2e plaatjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:50 schreef belsen het volgende:
Ik zie overigens geen tweede plaatje hier, dat zal ook schelen met de vele foute antwoorden.
Zwart kat Jan Bruin, je tijd die komt, ramen en hekken, de maan die komt op...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:18 schreef methodmich het volgende:
Al Stewart - Year Of The Cat
The Cats - Sure He's A Cat
Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle
Bob Dylan - The Cat's In The Well
Alamo Race Track - Black Cat John Brown
Grinderman - No Pussy Blues
Dirk Scheele - De Dikkie Dik Rap
Peggy Lee - The Siamese Cat Song
The Turtles - The Cat In The Window
Red Hot Chili Peppers - Party On Your Pussy
Babel en Tan zijn goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:47 schreef ranja het volgende:
Ryan Babel
Orlando Engelaar
Humberto Tan
en vanaf de vorige vraag gaat het weer om 1 punt.
Siquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:19 schreef methodmich het volgende:
Enrique en Julio junior?
dat vond ik veel te veel voor de hand liggenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Royston Drenthe
quote:created the England national football anthem "
" as an unofficial theme song for the 1998 FIFA World Cup. The song was a sort of homage to the lighter English football culture stereotypes: lager drinking, curry eating 'lads' passionate about football, the sort who visit exotic holiday destinations only to watch English football matches all afternoon via satellite in English themed pubs.
Nee, niet Blur met Song 2. Deze band heeft onder andere de vader van Lily Allen in zijn gelederen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef timbob het volgende:
uhm..
Blur - song 2?
of was dat voor een ander stukje voetbal
quote:Singerhas become the first British woman to top the US pop chart for more than 20 years with her single
![]()
Het zijn The Jamies van inderdaad dit nummer...quote:Op zondag 30 maart 2008 12:40 schreef ranja het volgende:
Geen idee wie het zijn maar gokje op
Summertime summertime sum sum summertime
wat van wie?quote:My girlfriends run off with my car,
And gone back to her ma and pa,
Telling tales of drunkenness and cruelty.
Now Im sitting here,
Sipping at my ice cold beer,
had eigenlijk Sunday afternoon moeten zijnquote:Op zondag 30 maart 2008 13:28 schreef MadMaster het volgende:
Niet erg logische vraag (het plenst hier):
Kinks - Sunny Afternoon
O ja...quote:Op zondag 30 maart 2008 15:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Flying Lizards - Money
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:16 schreef ranja het volgende:
De hoes ziet er niet echt 1982 uit vind ik...
maar een gok op Jon & Vangelis - Find My Way Home
Digitaal blijven de plaatjes altijd kleurecht...quote:Op zondag 30 maart 2008 20:58 schreef ranja het volgende:
Yazoo - Don't Go dan.
Die heb ik wel (7") maar met een veel valere hoes.
die foto van de 12" is daar trouwens de achterkant(maar dan beide kanten met een hoop tekst er bij op)
Oh, maar TSE gaat naar bedquote:Op zondag 30 maart 2008 22:03 schreef ranja het volgende:
niemand heeft 'm nog gezien?
TSE zit het dichtst bij
Tinypic™ is a photo and video sharing service that allows you to easily upload...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:21 schreef peaceman het volgende:
Ik heb m wel gezien, maar niet handig met uploaden...
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef timbob het volgende:
[ afbeelding ]
dankzij billybear4kids.com
het is dus een P met een 3
en dat dan het haakje van de 3 door het haakje van de p valt.
zegmaar.
ja, ongeveer. maar dan met 1 vrouw erinquote:Op zondag 30 maart 2008 23:36 schreef Mark het volgende:
Een soort K3 dus
ow ik was tv aan t kijkenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:40 schreef ranja het volgende:
Mocht er iemand geen vertrouwen in peaceman's upload kunsten hebben en nog een poging wil wagen, het album heet toepasselijk 'Third'.
The Edge?quote:Op maandag 31 maart 2008 00:29 schreef MadMaster het volgende:
Onder welke naam is Ernest Evans beter bekend?
Controle is na 8.00 uur...
Goed gegokt, heb geen inspiratiequote:Op maandag 31 maart 2008 09:58 schreef Mark het volgende:
* Mark gokt op een vervolgvraag
De Fat Boys?
Ssst!quote:Op maandag 31 maart 2008 10:32 schreef Gambolputty het volgende:
Radiohead wordt angstvallig vermeden, zie ik
Dat waren Talking Heads zonder David Byrne, dus:quote:Op maandag 31 maart 2008 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Portishead
Talking Heads
Radiohead
Motorhead
Klubbheads
Machine Head
Blockheads
Technohead
Bassheads
The Heads (?)
Hey, jij hier.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:39 schreef bukgeit het volgende:
Head?
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:47 schreef bukgeit het volgende:
Ja, Stephen Street.
quote:This morning as I woke up, I had the feeling something special would happen. And yes! When I opened my mailbox I got the news that we sold 1 million items in AUSTRALIA!!! What wonderful fans you are, thank you so much! I can't wait to come to you.
Domineert de hitlijsten daar.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:02 schreef Burnett het volgende:
andre rieu
Gaarne artiestquote:In 19was het nummer
een groot succes. Sommige luisteraars vatten het echter op als een spotlied op geestelijk gehandicapten. Spottend was het niet bedoeld, maar het ging wel duidelijk over een geestelijk minder begaafd iemand. Een dreigende rechtszaak, aangespannen door ouders van een verstandelijk gehandicapt kind, werd door
afgewend door publiekelijk zijn excuses aan te bieden.
stond gedurende drie weken op de eerste plaats van AVRO's "Top Pop" hitparade, maar deze sloeg het nummer enige tijd over vanwege de controverse. Verstandelijk gehandicapten zelf zongen het lied vrolijk mee.
Welk nummer, van wie?quote:The song, mostly set to a rhythm tapped out on a snare drum and tambourine, deals with mental illness, seemingly brought about by the singer's lover.
Nou, vooruit. All Missing Pieces is het eigenlijk. Best apart als je dat hoort (staat op de luisterpaal) en dan later leest dat het 3 jongetjes van 11, 13 en 15 zijn. Misschien een milli-vanilli act?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:47 schreef schaap001 het volgende:
Missing Pieces ofzoiets?
quote:'Cause love's such an old fashioned word
And love dares you to care for
The people on the edge of the night
And loves dares you to change our way of
Caring about ourselves
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:43 schreef cafca het volgende:
Under Pressure, van Bowie en achtergrondkoortje
quote:is an American indie rock group, formed in 1989 by writer
along with
's
and
. Sometimes regarded as a
side project (
drummer Steve West has also been a member of the band), in fact ":)" were formed before
, and 1996's The Natural Bridge featured none of the
musicians, offering listeners a more sedate album without the inimitable influence of
guitar and vocals.
were always a conduit for
's brand of sardonic, countrified indie rock, and
has remained the only constant member.
's sophisticated lyrics have come to dominate the band's music and critical reputation.
had long been steadfast in his almost complete refusal to play live, and so surprised the indie world when he announced the
tour of the United States, Europe, and Israel in 2006.
is also a published poet. His collection Actual Air was released in 1999 and received favorable reviews from The New Yorker and GQ.
Heel goed!quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Hij/zij lijkt op de jonge uitvoering van Leif Garret...
[ afbeelding ]
bigshadow +1quote:Op maandag 31 maart 2008 16:53 schreef bigshadow het volgende:
Hospital bombers
Dat word ik misschien ook wel als ik niet snel genoeg een oproep van het ziekenhuis krijg voor de operatie aan mijn knie...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:53 schreef bigshadow het volgende:
Hospital bombers
Balen!!!quote:Op maandag 31 maart 2008 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat word ik misschien ook wel als ik niet snel genoeg een oproep van het ziekenhuis krijg voor de operatie aan mijn knie...
Gecheckt enquote:Op maandag 31 maart 2008 17:18 schreef Grobbel het volgende:
Da's Friska Viljor, herkenbaar aan die tweede gast van rechts. Staan ook op Oranjepop.Was het iets, trouwens? Ze treden best vaak op in Nijmegen, en heb er op zich wel goede dingen over gehoord.
Beetje laat, maar ik associeer ze hiermee:quote:Op maandag 31 maart 2008 15:11 schreef bigshadow het volgende:
Silver jews
Heel goed.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:29 schreef cafca het volgende:
Rrrrrrrood!
Goed zo Grobbel.quote:
Yes! Als je het weet mag je gokken na je goede antwoord (moet je natuurlijk wel de eerste zijn).quote:Op maandag 31 maart 2008 20:37 schreef cafca het volgende:
Een vrouw!
Goed zo Grobbel, geen Keith Richards.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:39 schreef Grobbel het volgende:
tong80.
Nee, het is geen Armand, maar Anti is goed.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:41 schreef Grobbel het volgende:
Is het Armand, trouwens?
En het antwoord is Anti.
Nee, geen Brian Ferry.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:45 schreef Grobbel het volgende:
Gok: Bryan Ferry?
Dat schrijf je niet met een E, schat.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:48 schreef Burnett het volgende:
rotown?
Ze maken veel reclame, anders. Vaak nog van die verlichte bordjes, ik zie ze in menige kroeg bij de deur.quote:
Heel knap!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:53 schreef Burnett het volgende:
exit?
Geen James Brown...quote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef Burnett het volgende:
gok op James Brown
Heel goed, peaceman!quote:
Nee, helaas.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:02 schreef peaceman het volgende:
lou reed?
Heel goed, Burnett, wil je gokken op de foto?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:06 schreef Burnett het volgende:
new york new york
Computer is het Arne Jansen?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:09 schreef Burnett het volgende:
arne jansen!
Heeft Lucille weer achter mijn computer gezeten?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:11 schreef Burnett het volgende:
Leuke manier van vraagstellen overigens, hoe maak je dit?
Topsecret?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Heeft Lucille weer achter mijn computer gezeten?
Shit....en ik wilde nog wel kaartjes bestellen......quote:Op maandag 31 maart 2008 21:29 schreef peaceman het volgende:
Even gecheckt... Kane speelt dan in t paard in Den Haag... en t is nog uitverkocht ook...
Vast nog wel te krijgen op Marktplaats.nl, je betaalt dan wel wat meer, maar dan krijg je natuurlijk wel Kane.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Shit....en ik wilde nog wel kaartjes bestellen......
Dat dacht ik al.... misschien kun je via marktplaats nog wat krijgenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Shit....en ik wilde nog wel kaartjes bestellen......
dacht je goedquote:Op maandag 31 maart 2008 22:10 schreef peaceman het volgende:
Mellissa Etheridge - Never Enough (dacht ik)
Nope... tenzij ze hun naam inmiddels veranderd hebbenquote:Op maandag 31 maart 2008 22:30 schreef ranja het volgende:
Tja. Vorige keer zei ik al the Sounds en die zijn het nog steeds niet denk ik
mij ookquote:Op maandag 31 maart 2008 22:33 schreef ranja het volgende:
En gewoon The Cardigans lijkt me ook sterk
Ik weet het in ieder geval niet en heb ze maar opgezocht. Het belletje ging niet rinkelen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:35 schreef peaceman het volgende:
Dan vestig ik mijn hoop op Bartrid of Brother_52 (daarvan weet ik dat ie ze kent).
Niettemin een interessant bandje hoor...
Parkeerstand dan maar weer?
My point exactly. Ik ken ze technisch gesproken ook wel, maar herkennen is me weer een brug te ver.quote:
PhysTick +1quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:04 schreef PhysTick het volgende:
Ja ok stom van me, na m'n post had ik pas de regels gelezen.
Dus mag je m'n puntje wel weer doorstrepen![]()
Tweede resultaat van google...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bizar eerste antwoord. Je hebt toch geen google gebruikt, mag ik hopen?
quote:
Oh, is het [willekeurige voornaam] Clapton?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:59 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ze broer is bekender..., die foto met Clapton staat er niet voor niks...
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:20 schreef Z het volgende:
Die van Peaceman is The Duke Spirit volgens mij. Die heb ik wel eens live gezien.
Clapton en de broer van de gezochte gitarist waren samen betrokken bij een bepaalde gebeurtenis...quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:27 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Oh, is het [willekeurige voornaam] Clapton?
Volgens mij was dat Chas Chandler?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:31 schreef Grobbel het volgende:
De 'ontdekking' van Jimi Hendrix, bedoel je?
Nee, ik doelde op het moment dat een volslagen onbekende Jimi Hendrix bij een Cream-gig het podium opklom en mee begon te jammen, en 'God' Clapton alle hoeken van het podium liet zien.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:39 schreef Burnett het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Chas Chandler?
Het betreft de dood van die broer, waar Clapton een rol in speelde...
Ah, het legendarische "Killing Floor" momentquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:41 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op het moment dat een volslagen onbekende Jimi Hendrix bij een Cream-gig het podium opklom en mee begon te jammen, en 'God' Clapton alle hoeken van het podium liet zien.
Verder: geen idee.
schaap001 +1 broer Stevie Ray Vaughn maakte gebruik van een helicopter van Clapton's crew welke vlak na opstijgen neerstorte waarbij Stevie overleed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |