ik ken alleen:quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rotare is van dat nummer
Rotaarreee oooh oooh
Cantareeee oooh ooh
En daarna iets met blu en lasu
Ja, triest. Mijne is tenminste Azraël afgewisseld met af en toe een smurf.quote:
toen ik klein was welquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, triest. Mijne is tenminste Azraël afgewisseld met af en toe een smurf.
Trouwens, Suske & Wiske fan?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:09 schreef toma het volgende:
[..]
toen ik klein was wel![]()
heb een hele collectie. En als cartoonist in spe moeten mensen je toch ergens aan kunnen herkennen.
quote:
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ze nooit zoveel aan gevonden.
1 April kikker in je bil.quote:1/4/2008 - 'Makaay bij Ajax genoemd als opvolger Huntelaar'
BRON: Het Parool
Nu Klaas-Jan Huntelaar naar alle waarschijnlijk Ajax na dit seizoen de rug toekeert, is de club achter de schermen druk bezig een vervanger te vinden. Één van de namen die hierbij genoemd wordt is die van Feyenoord-spits Roy Makaay. Zo meldt de papieren uitgave van Het Parool.
De 33-jarige Makaay heeft dit seizoen al enkele keren aangegeven niet gelukkig te zijn bij Feyenoord. Zo laakt hij de instelling van veel spelers en ligt hij regelmatig overhoop met trainer Bert van Marwijk. Desondanks ligt een vertrek van 'Das Phantom' naar Ajax gevoelig bij de stadionclub. Des te meer vanwege de grote rivaliteit die heerst tussen de twee clubs.
Zijn zaakwaarnemer Rob Janssen houdt zich voorlopig op de vlakte. "Het is geen publiek geheim dat Roy zich meer had voorgesteld van zijn verblijf in Rotterdam, maar dat wil niet zeggen dat hij na dit seizoen vertrekt."
Puike edit van jouquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je het topic van Wedden op Sport eens doorlezen.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:07 schreef toma het volgende:
[..]
ik ken alleen:
Rosales Litmanen oooooh ooooooh
Rosales Litmanen ooooooh ooooooh
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:42 schreef sjimz het volgende:
pascal zal wel supporter van De Graafschap worden nu.
[..]
Kortomquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:48 schreef rubbereend het volgende:oi
competitie gespeeld....... het was erg gezellig over de uitslag gaan we het niet hebben
[..]wtf ik neem aan dat je voor een shirtsponsorschap wel rond het miljoen zal moeten op hoesten
ow verrek we zijn het middernachtelijk uur al gepasseerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |