Vrijwel iedereen die ik ken die ooit gepoogd heeft z'n eigen haar te knippen eindigde uiteindelijk met een gladgeschoren schedel.quote:
hij is al geraden , maar zijn bekendste werk is, denk ik "Enten-Eller" (Vertaling: "Of-of").quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Noem eens een uitspraak of een werk van hem, qonmann?
Dankquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:25 schreef qonmann het volgende:
hij is al geraden , maar zijn bekendste werk is, denk ik "Enten-Eller" (Vertaling: "Of-of").
" Hoe meer men zich begrenst, des te vindingrijker men wordt"
maar echt bekende uitspraken zijn er niet
Hij ging omstreeks 1906 voor het laatst.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
Die man op het plaatje moet ook dringend naar de kapper.
Dat zijn prutsers. Ik heb zelfs mijn eigen pony bijgehouden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Vrijwel iedereen die ik ken die ooit gepoogd heeft z'n eigen haar te knippen eindigde uiteindelijk met een gladgeschoren schedel.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:30 schreef wyccie het volgende:
En het haar van mij zusje toen ik 4 was. Maar daar was mijn moeder niet zo blij mee.
Ik knipte het haar van de Barbies van m'n zusquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn prutsers. Ik heb zelfs mijn eigen pony bijgehouden.
En het haar van mij zusje toen ik 4 was. Maar daar was mijn moeder niet zo blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |