zag 'm wel een paar keer voorbij komen, altijd dezelfde ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
Ik verheug me weer op de vrijdagpoes.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is de oorsprong van CouCou en om welke reden wordt zij uitgereikt?
Uitdaging ziet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is toch wel de meest vreemde vraag die ik ooit op dit forum heb gesteld
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Dan is het misschien Adam West?
Tokay plaatste vaak mierzoete dagplaatjes (met glitters etc.) om ons een goede maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag te wensen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is de oorsprong van CouCou en om welke reden wordt zij uitgereikt?
Vrijdagpoes verovert ook jouw hart.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Als iedereen van de vrijdagpoes houdt, dan zal ik ook proberen om me aan haar te hechten. Weet niet of dat gaat lukken![]()
Ik zoek nog één plaatje en dan is het schluss.
quote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:29 schreef qonmann het volgende:
HIj zat in Abba![]()
dan weet ik het ..Pool ontdekkers heb je ook nog
Amundson ?
Je bent me voorquote:
Wyccie, zo snel .....quote:
Vorig jaar hebben ze voor een BBC-programma de Zuidpoolrace nog eens dunnetjes overgedaan. En wéér wonnen de Noren met een straatlengte voorsprongquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:37 schreef qonmann het volgende:
herkende hem toch niet .maar ja een Poolreiziger is inderdaad meestal op z'n Pools gekleed. De Engelsen hebben slechte herinneringen aan hem (op de ZuidPool dan)
En ik heb echt nog wel eventjes moeten nadenken.quote:
Geen idee. Ik zie de laatste paar minuten wel eens (met geluid uit) terwijl ik wacht op Celebrity Rehabquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Er is toch ook dat programma met BN'ers. 71 graden noord of zo? Kent iemand dat, is het leuk?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze voor een BBC-programma de Zuidpoolrace nog eens dunnetjes overgedaan. En wéér wonnen de Noren met een straatlengte voorsprong
ken het helaas nietquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Er is toch ook dat programma met BN'ers. 71 graden noord of zo? Kent iemand dat, is het leuk?
[..]
Uiteindelijk wel, want ze hadden de omstandigheden zo goed mogelijk nagebootst. Dus zelfde kleding, zelfde soort voeding, zelfde transport, etc.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:52 schreef qonmann het volgende:
, moesten de Engelsen het weer zonder honden stellen ?
(Ach de Engelsen hebben zoveel andere oorden otndekt...)
Haha, zag ik ook al. Ik wilde gaan posten dat het alleen maar erger kan worden, maar dat leek me nou niet echt bemoedigend, dus dat doe ik maar niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie!
Wallen onder me ogen op 16 jarige leeftijd
Oh dan ga ik dat wel doen, ik ben echt nergens te beroerd voorquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:58 schreef wyccie het volgende:
Haha, zag ik ook al. Ik wilde gaan posten dat het alleen maar erger kan worden, maar dat leek me nou niet echt bemoedigend, dus dat doe ik maar niet.
Hehe, die Biancavia zegt soms echt droge dingen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:00 schreef qonmann het volgende:
HaHa, dit was ook een leuke reactie
Doe er twee plakjes komkommer op.
Eén per oog dan, he.
Vooral die laatste regel
Ze heet nu toch vla?quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:02 schreef wyccie het volgende:
Hehe, die Biancavia zegt soms echt droge dingen.
Zoiets had ik gezien, jaquote:
Deze is wel gaafquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[Testcase] Smurfen
Het wordt hier steeds gekker
Wie is Formby?quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
George Formby? Nee hè. Is het een acteur?
Was dat maar waar, dan hoefde ik niet de nieuwe topics en de AT door te nemenquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:17 schreef qonmann het volgende:
is er ook een topic van waaruit je de leukste topics kunt vinden ?
een soort Fok Idols voor topics:)
Dit is ook zo'n typisch plaatje van 'm.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:28 schreef qonmann het volgende:
mooi plaatje Wyccie !
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n typisch plaatje van 'm.
[ afbeelding ]
Zelfs geen lichtje.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
Niemand?
Op die foto is hij ook wat ouderquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:38 schreef qonmann het volgende:
en dit is het boek wat ik hier heb staan![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |