Heb je suggesties?quote:Op zondag 30 maart 2008 03:42 schreef Stranger het volgende:
Ja dus gaat deze reeks anders heten?
Ik dacht dat je politicologie deed.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word consultant. Nou ja, junior consultant. Dus in een pak lopen en slimme dingen zeggen.
Nou ja, ik wil het in ieder geval graag proberen. Mocht het niks zijn dan ben ik binnen een half jaar weg en ga ik op zoek naar 'softer' werk, mocht het wel wat zijn dan word ik rijk en gezapig.
Dat klopt. Ik ga iets doen tussen IT'ers en overheidsinstellingen in. Dus ervoor zorgen dat de wensen van zo'n instelling goed duidelijk zijn en dat wat gemaakt wordt daar ook op aansluit. Wat dat in de praktijk inhoudt weet ik eigenlijk niet, maar ik hou wel van een beetje avontuur. Heel veel zal het iig niet met politicologie te maken hebben, maar ambtenaar kan ik altijd nog worden.quote:
Ja, bij Den Haag Vandaag, maar daar heb ik nog steeds geen antwoord op m'n sollicitatie gehad. Terwijl ik hier (eerste sollicitatie) meteen op gesprek kon komen aan het eind van de dag al een contract meekreeg.quote:En je had toch ook een sollicitatie bij uhm, wat was het... iets hoogs. Voor de Tweede Kamer, het parlement, Binnenlandse Zaken. Zoiets?
Nogal vaag. Hopelijk pakt het verrassend positief uit.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat klopt. Ik ga iets doen tussen IT'ers en overheidsinstellingen in. Dus ervoor zorgen dat de wensen van zo'n instelling goed duidelijk zijn en dat wat gemaakt wordt daar ook op aansluit. Wat dat in de praktijk inhoudt weet ik eigenlijk niet, maar ik hou wel van een beetje avontuur. Heel veel zal het iig niet met politicologie te maken hebben, maar ambtenaar kan ik altijd nog worden.
Doet me denken aan een paar jaar terug toen op het werk iemand aangenomen werd en zowat gelijk kon beginnen zodat een andere college naar Lowlands kon (twee dagen van tevoren besloten)quote:Ja, bij Den Haag Vandaag, maar daar heb ik nog steeds geen antwoord op m'n sollicitatie gehad. Terwijl ik hier (eerste sollicitatie) meteen op gesprek kon komen aan het eind van de dag al een contract meekreeg.
Ik vind het wel relaxt. Al dat gezeik met drie gesprekken... gewoon twee gesprekken op één dag en aan het eind van de dag hoor je meteen of je wel of geen contract krijgt. Maar heb wel gevraagd om pas in juni te beginnen zodat ik nog even leuke dingen kan doen (en semibikkelen!)quote:Op zondag 30 maart 2008 03:56 schreef wyccie het volgende:
Doet me denken aan een paar jaar terug toen op het werk iemand aangenomen werd en zowat gelijk kon beginnen zodat een andere college naar Lowlands kon (twee dagen van tevoren besloten)
Heel verstandig. Je hebt nog een paar maandjes om te wennen aan het idee.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar heb wel gevraagd om pas in juni te beginnen zodat ik nog even leuke dingen kan doen (en semibikkelen!)
Ik studeer nog even een paar jaar door. En daarna zie ik wel.quote:Maar hoe staat het met jouw carriereperspectief?
P.A.Baboon is reisleider, dus ik zag het wel zitten om met hem Nepal-Tibet-China te gaan doen, maar zoals je weet is de situatie in Tibet nu niet zo chill. Dus dat gaat niet door. Misschien dat ik nog een weekje wegga, maar op dit moment hoef ik niet zo nodig.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel verstandig. Je hebt nog een paar maandjes om te wennen aan het idee.
Nog wilde reisplannen voordat je begint?
Ja, dat herken ik wel, maar na m'n scriptie had ik echt geen motivatie meer om nog meer te gaan studeren...quote:[..]
Ik studeer nog even een paar jaar door. En daarna zie ik wel.
Wie weet blijf ik wel veel te lang doorstuderen omdat ik het werken wil uitstellen. Het huisje-boompje-beestje gedeelte van het leven komt steeds dichterbij, en ik geloof dat ik daar geen zin in heb, of eng vind.
door die grappen zit mijn biologische klok een uur eerder thuis...quote:
Als ik vroeg naar bed ga, lig ik dus ook lang wakker. Daarom ga ik dus altijd zo laat naar bed. Dan val ik tenminste relatief snel in slaap.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:24 schreef tong80 het volgende:
Ik lig altijd heel de nacht wakker en als ik slaap word ik om het uur of om de twee uur wakker.
Flamebait.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:28 schreef DuTank het volgende:
Doordeweeks slaap ik ook kei weinig.. Meestal maar uurtje of 6/7.
Ik heb een truukje dat voor jou niet telt. O m mijn gedachten te stoppen probeer ik zoveel mogelijk voetballers met een A, B, etc te verzinnen. Dan stopt het malen.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik vroeg naar bed ga, lig ik dus ook lang wakker. Daarom ga ik dus altijd zo laat naar bed. Dan val ik tenminste relatief snel in slaap.
Doe ik ook, pas gaan slapen als je omvalt is cool.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:29 schreef wyccie het volgende:
Als ik vroeg naar bed ga, lig ik dus ook lang wakker. Daarom ga ik dus altijd zo laat naar bed. Dan val ik tenminste relatief snel in slaap.
Je hebt gelijk. Ik stop al bij de A.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een truukje dat voor jou niet telt. Om mijn gedachten te stoppen probeer ik zoveel mogelijk voetballers met een A, B, etc te verzinnen. Dan stopt het malen.
Aissatiquote:Op zondag 30 maart 2008 04:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een truukje dat voor jou niet telt. O m mijn gedachten te stoppen probeer ik zoveel mogelijk voetballers met een A, B, etc te verzinnen. Dan stopt het malen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |