zeker ouderquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfs geen lichtje.![]()
[..]
Op die foto is hij ook wat ouder
de hint Nina Hagen is niet nodigquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
Heel moeilijk hoor, qonnie.
Er staat een PI voor. Ik wil ook weer niet te hard lachen. Het is al laat en ik wil de buren niet wakker maken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:50 schreef qonmann het volgende:
@Scrutinizer
wat betekent een leeg vakje ?
Nee, er is een biografisch boek over de relatie tussen Sartre en De Beauvoir, twijfelde of ik het moet kopen. Vandaar.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:43 schreef qonmann het volgende:
Had je hem zo maar geplaatst of heb je ooit iets van hem gelezen?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Er staat een PI voor. Ik wil ook weer niet te hard lachen. Het is al laat en ik wil de buren niet wakker maken.
Blehhhhh!quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:54 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
ander plaatje de vorige was te simpel ..
Uiteraard goed , ik onderschat de plaatjesradersquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Beauvoir, met een u.
De hint was 'Nina Hagen', die zingt over Simone de Beauvoir. Zie boven.quote:
Ow.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
De hint was 'Nina Hagen', die zingt over Simone de Beauvoir. Zie boven.
Het was goed geradenquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De hint was 'Nina Hagen', die zingt over Simone de Beauvoir. Zie boven.
't is wel een denkerquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Descartes?
Neen ..verder dan een denker zijn we nog nietquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik ben happy met je plaatje![]()
Nina Hagen is hier ook een hint?
Is jouw haar langer dan mijn haar?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor, ik ben harig genoeg.
Dat is goed mogelijk. Ik zou eigenlijk naar de kapper moeten maar daar is het eigenlijk te lang voor.quote:
Inderdaad, kappers doen tegenwoordig niet meer aan knippen van lang haar. Ik vroeg om 20 cm eraf, ze haalde er nog geen 2 cm vanaf.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is goed mogelijk. Ik zou eigenlijk naar de kapper moeten maar daar is het eigenlijk te lang voor.
Iets noordelijker ..quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:02 schreef wyccie het volgende:
Een jonge Nietzsche?
Je hebt het toch altijd in een staartje?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij moet er ook ongeveer 20 cm af maar ik durf het niet aan om het zelf te doen.
Nu het zo lang is wel maar dat vind ik eigenlijk maar niets.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het toch altijd in een staartje?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Kierkegaard?
Jawel !quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Kierkegaard?
Pak zo'n creatieve kartelschaar.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu het zo lang is wel maar dat vind ik eigenlijk maar niets.
Vrijwel iedereen die ik ken die ooit gepoogd heeft z'n eigen haar te knippen eindigde uiteindelijk met een gladgeschoren schedel.quote:
hij is al geraden , maar zijn bekendste werk is, denk ik "Enten-Eller" (Vertaling: "Of-of").quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Noem eens een uitspraak of een werk van hem, qonmann?
Dankquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:25 schreef qonmann het volgende:
hij is al geraden , maar zijn bekendste werk is, denk ik "Enten-Eller" (Vertaling: "Of-of").
" Hoe meer men zich begrenst, des te vindingrijker men wordt"
maar echt bekende uitspraken zijn er niet
Hij ging omstreeks 1906 voor het laatst.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
Die man op het plaatje moet ook dringend naar de kapper.
Dat zijn prutsers. Ik heb zelfs mijn eigen pony bijgehouden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Vrijwel iedereen die ik ken die ooit gepoogd heeft z'n eigen haar te knippen eindigde uiteindelijk met een gladgeschoren schedel.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:30 schreef wyccie het volgende:
En het haar van mij zusje toen ik 4 was. Maar daar was mijn moeder niet zo blij mee.
Ik knipte het haar van de Barbies van m'n zusquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn prutsers. Ik heb zelfs mijn eigen pony bijgehouden.
En het haar van mij zusje toen ik 4 was. Maar daar was mijn moeder niet zo blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |