Ik nietquote:
Lekkerquote:
Ik heb al mijn ding gedaan jaquote:Op zondag 30 maart 2008 23:47 schreef RayMania het volgende:
Je kan je tennistoto nog aanpassen, dndiek. Hewitt is er al uit en die had je in de derde ronde gezet.
Duitsland was toch België, maar het was supertofquote:Laat maar, leuk gehad?
Mooi zoquote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef dndiek het volgende:
Duitsland was toch België, maar het was supertof
Dat is denk maar goed ook anders zaten we nu al bij Hools 3740..quote:Op maandag 31 maart 2008 03:48 schreef tong80 het volgende:
Wilde het eerst niet posten maar toch maar gedaan. Hij kent Fok toch niet en niemand kent mijn broer.
Mijn broer komt dinsdag in Blik op de weg.
Dat moet ik geweest zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 03:31 schreef tha_dark het volgende:
Wie heeft er trouwens speculaasjes in de tt gezet!
nee dat is Tennessee dan aangezien hij het achterwerk heeftquote:Op maandag 31 maart 2008 11:31 schreef RayMania het volgende:
Najaaaaaaa, waar heb ik dat aan verdiend.
Ben ik zo'n schijtsmurf?.
En die Gargamel dan hè.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat is Tennessee dan aangezien hij het achterwerk heeft
Bevestigt wel zijn status van kontenlikkerquote:
En wat heb jij gedronken?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij ,hij moet dit jaar de smurruf zijn,hij moet de smurruf zijn. "En toen ik het hoorde ging ik door de grond. Nee, ik ben niet eens de voorkant." Nee hij is de kont!
Wel toepasselijk, die moppersmurf in je avatar bij die post!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:31 schreef RayMania het volgende:
Najaaaaaaa, waar heb ik dat aan verdiend.
Ben ik zo'n schijtsmurf?.
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel toepasselijk, die moppersmurf in je avatar bij die post!
Het toeval wil, dat moppersmurf zich even in zijn avatar had genesteld, precies toen ik zijn post las...quote:
ik zag geen smurf, maar één of andere katquote:
Dan moet je een screen maken, schnoll!!quote:Op maandag 31 maart 2008 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zag geen smurf, maar één of andere kat
mijn zwager was daar gisteren al druk mee bezigquote:Op maandag 31 maart 2008 13:03 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd
3 jaar? tijd om hem 2 benig te leren voetballen.
Hij kan beter poolen dan voetballen, maar ja, goede voetballers zijn niet altijd goede trainersquote:Op maandag 31 maart 2008 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Is die wel capabel daarvoor, goede trainers zijn essentieel nu.
Dan leert hij nu alleen maar om met de punt van de schoen te schieten.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij kan beter poolen dan voetballen, maar ja, goede voetballers zijn niet altijd goede trainers
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Allemaal douchemeuk enzo
Geniaal, iedereen heeft zijn/haar eigen smileyquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geniaal, iedereen heeft zijn/haar eigen smiley [ afbeelding ].
Nee, gekkerd. Ik mopper toch nooit?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was moppersmurf geen betere optie geweest?
Okee, jij je zin dan.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, gekkerd. Ik mopper toch nooit?.
oekquote:Op maandag 31 maart 2008 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Tnt: dingetjes voor de beestjesDHL: Lush
Ook weer naar behoren. Lekker bijgeslapen vandaag, was nodig. Laatste keer voor mij gelukkig dat ik dit feest heb moeten werken, volgend jaar zit ik aan de andere kant van de toogquote:
quote:
Deze is beter knijn:quote:
dingetjes voor de beestjes de lush van dhl nietquote:
dan moet ik tijdreizenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:42 schreef Messenga het volgende:
Ga je nog naar ASOT 300 trouwens Rubber?
ik mag het enorme bedrag van 30,65 terug zien, hartleijk dank voor hooikoorts, daar gaat alles aan opquote:Op maandag 31 maart 2008 18:08 schreef borisz het volgende:
zo de no claim terug gehad, 255 euro is altijd wel prettig
quote:Van Gaal kan excuses RTL en NOS vergeten
Uitgegeven: 31 maart 2008 15:43
Laatst gewijzigd: 31 maart 2008 16:35
HILVERSUM - AZ-trainer Louis van Gaal hoeft niet te rekenen op excuses van de omroepen NOS en RTL. Dat lieten hoofdredacteur Maarten Nooter (NOS Sport) en presentator Wilfred Genee (RTL) maandag weten in het NCRV-radioprogramma MM-Magazine.
Van Gaal is uiterst verbolgen over de berichtgeving van beide tv-stations afgelopen vrijdag, de dag waarop bij de Alkmaarse club van alles aan de hand was. Volgens de voormalige bondscoach zouden hij en AZ-preses Dirk Scheringa daardoor onder meer zijn "vernederd".
Van Gaal kondigde in het weekeinde een boycot aan die hij pas na verontschuldigingen van zowel NOS (alleen televisie) als RTL wenst op te heffen.
Klopt
Nooter: "We hebben de banden van de uitzendingen terug gekeken en ik kan niets vinden waar excuses voor nodig zijn." Genee: "Onze feitelijke berichtgeving klopt. In de uitzending wordt ook aan duiding gedaan, maar daarbij gaat het om een mening, dat is een groot verschil."
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:47 schreef pascalheister het volgende:
Methodmich ?
Tering. Hoe dat zo?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:11 schreef DIGGER het volgende:
6400 Euro terug van de belastingdienst, dus er kan wel een rondje vanaf
Nu gaat het echt leuke praten serieus beginnen (Ja, dat wordt nog (veel) leuker dan het al was!)quote:
- Verhuizingquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:28 schreef VoreG het volgende:
O wacht! Het is de achterkant van een smurf
Mensen in de Media (het is een ouwe titel: vroeger stond het ooit voor MaandagMorgenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:39 schreef Bos81 het volgende:
Waar staat MM voor SCH?
en kom niet metMemento-Mori
aanzetten
Okeequote:Op maandag 31 maart 2008 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Mensen in de Media (het is een ouwe titel: vroeger stond het ooit voor MaandagMorgen)
quote:De Graafschap vindt nieuwe shirtsponsor
De Graafschap heeft een nieuwe shirtsponsor gevonden. De eredivisionist loopt vanaf komend seizoen met het logo van het Zwarte Cross Festival op de borst. Beide partijen zijn een contract voor één jaar aangegaan, met een optie voor nog twee seizoenen.
Het Zwarte Cross Festival is een jaarlijks terugkerend muziekfestival in de Achterhoek, georganiseerd door rockband Jovink en de Voederbietels. De Zwarte Cross wordt sinds 1997 gehouden en is inmiddels uitgegroeid tot de grootste motorcross van West-Europa. Vorig jaar kwamen er bijna 100.000 man op het feest af.
Het muziek- en motorcrossfestijn vervangt Centric op het shirt. De Goudse ICT-dienstverlener stond vijf jaar lang op het tricot van de Superboeren en besliste onlangs om het aflopende contract niet te verlengen. Centric blijft wel sponsor van de club.
want?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:42 schreef sjimz het volgende:
pascal zal wel supporter van De Graafschap worden nu.
[..]
inderdaad...zelfs in de stomende regen !quote:
sjid....gemistquote:
Erg he, de bretels van Jort zakten af, heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:29 schreef toma het volgende:
oehhhh........... Georgina !
ik kijk noooooooit naar van dat soort show-nieuws programma's en t interesseert me geen reet. Maar dit was wel heel erg.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Erg he, de bretels van Jort zakten af, heb ik van horen zeggen.
Lastig hè, achterstevoren typenquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:59 schreef RayMania het volgende:
De één-aprilgrappen zijn wel geniaal dit jaar. Ik ben een rotarerdoM, poeh.
Is niet alledaags neequote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:27 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Hee!!! Laat Ray met rust!!! Ray is liev!!!
Rotare is van dat nummerquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:00 schreef toma het volgende:
doM misschien wel maar wat rotare betekend dat weet ik niet.
met zn smurfen avatarquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:04 schreef RayMania het volgende:
Ik zit in een diepe crisis en weet niet meer waar ik aan toe ben...
[..]
.
ik ken alleen:quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rotare is van dat nummer
Rotaarreee oooh oooh
Cantareeee oooh ooh
En daarna iets met blu en lasu
Ja, triest. Mijne is tenminste Azraël afgewisseld met af en toe een smurf.quote:
toen ik klein was welquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, triest. Mijne is tenminste Azraël afgewisseld met af en toe een smurf.
Trouwens, Suske & Wiske fan?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:09 schreef toma het volgende:
[..]
toen ik klein was wel![]()
heb een hele collectie. En als cartoonist in spe moeten mensen je toch ergens aan kunnen herkennen.
quote:
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ze nooit zoveel aan gevonden.
1 April kikker in je bil.quote:1/4/2008 - 'Makaay bij Ajax genoemd als opvolger Huntelaar'
BRON: Het Parool
Nu Klaas-Jan Huntelaar naar alle waarschijnlijk Ajax na dit seizoen de rug toekeert, is de club achter de schermen druk bezig een vervanger te vinden. Één van de namen die hierbij genoemd wordt is die van Feyenoord-spits Roy Makaay. Zo meldt de papieren uitgave van Het Parool.
De 33-jarige Makaay heeft dit seizoen al enkele keren aangegeven niet gelukkig te zijn bij Feyenoord. Zo laakt hij de instelling van veel spelers en ligt hij regelmatig overhoop met trainer Bert van Marwijk. Desondanks ligt een vertrek van 'Das Phantom' naar Ajax gevoelig bij de stadionclub. Des te meer vanwege de grote rivaliteit die heerst tussen de twee clubs.
Zijn zaakwaarnemer Rob Janssen houdt zich voorlopig op de vlakte. "Het is geen publiek geheim dat Roy zich meer had voorgesteld van zijn verblijf in Rotterdam, maar dat wil niet zeggen dat hij na dit seizoen vertrekt."
Puike edit van jouquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je het topic van Wedden op Sport eens doorlezen.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:07 schreef toma het volgende:
[..]
ik ken alleen:
Rosales Litmanen oooooh ooooooh
Rosales Litmanen ooooooh ooooooh
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:42 schreef sjimz het volgende:
pascal zal wel supporter van De Graafschap worden nu.
[..]
Kortomquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:48 schreef rubbereend het volgende:oi
competitie gespeeld....... het was erg gezellig over de uitslag gaan we het niet hebben
[..]wtf ik neem aan dat je voor een shirtsponsorschap wel rond het miljoen zal moeten op hoesten
ow verrek we zijn het middernachtelijk uur al gepasseerdquote:
André Hazes komen weer bij elkaar.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:38 schreef rubbereend het volgende:
ik heb nu al genoeg van al die slecht 1 april grappen
Ik ookquote:
Met wat passen en meten kan je vrij ver komen. Kwam een huisgenote langs van het (avondje) stappen en die wilde voor haar verjaardag nog wel een borrel.quote:
Ik heb de vraag nog niet gelezen maar het zal wel van Aerle zijn!quote:Op dinsdag 1 april 2008 04:11 schreef tong80 het volgende:
Het was niet de grootste technicus in het WK-74 elftal
Berry was in 1974 een jaartje of 12 denk ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 04:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb de vraag nog niet gelezen maar het zal wel van Aerle zijn!
Toen was hij wel een groot technicus?quote:Op dinsdag 1 april 2008 04:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Berry was in 1974 een jaartje of 12 denk ik
Nee hij stond een meter voor Haanquote:
Lekker asoquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:41 schreef RayMania het volgende:
M'n broer kon vandaag z'n nieuwe huis in, vanochtend was de overdracht. Vergeet die muts de sleutel mee te brengen naar de notaris (die had ze binnen neergelegd en toen zonder afsluiten weggegaan). En de keukenkastjes waren nog vol.
dat kan pas op Pokerstars als je de waarde van de buy in op je account hebtquote:
Okee, wordt een keer die weekendtoernooien spelen om wat geld op mn account te krijgen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan pas op Pokerstars als je de waarde van de buy in op je account hebt
Hyvesquote:
aivesquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:06 schreef Lionheaad het volgende:
wie heeft er hier eigenlijk hyves???
SCHquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:06 schreef Lionheaad het volgende:
Ik heb ook Hyves Lion,quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:06 schreef Lionheaad het volgende:
0-1 of 0-2, Schalke zal kansloos zijn denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:42 schreef toma het volgende:
Wat denken jullie ? Vanavond Schalke - Barca.
ik voorspel 2-1
probeer mij maar eens te vindenquote:
was weer erg moeilijk zo te zienquote:
Ik heb het niet gevolgd, wat zou die wet inhouden?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:23 schreef rubbereend het volgende:de nieuwe wet op de kansspelen is niet door de eerste kamer heengekomen
Wat is jou avatar eigenlijk?? een beer??quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:41 schreef Bos81 het volgende:
Dan moet je denk ik even contact opnemen met Kleinzusje Bluezz, die heeft die dingen gemaakt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat is jou avatar eigenlijk?? een beer??
1 momentjequote:Op dinsdag 1 april 2008 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n avator
Ik heb ook aivs
Zag je foto bij Bos staanquote:
kortweg; het einde van internetpokeraars in Nederland. De kansspelbelasting zou omhoog gaan en het HC zou mgoen gaan experimenteren met het aanbieden van haar producten via internet (internetgokmonopolie voor Nederland dus).quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd, wat zou die wet inhouden?
Lucht op he!quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:55 schreef RayMania het volgende:
Ben ik zo snel of is FOK! zo traag?
Wat een ellende. [VoreG]Lekker sportief de fiets, geen regen, halverwege rukwinden van 10, keiharde regen. Conclusie; Fietssmurf komt zeiknat aan en scheldt de boel bij elkaar[/VoreG].
Goed dat het is afgeblazen. Het is sowieso belachelijk dat Nederland de markt in handen wil hebben, gewoon opengooien die markt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kortweg; het einde van internetpokeraars in Nederland. De kansspelbelasting zou omhoog gaan en het HC zou mgoen gaan experimenteren met het aanbieden van haar producten via internet (internetgokmonopolie voor Nederland dus).
waarbij....??quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:57 schreef RayMania het volgende:
Vooruit, ik ga ook een Hyves aanmaken. Hoor ik er dan bij?
Pas als je een paar bepaalde Hoolers in je vriendenlijst hebt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:57 schreef RayMania het volgende:
Mag het eigenlijk wel volgens de Europese regels (markt dichtgooien)?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed dat het is afgeblazen. Het is sowieso belachelijk dat Nederland de markt in handen wil hebben, gewoon opengooien die markt!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:57 schreef RayMania het volgende:
Assistent van Co? Leuke baan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:02 schreef borisz het volgende:
Iedereen heeft zijn CLtoto ingeleverd. Inmiddels staan die ook online zie CL tototopic
Luc Nijholt gaat dus van Telstar naar Oostenrijk, vandaar dat Co hier regelmatig op de tribunes te zien was.
Hoezo is dat [VoreG][/VoreG]? Jij doet altijd zo.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:55 schreef RayMania het volgende:
Ben ik zo snel of is FOK! zo traag?
Wat een ellende. [VoreG]Lekker sportief de fiets, geen regen, halverwege rukwinden van 10, keiharde regen. Conclusie; Fietssmurf komt zeiknat aan en scheldt de boel bij elkaar[/VoreG].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |