Gaan we dat overleven?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:52 schreef nipeng het volgende:
Zo d'r gaat straks iets gebeuren.
Ik hoop van wel. Ik moet daar morgen nog heenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:00 schreef nipeng het volgende:
Merken we dan vanzelf wel.
Ben dan toch bij Motorpsycho.
Heeft 'ie z'n hesje nog uitgetrokken tijdens de drumsolo? En was Wetton een beetje bij stem? En ziet Steve Howe er nog steeds uit als de Dood hemzelve?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:02 schreef TheGrandWazoo het volgende:
En geen spijt van gekregen. Wat een fantastisch optreden. Carl Palmer heeft mijn hart gestolen.
Haha, nee het hesje bleef netjes aan. Steve Howe heeft nog steeds dringend een vleeskroket nodig en Wetton MAG geen vleeskroketten meer.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:38 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Heeft 'ie z'n hesje nog uitgetrokken tijdens de drumsolo? En was Wetton een beetje bij stem? En ziet Steve Howe er nog steeds uit als de Dood hemzelve?
De verjaardag van:quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:32 schreef peaceman het volgende:
1e echo was prima
vermoedelijke landingsdatum 11 januari
*proest* Mijn bier wat doe jequote:Op donderdag 29 mei 2008 21:14 schreef Modus het volgende:
Ik dacht een tampon uit een gortdroge spelonk. Geen idee of die al genoemd is. Maar dat maakt niet uit want ik kan niet SMSen. [afbeelding].
Is het niet de anal probe van Cartman:quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:55 schreef dwerg het volgende:
Weet jij wat het geluid is?
met enige vertraging: auw, mijn toetsenbord cq. tafel.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:34 schreef Z het volgende:
[..]
Is het niet de anal probe van Cartman:
[ afbeelding ]
Speaking of which...quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:55 schreef dwerg het volgende:
Weet jij wat het geluid is?
nee dat niet ik kom ze geregeld tegenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:44 schreef nipeng het volgende:
Of ze zitten al een paar maanden dood in een stoel voor de tv.
Hmmm, dan vind ik dit toch leuker:quote:Op zondag 8 juni 2008 14:17 schreef bartrid het volgende:
Geen Bollywood muziek maar daar zorg ik zelf wel voor met Opium Jukebox
http://www.amazon.com/Nev(...)ukebox/dp/B000066BOU
Nouja, wat tof zeg!quote:
Fok!-Nerds?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:25 schreef nipeng het volgende:
Kon er geen vinden. Wie weet een leuke naam?
Kan ik je hiermee naar m'n dorp lokken?quote:
Natuurlijk! Als ik niet op vakantie ben dan.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:46 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Kan ik je hiermee naar m'n dorp lokken?
Ik denk idd dat je wintquote:Op zondag 8 juni 2008 17:51 schreef bigshadow het volgende:
Ik denk trouwens dat ik win, mijn onderbuurvrouw werkt voor de Westlife-fanclub. Haar man draait momenteel in een gebouwde EK-tent-buiten heel de dag EK-liedjes. Ik ben levensmoe.
quote:
Zo ik ben ook maar aangemeld. Gelijk het punten aantal verdubbeldquote:Op zondag 8 juni 2008 18:32 schreef nipeng het volgende:
Die Toten Hosen is aangemaakt,
WW = LotharMatthaus
Oh, die moet ik dan even opruimen, want ik heb geen pms meer van je gezien.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:32 schreef Liejannuh het volgende:
Seboo, lekker ding van me, je PM inbox was vol. Is ie al weer uitgeruimd?
Ow, en als je mee gaat vrijdag, neem ik Bollywoodfilms mee.
Hoi Dwerg!quote:Op maandag 9 juni 2008 18:13 schreef dwerg het volgende:
Ik wil even hoi sebbo zeggen. Hoi sebbo.
Dankjewelquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:46 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Gefeliciteerd Bosbeetle!
Ik heb vooral veel decadent gegeten en platen gekocht gisteren. Beetje traditie geworden met mijn verjaardag.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dankjeweljij ook gefeliciteerd
Heb 2 cdtjes van Nick Cave cadeau gekregen "kicking against the pricks" en "henry's dream"
Modelletje Dikke Dennis?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Van mijn vriendin krijg ik een nieuwe bril maar elke bril die ik opzet ligt zij in een deuk
GrandWazoo natuurlijk ook gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Ik heb vooral veel decadent gegeten en platen gekocht gisteren. Beetje traditie geworden met mijn verjaardag.
Veel rare jazz en 60's punk
Mijn meisje een cd van Yes!
http://www.gratismaandlenzen.be/quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Modelletje Dikke Dennis?
[ afbeelding ]
Inderdaad...quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.gratismaandlenzen.be/
deze zijn leuker.
WOW! Gaaf zegquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:53 schreef MuadDib het volgende:
[..]
GrandWazoo natuurlijk ook gefeliciteerd!![]()
speciaal voor jou
haha ik doe op zulke momenten gewoon mijn bril af en houd hem in mijn handquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.gratismaandlenzen.be/
deze zijn leuker.
Markquote:Op zondag 15 juni 2008 23:20 schreef Mark het volgende:
Ik opteer voor "Dag Al, C U Latour!" ivm met het naderende afscheidsconcert van Ministry
Ik steun je daarin.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:20 schreef Mark het volgende:
Ik opteer voor "Dag Al, C U Latour!" ivm met het naderende afscheidsconcert van Ministry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |