Volgens mij werken ondertitels ook niet. Bij de PS3 is dit met de laatste patch toegevoegd, waarschijnlijk volgt de Xbox later ook wel.quote:Op zondag 30 maart 2008 05:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bedoel je het dashboard? Daar kan ik geen ondertitels toevoegen tijdens het afspelen?
Ik heb de XBOX360 enkel gekocht voor Fable2 die nog moet uitkomen en als fable uitgekomen is en er is geen patch of andere oplossing ben ik toch bang dat ik de 360 verkoop en voor de PS3 gaquote:Op zondag 30 maart 2008 05:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Volgens mij werken ondertitels ook niet. Bij de PS3 is dit met de laatste patch toegevoegd, waarschijnlijk volgt de Xbox later ook wel.
Is voor mij geen probleem maar voor sommige nOOb vriendenquote:Op zondag 30 maart 2008 05:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Een oplossing is kijken zonder subs, nog goed voor je Engels ook.
Ik weet het niet Gijs. Ik hoop niet dat ze van BiA een tweede CoD-serie proberen te maken, BiA, Prince of Persia 1, Splinter Cell 1 en Beyond Good & Evil was Ubisoft op z'n best. Sindsdien valt het alleen maar tegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:23 schreef Chocobo het volgende:
Dat vond ik het mooiste aan die hele presentatie toen,... dat en het vuren op die kerk,... ! Ik heb wel respect voor Ubisoft overigens. Geniet toch altijd wel van hun games. Ga vast genieten van de aankomende Splinter Cell en ben denk ik ook de enige die GRAW 2 ultimate edition gaat kopen denk ik die in april uit moet komen
Ik heb GRAW 2 door mijn vastloper (RROD) nooit kunnen uit(verder) spelen. Wil ik toch nog steeds doen.
Maar CoD4 komt toch best goed uit de reviewsquote:Op zondag 30 maart 2008 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Gijs. Ik hoop niet dat ze van BiA een tweede CoD-serie proberen te maken, BiA, Prince of Persia 1, Splinter Cell 1 en Beyond Good & Evil was Ubisoft op z'n best. Sindsdien valt het alleen maar tegen.
Niet gekocht, maar wel al gespeeld. Hij is tof, al wordt het wel repetatief en het einde is erg... slecht.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:00 schreef Wouter2006 het volgende:
Iemand Vikings al gekocht en gespeeld?
Zo Ja, Is het wat?
komt nogquote:Op zondag 30 maart 2008 14:43 schreef Edwinuss het volgende:
Ben wel blij dat ik nog nooit RROD heb gehad.
Zonde als dit kloptquote:
Wat bedoel je ? Als het over RROD gaat moet je echt even de vorige topics door lezen. Maar vraag maar, zal mijn best doen om je vraag te beantwoorden.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
ben wel blij met alle hulp die ik altijd in 360 topic krijg op vragen die ik nu al 4 topics lang stel
Was ook bij Tony Hawk Project 8. En het is niet de enige game die het heeft.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:29 schreef Chocobo het volgende:
Het ziet er wel fake uit
Let Sleeping Rockstars Lie 10G
Kill a Rockstar developer in a ranked multiplayer match.
Ik denk dat je zulke vragen ook beter op GoT kan stellen. Dan heb je meer kans op serieuze antwoorden .quote:Op zondag 30 maart 2008 15:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
ben wel blij met alle hulp die ik altijd in 360 topic krijg op vragen die ik nu al 4 topics lang stel
Denk ik ook maar jaquote:Op zondag 30 maart 2008 15:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik denk dat je zulke vragen ook beter op GoT kan stellen. Dan heb je meer kans op serieuze antwoorden .
bel lekker limboland ofzoquote:Op zondag 30 maart 2008 15:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb maar gewoon zo'n ding gekocht, heb gelukkig iemand die er verstand van heeft en dat wel deelt.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fuck mediacenter, neem dan TVersity of gewoon rechtstreeks.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb sinds paar weken een 360 core en heb deze verbonden via me linksys wrt54g router naar me pc.
Ben nu ook een paar weken bezig om te proberen xvid/divx films af te spelen via de mediacenter alleen dat lukt dus niet, na wat internet speurwerk ben ik erachter gekomen dat dat dus niet mogelijk is ofzo.
Maar weet iemand een andere manier of mogelijkheid of dat er misschien een update komt voor dit probleem?
Komt er uberhaupt van XBOX een aantal keer per jaar een grote update of zijn het allemaal kleine updates?
Op de XBOX1 heb je een plugin voor karaoke icm xp. Ik heb Vista Ultimate, weet iemand of ik op een of andere manier ook karaoke via mijn XBMC af kan spelen?
Mijn gamerprofiel is tevens mijn msn adres maar iedere keer zodra ik de xbox aanzet gaat mijn msn offline en logt mijn xbox in op mijn live profiel, kan ik dat ergens uitschakelen zodat niet steeds me msn offline gaat?
Tot zover even de vragen die ik heb, er zullen er vast meer binnenschieten... sorry dat ik een beetje nOOb ben maar hoop dat jullie me kunnen helpen.
Eerlijk gezegd heb ik de 360 alleen maar gekocht voor Fable2 die nog moet uitkomen maar ontdek nu wel steeds meer functies die mij interesserenhahaha
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:22 schreef Wessiej het volgende:
Zo even naar de media markt gegaan, 4200 punten, bully en gran turismo gekocht
Fahrenheit eindelijk weer spelen
SPOILER: KIEKEBOE!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Join the Club![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door Gamedemon op 30-03-2008 19:00:29 ]
enige wat je kunt doen is blijven zoekenquote:Op zondag 30 maart 2008 15:57 schreef Djensen het volgende:
ik wil ook een 360 aanschaffen, omdat ik net een nieuwe tv heb (A)
maar de 360 premium blijkt bij alle winkels geen HDMI te hebben en Arcade en Elite wel..?! Klopt dit rare verschijnsel, hebben jullie tips voor Premium met HDMI?!
op veel bronnen staat dat vanaf zomer 2007 ook de premium versie HDMI kreeg..
Voor de PS3 dus?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:22 schreef Wessiej het volgende:
Oké, ik heb GoW vier of vijf keer uitgespeeld, maar dit is allemaal volkomen nieuw voor mij.quote:Van de planeet Sera is nog maar weinig over. Een 79 jaar durende oorlog tussen landen heeft 90 procent van het oppervlak verwoest en aan een kwart van de bevolking het leven gekost. Vóór dit geweld leek het allemaal zo mooi. Op Sera brak een gouden eeuw aan die werd gekenmerkt door vrede, succes en rust. Het enige waar de planeet problemen aan ondervond, was de constante behoefte aan brandstofvoorzieningen. Ook hier kwam een einde aan, toen er onder de aardkorst een nieuwe stof genaamd 'imulsion' werd ontdekt. Dankzij een techniek kon deze stof zelfs direct worden omgezet in energie. Een gewilde stof, zo bleek al gauw.
De landen die niet over deze nieuwe brandstofvoorzieningen beschikten, begonnen een aanval op Sera waardoor de Pendulum-oorlog een feit was geworden. Terwijl de oorlog aan de gang was, kwam er een derde partij in het spel, namelijk de monsters van de 'The Locusts' die zich tijdens een race door het aardoppervlak heen boren en een spoor van vernieling achterlaten. Een groep mensen overleeft het geweld van de monsters en vormt een front dat zich vestigt in de regio 'Jacinto Plateau'. Uit deze groep wordt 'The Coalition of Ordered Governments' gevormd, die de taak krijgt een leger te organiseren en het laatste bolwerk van de mensheid te verdedigen.
WTF jij koopt ineens alles wat los en vast zitquote:Op zondag 30 maart 2008 16:22 schreef Wessiej het volgende:
wel tof ook in V&A koop je alles opquote:Op zondag 30 maart 2008 19:59 schreef Wessiej het volgende:
Deed ik ook in het begin van de 360, en nu maar weer hé
Krijg je nog een Aquila Aprroved goodie ofzo als je een spel bij jou koopt?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
wel tof ook in V&A koop je alles opNu sta je boven Jorien!!
Wel een klantenkaartquote:Op zondag 30 maart 2008 20:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Krijg je nog een Aquila Aprroved goodie ofzo als je een spel bij jou koopt?
tis maar waar je je geld aan uit wilt geven hequote:Op zondag 30 maart 2008 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
wel tof ook in V&A koop je alles opNu sta je boven Jorien!!
DJ_ 25-03-08 voor het laatst gezien en speelde Xbox 360 Dashboardquote:Op zondag 30 maart 2008 20:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tis maar waar je je geld aan uit wilt geven he
nee , ik speel weinig spellen de laatste tijd , teveel feesten dit jaar , en druk met werkquote:Op zondag 30 maart 2008 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DJ_ 25-03-08 voor het laatst gezien en speelde Xbox 360 Dashboard
Zeker een Wii gekocht of niet
Ik heb ook nog nul keer van die heal-dingen gekocht, want je respawned tochquote:Op zondag 30 maart 2008 16:39 schreef ach het volgende:
Viking is tofWel jammer dat je in die grote battles altijd respawned en je dus niet kan verliezen voor zover ik weet. En als je die objectives heb gehaald heb je ook meteen gewonnen ook al lopen er nog 500 van die andere ventjes
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef Wessiej het volgende:
Heeft iemand nog een 48 uur kaartje voor mij voor xbox live?
Wel geld hebben voor spellen en MS points, maar niet voor live?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:22 schreef Wessiej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |