Ja dat klopt de film is Kind van de Zon..aparte film ..gaat over dat soort dingen.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Slaap lekker
Ik dacht dat ze in een of andere vage film meedeed over iemand in een psychiatrische kliniek, met electroshocks en zo. Weet het niet zeker.
Of gewoon wijzigen...quote:Op maandag 31 maart 2008 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Het plaatje uit de OP kan er wel een keer uitgehaald worden, er zijn er nog maar weinig die daarvan hier posten.
Wickedangelquote:Op donderdag 3 april 2008 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Rutger Hauer en Erik Hazelhoff Roelfzema, Soldaat van Oranje. Weet niet of ik diens naam goed schrijf.
In het Journaal:quote:Op donderdag 3 april 2008 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Waren ze in het nieuws, wat dan?
Graag gedaan, oude foto was datquote:Op donderdag 3 april 2008 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Dank je welIk dacht dat er heel wat was.
tja ..daar zeg je zowat ..geen ideequote:Op donderdag 3 april 2008 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Maarreh... het plaatje?
Jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Gaat nog geen belletje rinkelen? Tijd voor een hint?
wellicht dat ze het weetquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht dat wyccie al in de goede richting zat. Momentje.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:23 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik weet dus nooit wie gorilla's deed en wie chimpansees.
Diane Fossey?
OK, slank was niet het juiste woord , haar gezicht bedoelde ik, dat is heel smalquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:26 schreef wyccie het volgende:
Ik vind deze dame er ook al best slank uitzien.
zag 'm wel een paar keer voorbij komen, altijd dezelfde ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
Ik verheug me weer op de vrijdagpoes.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is de oorsprong van CouCou en om welke reden wordt zij uitgereikt?
Uitdaging ziet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is toch wel de meest vreemde vraag die ik ooit op dit forum heb gesteld
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Dan is het misschien Adam West?
Tokay plaatste vaak mierzoete dagplaatjes (met glitters etc.) om ons een goede maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag te wensen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is de oorsprong van CouCou en om welke reden wordt zij uitgereikt?
Vrijdagpoes verovert ook jouw hart.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Als iedereen van de vrijdagpoes houdt, dan zal ik ook proberen om me aan haar te hechten. Weet niet of dat gaat lukken![]()
Ik zoek nog één plaatje en dan is het schluss.
quote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:29 schreef qonmann het volgende:
HIj zat in Abba![]()
dan weet ik het ..Pool ontdekkers heb je ook nog
Amundson ?
Je bent me voorquote:
Wyccie, zo snel .....quote:
Vorig jaar hebben ze voor een BBC-programma de Zuidpoolrace nog eens dunnetjes overgedaan. En wéér wonnen de Noren met een straatlengte voorsprongquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:37 schreef qonmann het volgende:
herkende hem toch niet .maar ja een Poolreiziger is inderdaad meestal op z'n Pools gekleed. De Engelsen hebben slechte herinneringen aan hem (op de ZuidPool dan)
En ik heb echt nog wel eventjes moeten nadenken.quote:
Geen idee. Ik zie de laatste paar minuten wel eens (met geluid uit) terwijl ik wacht op Celebrity Rehabquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Er is toch ook dat programma met BN'ers. 71 graden noord of zo? Kent iemand dat, is het leuk?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze voor een BBC-programma de Zuidpoolrace nog eens dunnetjes overgedaan. En wéér wonnen de Noren met een straatlengte voorsprong
ken het helaas nietquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Er is toch ook dat programma met BN'ers. 71 graden noord of zo? Kent iemand dat, is het leuk?
[..]
Uiteindelijk wel, want ze hadden de omstandigheden zo goed mogelijk nagebootst. Dus zelfde kleding, zelfde soort voeding, zelfde transport, etc.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:52 schreef qonmann het volgende:
, moesten de Engelsen het weer zonder honden stellen ?
(Ach de Engelsen hebben zoveel andere oorden otndekt...)
Haha, zag ik ook al. Ik wilde gaan posten dat het alleen maar erger kan worden, maar dat leek me nou niet echt bemoedigend, dus dat doe ik maar niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie!
Wallen onder me ogen op 16 jarige leeftijd
Oh dan ga ik dat wel doen, ik ben echt nergens te beroerd voorquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:58 schreef wyccie het volgende:
Haha, zag ik ook al. Ik wilde gaan posten dat het alleen maar erger kan worden, maar dat leek me nou niet echt bemoedigend, dus dat doe ik maar niet.
Hehe, die Biancavia zegt soms echt droge dingen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:00 schreef qonmann het volgende:
HaHa, dit was ook een leuke reactie
Doe er twee plakjes komkommer op.
Eén per oog dan, he.
Vooral die laatste regel
Ze heet nu toch vla?quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:02 schreef wyccie het volgende:
Hehe, die Biancavia zegt soms echt droge dingen.
Zoiets had ik gezien, jaquote:
Deze is wel gaafquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[Testcase] Smurfen
Het wordt hier steeds gekker
Wie is Formby?quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
George Formby? Nee hè. Is het een acteur?
Was dat maar waar, dan hoefde ik niet de nieuwe topics en de AT door te nemenquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:17 schreef qonmann het volgende:
is er ook een topic van waaruit je de leukste topics kunt vinden ?
een soort Fok Idols voor topics:)
Dit is ook zo'n typisch plaatje van 'm.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:28 schreef qonmann het volgende:
mooi plaatje Wyccie !
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n typisch plaatje van 'm.
[ afbeelding ]
Zelfs geen lichtje.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
Niemand?
Op die foto is hij ook wat ouderquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:38 schreef qonmann het volgende:
en dit is het boek wat ik hier heb staan![]()
[ afbeelding ]
zeker ouderquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfs geen lichtje.![]()
[..]
Op die foto is hij ook wat ouder
de hint Nina Hagen is niet nodigquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
Heel moeilijk hoor, qonnie.
Er staat een PI voor. Ik wil ook weer niet te hard lachen. Het is al laat en ik wil de buren niet wakker maken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:50 schreef qonmann het volgende:
@Scrutinizer
wat betekent een leeg vakje ?
Nee, er is een biografisch boek over de relatie tussen Sartre en De Beauvoir, twijfelde of ik het moet kopen. Vandaar.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:43 schreef qonmann het volgende:
Had je hem zo maar geplaatst of heb je ooit iets van hem gelezen?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Er staat een PI voor. Ik wil ook weer niet te hard lachen. Het is al laat en ik wil de buren niet wakker maken.
Blehhhhh!quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:54 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
ander plaatje de vorige was te simpel ..
Uiteraard goed , ik onderschat de plaatjesradersquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Beauvoir, met een u.
De hint was 'Nina Hagen', die zingt over Simone de Beauvoir. Zie boven.quote:
Ow.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
De hint was 'Nina Hagen', die zingt over Simone de Beauvoir. Zie boven.
Het was goed geradenquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De hint was 'Nina Hagen', die zingt over Simone de Beauvoir. Zie boven.
't is wel een denkerquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Descartes?
Neen ..verder dan een denker zijn we nog nietquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik ben happy met je plaatje![]()
Nina Hagen is hier ook een hint?
Is jouw haar langer dan mijn haar?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor, ik ben harig genoeg.
Dat is goed mogelijk. Ik zou eigenlijk naar de kapper moeten maar daar is het eigenlijk te lang voor.quote:
Inderdaad, kappers doen tegenwoordig niet meer aan knippen van lang haar. Ik vroeg om 20 cm eraf, ze haalde er nog geen 2 cm vanaf.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is goed mogelijk. Ik zou eigenlijk naar de kapper moeten maar daar is het eigenlijk te lang voor.
Iets noordelijker ..quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:02 schreef wyccie het volgende:
Een jonge Nietzsche?
Je hebt het toch altijd in een staartje?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij moet er ook ongeveer 20 cm af maar ik durf het niet aan om het zelf te doen.
Nu het zo lang is wel maar dat vind ik eigenlijk maar niets.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het toch altijd in een staartje?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Kierkegaard?
Jawel !quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Kierkegaard?
Pak zo'n creatieve kartelschaar.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu het zo lang is wel maar dat vind ik eigenlijk maar niets.
Vrijwel iedereen die ik ken die ooit gepoogd heeft z'n eigen haar te knippen eindigde uiteindelijk met een gladgeschoren schedel.quote:
hij is al geraden , maar zijn bekendste werk is, denk ik "Enten-Eller" (Vertaling: "Of-of").quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Noem eens een uitspraak of een werk van hem, qonmann?
Dankquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:25 schreef qonmann het volgende:
hij is al geraden , maar zijn bekendste werk is, denk ik "Enten-Eller" (Vertaling: "Of-of").
" Hoe meer men zich begrenst, des te vindingrijker men wordt"
maar echt bekende uitspraken zijn er niet
Hij ging omstreeks 1906 voor het laatst.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
Die man op het plaatje moet ook dringend naar de kapper.
Dat zijn prutsers. Ik heb zelfs mijn eigen pony bijgehouden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Vrijwel iedereen die ik ken die ooit gepoogd heeft z'n eigen haar te knippen eindigde uiteindelijk met een gladgeschoren schedel.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:30 schreef wyccie het volgende:
En het haar van mij zusje toen ik 4 was. Maar daar was mijn moeder niet zo blij mee.
Ik knipte het haar van de Barbies van m'n zusquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn prutsers. Ik heb zelfs mijn eigen pony bijgehouden.
En het haar van mij zusje toen ik 4 was. Maar daar was mijn moeder niet zo blij mee.
Nope. Het is een goede vriend van Grieg. Ze hebben ook nog wel eens een projectje samen gedaan.quote:
Dat kwam door jouw opmerking over Peer Gynt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:51 schreef qonmann het volgende:
wyccie wat goed !
samen komen we er wel ..kon zo snel niet op Ibsen komenquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kwam door jouw opmerking over Peer Gynt.
"Kent u Ibsen?"quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:53 schreef qonmann het volgende:
[..]
samen komen we er wel ..kon zo snel niet op Ibsen komen
Ik zal een attribuut laten zien.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
In welke richting moeten we het zoeken?
Hij deed wel iets met hemellichamen. Met die waar wij op leven.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
Copernicus?
Ik heb ook een hemels lichaam maar ben toch heel aards.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij deed wel iets met hemellichamen. Met die waar wij op leven.
(Of noem je de aarde geen hemellichaam?)
Ooooooh jaaaaa?quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook een hemels lichaam maar ben toch heel aards.
Foto!quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook een hemels lichaam maar ben toch heel aards.
Dat is logisch hè, zou Cruyff zeggen. Dit is FOK!/internet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan alles zijn wat jij wil dat ik ben.
Newton, of zit ik in de verkeerde hoek ?quote:
Hmmm. Ja.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:26 schreef qonmann het volgende:
Newton, of zit ik in de verkeerde hoek ?
een passer zo te zien..quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm. Ja.
Wat heeft hij in zijn hand? En jullie weten al dat het om de aarde gaat.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:30 schreef qonmann het volgende:
een passer zo te zien..
quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook. Wil je dat ik een hemelbed heb?
slaap wel Wycciequote:
Wie? Nee dus.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:16 schreef qonmann het volgende:
Een Belg met een passer ....dat is wel een heel onverwacht
of is het de pater die in Hawai zoveel goede daden heeft verricht ?
Nummer 1 op de lijst "Belg der belgen"quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 12:13 schreef fotoloog het volgende:
Mercator
quote:Op zondag 6 april 2008 12:24 schreef qonmann het volgende:
Hoi Peaceman !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |