quote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef timbob het volgende:
[ afbeelding ]
dankzij billybear4kids.com
het is dus een P met een 3
en dat dan het haakje van de 3 door het haakje van de p valt.
zegmaar.
ja, ongeveer. maar dan met 1 vrouw erinquote:Op zondag 30 maart 2008 23:36 schreef Mark het volgende:
Een soort K3 dus
ow ik was tv aan t kijkenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:40 schreef ranja het volgende:
Mocht er iemand geen vertrouwen in peaceman's upload kunsten hebben en nog een poging wil wagen, het album heet toepasselijk 'Third'.
The Edge?quote:Op maandag 31 maart 2008 00:29 schreef MadMaster het volgende:
Onder welke naam is Ernest Evans beter bekend?
Controle is na 8.00 uur...
Goed gegokt, heb geen inspiratiequote:Op maandag 31 maart 2008 09:58 schreef Mark het volgende:
* Mark gokt op een vervolgvraag
De Fat Boys?
Ssst!quote:Op maandag 31 maart 2008 10:32 schreef Gambolputty het volgende:
Radiohead wordt angstvallig vermeden, zie ik
Dat waren Talking Heads zonder David Byrne, dus:quote:Op maandag 31 maart 2008 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Portishead
Talking Heads
Radiohead
Motorhead
Klubbheads
Machine Head
Blockheads
Technohead
Bassheads
The Heads (?)
Hey, jij hier.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:39 schreef bukgeit het volgende:
Head?
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:47 schreef bukgeit het volgende:
Ja, Stephen Street.
quote:This morning as I woke up, I had the feeling something special would happen. And yes! When I opened my mailbox I got the news that we sold 1 million items in AUSTRALIA!!! What wonderful fans you are, thank you so much! I can't wait to come to you.
Domineert de hitlijsten daar.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:02 schreef Burnett het volgende:
andre rieu
Gaarne artiestquote:In 19was het nummer
een groot succes. Sommige luisteraars vatten het echter op als een spotlied op geestelijk gehandicapten. Spottend was het niet bedoeld, maar het ging wel duidelijk over een geestelijk minder begaafd iemand. Een dreigende rechtszaak, aangespannen door ouders van een verstandelijk gehandicapt kind, werd door
afgewend door publiekelijk zijn excuses aan te bieden.
stond gedurende drie weken op de eerste plaats van AVRO's "Top Pop" hitparade, maar deze sloeg het nummer enige tijd over vanwege de controverse. Verstandelijk gehandicapten zelf zongen het lied vrolijk mee.
Welk nummer, van wie?quote:The song, mostly set to a rhythm tapped out on a snare drum and tambourine, deals with mental illness, seemingly brought about by the singer's lover.
Nou, vooruit. All Missing Pieces is het eigenlijk. Best apart als je dat hoort (staat op de luisterpaal) en dan later leest dat het 3 jongetjes van 11, 13 en 15 zijn. Misschien een milli-vanilli act?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:47 schreef schaap001 het volgende:
Missing Pieces ofzoiets?
quote:'Cause love's such an old fashioned word
And love dares you to care for
The people on the edge of the night
And loves dares you to change our way of
Caring about ourselves
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:43 schreef cafca het volgende:
Under Pressure, van Bowie en achtergrondkoortje
quote:is an American indie rock group, formed in 1989 by writer
along with
's
and
. Sometimes regarded as a
side project (
drummer Steve West has also been a member of the band), in fact ":)" were formed before
, and 1996's The Natural Bridge featured none of the
musicians, offering listeners a more sedate album without the inimitable influence of
guitar and vocals.
were always a conduit for
's brand of sardonic, countrified indie rock, and
has remained the only constant member.
's sophisticated lyrics have come to dominate the band's music and critical reputation.
had long been steadfast in his almost complete refusal to play live, and so surprised the indie world when he announced the
tour of the United States, Europe, and Israel in 2006.
is also a published poet. His collection Actual Air was released in 1999 and received favorable reviews from The New Yorker and GQ.
Heel goed!quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Hij/zij lijkt op de jonge uitvoering van Leif Garret...
[ afbeelding ]
bigshadow +1quote:Op maandag 31 maart 2008 16:53 schreef bigshadow het volgende:
Hospital bombers
Dat word ik misschien ook wel als ik niet snel genoeg een oproep van het ziekenhuis krijg voor de operatie aan mijn knie...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:53 schreef bigshadow het volgende:
Hospital bombers
Balen!!!quote:Op maandag 31 maart 2008 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat word ik misschien ook wel als ik niet snel genoeg een oproep van het ziekenhuis krijg voor de operatie aan mijn knie...
Gecheckt enquote:Op maandag 31 maart 2008 17:18 schreef Grobbel het volgende:
Da's Friska Viljor, herkenbaar aan die tweede gast van rechts. Staan ook op Oranjepop.Was het iets, trouwens? Ze treden best vaak op in Nijmegen, en heb er op zich wel goede dingen over gehoord.

Beetje laat, maar ik associeer ze hiermee:quote:Op maandag 31 maart 2008 15:11 schreef bigshadow het volgende:
Silver jews
Heel goed.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:29 schreef cafca het volgende:
Rrrrrrrood!
Goed zo Grobbel.quote:
Yes! Als je het weet mag je gokken na je goede antwoord (moet je natuurlijk wel de eerste zijn).quote:Op maandag 31 maart 2008 20:37 schreef cafca het volgende:
Een vrouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |