quote:
Op zaterdag 12 april 2008 03:07 schreef wyccie het volgende:En niet meer zo zielig gaan doen, hè:
Aandachtshoer.
Kop op, joh. Kijk eens wat vaker naar de lucht.
Hoho! Ik mag dan wel een aandachtshoer zijn, maar dat van die anti-depressiva en eventuele therapie is echt geen grapje, hoor.

Ik heb alleen nog maar ziekte en dood om me heen en ik kan het duidelijk niet goed handlen. (een collega van werk heeft pas geleden haar vader op een onmenselijk nare manier verloren, en buiten dat ik zielsmedelijden met haar heb zie ik daar heel erg mijn voorland in, ook hoe haar moeder volledig is ingestort en dat zij, terwijl ze zelf al nauwelijks kan functioneren dat ook nog eens moet opvangen...ik ben daar straks echt te zwak voor vrees ik..)
Ik ga volgende week donderdag proberen vrij te krijgen om een goed en eerlijk gesprek met mijn huisarts te houden.
Ik heb tegenwoordig ook last van angststoornissen en paniekaanvallen op werk, en denk niet dat ik daar ook nog lang normaal kan functioneren, ik loop nu altijd met een Oxazepam in mijn zak als soort van placebo, maar goed gaat het zeker niet.
Gelukkig kan ik wel nog lekker uitgaan, maar dat is vooral dankzij de alcohol vermoed ik.
Naar de lucht kijken is niet helemaal afdoende op dit moment, vrees ik.