quote:BIA: HH toont werking in-game ads
Enige tijd geleden kondigde Gearbox aan dat ze in-game advertenties gingen gebruiken voor hun aankomende games, waaronder Brothers in Arms: Hell's Highway. Kritieken bleven uiteraard niet uit.
Het lijkt namelijk nogal raar om advertenties in een Tweede Wereldoorlogsgame te verwerken, gelukkig deelt Gearbox deze mening en willen ze nog eens bevestigen dat de advertenties enkel gebruikt zullen worden als dit een meerwaarde heeft. Als voorbeeld noemen ze het Philips logo, hieronder kun je plaatjes van vroeger en uit de game bekijken om te zien hoe deze in beeld gebracht worden en aansluiten op de belevenis van vroeger.
De statement over dat dit een ''GTA beater'' wordt kan dus weer direct de prullenbak inquote:Prototype schrapt multiplayer
Bij Radical Entertainment werkt een getalenteerd team aan de PC, PS3 en Xbox 360 titel Prototype. Het team heeft hoge eisen voor zichzelf en hun spel.
Oorspronkelijk zou Prototype een online coöpmode voor twee spelers bevatten, maar producer Tim Bennison vertelde onlangs tegen TeamXbox dat deze mode geschrapt is. Deze online coöpmode was de enige multiplayermode in Prototype dus Prototype richt zich nu volledig op de singleplayer. Radical heeft deze beslissing genomen omdat ze niet geloofden dat de multiplayer goed genoeg zou zijn. Ze besloten daarom om zich volledig toe te leggen op de singleplayer.
Verwacht ook niet meer dat het spel in Q2 nog komt gezien het feit dat Haze in mei in de winkels ligt. Kort daarna zie ik het spel niet verschijnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:43 schreef Sackboy het volgende:
Brothers in Arms Hells Highway.. tja het begint een beetje lachwekkend te worden. Benieuwd of ie ooit nog uitkomt
Daar hebben ze al ruim 2,5 jaar de tijd voor gehadquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:49 schreef Wessiej het volgende:
Ojee wat erg, ze proberen een spel goed te maken, huilies
Dude... ik heb je echt 2 of 3 keer een uitnodiging gestuurdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Allereerst gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe oud ?![]()
Ik was constant onlineIk dacht die aardige mensen van FOK nodigen mij wel uit om een lekker potje te knallen, maar nee.
Beetje jammer.
Nouja, volgende keer dan maar ?
Idd toen wij nog alleen in de party zaten zei je dat je hem geinvite hadquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude... ik heb je echt 2 of 3 keer een uitnodiging gestuurd
En powerspruitje ging echt extreem lang door, god kolereIk kende hem ook niet, alleen moodswing
Het geVJ begint om 12 uur, denk dat we rond 1a2uur met het gamen beginnen. Neem sowieso GH3 en skate mee, en misschien soulcalibur 2, verder heb k niet echt leuke games daarvoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:17 schreef Reintji het volgende:
Ah, humor. Hoe laat begint Guitar Hero 3? Wellicht kom ik ff sfeer proeven, mits ik geen foto's hoef te maken.
Man wat een vreselijke theewijf is dat zegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En powerspruitje ging echt extreem lang door, god kolereIk kende hem ook niet, alleen moodswing
Kee, kijk wel ff... Heb laatst zelf op het werk tijdens denachtdienst in de bespreekruimte de SNES op de beamer aangesloten, Super Mario Kart, NBA JAM, Killer Instinct en Super Mario Bros.3 op 5 bij 3m gespeeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Het geVJ begint om 12 uur, denk dat we rond 1a2uur met het gamen beginnen. Neem sowieso GH3 en skate mee, en misschien soulcalibur 2, verder heb k niet echt leuke games daarvoor.
En?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen eens bellen naar het bekende limbo nummer
of je 500 punten krijgt als je al bij een bekende shop gta heb gepreorderd
Eerst in slowmotion inzoomen als je een Duitse soldaat gruwelijk weet te doden, en nu weer dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal leuk en aardig, maar prik verdomme nou eens een releasedatum
lijkt me nog wel een mooi spel, maar meer een tech demoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De statement over dat dit een ''GTA beater'' wordt kan dus weer direct de prullenbak in.
[ afbeelding ]
Shara![]()
topspin 2 was kut, en deel 3 ziet er niet uitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal leuk en aardig, maar prik verdomme nou eens een releasedatum
Dat had ik ook ja, ik heb echt maar 1 map heel lekker gespeeld. VOor de rest hoorde ik de vijanden echt nooit aankomen door dat gelulquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd toen wij nog alleen in de party zaten zei je dat je hem geinvite had
Ja en die Powerspruitje, my godIk kon me echt slecht concentreren door hem
Omg, het lijkt wel fucking Need For Speedquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:27 schreef Sackboy het volgende:
Gameplay filmpje van Race Driver GRID. Wat een tegenvaller zeg!
Dat vond ik het mooiste aan die hele presentatie toen,... dat en het vuren op die kerk,... ! Ik heb wel respect voor Ubisoft overigens. Geniet toch altijd wel van hun games. Ga vast genieten van de aankomende Splinter Cell en ben denk ik ook de enige die GRAW 2 ultimate edition gaat kopen denk ik die in april uit moet komenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerst in slowmotion inzoomen als je een Duitse soldaat gruwelijk weet te doden, en nu weer dit.
[ afbeelding ]
hoe is pro street ? vond demo tegen vallenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Omg, het lijkt wel fucking Need For SpeedNou, ik had er wat meer van verwacht. Die ga ik echt niet spelen ofzo.
Niet kopen Jorien hij is in het begin wel erg tof maar hij wordt al snel frustrerendquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe is pro street ? vond demo tegen vallen
koopje voor 20/30 euro in de zomeer ?
okequote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet kopen Jorien hij is in het begin wel erg tof maar hij wordt al snel frustrerend
Spellen kopen is ook een tik van jequote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke
moet mn recente titels van de afgelopen week nog maar eens spelen![]()
condemned 2, rainbow six vegas 2, bully
en wat speel ik ? halo 3 team swaten gt5
Je hoeft niet meer te bellen: Ook Nederland krijgt smeergeld bij GTA IV pre-orderquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nog niet gebeld
zal ook mailtje naar xboxhome sturen
hmm oke, blijft vreemd. want ik heb ergens begin maart gta betaald al bij xboxhome. maar is dat een pre order dan. ik heb geen poespas er bij gekregen ofzoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer te bellen: Ook Nederland krijgt smeergeld bij GTA IV pre-order
Die 500 punten zitten er in NL dus ook bij.
En NFS Prostreet is een kutgame.
ja, in april al betaaldquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spellen kopen is ook een tik van je
Collega's van mij spelen die shit als Dragonforce dus op 95% op Hard zeg maarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:55 schreef lennartb.nl het volgende:
Damnit ik heb m ook al gepre-ordered, en ik denk echt niet dat ik die 500punten nog krijg, zo is microsoft wel denk ik
GH3 Dragonforce is veels te moeilijk op hard, krijg het heen en weer strummen maar niet onder de knie, en alleen naar beneden is te langzaam
Ja nou ik moet door die kutzomertijd nu al naar bed ipv over een uurquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
eindelijk klaar met werk! Zo maar even naar groningen, verjaardag van een vriend. Dus geen cod voor mij vanavond.
Fijne avond iedereen!
Je kan in plaats van Windows Media Center gewoon Windows Media Player gebruiken. Dat werkt prima.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb sinds paar weken een 360 core en heb deze verbonden via me linksys wrt54g router naar me pc.
Ben nu ook een paar weken bezig om te proberen xvid/divx films af te spelen via de mediacenter alleen dat lukt dus niet, na wat internet speurwerk ben ik erachter gekomen dat dat dus niet mogelijk is ofzo.
Maar weet iemand een andere manier of mogelijkheid of dat er misschien een update komt voor dit probleem?
Komt er uberhaupt van XBOX een aantal keer per jaar een grote update of zijn het allemaal kleine updates?
Op de XBOX1 heb je een plugin voor karaoke icm xp. Ik heb Vista Ultimate, weet iemand of ik op een of andere manier ook karaoke via mijn XBMC af kan spelen?
Mijn gamerprofiel is tevens mijn msn adres maar iedere keer zodra ik de xbox aanzet gaat mijn msn offline en logt mijn xbox in op mijn live profiel, kan ik dat ergens uitschakelen zodat niet steeds me msn offline gaat?
Tot zover even de vragen die ik heb, er zullen er vast meer binnenschieten... sorry dat ik een beetje nOOb ben maar hoop dat jullie me kunnen helpen.
Eerlijk gezegd heb ik de 360 alleen maar gekocht voor Fable2 die nog moet uitkomen maar ontdek nu wel steeds meer functies die mij interesserenhahaha
Bedoel je het dashboard? Daar kan ik geen ondertitels toevoegen tijdens het afspelen?quote:Op zondag 30 maart 2008 05:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je kan in plaats van Windows Media Center gewoon Windows Media Player gebruiken. Dat werkt prima.
Volgens mij werken ondertitels ook niet. Bij de PS3 is dit met de laatste patch toegevoegd, waarschijnlijk volgt de Xbox later ook wel.quote:Op zondag 30 maart 2008 05:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bedoel je het dashboard? Daar kan ik geen ondertitels toevoegen tijdens het afspelen?
Ik heb de XBOX360 enkel gekocht voor Fable2 die nog moet uitkomen en als fable uitgekomen is en er is geen patch of andere oplossing ben ik toch bang dat ik de 360 verkoop en voor de PS3 gaquote:Op zondag 30 maart 2008 05:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Volgens mij werken ondertitels ook niet. Bij de PS3 is dit met de laatste patch toegevoegd, waarschijnlijk volgt de Xbox later ook wel.
Is voor mij geen probleem maar voor sommige nOOb vriendenquote:Op zondag 30 maart 2008 05:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Een oplossing is kijken zonder subs, nog goed voor je Engels ook.
Ik weet het niet Gijs. Ik hoop niet dat ze van BiA een tweede CoD-serie proberen te maken, BiA, Prince of Persia 1, Splinter Cell 1 en Beyond Good & Evil was Ubisoft op z'n best. Sindsdien valt het alleen maar tegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:23 schreef Chocobo het volgende:
Dat vond ik het mooiste aan die hele presentatie toen,... dat en het vuren op die kerk,... ! Ik heb wel respect voor Ubisoft overigens. Geniet toch altijd wel van hun games. Ga vast genieten van de aankomende Splinter Cell en ben denk ik ook de enige die GRAW 2 ultimate edition gaat kopen denk ik die in april uit moet komen
Ik heb GRAW 2 door mijn vastloper (RROD) nooit kunnen uit(verder) spelen. Wil ik toch nog steeds doen.
Maar CoD4 komt toch best goed uit de reviewsquote:Op zondag 30 maart 2008 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Gijs. Ik hoop niet dat ze van BiA een tweede CoD-serie proberen te maken, BiA, Prince of Persia 1, Splinter Cell 1 en Beyond Good & Evil was Ubisoft op z'n best. Sindsdien valt het alleen maar tegen.
Niet gekocht, maar wel al gespeeld. Hij is tof, al wordt het wel repetatief en het einde is erg... slecht.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:00 schreef Wouter2006 het volgende:
Iemand Vikings al gekocht en gespeeld?
Zo Ja, Is het wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |