Jaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:29 schreef qonmann het volgende:
HIj zat in Abba![]()
dan weet ik het ..Pool ontdekkers heb je ook nog
Amundson ?
Je bent me voorquote:
Wyccie, zo snel .....quote:
Vorig jaar hebben ze voor een BBC-programma de Zuidpoolrace nog eens dunnetjes overgedaan. En wéér wonnen de Noren met een straatlengte voorsprongquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:37 schreef qonmann het volgende:
herkende hem toch niet .maar ja een Poolreiziger is inderdaad meestal op z'n Pools gekleed. De Engelsen hebben slechte herinneringen aan hem (op de ZuidPool dan)
En ik heb echt nog wel eventjes moeten nadenken.quote:
Geen idee. Ik zie de laatste paar minuten wel eens (met geluid uit) terwijl ik wacht op Celebrity Rehabquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Er is toch ook dat programma met BN'ers. 71 graden noord of zo? Kent iemand dat, is het leuk?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze voor een BBC-programma de Zuidpoolrace nog eens dunnetjes overgedaan. En wéér wonnen de Noren met een straatlengte voorsprong
ken het helaas nietquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Er is toch ook dat programma met BN'ers. 71 graden noord of zo? Kent iemand dat, is het leuk?
[..]
Uiteindelijk wel, want ze hadden de omstandigheden zo goed mogelijk nagebootst. Dus zelfde kleding, zelfde soort voeding, zelfde transport, etc.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:52 schreef qonmann het volgende:
, moesten de Engelsen het weer zonder honden stellen ?
(Ach de Engelsen hebben zoveel andere oorden otndekt...)
Haha, zag ik ook al. Ik wilde gaan posten dat het alleen maar erger kan worden, maar dat leek me nou niet echt bemoedigend, dus dat doe ik maar niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie!
Wallen onder me ogen op 16 jarige leeftijd
Oh dan ga ik dat wel doen, ik ben echt nergens te beroerd voorquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:58 schreef wyccie het volgende:
Haha, zag ik ook al. Ik wilde gaan posten dat het alleen maar erger kan worden, maar dat leek me nou niet echt bemoedigend, dus dat doe ik maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |