quote:
T zal zeker meewerken.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien is Hugo daar zo gevoelig voor omdat zijn zoontje zelf een lichte verstandelijke handicap heeft.
Ik vond juist dat dat dat zijn verhaal versterkte, wat een onzin van Lowie.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Hugo wou het 2e gedeelte van de quote van Van Gaal nieteens horen, anders kon ie zn lange tenen er niet meer onder schuiven
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
derkesen gemist, wat zei die dan
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:56 schreef jorienvdherik het volgende:
ben toch benieuwd wat JD gezegd heeft dan
idd onnodig en bespottelijk. Je hoeft niet te benadrukken dat mensen met een lagere opleiding een lager IQ hebben.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Was genieten.
Maar wat een achterlijke vergelijking tussen zijn spelers en LTS'ers.
ben er maar trots opquote:Op maandag 31 maart 2008 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heerlijk
ik sta met deze held op de foto
Joh, dat snappen ze toch niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
idd onnodig en bespottelijk. Je hoeft niet te benadrukken dat mensen met een lagere opleiding een lager IQ hebben.
Zeker met Kraay als gast.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, een beetje spektakel kon SV wel gebruiken iig.
mijn vader en opa hebben ook LTS gedaan, maar die schat ik toch wel wat hoger in dan Louis van Gaal.quote:
13:20 - 14:15quote:Op maandag 31 maart 2008 00:21 schreef Pritt het volgende:
Wanneer en waar is die herhaling ook alweer?
ik ga het gewoon nog een keer kijkenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
13:20 - 14:15
NOS Studio Voetbal
Nederland 2
So, die is goed met een tekentablet..quote:
Jack moet blijven. Echt (op Mart Smeets na) verreweg de allerbeste programma-host.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
Zowel van Hugo als Kraai sr. genoten.![]()
De politiek correcte Jack en die walgelijke Mulder jr. mogen wat mij betreft wel een andere baan zoeken.
Je verwart de sociale capaciteiten met de intelligente capaciteiten, dat deed je in het vorige topic ook al. Dit was totaal niet arrogant, je denkt toch zeker niet dat hij met LTS'ers gewerkt heeft om er lekker op neer te kijken? Het is niet te ontkennen dat LTS'ers wat minder intelligent zijn. Dat is niet erg, maar in dit geval was het totaal niet beledigend bedoeld.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:21 schreef toma het volgende:
[..]
mijn vader en opa hebben ook LTS gedaan, maar die schat ik toch wel wat hoger in dan Louis van Gaal.
KENNEN LOUIS HET IS KEN-NEN! MEERVOUD!
maar wij zijn ook heel goed, in discussierenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
So, die is goed met een tekentablet..
Wanneer je sociale capaciteiten achter liggen 'schat' ik iemand lager in dan wanneer dat niet zo is. Het gaat er niet om ofdat het arrogant of beledigend bedoeld is, de vergelijking is overbodig! En daar gaat het om. Je hoeft zo'n onderwerp niet aan te snijden, totaal niet relevant. En als je dat wel doet moet je met respect over die mensen praten.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je verwart de sociale capaciteiten met de intelligente capaciteiten, dat deed je in het vorige topic ook al. Dit was totaal niet arrogant, je denkt toch zeker niet dat hij met LTS'ers gewerkt heeft om er lekker op neer te kijken? Het is niet te ontkennen dat LTS'ers wat minder intelligent zijn. Dat is niet erg, maar in dit geval was het totaal niet beledigend bedoeld.
Dat het irrelevant is, is een tweede waar ik het overigens wel mee eens ben. Jij (en meer mensen hier) vallen over het feit dat het beledigend zou zijn, wat niet zo is.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:31 schreef toma het volgende:
[..]
Wanneer je sociale capaciteiten achter liggen 'schat' ik iemand lager in dan wanneer dat niet zo is. Het gaat er niet om ofdat het arrogant of beledigend bedoeld is, de vergelijking is overbodig! En daar gaat het om. Je hoeft zo'n onderwerp niet aan te snijden, totaal niet relevant. En als je dat wel doet moet je met respect over die mensen praten.
Dat is een kwestie van interpertatie waar je een eindeloze 'ja-nee' discussie over kunt voeren.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat het irrelevant is, is een tweede waar ik het overigens wel mee eens ben. Jij (en meer mensen hier) vallen over het feit dat het beledigend zou zijn, wat niet zo is.
Maargoed, dit is niet echt het punt van discussie in de hele AZ-zaak denk ik
Of het beledigend is ligt niet aan Van Gaal maar aan de interpreten. Of Louis van Gaal, of Hugo Borst, of wij daar ons vervolgens druk om maken is een tweede, maar ik denk niet dat je zo stellig kan zeggen dat het niet beledigend is aan de hand van een beetje giswerk naar de intenties van Van Gaal.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat het irrelevant is, is een tweede waar ik het overigens wel mee eens ben. Jij (en meer mensen hier) vallen over het feit dat het beledigend zou zijn, wat niet zo is.
Maargoed, dit is niet echt het punt van discussie in de hele AZ-zaak denk ik
hierookquote:Op maandag 31 maart 2008 01:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Godver, kijk ik een keer niet, wordt het meteen leuk!
Daar ging het niet om. Hij vond het - op z'n Coheniaans gezegd - onnodig grievend. Hij trok niet zozeer het waarheidsgehalte van die stelling in twijfel, hij vond simpelweg dat die opmerking ongepast en vooral onnodig was om zijn verhaal te doen.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik begreep dus totaal niet waarom Hugo zo over de zeik was, hoewel ik 'm normaal gesproken erg goed vind. LTS'ers zijn toch ook niet de meest intelligente mensen? Daar is verder niks mis mee (Van Gaal verbindt er ook geen waardeoordeel aan), maar waarom nou daarover lopen te miepen? Durven die gasten die Hugo sms'ten de werkelijkheid niet onder ogen te zien ofzo?
Alleen de NOS toch?quote:Op maandag 31 maart 2008 01:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt me sterk dat Louis van Gaal volgende week te gast is, zei hij niet in zijn persconferentie dat hij weigerde voorlopig nog in een programma van de NOS of RTL te gaan zitten?
Yup dat klopt maar het was toch wel apart dat de halve uitzending over van Gaal ging en op het eind dat Jack zei volgende week is van Gaal te gast.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt me sterk dat Louis van Gaal volgende week te gast is, zei hij niet in zijn persconferentie dat hij weigerde voorlopig nog in een programma van de NOS of RTL te gaan zitten?
Zeker wel.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Godverdomme zei die toch niet?
Ow ok, ik dacht potverdomme.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:41 schreef Ambrosius het volgende:
Zeker wel.
Derksen zou neit boos worden maar de ander in de zeik zettenquote:Op maandag 31 maart 2008 01:43 schreef DrDentz het volgende:
Van Gaal komt volgende week toch niet echt of wel? Maar euh, Hugo schiet gewoon te snel uit z'n slof. Wat dat betreft vind ik Johan Derksen beter, die is veel relaxter. Hugo raakt het vaak persoonlijk.
Morgen om tien voor half 2.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:21 schreef Pritt het volgende:
Wanneer en waar is die herhaling ook alweer?
Genoeg LTS-ers die door studeren, genoeg waarvan andere oorzaken de reden zijn. Jongeren hebben over het algemeen een lager IQ en die gaat vaak omhoog door ervaring en meer jaren scholing. Daarnaast zou als ik speler van AZ zou zijn net zo hard beledigd voelen. De vergelijking LTS met spelers en de intelligentie ervan. Fijn als een trainer zo over je praat of niet en voor zo'n trainer willen ze dan door het vuur.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik begreep dus totaal niet waarom Hugo zo over de zeik was, hoewel ik 'm normaal gesproken erg goed vind. LTS'ers zijn toch ook niet de meest intelligente mensen? Daar is verder niks mis mee (Van Gaal verbindt er ook geen waardeoordeel aan), maar waarom nou daarover lopen te miepen? Durven die gasten die Hugo sms'ten de werkelijkheid niet onder ogen te zien ofzo?
Onzin, hij stelde alleen een feit vast. Hij zei niet dat ze dom waren, hij zei alleen dat het niet de meest intelligente mensen zijn. Dat is een feit, of je dat vervolgens hardop zegt of niet staat daar los van. Het is geen taboe ofzo, maar common knowledge.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
idd onnodig en bespottelijk. Je hoeft niet te benadrukken dat mensen met een lagere opleiding een lager IQ hebben.
Vreemd verhaal inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallend trouwens dat niemand het over de buitenvrouwen bij AZ heeft.
Omdat Hugo een moraalridder van de eerste orde isquote:Op maandag 31 maart 2008 10:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, hij stelde alleen een feit vast. Hij zei niet dat ze dom waren, hij zei alleen dat het niet de meest intelligente mensen zijn. Dat is een feit, of je dat vervolgens hardop zegt of niet staat daar los van. Het is geen taboe ofzo, maar common knowledge.
Begrijp nog steeds niet waarom Hugo zo over the top over de zeik ging,
Dat is helemaal geen feit, Sjaak. Ten tweede ging (voor de zoveelste keer) het Borst niet om het waarheidsgehalte van de uitspraak, maar erom dat die opmerking niet nodig was om zijn verhaal te doen en hij dus in de ogen van Borst onnodig LTS-ers neerzette als goeiige maar domme mensen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, hij stelde alleen een feit vast. Hij zei niet dat ze dom waren, hij zei alleen dat het niet de meest intelligente mensen zijn. Dat is een feit, of je dat vervolgens hardop zegt of niet staat daar los van. Het is geen taboe ofzo, maar common knowledge.
Begrijp nog steeds niet waarom Hugo zo over the top over de zeik ging,
Ze hebben vriendinnen zegt iequote:Op maandag 31 maart 2008 10:55 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij is Y. Mulder ook LTS'er, hij valt iedere week weer door de mand. Deze keer ook weer met z' maitresses, terwijl hij maar niet begreep dat het over het grotere plaatje ging in plaats van alleen spelersvrouwen. Dombo en zeikstraal.
ik begrijp dat dat voor jou moeilijk voor te stellen is.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Trouwens, denken dat je vader slimmer is dan Louis van Gaal
Uiteraard het was een prof voetballer, dus hooguit LTSquote:Op maandag 31 maart 2008 10:55 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij is Y. Mulder ook LTS'er, hij valt iedere week weer door de mand. Deze keer ook weer met z' maitresses, terwijl hij maar niet begreep dat het over het grotere plaatje ging in plaats van alleen spelersvrouwen. Dombo en zeikstraal.
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:55 schreef pfaf het volgende:
Mijn vader heeft lekker wel hoger gedaan dan LTSquote:Op maandag 31 maart 2008 10:59 schreef toma het volgende:
ik begrijp dat dat voor jou moeilijk voor te stellen is.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mijn vader heeft lekker wel hoger gedaan dan LTS [ afbeelding ] En hij werkt bij McDonalds [ afbeelding ]
niks dom, minder intelligent. De manier waarop van Gaal het zei, klopte gewoon. Dat het weinig relevant was, a la, maar de reacties van de LTS-ers en Borst maakten gewoon alleen maar extra duidelijk dat van Gaal gelijk had.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:50 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen feit, Sjaak. Ten tweede ging (voor de zoveelste keer) het Borst niet om het waarheidsgehalte van de uitspraak, maar erom dat die opmerking niet nodig was om zijn verhaal te doen en hij dus in de ogen van Borst onnodig LTS-ers neerzette als goeiige maar domme mensen.
Derksen blijft op zulke momenten ijzig kalmquote:Op maandag 31 maart 2008 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Derksen zou neit boos worden maar de ander in de zeik zetten
Ik ben geen LTS'er maar vond de reactie net zo goed belachelijk. Ging nergens over en het was ook totaal niet nodig. Van Gaal heeft zich voor de zoveelste keer voor schut gezet en het blijft prachtige TV, alleen die vergelijking was triest.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
niks dom, minder intelligent. De manier waarop van Gaal het zei, klopte gewoon. Dat het weinig relevant was, a la, maar de reacties van de LTS-ers en Borst maakten gewoon alleen maar extra duidelijk dat van Gaal gelijk had.
Na 12.00 zullen mensen over Hugo op teletekst 316 wel vallen, of steunen.quote:
Als andere subtoppers dichtbij komen dan komt dat door de enorme verzwakking van de topclubs, waarom zouden de prestaties van vorig seizoen dan aan van Gaal liggen? Die had volgens mij wel wat meer middelen ter beschikking dan de subtoppers.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:34 schreef toma het volgende:
@Blawh
vergeet niet dat hij vorig jaar op een haar na kampioen is geworden.
dat is het denk ik ook. Maar dat is een meningsverschil.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeg niet dat het geen goede coach is, maar de media en hijzelf doen voorkomen alsof hij 1 van de beste coaches in de wereld is.
ja wat was dat? Ik schakelde later in en zag het in de krant op het einde staan.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze hadden het over de losbandigheid van AZ spelers, en dat de media (meervoud Louis, MEERVOUD!!!) bepaalde dingen niet naar buiten kunnen brengen. Als voorbeeld werd gegeven dat bepaalde spelers er buitenvrouwen op na hielden.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja wat was dat? Ik schakelde later in en zag het in de krant op het einde staan.
Dat was een joods grapje van Jack.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:40 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Yup dat klopt maar het was toch wel apart dat de halve uitzending over van Gaal ging en op het eind dat Jack zei volgende week is van Gaal te gast.
Ik begreep meteen wat ze bedoelde, maar ik vond wel dat het erger werd gemaakt door Hugo door er over te beginnen (niet kies, als je er niet over wil hebben)en later die reactie van Jack over kinderen(buitenechtelijke?) had ik toch de fantasie(smeerlap dat ik ben) dat een speler an AZ een andere spelersvrouw heeft genomen in de kleedkamer emn dat daar een babytje uit voorgekomen is, al is het voor moi, houdt dan je mond Hugo en Jack.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Omdat ie een of ander smsje wilde voorlezen ook! Echt zo'n knullige reden... De vorige keer dat ie emotioneel werd was ook al toen ie iets ging voorlezen van een politieman. Het is gewoon een sociaal begane jongen, die Hugo...quote:
hugo is een heldquote:Op maandag 31 maart 2008 13:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat ie een of ander smsje wilde voorlezen ook! Echt zo'n knullige reden... De vorige keer dat ie emotioneel werd was ook al toen ie iets ging voorlezen van een politieman. Het is gewoon een sociaal begane jongen, die Hugo...
De materiaal-man van Sparta had hem gesmst.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef Soul79 het volgende:
Wat moeten al die massa's diep gekwetste LTS-ers trouwens met het 06 nummer van Hugo Borst?![]()
Weet iemand de 06 van Andries Knevel? Ik ben diep gekwetst doordat Hugo Borst 'godverdomme' zei en ik wil er Andries een sms-je over sturen.
Je IQ blijft je hele leven hetzelfde. Op nadelige effecten van zaken als overmatig drugsgebruik of herseninfarcten en dergelijke na.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Genoeg LTS-ers die door studeren, genoeg waarvan andere oorzaken de reden zijn. Jongeren hebben over het algemeen een lager IQ en die gaat vaak omhoog door ervaring en meer jaren scholing. Daarnaast zou als ik speler van AZ zou zijn net zo hard beledigd voelen. De vergelijking LTS met spelers en de intelligentie ervan. Fijn als een trainer zo over je praat of niet en voor zo'n trainer willen ze dan door het vuur.
Hugo Borst moet zich kapot schamen. Hij heeft zichzelf totaal belachelijk gemaakt.quote:Hugo Borst was vermakelijk de hele uitzending was erg vermakelijk.
Hij profileerde ze helemaal niet als dommig, maar zei alleen dat ze niet het meest intellectueel zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:50 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen feit, Sjaak. Ten tweede ging (voor de zoveelste keer) het Borst niet om het waarheidsgehalte van de uitspraak, maar erom dat die opmerking niet nodig was om zijn verhaal te doen en hij dus in de ogen van Borst onnodig LTS-ers neerzette als goeiige maar domme mensen.
Hij deed het voorkomen alsof hij honderden smsjes had ontvangenquote:Op maandag 31 maart 2008 14:41 schreef toma het volgende:
[..]
De materiaal-man van Sparta had hem gesmst.
in spangen zijn veel LTS gastenquote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef Soul79 het volgende:
Wat moeten al die massa's diep gekwetste LTS-ers trouwens met het 06 nummer van Hugo Borst?![]()
Weet iemand de 06 van Andries Knevel? Ik ben diep gekwetst doordat Hugo Borst 'godverdomme' zei en ik wil er Andries een sms-je over sturen.
Wat zijn ze schattig he, die mongooltjes?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef TC03 het volgende:
Van Gaal was perfect genaunceerd over LTS'ers, Hugo Borst overdrijft echt volkomen.Bovendien had Van Gaal het over LTS'ers in een positieve context. En dan die sms, dat sloeg oook nergens op. Alsof Louis van Gaal ongelijk had omdat één iemand met vlag en wimpel de HTS heeft gehaald na de LTS... Die man redeneert iig wel op LTS-niveau.
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat zijn ze schattig he, die mongooltjes?
nee hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:24 schreef Lyzio het volgende:
Wat is die Hugo een zielig kereltje zeg, omg
echt niet, daar zitten ook irritante lui/klootzakken tussen.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat zijn ze schattig he, die mongooltjes?
Hoop schelden dus, iedereen zielig noemen en je komt op TV!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:14 schreef maril het volgende:
Met Hugo als voorbeeld
http://www.nos.nl/nosstudiosport/kijkerscolumn/index.html
Oh ne toch nietquote:Op donderdag 3 april 2008 18:04 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar studio voetbal.
Hebben ze de tirade van Borst tegen van Gaal eruit geknipt
Heeft Van Gelder een snor ?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hugo is een kakkerlak net zoals de snor.
Hij bedoeld hoogstwaarschijnlijk de exbaas van Hugo.quote:
Kunnen ze het even hebben over zijn wisselbeleid.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen met Aad de Mos.
Stond er dus al![]()
Ja ben wel benieuwd wat ie er over te zeggen heeft , hij zal wel dit verhaal wel weer geven :quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen ze het even hebben over zijn wisselbeleid.
Vandaag viel het wel meequote:„Haim is in Israël een hele andere manier van spelen gewend. Er zijn dan twee mogelijkheden; je schrijft hem af of je gaat met hem aan het werk. Wij hebben ervoor gekozen met hem aan het werk te gaan. Verdedigend heeft hij het nu wel opgepikt, hij maakt de fouten niet meer, al laat ik hem wel een linie naar voren spelen. Nu was het zijn spel in balbezit, het was gevaarlijk voor de ploeg, ik moest wel ingrijpen”,
idd , want we staan in de halve finalequote:Op zondag 6 april 2008 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee hij rekent niet meer dit seizoen.
daar valt over te twistenquote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef toma het volgende:
net naar Voetbalinsite zitten kijken maar wat een vooruitgang als je naar Jack en Hugo kijkt ipv Genee en de snor.
mwah ik vind het vermaak bij VI altijd groter dan bij SV. Het is maar net welke personen je meer liggen. Persoonlijk kan ik Youri en Hugo niet echt serieus nemen.quote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef toma het volgende:
net naar Voetbalinsite zitten kijken maar wat een vooruitgang als je naar Jack en Hugo kijkt ipv Genee en de snor.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef toma het volgende:
Youri vind ik idd niet zo'n goeie sidekick maar Hugo heeft vaak wel een interessante mening.quote:Op zondag 6 april 2008 23:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
mwah ik vind het vermaak bij VI altijd groter dan bij SV. Het is maar net welke personen je meer liggen. Persoonlijk kan ik Youri en Hugo niet echt serieus nemen.
Dan moet je eens een college komen volgen van 4 uur bij mij op schoolquote:Op zondag 6 april 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
mn aandachtsspanne als Aad praat is ongeveer 3 seconden
Inderdaad. Gaaperdegaap, ik wil een Hugo die ''Godverdomme" zegt!quote:Op zondag 6 april 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
mn aandachtsspanne als Aad praat is ongeveer 3 seconden
quote:Op zondag 6 april 2008 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is dit oersaai inderdaad.![]()
Snel over Gertjan Verbeek en Feyenoord praten.
Snel over Ajax en Arsenal praten.
heb jij Aad de Mos als docentquote:Op zondag 6 april 2008 23:08 schreef toma het volgende:
[..]
Dan moet je eens een college komen volgen van 4 uur bij mij op school
Gelukkig heb ik de wekker om de 2 minuten staan.quote:Op zondag 6 april 2008 23:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij praat zo slaapverwekkend, die De Mos.
Beide onderwerpen die duizend maal interessanter zijn om over te praten momenteel dan over Vitesse.quote:
hij komt uit een ander land , maar dat geeft verder nietquote:Op zondag 6 april 2008 23:07 schreef toma het volgende:
Ben benieuwd wat de Mos over die Georgier gaat zeggen. (Megrilishvili ofzoiets)
quote:Op zondag 6 april 2008 23:11 schreef jmac het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de wekker om de 2 minuten staan.
onbegrijpelijk iddquote:Op zondag 6 april 2008 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Beide onderwerpen die duizend maal interessanter zijn om over te praten momenteel dan over Vitesse.
Bovendien is het ook nog super spannend onderin wat betreft degradatie, en het is crisis bij AZ, en wat doen ze? Ze nodigen een grijze middenmoter uit die vrijwel nergens meer om speelt (hooguit kunnen ze nog de playoffs halen voor Uefacup voetbal).![]()
erg he studio vitesquote:Op zondag 6 april 2008 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Pff, het gaat nu al een half uur over Vitesse.![]()
Meestal gaat het niet alléén om de club van de betreffende gast maar hebben ze het ook nog over andere actualiteiten die er spelen, die ze vervolgens ook met die gast kunnen bespreken, waarom nu niet dan?
Aad is de baas iedereen moet luisteren naar hem dan komt alles goedquote:Op zondag 6 april 2008 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Pff, het gaat nu al een half uur over Vitesse.![]()
Meestal gaat het niet alléén om de club van de betreffende gast maar hebben ze het ook nog over andere actualiteiten die er spelen, die ze vervolgens ook met die gast kunnen bespreken, waarom nu niet dan?
Wat vind jij van de Mosquote:Op zondag 6 april 2008 23:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
erg he studio vites![]()
gaan ze het net over AZ hebben
is t stadion van AZ al eens uitverkocht?quote:Op zondag 6 april 2008 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Uitbouw stadion? Je staat in de degradatiezone
Gelukkig zijn er ook nog mensen die beoordeeld worden op basis van hun kwaliteiten.quote:Op zondag 6 april 2008 23:23 schreef jmac het volgende:
Nu snap ik waarom die ajax-fans zo'n hekel aan 'm hadden. Wat een aardappel in z'n keel zeg
vele miljoenen binnengehaald voor Ajax, ja terecht ontslagen hoorquote:Op zondag 6 april 2008 23:23 schreef jmac het volgende:
Nu snap ik waarom die ajax-fans zo'n hekel aan 'm hadden. Wat een aardappel in z'n keel zeg
Sowieso Jackquote:Op zondag 6 april 2008 23:28 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik vond het maar B-teams zaterdag in Londen ??
Niet alleen op FOK! zijn er gefrustreerde Ajacieden hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 23:26 schreef rubbereend het volgende:
JAckGomes een comediant
wat is dat nou voor een wanhoops opmerking
Rustig maar. Jouw cluppie komt nog wel aan bod.quote:Op zondag 6 april 2008 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Het nieuws dat Gertjan Verbeek en Feyenoord zo goed als rond zijn slaan ze voor het gemak maar even. Dat kan je natuurlijk niet melden nadat ze vorige week nog overtuigd waren dat Verbeek absoluut niet naar Feyenoord zou gaan.
Hij heeft soms teveel praatjes , soms zijn ze wel leuk maar soms slaat het ook helemaal nergens op. Ik zou het opzich niet erg vinden als die aan het eind van het seizoen gaat vertrekken waar het nu wel op gaat lijken. Dat lijkt me na vandaag wel duidelijk. Mocht Vitesse volgende week winnen dan is ie in 1 keer weer de held zo werkt het ook in de voetballerij , maar aangezien Aad de Mos zei dat dit een oogstjaar zou worden had ik er meer van gehoopt en niet dat we weer punten zouden verspelen tegen de kleintjes zoals tegen VVV waar we er 6 tegen hebben verspeelt.quote:
Idd. Vooral dat van poolquote:Op zondag 6 april 2008 23:28 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik vond het maar B-teams zaterdag in Londen ??
ja hleb...quote:Op zondag 6 april 2008 23:30 schreef Fukjoeman het volgende:
Die actie van Hleb..
quote:Op zondag 6 april 2008 23:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet alleen op FOK! zijn er gefrustreerde Ajacieden hoor.
quote:Op zondag 6 april 2008 23:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet alleen op FOK! zijn er gefrustreerde Ajacieden hoor.
Dat heb ik niet gezegdquote:Op zondag 6 april 2008 23:31 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ja hleb...
idd, alleen dat mag ik niet zeggen van cyberia
Echt hequote:Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef maril het volgende:
Typisch zo,n gevalletje , als het programma saai wordt ,gooi er dan wat overtredingen in.
elleboog elleboog elleboog ELLEBOOG!quote:Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef maril het volgende:
Typisch zo,n gevalletje , als het programma saai wordt ,gooi er dan wat overtredingen in.
Ik vind het nog steeds geen penalty.quote:Op zondag 6 april 2008 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit was dus echt een pingel, kut blinde Vink.
En dat is gebaseerd op een uitspraak van grafhond Jack?quote:Op zondag 6 april 2008 23:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
En dat Sulejmani waarschijnlijk naar Ajax gaat
Jack komt anders wel vaak met inside information en heeft het wel vaak bij het juiste eind met zn primeurtjes.quote:Op zondag 6 april 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat is gebaseerd op een uitspraak van grafhond Jack?
Dat is dan wel weer jammer.quote:
Als KJH komende zomer vertrekt hebben ze toch weer aardig wat zakken vol met geld en dan zou hij een goede vervanger zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat is gebaseerd op een uitspraak van grafhond Jack?
nooit rustig hequote:Op zondag 6 april 2008 23:47 schreef koningdavid het volgende:
FC Hollywood aan de Rijn, wat een slangenkuil is Vitesse ook.
quote:Op zondag 6 april 2008 23:46 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ze niet nog even verder ingingen op het gelieg van Aadje, maar er staat in ieder geval een weddenschap tussen hem en Hugo.
ik denk zomaar dat Hugo die gaat winnen.
Ik denk ook dat Hugo gelijk gaat krijgen , Aadje zou dan naar Willem II gaan en Brandts richting Arnhem.quote:
Dat hadden we vorig jaar rond die periode ookquote:Op maandag 7 april 2008 00:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hebben ze toch weer aardig wat zakken vol met geld
Vind Sulejmani niet echt een pure spits eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2008 00:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als KJH komende zomer vertrekt hebben ze toch weer aardig wat zakken vol met geld en dan zou hij een goede vervanger zijn.
Idd. Sibon zou nog eerder een opvolger kunnen zijn voor KJH dan Sulejmani.quote:Op maandag 7 april 2008 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vind Sulejmani niet echt een pure spits eigenlijk.
Misschien te makkelijk, maar een overtreding was het zeker.quote:Op zondag 6 april 2008 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook niet. Hij gaat te makkelijk naar de grond.
Dat zou toch leuk zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 04:33 schreef DrDentz het volgende:
Hey.. als ze volgend seizoen de beelden weer hebben krijgen we misschien weer elleboog van de week
Dat werd toch ook weergegevenquote:Op maandag 7 april 2008 13:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Tyft toch op Jack. Zowel Arsenal als Liverpool speelde afgelopen zaterdag met een B-team.
Wel luisteren hé.quote:
Nee, Ron Jans.quote:
Bron: FC Groningenquote:Zondagavond 13 maart vanaf kwart voor elf zal trainer Ron Jans van FC Groningen te gast zijn in het discussieprogramma NOS Studio Voetbal op Nederland 1.
Het programma wordt gepresenteerd door Tom Egbers. Vaste gasten zijn Hugo Borst en Youri Mulder. De uitzending begint zondagavond om 22.45 uur.
That Final Day!quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tom
Jammer dat hij geen reportages meer mag maken voor de NOS wegens minder uitzendtijd.
Tegen Fiorentina ging Gomes weer een showtje opzetten toen Mutu hem aan z'n been trok. Tot hij door kreeg dat het een geintje was. Gomesquote:
true, wel jammer dat die docu nergens terug te vinden is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die was inderdaad mooi, maar een programma als Studio Voetbal presenteren kan hij niet.
Studio Heraclesquote:
Ik vind hem serieus goed, soms een beetje warrig inderdaad. Maar storend vind ik het zeker niet, en hij laat tenminste ook niet zijn voorkeur blijken, daar kan Jack (:r) nog wat van leren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Studio Heracles.
Maar goed, ben blij dat Tom er zit inderdaad.. Wat minder Ajax minded.
Gaan ze het misschien ook even over Groningen hebben enzo..
Zelfs een autocue voorlezen is al te veel gevraagd. Egbers vind ik echt dertig keer niks.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die was inderdaad mooi, maar een programma als Studio Voetbal presenteren kan hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |