orgel en staat op het punt om te beginnen met spelen. Wát ze gaat spelen zie je echt niet aankomen
    De film gaat eigenlijk over een stel vrienden die bij elkaar komen voor een bruilof van een van hen. Aan de bruigedom vertellen ze het verhaal van de aan/uit romance tussen Mickey (Billy Christal) en Ellen (Debra Winger).
    'Forget Paris' is wel de moeite van het kijken waard, maar helaas geen topper.

Cijfer: 7,0
    pi_58211962
    quote:
    Op maandag 21 april 2008 15:03 schreef Hulkio het volgende:
    Rembrandt (Jannik Johansen, 2003)
    Kruimeldief Mick besluit met zijn zoon Tom en nog enkele handlangers een schilderij te stelen, achteraf blijkt dat het hier gaat om een Rembrandt met een waarde van vele miljoenen. Het is echter nog niet zo makkelijk om zo’n bekend schilderij te verkopen in het illegale circuit. Stealing Rembrandt is een vermakelijke komedie van Jannik Johansen naar scenario van Anders Thomas Jensen. Wat minder dan andere films van de hand van Jensen, maar toch zeker de moeite waard. 7.2
    Ook laatst gezien. Had toch wel wat meer verwacht van een film met het script geschreven door Thomas Jensen. Ik zou het een 6.5 geven.

Dan in Real Life (2007)
    Weer een kleine feel good movie met Steve Carrel. De film begint wat slap, wordt dan goed en eindigt weer iets minder. Geen meesterwerk maar gewoon een leuke 'arthouse' film.
    7.2
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')