quote:
T zal zeker meewerken.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien is Hugo daar zo gevoelig voor omdat zijn zoontje zelf een lichte verstandelijke handicap heeft.
Ik vond juist dat dat dat zijn verhaal versterkte, wat een onzin van Lowie.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Hugo wou het 2e gedeelte van de quote van Van Gaal nieteens horen, anders kon ie zn lange tenen er niet meer onder schuiven
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
derkesen gemist, wat zei die dan
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:56 schreef jorienvdherik het volgende:
ben toch benieuwd wat JD gezegd heeft dan
idd onnodig en bespottelijk. Je hoeft niet te benadrukken dat mensen met een lagere opleiding een lager IQ hebben.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Was genieten.
Maar wat een achterlijke vergelijking tussen zijn spelers en LTS'ers.
ben er maar trots opquote:Op maandag 31 maart 2008 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heerlijk
ik sta met deze held op de foto
Joh, dat snappen ze toch niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
idd onnodig en bespottelijk. Je hoeft niet te benadrukken dat mensen met een lagere opleiding een lager IQ hebben.
Zeker met Kraay als gast.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, een beetje spektakel kon SV wel gebruiken iig.
mijn vader en opa hebben ook LTS gedaan, maar die schat ik toch wel wat hoger in dan Louis van Gaal.quote:
13:20 - 14:15quote:Op maandag 31 maart 2008 00:21 schreef Pritt het volgende:
Wanneer en waar is die herhaling ook alweer?
ik ga het gewoon nog een keer kijkenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
13:20 - 14:15
NOS Studio Voetbal
Nederland 2
So, die is goed met een tekentablet..quote:
Jack moet blijven. Echt (op Mart Smeets na) verreweg de allerbeste programma-host.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
Zowel van Hugo als Kraai sr. genoten.![]()
De politiek correcte Jack en die walgelijke Mulder jr. mogen wat mij betreft wel een andere baan zoeken.
Je verwart de sociale capaciteiten met de intelligente capaciteiten, dat deed je in het vorige topic ook al. Dit was totaal niet arrogant, je denkt toch zeker niet dat hij met LTS'ers gewerkt heeft om er lekker op neer te kijken? Het is niet te ontkennen dat LTS'ers wat minder intelligent zijn. Dat is niet erg, maar in dit geval was het totaal niet beledigend bedoeld.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:21 schreef toma het volgende:
[..]
mijn vader en opa hebben ook LTS gedaan, maar die schat ik toch wel wat hoger in dan Louis van Gaal.
KENNEN LOUIS HET IS KEN-NEN! MEERVOUD!
maar wij zijn ook heel goed, in discussierenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
So, die is goed met een tekentablet..
Wanneer je sociale capaciteiten achter liggen 'schat' ik iemand lager in dan wanneer dat niet zo is. Het gaat er niet om ofdat het arrogant of beledigend bedoeld is, de vergelijking is overbodig! En daar gaat het om. Je hoeft zo'n onderwerp niet aan te snijden, totaal niet relevant. En als je dat wel doet moet je met respect over die mensen praten.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je verwart de sociale capaciteiten met de intelligente capaciteiten, dat deed je in het vorige topic ook al. Dit was totaal niet arrogant, je denkt toch zeker niet dat hij met LTS'ers gewerkt heeft om er lekker op neer te kijken? Het is niet te ontkennen dat LTS'ers wat minder intelligent zijn. Dat is niet erg, maar in dit geval was het totaal niet beledigend bedoeld.
Dat het irrelevant is, is een tweede waar ik het overigens wel mee eens ben. Jij (en meer mensen hier) vallen over het feit dat het beledigend zou zijn, wat niet zo is.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:31 schreef toma het volgende:
[..]
Wanneer je sociale capaciteiten achter liggen 'schat' ik iemand lager in dan wanneer dat niet zo is. Het gaat er niet om ofdat het arrogant of beledigend bedoeld is, de vergelijking is overbodig! En daar gaat het om. Je hoeft zo'n onderwerp niet aan te snijden, totaal niet relevant. En als je dat wel doet moet je met respect over die mensen praten.
Dat is een kwestie van interpertatie waar je een eindeloze 'ja-nee' discussie over kunt voeren.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat het irrelevant is, is een tweede waar ik het overigens wel mee eens ben. Jij (en meer mensen hier) vallen over het feit dat het beledigend zou zijn, wat niet zo is.
Maargoed, dit is niet echt het punt van discussie in de hele AZ-zaak denk ik
Of het beledigend is ligt niet aan Van Gaal maar aan de interpreten. Of Louis van Gaal, of Hugo Borst, of wij daar ons vervolgens druk om maken is een tweede, maar ik denk niet dat je zo stellig kan zeggen dat het niet beledigend is aan de hand van een beetje giswerk naar de intenties van Van Gaal.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat het irrelevant is, is een tweede waar ik het overigens wel mee eens ben. Jij (en meer mensen hier) vallen over het feit dat het beledigend zou zijn, wat niet zo is.
Maargoed, dit is niet echt het punt van discussie in de hele AZ-zaak denk ik
hierookquote:Op maandag 31 maart 2008 01:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Godver, kijk ik een keer niet, wordt het meteen leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |