Is jouw haar langer dan mijn haar?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor, ik ben harig genoeg.
Dat is goed mogelijk. Ik zou eigenlijk naar de kapper moeten maar daar is het eigenlijk te lang voor.quote:
Inderdaad, kappers doen tegenwoordig niet meer aan knippen van lang haar. Ik vroeg om 20 cm eraf, ze haalde er nog geen 2 cm vanaf.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is goed mogelijk. Ik zou eigenlijk naar de kapper moeten maar daar is het eigenlijk te lang voor.
Iets noordelijker ..quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:02 schreef wyccie het volgende:
Een jonge Nietzsche?
Je hebt het toch altijd in een staartje?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij moet er ook ongeveer 20 cm af maar ik durf het niet aan om het zelf te doen.
Nu het zo lang is wel maar dat vind ik eigenlijk maar niets.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het toch altijd in een staartje?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Kierkegaard?
Jawel !quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Kierkegaard?
Pak zo'n creatieve kartelschaar.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu het zo lang is wel maar dat vind ik eigenlijk maar niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |