Even in de herhaling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is geen slowchat. DING DONG! Dit is géén slowchat.
Misschien bij deel 200quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:33 schreef Lamon het volgende:
Wat hadden we trouwens een lol op de deel 100 meet he?
Kleine steek naar I.R. , mocht ie het ooit lezen.
Goed dat je zo overtuigd bent van je eigen onstervelijkheid, maar ondanks dat ik het liefst eeuwig zou willen leven, zie ik me met mijn huidige levensstijl echt geen 7 jaar meer volmaken.quote:
Niet zo raar doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:49 schreef Lamon het volgende:
ondanks dat ik het liefst eeuwig zou willen leven, zie ik me met mijn huidige levensstijl echt geen 7 jaar meer volmaken.
Godallemachtig, wat een Münchausen antwoord.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Goed dat je zo overtuigd bent van je eigen onstervelijkheid, maar ondanks dat ik het liefst eeuwig zou willen leven, zie ik me met mijn huidige levensstijl echt geen 7 jaar meer volmaken.
Geduld, Lamon geduld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:33 schreef Lamon het volgende:
Wat hadden we trouwens een lol op de deel 100 meet he?
Kleine steek naar I.R. , mocht ie het ooit lezen.
Ja, Lamon, maar zou je dan allemaal fokkers op je begrafenis verwachten, dát is de vraag? En zo ja, wie?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:02 schreef Lamon het volgende:
Ter relativering, dames, ik zei 7 jaar geleden precies hetzelfde, dus misschien is mijn lichaam sterker dan ik zelf inschat, en ben ik zo'n roestige kar die nog 60 jaar piept en kraakt, maar niet breekt.
Maar zo raar is het niet, hoor, af en toe stilstaan bij het feit, dat je wel eens zou kunnen gaan sterven vroeg of laat. Trusten.
En een overwerkcultuur. Zeg maar dag tegen bieravonden, nachtbraken, boeken lezen en elke dag sporten.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:36 schreef wyccie het volgende:
Geen vrije dag, gewoon 40 uur per week werken?
Werken, the horror!quote:Op zondag 30 maart 2008 03:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
De semibikkeltijdlol is trouwens al bjina echt op voor mij, want per 1 juni heb ik een grotemensenbaan en dan zal ik het doordeweeks vast niet meer in m'n hoofd halen om hier nog te posten. Ik hoop dus maar dat ik hier de komende 2 maanden nog regelmatig te vinden zal zijn.
Krijg je wel een fatsoenlijke hoeveelheid zakgeld?quote:Op zondag 30 maart 2008 03:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En een overwerkcultuur. Zeg maar dag tegen bieravonden, nachtbraken, boeken lezen en elke dag sporten.
Wat voor werk is het?quote:Op zondag 30 maart 2008 03:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
En een overwerkcultuur. Zeg maar dag tegen bieravonden, nachtbraken, boeken lezen en elke dag sporten.
Ik word consultant. Nou ja, junior consultant. Dus in een pak lopen en slimme dingen zeggen.quote:
Als ik het een paar jaar volhou wel.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Krijg je wel een fatsoenlijke hoeveelheid zakgeld?
Heb je suggesties?quote:Op zondag 30 maart 2008 03:42 schreef Stranger het volgende:
Ja dus gaat deze reeks anders heten?
Ik dacht dat je politicologie deed.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word consultant. Nou ja, junior consultant. Dus in een pak lopen en slimme dingen zeggen.
Nou ja, ik wil het in ieder geval graag proberen. Mocht het niks zijn dan ben ik binnen een half jaar weg en ga ik op zoek naar 'softer' werk, mocht het wel wat zijn dan word ik rijk en gezapig.
Dat klopt. Ik ga iets doen tussen IT'ers en overheidsinstellingen in. Dus ervoor zorgen dat de wensen van zo'n instelling goed duidelijk zijn en dat wat gemaakt wordt daar ook op aansluit. Wat dat in de praktijk inhoudt weet ik eigenlijk niet, maar ik hou wel van een beetje avontuur. Heel veel zal het iig niet met politicologie te maken hebben, maar ambtenaar kan ik altijd nog worden.quote:
Ja, bij Den Haag Vandaag, maar daar heb ik nog steeds geen antwoord op m'n sollicitatie gehad. Terwijl ik hier (eerste sollicitatie) meteen op gesprek kon komen aan het eind van de dag al een contract meekreeg.quote:En je had toch ook een sollicitatie bij uhm, wat was het... iets hoogs. Voor de Tweede Kamer, het parlement, Binnenlandse Zaken. Zoiets?
Nogal vaag. Hopelijk pakt het verrassend positief uit.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat klopt. Ik ga iets doen tussen IT'ers en overheidsinstellingen in. Dus ervoor zorgen dat de wensen van zo'n instelling goed duidelijk zijn en dat wat gemaakt wordt daar ook op aansluit. Wat dat in de praktijk inhoudt weet ik eigenlijk niet, maar ik hou wel van een beetje avontuur. Heel veel zal het iig niet met politicologie te maken hebben, maar ambtenaar kan ik altijd nog worden.
Doet me denken aan een paar jaar terug toen op het werk iemand aangenomen werd en zowat gelijk kon beginnen zodat een andere college naar Lowlands kon (twee dagen van tevoren besloten)quote:Ja, bij Den Haag Vandaag, maar daar heb ik nog steeds geen antwoord op m'n sollicitatie gehad. Terwijl ik hier (eerste sollicitatie) meteen op gesprek kon komen aan het eind van de dag al een contract meekreeg.
Ik vind het wel relaxt. Al dat gezeik met drie gesprekken... gewoon twee gesprekken op één dag en aan het eind van de dag hoor je meteen of je wel of geen contract krijgt. Maar heb wel gevraagd om pas in juni te beginnen zodat ik nog even leuke dingen kan doen (en semibikkelen!)quote:Op zondag 30 maart 2008 03:56 schreef wyccie het volgende:
Doet me denken aan een paar jaar terug toen op het werk iemand aangenomen werd en zowat gelijk kon beginnen zodat een andere college naar Lowlands kon (twee dagen van tevoren besloten)
Heel verstandig. Je hebt nog een paar maandjes om te wennen aan het idee.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar heb wel gevraagd om pas in juni te beginnen zodat ik nog even leuke dingen kan doen (en semibikkelen!)
Ik studeer nog even een paar jaar door. En daarna zie ik wel.quote:Maar hoe staat het met jouw carriereperspectief?
P.A.Baboon is reisleider, dus ik zag het wel zitten om met hem Nepal-Tibet-China te gaan doen, maar zoals je weet is de situatie in Tibet nu niet zo chill. Dus dat gaat niet door. Misschien dat ik nog een weekje wegga, maar op dit moment hoef ik niet zo nodig.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel verstandig. Je hebt nog een paar maandjes om te wennen aan het idee.
Nog wilde reisplannen voordat je begint?
Ja, dat herken ik wel, maar na m'n scriptie had ik echt geen motivatie meer om nog meer te gaan studeren...quote:[..]
Ik studeer nog even een paar jaar door. En daarna zie ik wel.
Wie weet blijf ik wel veel te lang doorstuderen omdat ik het werken wil uitstellen. Het huisje-boompje-beestje gedeelte van het leven komt steeds dichterbij, en ik geloof dat ik daar geen zin in heb, of eng vind.
door die grappen zit mijn biologische klok een uur eerder thuis...quote:
Als ik vroeg naar bed ga, lig ik dus ook lang wakker. Daarom ga ik dus altijd zo laat naar bed. Dan val ik tenminste relatief snel in slaap.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:24 schreef tong80 het volgende:
Ik lig altijd heel de nacht wakker en als ik slaap word ik om het uur of om de twee uur wakker.
Flamebait.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:28 schreef DuTank het volgende:
Doordeweeks slaap ik ook kei weinig.. Meestal maar uurtje of 6/7.
Ik heb een truukje dat voor jou niet telt. O m mijn gedachten te stoppen probeer ik zoveel mogelijk voetballers met een A, B, etc te verzinnen. Dan stopt het malen.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik vroeg naar bed ga, lig ik dus ook lang wakker. Daarom ga ik dus altijd zo laat naar bed. Dan val ik tenminste relatief snel in slaap.
Doe ik ook, pas gaan slapen als je omvalt is cool.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:29 schreef wyccie het volgende:
Als ik vroeg naar bed ga, lig ik dus ook lang wakker. Daarom ga ik dus altijd zo laat naar bed. Dan val ik tenminste relatief snel in slaap.
Je hebt gelijk. Ik stop al bij de A.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een truukje dat voor jou niet telt. Om mijn gedachten te stoppen probeer ik zoveel mogelijk voetballers met een A, B, etc te verzinnen. Dan stopt het malen.
Aissatiquote:Op zondag 30 maart 2008 04:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een truukje dat voor jou niet telt. O m mijn gedachten te stoppen probeer ik zoveel mogelijk voetballers met een A, B, etc te verzinnen. Dan stopt het malen.
De B is het leukst. Van Basten, Bergkamp, Beckenbauer, Batistuta, Best, Blochin, Boniek, Breitner, De Boer en de Boer, Blindquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 04:37 schreef tong80 het volgende:
De B is het leukst. Van Basten, Bergkamp, Beckenbauer, Batistuta, Best, Blochin, Boniek, Breitner, De Boer en de Boer, Blind
quote:Op zondag 30 maart 2008 04:41 schreef tong80 het volgende:
Bartez ja, Ik ken ook als ik wil slapen Bats van Beveren Banks Brookhuis van Breukelen Bals Bart
Broertje van Patty.quote:Op zondag 30 maart 2008 05:01 schreef tong80 het volgende:
Wie is dat ? Milan Berk Belenkamp ?
Geen idee, Tong, ik ben aan het sermibikkelen.quote:Op zondag 30 maart 2008 05:05 schreef tong80 het volgende:
Dankzij Brard werd Cruijff kampioen met Feijenoord. Cruijff wilde Brard als linksbuiten. Wie sneuvelde daardoor ?
Ik heb dat ooit 1 keer gehad tegelijk met slaapwandelen, door het raam naar buiten een aanloop en......wakker.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb laatst gedroomd, wel vier keer! Het geweldigst is het als ik droom dat ik kan vliegen.
Ik ken dat... vliegen in je slaap is echt zo geweldig.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:17 schreef wyccie het volgende:
Mijn slaapritme is weer helemaal naar de klote.![]()
Ik heb laatst gedroomd, wel vier keer! Het geweldigst is het als ik droom dat ik kan vliegen.
"Sure is hot down here!" deed 't em, en sluit dan weer perfect aan bij de titel van de film die ik noemde.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:36 schreef ElizabethR het volgende:
Verder wil ik je even laten lachen
[ afbeelding ]
Ik wapper wat met mijn handen.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb vroeger ook veel vliegdromen gehad! Erg leuk waren die meestal. Beetje watertrappen in de lucht en poef, daar ging je!!
Dat is toch normaal?quote:Op donderdag 3 april 2008 02:21 schreef tong80 het volgende:
Ik droom nooit over heftige sex. Kussen en liefkozen blijft het bij. Maar als ik wakker word heb ik wel een stijve
Ik wil nachtmerries.quote:Op donderdag 3 april 2008 02:19 schreef Lamon het volgende:
Maar ik droom dus wel leuk als ik in slaap kan komen, meestal over de middelbare school, omdat dat een erg leuke onbezorgde tijd was.
* Wickedangel aait tong over zijn bolletje en zegt: Kopje warme melk dan?quote:
In Afrika.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Waar was jij toen eigenlijk, wyccie? Iedereen dacht dat je dood was![]()
Als je het niet wilt posten, is dat ook oké![]()
Nogal. Vreemd dat het hier niet is doorgedrongenquote:
Je bedoelt in TTKLPT? Daar had ik inderdaad niks gezegd. Maar Lienekien kwam toentertijd nog wel eens in AKQ, dus ik dacht dat zij er op die manier wel achter zouden komen via Soempie.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Nogal. Vreemd dat het hier niet is doorgedrongen
Nou ja, ik bedoel op dit forum.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:52 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelt in TTKLPT? Daar had ik inderdaad niks gezegd. Maar Lienekien kwam toentertijd nog wel eens in AKQ, dus ik dacht dat zij er op die manier wel achter zouden komen via Soempie.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:56 schreef Lamon het volgende:
Nou vraag ik mezelf dus af, is het terecht dat ze ontslagen gaat worden omdat ze niet goed functioneert, of ben ik kleinzielig omdat ik, nu elke kans op seks verkeken is haar ineens afval?
Misschien was mijn echte misstap wel dat ik haar onterecht verdedigde, omdat ik wat wilde...
In RJPvD maakten ze zich geen zorgen, en in AKQ volgens mij ook niet, toch?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, ik bedoel op dit forum.
Omdat ze niet functioneerde, natuurlijk. Maar je hebt haar niet kunnen redden, Superman.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:56 schreef Lamon het volgende:
Nou vraag ik mezelf dus af, is het terecht dat ze ontslagen gaat worden omdat ze niet goed functioneert, of ben ik kleinzielig omdat ik, nu elke kans op seks verkeken is haar ineens afval?
Ik weet het niet meer precies, sorry.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:01 schreef wyccie het volgende:
In RJPvD maakten ze zich geen zorgen, en in AKQ volgens mij ook niet, toch?
Tuurlijk niet.quote:Het hoeft toch ook niet algemeen bekend gemaakt te worden op het forum?
Toch goed dat er zo'n verslaafde hier rondhangt om dat te melden.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Broer nog steeds niet gesignaleerd
quote:Op woensdag 9 april 2008 02:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Broer nog steeds niet gesignaleerd
Klopt. Maar ik voel me ongemakkelijk om iemand te benaderen die ik nog nooit heb gesproken.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:09 schreef wyccie het volgende:
Je kunt het ook aan Thaleia vragen, volgens mij spreken/zien ze elkaar buiten Fok om.
Jij hebt toch ook wel eens in TTKLPT gepost net zoals zij?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Klopt. Maar ik voel me ongemakkelijk om iemand te benaderen die ik nog nooit heb gesproken.
quote:Op donderdag 10 april 2008 01:12 schreef wyccie het volgende:
Jij hebt toch ook wel eens in TTKLPT gepost net zoals zij?
Is okquote:Op donderdag 10 april 2008 01:32 schreef wyccie het volgende:
We hebben het nog wel zo stilletjes gedaan. Sorry dat we je wakker gemaakt hebben.
Aandachtshoer.quote:Op maandag 7 april 2008 01:46 schreef Lamon het volgende:
Ze kijkt wel verliefd. Ik weet niet of je daar iets met kunt?quote:Op donderdag 10 april 2008 02:30 schreef Lamon het volgende:
Aangezien ik geen enkele vorm van inschattingsvermogen heb over mijzelf heb, zou ik het zeer op prijs stellen als iemand me zou kunnen vertellen of dit bij voorbaat verspilde moeite is, zodat ik in de toekomst dit soort fouten kan vermijden en kosten kan besparen..?
Hoho! Ik mag dan wel een aandachtshoer zijn, maar dat van die anti-depressiva en eventuele therapie is echt geen grapje, hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 03:07 schreef wyccie het volgende:
En niet meer zo zielig gaan doen, hè:
Aandachtshoer.![]()
Kop op, joh. Kijk eens wat vaker naar de lucht.
Is het niet eens tijd om te verhuizen?quote:Op zondag 13 april 2008 03:17 schreef Lamon het volgende:
Oh, en het feit dat ik inmiddels bijna de helft van alle mensen die ik ooit ontmoet heb haat, en ze stiekem doodwens is ook een afwijking waar ik aan moet gaan werken, denk ik.
Waarom post je haar portret, Lamon? Is het een vraag die puur op uiterlijk berust?quote:Op donderdag 10 april 2008 02:30 schreef Lamon het volgende:
Ik heb zojuist voor 80 euro rozen gestuurd naar haar.
Aangezien ik geen enkele vorm van inschattingsvermogen heb over mijzelf heb, zou ik het zeer op prijs stellen als iemand me zou kunnen vertellen of dit bij voorbaat verspilde moeite is, zodat ik in de toekomst dit soort fouten kan vermijden en kosten kan besparen..?
Ja, dat wil ik ook wel weten. De vraag of hij 'een kans maakt' en dan een foto van hem en een van haar posten duidt daar wel op.quote:Op maandag 14 april 2008 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom post je haar portret, Lamon? Is het een vraag die puur op uiterlijk berust?
Sja, ik kan nu wel zeggen dat je niet lelijk bent, en dat meen ik ook nog, maar dat neem je toch niet van me aan. En die meid is een dommerikl!! Zo zie je maar, mooie meid, en de hersens van een garnaal als ze niet verder kan kijken dan de buitenkant.quote:Op maandag 14 april 2008 02:04 schreef Lamon het volgende:
Toch tof dat je hier nog serieuze reacties kan krijgen als je echt eerlijk bent. Daarom is het zo'n mooi topic, denk ik.
-Wat dat uiterlijk betreft, ik denk dat ik last heb van een afwijking die BDD heet, ik heb een aantal jaren het gevoel gehad dat ik extreem lelijk ben, veroorzaakt door een aantal mensen (ooit had ik er geen last van) en dit meisje heeft er inmiddels ook weer flink aan bijgedragen.
Good man!! Heel veel succes!!!quote:-Wat medicijnen en hulp betreft, ik ga donderdag naar de huisarts en ga proberen mijn leven compleet om te gooien en met anti-depressiva en waarschijnlijk (al ben ik er geen fan van) therapie, en hoop dat dat werkt en ik daarmee mezelf weer op de rails kan krijgen.
En als jij er baat bij hebt om dergelijke dingen te posten moet je dat vooral doen! We zijn hier toch zeker wel de schaamte voorbij! Juist in dit topic.quote:En verder zal ik er niet te veel woorden over vuil maken, want ik voel me nu een ontzettende aandachtstrekker, in een topic die niet eens voor zaken als dit bestemd is.
..dus het is stiekem toch geen afwijking, maar ik zie er gewoon niet uit, is mijn vertaling dan...quote:Op maandag 14 april 2008 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Zo zie je maar, mooie meid, en de hersens van een garnaal als ze niet verder kan kijken dan de buitenkant.
Ik vind het wel meevallen hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 02:31 schreef Lamon het volgende:
maar ik zie er gewoon niet uit, is mijn vertaling dan...
Je moet echt een ander woordenboek kopen!!!quote:Op maandag 14 april 2008 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dus het is stiekem toch geen afwijking, maar ik zie er gewoon niet uit, is mijn vertaling dan...
Goed dat iemand het eindelijk eens durft te zeggen...
Ik heb het lef gehad om met een eerlijke minder flatterende foto mezelf op hotornot te zetten (wat voor mij een enorme stap is) en ik sta op een 8 op dit moment met dit gedrocht:quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
Je moet echt een ander woordenboek kopen!!!
Mijn huisarts nam me serieuzer dan ik verwacht had, ik werd er zelfs nogal bang van.quote:Op maandag 14 april 2008 02:48 schreef APK het volgende:
Als je last hebt van angst- en paniekstoornissen bestaat er een kans dat je Seroxat oid krijgt voorgeschreven als de huisarts je serieus neemt.
Kijk dan een beetje uit met alcohol, anders sla je misschien door naar de andere kant.
Je moet gewoon je eigen woorden ter harte nemen: Genoeg gerommel in de marge, het is tijd voor de afrekening...quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:58 schreef Lamon het volgende:
En bedankt, ER, voor het steuntje in de rug, je bent eigenlijk een verdomd tof wijf, merk ik keer op keer weer.
Is het geen hooikoorts?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben godverdomme snipverkouden.
Nee hoor. Je bent al de tweede die dat vraagt deze weekquote:
Gelukkig wel, snoezepoesquote:
Same here, moet ik nu bijdrinken of een lamon doen?quote:Op zondag 4 mei 2008 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukkig wel, snoezepoesIk heb gisteravond veel drank tot me genomen, dat schijnt te helpen.
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Je moet gewoon je eigen woorden ter harte nemen: Genoeg gerommel in de marge, het is tijd voor de afrekening...
Ik vind het gewoon een fijn idee dat iemand die ik graag mag en respecteer om zijn zinnige en filosofische teksten vanaf nu beter voor zichzelf gaat zorgen.
Welnee, sommige mensen hebben een leven en zitten lekker buiten met dit weerquote:
En die is verdikkeme ook al pleitos!!quote:
Ho ho, wij Nederlanders hebben het hartstikke goed. Dat gezeik ook altijd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:48 schreef Lamon het volgende:
omdat half Nederland niet meer in orde is inmiddels door de kutmaatschappij waar we in leven.
Lamon, wees alsjeblieft voorzichtig. Niet alles met een pilletje gaan oplossen. Benzodiapines (waar Clorazepaat toe behoort) zijn erg verslavend. Probeer een balans te vinden tot de wachttijd over is.quote:Niettemin ben ik nog extreem depressief en denk ik af en toe (gelukkig nog maar heel vluchtig) aan zelfmoord.
Ik ga morgen de dokter weer bellen voor nog een doosje clorazepaat, want dat houdt me tot nu toe nog het meest op de been, tot er wat ruimte is voor de hoognodige therapie.
Uiteraard een eerlijk antwoord Lamon. Dankjewel ook daarvoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:48 schreef Lamon het volgende:
Hoe t gaat? Willen jullie een gezellig semi-bikkeltijd antwoord of een eerlijk antwoord?
Ik niet, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Nog een groter pluspunt vind ik dat het inderdaad maar tijdelijk is die pillen, want daar ga ik van uit.
Dat doet ie heus wel. onder controle houden. Daar zit ik niks over inquote:Op donderdag 29 mei 2008 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik niet, om eerlijk te zijn.
Onder controle houden en niet als een idioot meer, meer, meer, nemen lijkt mij het beste.
Ik wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:35 schreef ElizabethR het volgende:
Dat doet ie heus wel. onder controle houden. Daar zit ik niks over in
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel.
Als hij verstandig is dan probeert hij nu het enigszins 'beter' gaat het pillenslikken al langzaam te minderen.
Die dingen zijn verschrikkelijk verslavend.
Geen probleem om de rest van je leven elke dag eentje te nemen, maar je moet er vroeg bij zijn -en discipline hebben- om het in de hand te houden.
Ik ben bezig om Spaanse pepers te kweken. Ik hou nogal van Indonesisch en ander pittig eten en dus ging ik maar eens kijken of ik zelf Spaanse pepers kon gaan kweken. Wat bleek, er zijn heel veel soort pepers en ze zijn allemaal vrij makkelijk te kweken. Ik probeer het nu eerst met een paar kleine Spaanse pepers en volgend jaar wil ik ook andere varianten laten groeien. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:05 schreef Ole het volgende:en hier de klimop en alle andere narigheid groeit mijn tuin uit...
morgen maar eens flink snoeien
ik gok op een blauwe vuilniszak of 6
Ah, een echte vakantie dus. Dacht dat je misschien voor je werk weg was.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je nog geen cijfer?
Het was heerlijk. Voornamelijk zonnig, vrijwel geen regen. Het leukste zijn misschien nog wel de dorpjes waar geen bal is te doen
Wat dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:22 schreef wyccie het volgende:
want ze hebben een ongelooflijk stomme fout gemaakt.
quote:Op maandag 9 juni 2008 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Het is net als met herten: je moet lang wachten, maar als je geduld hebt, lopen ze zo voor je wagen
Toch wel leuk dat we elkaar een beetje in de gaten houdenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:21 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde net posten dat broer is gesignaleerd
Hij is alweer pleite.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Eindelijk!! In geen eeuwen gezien, die bwoew!!
Oh, niks bijzonders hoor. Er was wat verwarring over de toetswijze, helaas heeft dit wel gevolgen voor de resultaten.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Wat dan?
ER, ik moet zo erg wennen aan je avatar. Wie is het?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Eindelijk!! In geen eeuwen gezien, die bwoew!!
Misschien worden jullie cijfers juist opgewaardeerd?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:32 schreef wyccie het volgende:
Oh, niks bijzonders hoor. Er was wat verwarring over de toetswijze, helaas heeft dit wel gevolgen voor de resultaten.
Daar hoop ik dus op. Het liefst met een heel punt.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien worden jullie cijfers juist opgewaardeerd?
Waarom fluisteren wij trouwens?![]()
Offspring misschien?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:33 schreef wyccie het volgende:
ER, ik moet zo erg wennen aan je avatar. Wie is het?
Mais non, ma chère, c'ést moi!quote:
laat dat nou net de bedoeling zijnquote:
Zo is dat. Ik wind me al genoeg op in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:59 schreef tong80 het volgende:
Ik vermijd dat soort topics. Ik zit voor mijn lol op Fok
Beide feiten zijn op deze godsdienstfanaat van toepassing.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is toch beter voor je gemoedsrust? Anders moet je maar in discussie met mensen die niet van hun standpunt zijn af te brengen of die gewoon dom zijn.
ik ook niet hoor, maar ik vind gewoon dat hij mijn leven even degradeert tot tweederangs. En dat schoot me verkeerd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb dat topic gevonden, Elizabeth. Word al moe van het lezen alleenIk kan niks met mensen die de bijbel als uitgangspunt nemen.
Wat een stumper. Ik zou mijn energie er niet in stekenquote:Op woensdag 11 juni 2008 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
ik ook niet hoor, maar ik vind gewoon dat hij mijn leven even degradeert tot tweederangs. En dat schoot me verkeerd.
Ze voor een trein duwen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan niks met mensen die de bijbel als uitgangspunt nemen.
Tong begrijpt mij wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, met zulke smileys schieten we enorm op
Laat je oplossende vermogen je even in de steek?quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is dat voor agressieve praat?
Neuh, ik ben altijd compos mentis.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Laat je oplossende vermogen je even in de steek?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jij kijkt zeker geen EK wedstrijden buiten die van Oranje? Of zelfs die al niet?.
Laat je nu niet een woordje weg.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, ik ben altijd compos mentis.
Die Grieken bakten er niks van, hè?quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:17 schreef Dr.Daggla het volgende:. Is
. niet
, grappig
.
Je kan me ook troosten ipv natrappen.
4 jaar geleden was dat wel anders.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die Grieken bakten er niks van, hè?
Das war einmal.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
4 jaar geleden was dat wel anders.
God?quote:Maar we missen "Hem"..
Vooralsnog is het geen land gelukt het EK 2x achter elkaar te winnen.quote:
Closest thing to God after Hugh Hefner.quote:God?
Kan me de beste man niet herinneren. Zal niet zoveel indruk hebben gemaaktquote:Op woensdag 11 juni 2008 02:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zagorakis. De man die ons naar de titel dirigeerde.
Wegens stroomuitval in de straat heb ik alleen de eerste 10 minuten en de laatste 10 minuten gezien, dus ik hoop dat er iig iets positiefs in de tussentijd was.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tenenkrommend, APK. Tenenkrommend.
Ik ben er spontaan van gaan drinken.
Hij werd gekozen tot man van het toernooi.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan me de beste man niet herinneren. Zal niet zoveel indruk hebben gemaakt![]()
Jij bent van Griekse afkomst?
Ik mag lijen dat.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Wegens stroomuitval in de straat heb ik alleen de eerste 10 minuten en de laatste 10 minuten gezien, dus ik hoop dat er iig iets positiefs in de tussentijd was.
Ik heb 100¤ op Russia tb Greece @ 2.40 gezet, sorry.
Daarvan kun je vast naar Thailand.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:45 schreef APK het volgende:
Ik heb 100¤ op Russia tb Greece @ 2.40 gezet, sorry.
Ligt de kwaliteit een stuk lager met van die "opvullanden" als Togo en Timbuktu.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind WK's sowieso leuker.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij werd gekozen tot man van het toernooi.
Maar goed, ik neem het je niet kwalijk. Vrouw enzo.
Je schrijft goed Nederlands. Voor een Griekquote:En ja, ik ben een trotse Griek..
Geweldig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ligt de kwaliteit een stuk lager met van die "opvullanden" als Togo en Timbuktu.
Dat zeg ik; vrouw.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een slecht geheugen.
Ik ben in Nederland opgegroeid en verder gewoon goed geintegreerd daarbij mijn eigen cultuur niet uit het oog verliezend. Kunnen een hoop allochtonen een voorbeeld aan nemen.quote:Je schrijft goed Nederlands. Voor een Griek
Lekkah!quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ga deze zomervakantie cultuur snuiven in Peru. Letterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |