Und?quote:
Tja, echt Stephen King, vond em niet super, maar slecht was hij ook niet.quote:
dat zelfs niet .. het is gewoon een lelijk gedrocht.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:46 schreef Treezz het volgende:
Hoodwinked
3.0 ***
Animatie geen pixar , leuk verhaaltje dat wel...
Hoodwinked was iig wel grappig.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:46 schreef Treezz het volgende:
Hoodwinked
3.0 ***
Animatie geen pixar , leuk verhaaltje dat wel...
Heb 'm ook gezien. Zelfs voor een vrouwenfilm vér beneden de maat. Geen cohesie, slechte dialogen, dramatisch slechte hoofdrolspeelster + rest van de cast, niks origineels enz. enz. Nee, dit vond ik echt erbarmerlijk slecht.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:41 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren in de sneak:
Over Her Dead Body
Opzich is er niet echt veel aan te merken op deze romantische comedy.Ok, het verhaaltje en dus uiteraard ook het einde, is nogal cliché maar niet dusdanig dat het irritant wordt.
Het is zeker wel kijkbaar. Er zitten een aantal erg grappige scenes in en vooral Paul Rudd is cool als de droogkloot zoals we `m ook al kennen uit Friends.
Niets speciaals maar ook niet slecht.
IMDB Cijfer: 4,3/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
Vond je? heb echt zoveel slechtere romantische comedy`s gezienquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:47 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Heb 'm ook gezien. Zelfs voor een vrouwenfilm vér beneden de maat. Geen cohesie, slechte dialogen, dramatisch slechte hoofdrolspeelster + rest van de cast, niks origineels enz. enz. Nee, dit vond ik echt erbarmerlijk slecht.
Er is altijd een slechtere film te bedenken. In dit geval zit ik dan alleen wel minimaal een half uur voor me uit te kijken...quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vond je? heb echt zoveel slechtere romantische comedy`s gezien
Ja.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:22 schreef Lambiekje het volgende:
Terminator 3
Lekker geweldadig weer. En die TX robot wat een uberbitch. Mèn wat kan zij vuil uit haar ogen kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6 / imdb 6.4
Dard Divorce (2007)
Tering wat is dit SLECHT. Wat een totaal crap is dit. Wat een totaal ongeloofwaardig shit. Wat een idioterie. Zulke crap heb ik nog nooit gezien. Na een uur was ik het spuugzat.
Zoals bekend vind Ik het leuk om zo nu en dan (en volgens sommige hier te vaak) een slechte te film te kijken ... maar nu heb ik mezelf toch echt over troffen
cijfer 1 / imdb 2.7Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook voor een 2e keer is het een aangename film.
cijfer 8 /imdb 7.5Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zondag 20 april 2008 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Cashback (2006)
Verliefd zijn is mooi ...
Gozert die na een breakup aan insomnia lijdt gaat maar werken in een supermarkt tijdens de nacht uren. Hij heeft een gave en dat is dat hij de tijd stil kan zetten. Op een nacht zet hij de tijd stil en gaat alle mooie vrouwen ontkleden en gaat ze na tekenen (het klinkt misschien vulgair) maar is het ab-so-luut niet. Langzamerhand wordt hij verliefd op de kassière. De metamorphose van een ongeintereseerde trien zie je haar gaande weg de op bloeien, Ze is gewoon mooi.. Het is echt een vrouw waarmee je voor de dag kan komen ...
Het tijd stilzetten is gewoon erg mooi gebruikt in deze film. Openingshot van een zeer boze (ex) vriendin is ook erg mooi in slomo. Die koffiekop en lamp![]()
Deze film kan je gewoon zien als ode aan het vrouwelichaam.Dankzij jouw beschrijving ga ik die film zeker ook even bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook voor een 2e keer is het een aangename film.
cijfer 8 /imdb 7.5My soul is painted like the wings of butterflies
Stiekum was dat opzetquote:Op zondag 20 april 2008 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dankzij jouw beschrijving ga ik die film zeker ook even bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 3.5 / imdb 3.8
[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 20-04-2008 21:26:46 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
uuh nu voor het eerst gezien ?quote:Op zondag 20 april 2008 20:47 schreef Gorro het volgende:
Spaceballs (Mel Brooks, 1987)
Hoewel het niet Brooks' beste spoof-film is, zitten er toch nog een aantal scenes in die werken. Helaas volgen die scenes elkaar niet snel genoeg op om echt tot hilariteit te leiden. **½
"Good thing you wore that helmet, sir"quote:Op zondag 20 april 2008 20:47 schreef Gorro het volgende:
Spaceballs (Mel Brooks, 1987)
Hoewel het niet Brooks' beste spoof-film is, zitten er toch nog een aantal scenes in die werken. Helaas volgen die scenes elkaar niet snel genoeg op om echt tot hilariteit te leiden. **½
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pff nu nog het orgineel zien .. maar dit is in iedere geval een jammerlijke remake. Aziaten zijn veel beter in spirituele uit te beelden.
cijfer 4.5 / imdb 5.2Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
oh oke, ik dacht al een beetje filmfan moet deze wel gezien hebbenquote:Op zondag 20 april 2008 23:52 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee, had hem al eens eerder gezien. Gisteren met wat vrienden die hem wilde zien gekeken.
Ik vind de Amerikaanse toch echt wel mooier. Bij de Japanse is het gewoon wat plaatjes bij elkaar gestopt.quote:Op maandag 21 april 2008 08:40 schreef Karina het volgende:
One missed call
Mensen worden gebeld en gaan daarna dood, daar komt het zo'n beetje op neer.
Niet spannend en ook geen horror. Ik begrijp echt niet waarom die Amerikanen maar steeds Japanse horrorfilms remaken, het lijkt echt helemaal nergens op, het origineel is, ook hier, echt stukken beter. De filmposter is al beter dan de Amerikaanse (links de Japanse, rechts de Amerikaanse dus):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De remake van The Eye is schijnbaar ook al bar slecht, die sla ik ook maar even over.
In Nederland is ook de verzekeraar al de bepaler wat er wel en niet gebeurd in het ziekenhuis. Hier is ook een privatisering aan de gang.quote:Op maandag 21 april 2008 09:03 schreef Viking84 het volgende:
Dit weekend Michael Moore's "Sicko" gezien. Wijkt af van Bowling for Columbine en Fahrenheit (wegens een minimum aan ludieke acties), maar toch een zeer confronterende docu. Ik mag hopen dat de nieuwe president van de VS niet zulke oogkleppen op heeft als Bush.
Cijfer IMDB: 8,4 / Mijn cijfer: 8.
Ook laatst gezien. Had toch wel wat meer verwacht van een film met het script geschreven door Thomas Jensen. Ik zou het een 6.5 geven.quote:Op maandag 21 april 2008 15:03 schreef Hulkio het volgende:
Rembrandt (Jannik Johansen, 2003)
Kruimeldief Mick besluit met zijn zoon Tom en nog enkele handlangers een schilderij te stelen, achteraf blijkt dat het hier gaat om een Rembrandt met een waarde van vele miljoenen. Het is echter nog niet zo makkelijk om zo’n bekend schilderij te verkopen in het illegale circuit. Stealing Rembrandt is een vermakelijke komedie van Jannik Johansen naar scenario van Anders Thomas Jensen. Wat minder dan andere films van de hand van Jensen, maar toch zeker de moeite waard. 7.2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |