Nouja, wat tof zeg!quote:
Fok!-Nerds?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:25 schreef nipeng het volgende:
Kon er geen vinden. Wie weet een leuke naam?
Kan ik je hiermee naar m'n dorp lokken?quote:
Natuurlijk! Als ik niet op vakantie ben dan.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:46 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Kan ik je hiermee naar m'n dorp lokken?
Ik denk idd dat je wintquote:Op zondag 8 juni 2008 17:51 schreef bigshadow het volgende:
Ik denk trouwens dat ik win, mijn onderbuurvrouw werkt voor de Westlife-fanclub. Haar man draait momenteel in een gebouwde EK-tent-buiten heel de dag EK-liedjes. Ik ben levensmoe.
quote:
Zo ik ben ook maar aangemeld. Gelijk het punten aantal verdubbeldquote:Op zondag 8 juni 2008 18:32 schreef nipeng het volgende:
Die Toten Hosen is aangemaakt,
WW = LotharMatthaus
Oh, die moet ik dan even opruimen, want ik heb geen pms meer van je gezien.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:32 schreef Liejannuh het volgende:
Seboo, lekker ding van me, je PM inbox was vol. Is ie al weer uitgeruimd?
Ow, en als je mee gaat vrijdag, neem ik Bollywoodfilms mee.
Hoi Dwerg!quote:Op maandag 9 juni 2008 18:13 schreef dwerg het volgende:
Ik wil even hoi sebbo zeggen. Hoi sebbo.
Dankjewelquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:46 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Gefeliciteerd Bosbeetle!
Ik heb vooral veel decadent gegeten en platen gekocht gisteren. Beetje traditie geworden met mijn verjaardag.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dankjeweljij ook gefeliciteerd
Heb 2 cdtjes van Nick Cave cadeau gekregen "kicking against the pricks" en "henry's dream"
Modelletje Dikke Dennis?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Van mijn vriendin krijg ik een nieuwe bril maar elke bril die ik opzet ligt zij in een deuk
GrandWazoo natuurlijk ook gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Ik heb vooral veel decadent gegeten en platen gekocht gisteren. Beetje traditie geworden met mijn verjaardag.
Veel rare jazz en 60's punk
Mijn meisje een cd van Yes!
http://www.gratismaandlenzen.be/quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Modelletje Dikke Dennis?
[ afbeelding ]
Inderdaad...quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.gratismaandlenzen.be/
deze zijn leuker.
WOW! Gaaf zegquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:53 schreef MuadDib het volgende:
[..]
GrandWazoo natuurlijk ook gefeliciteerd!![]()
speciaal voor jou
haha ik doe op zulke momenten gewoon mijn bril af en houd hem in mijn handquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.gratismaandlenzen.be/
deze zijn leuker.
Markquote:Op zondag 15 juni 2008 23:20 schreef Mark het volgende:
Ik opteer voor "Dag Al, C U Latour!" ivm met het naderende afscheidsconcert van Ministry
Ik steun je daarin.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:20 schreef Mark het volgende:
Ik opteer voor "Dag Al, C U Latour!" ivm met het naderende afscheidsconcert van Ministry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |